eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Lubań › Dostawa sprzętu komputerowego, oprogramowania antywirusowego oraz elementów infrastruktury sieciowej. Zamówienie jest częścią projektu współfinansowanego przez Unię Europejską ze środków Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego w ramach RPO WD na lata 2007 - 2013, tytuł projektuWdrożenie i unifikacja elektronicznej dokumentacji medycznej na terenie powiatu Lubańskiego i Lwóweckiego ZP/09/2014

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2014-09-29

Lubań: Dostawa sprzętu komputerowego, oprogramowania antywirusowego oraz elementów infrastruktury sieciowej. Zamówienie jest częścią projektu współfinansowanego przez Unię Europejską ze środków Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego w ramach RPO WD na lata 2007 - 2013, tytuł projektu: Wdrożenie i unifikacja elektronicznej dokumentacji medycznej na terenie powiatu Lubańskiego i Lwóweckiego ZP/09/2014
Numer ogłoszenia: 322212 - 2014; data zamieszczenia: 29.09.2014
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 273074 - 2014r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Niepubliczny Zakład Opieki Zdrowotnej Łużyckie Centrum Medyczne w Lubaniu Sp.z o.o., ul. Zawidowska 4, 59-800 Lubań, woj. dolnośląskie, tel. 075 7213987, faks 075 7213906.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: spółka prawa handlowego stanowiąca własność samorządu terytorialnego.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa sprzętu komputerowego, oprogramowania antywirusowego oraz elementów infrastruktury sieciowej. Zamówienie jest częścią projektu współfinansowanego przez Unię Europejską ze środków Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego w ramach RPO WD na lata 2007 - 2013, tytuł projektu: Wdrożenie i unifikacja elektronicznej dokumentacji medycznej na terenie powiatu Lubańskiego i Lwóweckiego ZP/09/2014.

II.2) Rodzaj zamówienia: Dostawy.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Część nr 1 - Dostawa sprzętu komputerowego 1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa sprzętu komputerowego o parametrach technicznych i użytkowych wskazanych w Załączniku Nr 1 do SIWZ. 2. Oferowana cena przedmiotu zamówienia winna zawierać: koszty transportu (wraz z ubezpieczeniem), rozładunku przedmiotu zamówienia, koszty serwisu gwarancyjnego, opłat celnych oraz koszty podatku VAT. 3. Wykonawca dostarczy przedmiot zamówienia do siedziby Zamawiającego w Lubaniu przy ul. Zawidowskiej 4, własnym transportem lub za pośrednictwem przedsiębiorstwa świadczącego usługi kurierskie. 4. Zapłata ceny za przedmiot zamówienia zostanie dokonana w terminie 30 dni od dnia jej otrzymania przez Zamawiającego. Należność zostanie uregulowana poleceniem przelewu na wskazany przez Wykonawcę rachunek bankowy 5. Terminy realizacji dostawy przedmiotu zmówienia do dnia 25 września 2014 r. Część nr 2 - Dostawa elementów infrastruktury sieciowej 1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa elementów infrastruktury sieciowej o parametrach technicznych i użytkowych wskazanych w Załączniku Nr 2 do SIWZ. 2. Oferowana cena przedmiotu zamówienia winna zawierać: koszty transportu (wraz z ubezpieczeniem), rozładunku przedmiotu zamówienia, koszty serwisu gwarancyjnego, opłat celnych oraz koszty podatku VAT. 3. Wykonawca dostarczy przedmiot zamówienia do siedziby Zamawiającego w Lubaniu przy ul. Zawidowskiej 4, własnym transportem lub za pośrednictwem przedsiębiorstwa świadczącego usługi kurierskie. 4. Zapłata ceny za przedmiot zamówienia zostanie dokonana w terminie 30 dni od dnia jej otrzymania przez Zamawiającego. Należność zostanie uregulowana poleceniem przelewu na wskazany przez Wykonawcę rachunek bankowy 5. Terminy realizacji dostawy przedmiotu zmówienia do dnia 25 września 2014 r. Część nr 3 - Dostawa oprogramowania antywirusowego 1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa oprogramowania antywirusowego o parametrach technicznych i użytkowych wskazanych w Załączniku Nr 3 do SIWZ. 2. Zapłata ceny za przedmiot zamówienia zostanie dokonana w terminie 30 dni od dnia jej otrzymania przez Zamawiającego. Należność zostanie uregulowana poleceniem przelewu na wskazany przez Wykonawcę rachunek bankowy 3. Terminy realizacji dostawy przedmiotu zmówienia do dnia 25 września 2014 r. Część nr 4 - Dostawa oprogramowania do kompleksowego zarządzania siecią 1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa oprogramowania antywirusowego o parametrach technicznych i użytkowych wskazanych w Załączniku Nr 4 do SIWZ. 2. Zapłata ceny za przedmiot zamówienia zostanie dokonana w terminie 30 dni od dnia jej otrzymania przez Zamawiającego. Należność zostanie uregulowana poleceniem przelewu na wskazany przez Wykonawcę rachunek bankowy 3. Terminy realizacji dostawy przedmiotu zmówienia do dnia 25 września 2014 r. Część nr 5 - Dostawa sprzętu serwerowego wraz z osprzętem i instalacją 1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa elementów infrastruktury sieciowej o parametrach technicznych i użytkowych wskazanych w Załączniku Nr 5 do SIWZ. 2. Dostawa oraz instalacja platformy sprzętowej dla serwerów, zgodnie z parametrami określonymi w niniejszej specyfikacji. 3. Dostawa oraz wdrożenie systemu zewnętrznej pamięci masowej serwerów, zgodnie z parametrami określonymi w niniejszej specyfikacji. 4. Dostawa, podłączenie i konfiguracja przełącznika sieciowego z wydzielonymi VLAN dla sieci i środowiska wirtualnego zgodnie z parametrami określonymi w niniejszej specyfikacji. 5. Dostawa, podłączenie i konfiguracja sieci SAN zgodnie z parametrami określonymi w niniejszej specyfikacji. 6. Oferowana cena przedmiotu zamówienia winna zawierać: koszty transportu (wraz z ubezpieczeniem), rozładunku przedmiotu zamówienia, koszty serwisu gwarancyjnego, opłat celnych oraz koszty podatku VAT. 7. Wykonawca dostarczy przedmiot zamówienia do siedziby Zamawiającego w Lubaniu przy ul. Zawidowskiej 4, własnym transportem lub za pośrednictwem przedsiębiorstwa świadczącego usługi kurierskie. 8. Zapłata ceny za przedmiot zamówienia zostanie dokonana w terminie 30 dni od dnia jej otrzymania przez Zamawiającego. Należność zostanie uregulowana poleceniem przelewu na wskazany przez Wykonawcę rachunek bankowy 9. Terminy realizacji dostawy przedmiotu zmówienia w zakresie sprzętu komputerowego do dnia 25 września 2014 r. 10.Terminy realizacji wykonania usługi w zakresie instalacji sprzętu do dnia 31 października 2014 r.

