eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Osjaków › Przebudowa drogi gminnej - ulica Spacerowa w Osjakowie

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2011-10-06

Osjaków: Przebudowa drogi gminnej - ulica Spacerowa w Osjakowie
Numer ogłoszenia: 322030 - 2011; data zamieszczenia: 06.10.2011
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 278090 - 2011r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: tak.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Osjaków, ul. Targowa 26, 98-320 Osjaków, woj. łódzkie, tel. (043) 842 33 91, faks (043) 842 33 91 w. 31.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Przebudowa drogi gminnej - ulica Spacerowa w Osjakowie.

II.2) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest wykonanie robót budowlanych polegających na przebudowie drogi gminnej - ulicy Spacerowej w Osjakowie. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawierają:a) projekt budowlany, decyzja pozwolenie na budowę, b) specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót, c) przedmiar robót, który jest dokumentem pomocniczym do sporządzenia oferty. Przebudowywana ulica jest drogą gminną, o klasie L, przebiegającą w terenie zabudowanym, roboty będą wykonywane na dz. ewid. nr 721 i 730 w obrębie Osjaków. Długość przebudowywanego odcinka jezdnego wynosi 382,7m.W zakres robót budowlanych wchodzą: roboty przygotowawcze, roboty związane z ułożeniem nawierzchni bitumicznej, budowa chodnika, odwodnienie liniowe, przebudowa istniejącego przepustu, oczyszczenie rowów, utwardzenie poboczy, regulacja urządzeń infrastruktury technicznej (studzienek), urządzenia bezpieczeństwa ruchu. Od wykonawców oczekuje się, że dokonają wizji lokalnej obiektów i przyszłego placu budowy i na podstawie tych oględzin oraz udostępnionej dokumentacji technicznej, STWiORB ewentualnie zweryfikują przedmiary robót. Wykonawca nie może uchylać się od wykonania robót lub czynności, które nie zostały objęte dokumentacją techniczną, specyfikacją techniczną czy przedmiarami robót, jeśli są one niezbędne i konieczne z punktu widzenia poprawności wykonania robót i celu, jakiemu mają służyć, ani żądać z tego tytułu dodatkowego wynagrodzenia. Wykonawca zobowiązany jest do podania w ofercie części zamówienia, których wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcom. W przypadku wskazania w dokumentach pochodzenia materiałów np. marka, producent, dostawca, Zamawiający dopuszcza stosowanie materiałów i urządzeń równoważnych pod warunkiem, że zagwarantują one prawidłową realizację robót i zapewnią uzyskanie parametrów technicznych nie gorszych od założonych. Wskazanie w dokumentach nazw wyrobów, producentów ma charakter przykładowy i zostały one użyte do sprecyzowania parametrów i wymogów techniczno-użytkowych przedmiotu zamówienia. Zamawiający dopuszcza składanie ofert materiałowo równoważnych. Wykonawca zobowiązany jest wykazać, że zaproponowane przez niego materiały spełniają wymagania określone przez Zamawiającego. W związku z tym Wykonawca zobowiązany jest dołączyć opis oferowanych materiałów wskazując, że zaproponowane materiały i urządzenia są równoważne pod względem jakościowym i funkcjonalnym. Brak takiego opisu będzie traktowane jako deklaracja wbudowania materiałów i urządzeń podanych w dokumentacji. Wykonawca udzieli 36 miesięcy gwarancji na wykonany przedmiot zamówienia. Na okres gwarancji wykonawca wydłuża termin rękojmi.

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.23.32.20 - Roboty w zakresie nawierzchni dróg 45.26.00.00 - Roboty w zakresie wykonywania pokryć i konstrukcji dachowych i inne podobne roboty specjalistycze 45.11.27.30 - Roboty w zakresie kształtowania dróg i autostrad 45.23.32.23 - Wymiana nawierzchni drogowej .

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 03.10.2011.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 3.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Przedsiębiorstwo Handlowo-Usługowe LARIX Sp. z o.o., ul. Klonowa 11, 42-700 Lubliniec, kraj/woj. śląskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 580040,00 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 329285,70

  • Oferta z najniższą ceną: 329285,70 / Oferta z najwyższą ceną: 359763,30

  • Waluta: PLN.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.