eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Parczew › Dostawa preparatów dezynfekcyjnych. Nr sprawy SPZOZ.V.ZP-3520/9/2010

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2010-11-15

Parczew: Dostawa preparatów dezynfekcyjnych. Nr sprawy SPZOZ.V.ZP-3520/9/2010
Numer ogłoszenia: 322021 - 2010; data zamieszczenia: 15.11.2010
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej , ul. Kościelna 124, 21-200 Parczew, woj. lubelskie, tel. 083 3552113, faks 083 3552113.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.spzozparczew.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa preparatów dezynfekcyjnych. Nr sprawy SPZOZ.V.ZP-3520/9/2010.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia są dostawy preparatów dezynfekcyjnych do Samodzielnego Publicznego Zakładu Opieki Zdrowotnej w Parczewie w asortymencie i ilościach określonych szczegółowo na załączonym do SIWZ formularzu cenowym. Zamówienie obejmuje preparaty dezynfekcyjne stosowane do dezynfekcji: narzędzi, powierzchni, rąk, ran, błon śluzowych, odkażania skóry w ilościach zawartych w formularzu cenowym.

II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.63.16.00 - Środki antyseptyczne i dezynfekcyjne .

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w miesiącach: 24.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Nie dotyczy

III.2) ZALICZKI

  • Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający wymaga zezwolenia uprawniającego do obrotu na terenie Polski produktami leczniczymi stanowiącymi przedmiot zamówienia - w przypadku zaoferowania produktu leczniczego: 1) ważne zezwolenie Głównego Inspektora Farmaceutycznego (GIF) w zakresie prowadzenia hurtowni farmaceutycznej; 2) ważne zezwolenie Głównego Inspektora Farmaceutycznego (GIF) na wytwarzanie produktów leczniczych jeżeli Wykonawca jest wytwórcą; 3) w przypadku Wykonawcy prowadzącego skład konsygnacyjny, skład celny - zezwolenie na prowadzenie składu konsygnacyjnego, składu celnego zawierające uprawnienie przyznane przez Głównego Inspektora Farmaceutycznego w zakresie obrotu produktami leczniczymi. Zamawiający nie określa innych warunków w tym zakresie.

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie.

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie.

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie.

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie.

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

  • III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:

    • koncesję, zezwolenie lub licencję
  • III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

    • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
    • aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
  • III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

    Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

    III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

    • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert

III.5) INFORMACJA O DOKUMENTACH POTWIERDZAJĄCYCH, ŻE OFEROWANE DOSTAWY , USŁUGI LUB ROBOTY BUDOWLANE ODPOWIADAJĄ OKREŚLONYM WYMAGANIOM

W zakresie potwierdzenia, że oferowane dostawy, usługi lub roboty budowlane odpowiadają określonym wymaganiom należy przedłożyć:

  • próbki, opisy lub fotografie
  • zaświadczenie podmiotu uprawnionego do kontroli jakości potwierdzającego, że dostarczane produkty odpowiadają określonym normom lub specyfikacjom technicznym