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.20.00.00 - Urządzenia komputerowe .

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: tak, projekt/program: Zam. jest częścią proj. współfin. przez UE ze środków EFRR w ramach RPO WD na lata 2007 - 2013. Nr umowy o dof. proj.:Umowa Nr UDA-RPDS.02.02.00-02-001/13-00 z dnia 2014-08-19, nr projektu:RPDS.02.02.00-02-001/13, Priorytet Nr2, Działanie nr 2.2. Rozwój usług elektronicznych, pt.Wdrożenie i unifikacja elektronicznej dokumentacji medycznej na terenie powiatu Lubańskiego i Lwóweckiego. Beneficjent: Niepubliczny Zakład Opieki Zdrowotnej Łużyckie Centrum Medyczne w Lubaniu Sp. z o.o.

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

Część NR: 1   

Nazwa: Dostawa sprzętu komputerowego

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 29.08.2014.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • SOFTEX DATA S.A., ul. Poleczki 47, 02-822 Warszawa, kraj/woj. mazowieckie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 88063,09 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 107379,00

  • Oferta z najniższą ceną: 107379,00 / Oferta z najwyższą ceną: 107379,00

  • Waluta: PLN.

Część NR: 2   

Nazwa: Dostawa elementów infrastruktury sieciowej

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 29.08.2014.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • RAK SERWIS WOJCIECH RACZEK, ul. Wiśniowa 12, 55-010 Święta Katarzyna, kraj/woj. dolnośląskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 4878,05 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 10084,47

  • Oferta z najniższą ceną: 10084,47 / Oferta z najwyższą ceną: 10084,47

  • Waluta: PLN.

Część NR: 3   

Nazwa: Dostawa oprogramowania antywirusowego

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 29.08.2014.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 2.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • IKARIA Sp. z o.o. Sp. k., ul. Omłotowa 12/14, 94-251 Łódź, kraj/woj. łódzkie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 3252,03 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 3690,00

  • Oferta z najniższą ceną: 3690,00 / Oferta z najwyższą ceną: 3690,00

  • Waluta: PLN.

Część NR: 4   

Nazwa: Dostawa oprogramowania do kompleksowego zarządzania siecią

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 29.08.2014.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 2.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • AXENCE Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością Sp.k., ul. Chodkiewicza 10/7A, 31-532 Kraków, kraj/woj. małopolskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 4065,04 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 6814,20

  • Oferta z najniższą ceną: 6814,20 / Oferta z najwyższą ceną: 6814,20

  • Waluta: PLN.

Część NR: 5   

Nazwa: Dostawa sprzętu serwerowego wraz z osprzętem i instalacją

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 29.08.2014.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • PROSPEN Paweł Nowakowski, ul. Jodłowa 3/3, 98-100 Łask, ul. Jodłowa 3/3, 98-100 Łask, kraj/woj. łódzkie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 313008,13 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 383637,00

  • Oferta z najniższą ceną: 383637,00 / Oferta z najwyższą ceną: 383637,00

  • Waluta: PLN.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.