Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2009-09-17
Świnoujście: Nadzór inwestorski nad realizacją zadania inwestycyjnego pn.: Przebudowa ulicy Wybrzeże Wł. IV i Daszyńskiego na odcinku od ul. Marynarzy do ul. Steyera w Świnoujściu w ramach projektu: Przebudowa centralnego układu komunikacyjnego śródmieścia w Świnoujściu
Numer ogłoszenia: 322230 - 2009; data zamieszczenia: 17.09.2009
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Prezydent Miasta Świnoujścia , ul. Wojska Polskiego 1/5, 72-600 Świnoujście, woj. zachodniopomorskie, tel. 091 3212780, 3212309, faks (091) 321 59 95.
- Adres strony internetowej zamawiającego: http://www.swinoujscie.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Nadzór inwestorski nad realizacją zadania inwestycyjnego pn.: Przebudowa ulicy Wybrzeże Wł. IV i Daszyńskiego na odcinku od ul. Marynarzy do ul. Steyera w Świnoujściu w ramach projektu: Przebudowa centralnego układu komunikacyjnego śródmieścia w Świnoujściu.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Nadzór inwestorski nad realizacją zadania inwestycyjnego pn.: Przebudowa ulicy Wybrzeże Wł. IV i Daszyńskiego na odcinku od ul. Marynarzy do ul. Steyera w Świnoujściu w ramach projektu: Przebudowa centralnego układu komunikacyjnego śródmieścia w Świnoujściu, obejmującego budowę drogi, chodników, zatok postojowych, ścieżek rowerowych, sieci kablowych 0,4 kV i 15 kV, sieci kablowych telekomunikacyjnych, sieci oświetlenia ulicznego, sieci kanalizacyjnych -odwodnienie..
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 71.52.00.00 - Usługi nadzoru budowlanego .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w miesiącach: 9.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
Informacja na temat wadium: Zamawiający żąda od Wykonawców wniesienia wadium w wysokości 5 000,00 zł (słownie złotych: pięć tysięcy 00-100) przed upływem terminu składania ofert na warunkach określonych w art. 45 i 46 oraz art. 85, ust. 3 i 4 ustawy PzpIII.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. W postępowaniu mogą wziąć udział Wykonawcy nie wykluczeni na podstawie art. 24 ustawy Pzp spełniający warunki określone w art. 22 ust. 1 a ponadto spełniają następujące warunki:1) wykażą, że wykonali należycie w okresie ostatnich trzech lat (a jeżeli okres działalności firmy jest krótszy, to w tym okresie) co najmniej 2 zadania polegające na wielobranżowym nadzorze inwestorskim, przez co należy rozumieć: nadzór inwestorski w co najmniej dwóch branżach (drogowej, elektrycznej, sanitarnej) dla każdego z zadań o wartości robót budowlanych nadzorowanego zadania nie mniejszej niż 2 000 000 zł brutto każde z zadań. Powyższe dokumentuje spełnienie warunku udziału w postępowaniu zawartego w pkt. 8.1.1 SIWZ.2) wykażą możliwość zaangażowania przy realizacji przedmiotu zamówienia osób odpowiedzialnych za:a) koordynację czynności inspektorów nadzoru inwestorskiego na budowie,b) nadzór inwestorski w poszczególnych branżach (drogowej, elektrycznej, sanitarnej)Wymagane jest by doświadczenie zawodowe ww. osób oprócz wymaganych Prawem budowlanym uprawnień budowlanych i przynależności do właściwej izby samorządu zawodowego, obejmowało także doświadczenie ogólne - co najmniej 5 lat pracy w zawodzie, w tym nie mniej niż 3 lata pełnienia funkcji inspektora nadzoru inwestorskiego w danej specjalności przy nadzorowaniu realizacji robót budowlanych w branży tożsamej ze specjalnością zawodową. Zamawiający wymaga, by wszystkie wymienione wyżej osoby posiadały uprawnienia budowlane w odpowiedniej specjalności bez ograniczeń i przynależności do właściwej izby samorządu zawodowego. Wykaz osób, którym zostaną powierzone kluczowe stanowiska oraz opis posiadanego doświadczenia należy zamieścić w załączonym do oferty -Wykazie osób, którym zostaną powierzone kluczowe stanowiska - załącznik nr 6 do SIWZ.3) wykażą, że są ubezpieczeni od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej na kwotę, co najmniej równoważną 100.000,00 EURO.4) złożą ofertę zgodnie z wymaganiami Zamawiającego określonymi w treści SIWZ-WIM-ZP-340-75-2009 .5) jeżeli dwóch lub więcej Wykonawców występuje wspólnie wymóg określony w pkt. 1, 2, 3 mogą oni spełnić wspólnie.Oceny spełnienia warunków udziału w postępowaniu Zamawiający dokona w oparciu o dokumenty stanowiące ofertę..