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

1. Wypełniony formularz ofertowy wraz z wypełnionym formularzem cenowym. 2. Oświadczenie, że wszystkie oferowane wyroby są dopuszczone do obrotu i stosowania na terenie Polski zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa. 3. Do oferty należy dołączyć dokumenty dopuszczające do obrotu odpowiednie dla danej kategorii grupowej: a) dla produktów kwalifikowanych jako produkty lecznicze, zgodnie z ustawą z dnia 6.09.2001r. Prawo farmaceutyczne - pozwolenie na dopuszczenie do obrotu, aktualna charakterystyka produktu leczniczego b) dla produktów kwalifikowanych jako wyroby medyczne - zgodnie z ustawą z dnia 20 kwietnia 2010 r. o wyrobach medycznych c) dla produktów kwalifikowanych jako produkty biobójcze - zgodnie z ustawą z dnia 13.09.2002 r. o produktach biobójczych d) dla produktów kwalifikowanych jako kosmetyki - zgodnie z ustawą z dnia 30.03.2001 r. o kosmetykach - zgłoszenie do krajowego systemu informowania o kosmetykach. 4. Do oferty należy dołączyć dokumenty potwierdzające spektrum działania określonego w opisie przedmiotu zamówienia (dokumenty na zgodność z Normami Europejskimi lub Normami Polskimi - co najmniej fazy drugiej z zastosowaniem w obszarze medycznym - lub alternatywne badania zaakceptowane przez Prezesa Urzędu Rejestracji Produktów Leczniczych, Wyrobów Medycznych i Produktów Biobójczych lub badania PZH lub wyniki badań wykonane przez akredytowane laboratoria z krajów UE - notyfikacja, certyfikat jakości ISO) z zaznaczeniem której pozycji dokumenty dotyczą. 5. Dotyczy pozycji 14 formularza cenowego - należy dołączyć dokument potwierdzający możliwość zastosowania preparatu dezynfekcyjnego do przedmiotów w kontakcie z żywnością. 6. W przypadku preparatu dezynfekcyjnego sklasyfikowanego jako produkt niebezpieczny do oferty należy dołączyć wydaną przez producenta aktualną kartę charakterystyki preparatu. 7. Do oferty należy dołączyć ulotki informacyjne, instrukcje użycia itp. dotyczące poszczególnych preparatów dezynfekcyjnych zawierające nazwę, skład, spektrum i czas działania preparatu dezynfekcyjnego, jego przeznaczenie oraz sposób użycia, z zaznaczeniem której pozycji opisy dotyczą .

III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:

  • 1 - Cena - 96
  • 2 - Okres przez który nie wzrosną ceny ofertowe - 4

IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.

IV.3) ZMIANA UMOWY

Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

W przypadku wystąpienia okoliczności niezależnych od Wykonawcy tj.: zakończenia produkcji, czasowego wstrzymania produkcji, brak importu do Polski, Wykonawca niezwłocznie zaproponuje Zamawiającemu inne, dostępne w obrocie wyroby o takich samych parametrach. W sytuacji gdy w obrocie brak będzie wyrobów (odpowiedników), brak będzie również tzw. zapasów u podmiotów trzecich, które mogłyby być zaproponowane Zamawiającemu w cenach obowiązujących w umowie a są wyroby, których cena rynkowa jest wyższa od ceny wyrobu objętego umową, a ewentualna sprzedaż w cenie z niniejszej umowy groziłaby powstaniem rażącej straty u Wykonawcy, Wykonawca niezwłocznie poinformuje o tym Zamawiającego, załączając do pisemnej informacji dokumenty na dowód istnienia takiej sytuacji. W trakcie obowiązywania umowy, dopuszcza się również w uzasadnionych wypadkach, zmianę wielkości opakowania dostarczanych wyrobów z zachowaniem zasady proporcjonalności. Ceny jednostkowe przedstawione w formularzu cenowym nie wzrosną przez okres nie krótszy niż 4 miesiące licząc od daty rozpoczęcia realizacji umowy, określonej w § 6 ust. 1. Po upływie okresu stałości cen, o której mowa w § 2 ust. 4, dopuszcza się zmianę ceny dostarczanych preparatów dezynfekcyjnych wyłącznie w związku z obiektywną zmianą czynników cenotwórczych lecz nie wyżej jak o wskaźnik zmiany cen towarów i usług konsumpcyjnych ogłaszany przez Prezesa GUS za miesiące następujące po miesiącu, w którym zawarto umowę.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.spzozparczew.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej, ul. Kościelna 124, 21-200 Parczew.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 30.11.2010 godzina 10:30, miejsce: Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej, ul. Kościelna 124, 21-200 Parczew, Sekretariat pok. nr 2..

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: nie dotyczy.

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.