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Poprawnie przygotowana i złożona oferta (Zamawiający wymaga złożenia oferty na formularzu oferty stanowiącym załącznik nr 1 do SIWZ) zawiera następujące załączniki, w tym oświadczenia i dokumenty potwierdzające spełnienie warunków udziału w postępowaniu:1. Wypełniony i podpisany -Wykaz wycenionych elementów rozliczeniowych .2. Oświadczenie oferenta o spełnieniu warunków określonych w art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych złożone na formularzu stanowiącym załącznik nr 4 do SIWZ.3. Dokument lub dokumenty identyfikujące wykonawcę w obrocie prawnym, tj.:a) aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert,b) w przypadku podmiotów występujących wspólnie w postępowaniu - pełnomocnictwo do reprezentowania podmiotów występujących wspólnie lub do występowania wspólnie i zawarcia umowy.4. Wykaz osób (na formularzu stanowiącym załącznik nr 6 do SIWZ lub zgodnie z tym formularzem) przewidzianych do realizacji zamówienia w zakresie:a) pełnienia funkcji inżyniera rezydenta i koordynatora inspektorów nadzoru inwestorskiego,b) pełnienia nadzoru inwestorskiego nad robotami w branżach: - drogowej,- elektrycznej,- sanitarnej, Do wykazu należy dołączyć kopie uprawnień budowlanych oraz aktualnego na dzień składania oferty zaświadczenia właściwej izby samorządu zawodowego dla każdej z osób.Wymagane jest, aby doświadczenie zawodowe inspektorów nadzoru inwestorskiego obejmowało oprócz wymaganych uprawnień budowlanych, doświadczenie ogólne - co najmniej 5 lat pracy w zawodzie, w tym nie mniej niż 3 lata pełnienia funkcji inspektora nadzoru inwestorskiego w danej specjalności. Informację tę należy zamieścić w wykazie. Zamawiający dopuszcza łączenie inspektora nadzoru inwestorskiego branży drogowej z funkcją inżyniera rezydenta - koordynatora czynności inspektorów nadzoru inwestorskiego. Zamawiający wymaga by wszystkie wymienione wyżej osoby posiadały uprawnienia budowlane w odpowiedniej specjalności bez ograniczeń i przynależność do właściwej izby samorządu zawodowego. Powyższe stanowi spełnienie warunku udziału w postępowaniu określonego w pkt. 8.1.2.5. Wykaz podmiotów, które będą uczestniczyć w wykonaniu zamówienia (wykaz części zamówienia, które będą powierzone podwykonawcom) lub oświadczenie Wykonawcy o wykonaniu zamówienia własnymi siłami - wypełniony załącznik nr 5 do SIWZ 6. Wykaz wykonanych w okresie trzech ostatnich lat (a jeżeli okres działalności firmy jest krótszy w tym okresie) zadań jak określono w punkcie 8.1.1 SIWZ w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością usługom stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i zleceniodawców, oraz załączenia dokumentów potwierdzających, że te usługi zostały wykonane należycie; co dokumentuje spełnienie niniejszego warunku udziału w postępowaniu zawartego w pkt. 8.1.1. SIWZ. 7. Aktualne zaświadczenia: właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub zaświadczeń, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu. Przedmiotowe zaświadczenia winny być wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert;8. Aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert.9. Aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 9 ustawy, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert.10. Polisa lub inny dokument ubezpieczenia potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej na kwotę nie mniejszą od równowartości 100.000,00 EURO.11. Kopię dokumentu potwierdzającego zabezpieczenie oferty akceptowaną formą wadium w stosunku do form zabezpieczenia określonych w art. 45 ust. 6 pkt 1 ustawy Prawo zamówień publicznych lub oryginał dokumentu w stosunku do form zabezpieczenia określonych w art. 45 ust. 6 pkt 2 do 5 ustawy Prawo zamówień publicznych.12. Upoważnienie osoby podpisującej ofertę (gdy nie wynika to z treści dokumentów, o których mowa w pkt. 9.3.). W przypadku wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia pełnomocnictwo osoby podpisującej ofertę wspólną dokonują wykonawcy w sposób zapewniający związanie z ofertą każdego z wykonawców..
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.swinoujscie.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Miasta ŚwinoujścieWydział Inżyniera Miastaul. Wojska Polskiego 1/5 72-600 Świnoujście.
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 05.10.2009 godzina 13:00, miejsce: W siedzibie Zamawiającego lokal nr 102 - Sekretariat Prezydenta.
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.3.13) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Przedmiot zamówienia jest współfinansowany ze środków Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego zgodnie z zapisami Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Zachodniopomorskiego na lata 2007-2013 oraz Uszczegółowienia Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa zachodniopomorskiego na lata 2007-2013.
INNE PRZETARGI Z ŚWINOUJŚCIA
- Plac aktywności fizycznej - OCR od Juniora do Seniora" przy ul. Karsiborskiej w Świnoujściu
- Administrowanie i utrzymanie Cmentarzy Komunalnych w Świnoujściu w roku 2024
- Dostawa implantów i osprzętu do zabiegów ortopedycznych dla Szpitala Miejskiego im. Jana Garduły w Świnoujściu sp. z o. o.
- Dostawa środków dezynfekcji medycznej dla Szpitala Miejskiego im. Jana Garduły w Świnoujściu sp. z o. o.
więcej: przetargi w Świnoujściu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Wykonanie wielobranżowej dokumentacji projektowej wraz z uzyskaniem niezbędnych decyzji dla zadania "Wykonanie projektu wraz z termomodernizacją i przebudową DS. nr 1 Zabrze - Rokitnica".
- Nadzór inwestorski nad realizacją zadania pn. "Przeniesienie infrastruktury drogowej w zamian za stabilizację osuwisk wraz z odbudową drogi gminnej ul. Jałowcowa w Dobczycach
- Modernizacja /remont sieci dróg gminnych na terenie Gminy Lipinki wraz z nadzorem inwestorskim oraz budowa drogi wewnętrznej - etap II
- Przebudowa (modernizacja) istniejącej oczyszczalni ścieków z lokalizacją na działce nr 9/105 położonej w miejscowości Klępczewo, gmina Świdwin
- Nadzór inwestorski "Suchy Las - przebudowa sali gimnastycznej przy SP1 oraz projekt i budowa rozwiązań przeciwpożarowych w SP1".
- Pełnienie funkcji inspektora nadzoru inwestorskiego nad realizacją prac zagospodarowania poscaleniowego dla projektu: "Scalenie gruntów wsi Krasne, Pawłowa gm. Adamówka"
więcej: Usługi nadzoru budowlanego »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.