Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2011-10-06
Katowice: Wykonanie konserwacji cieków i urządzeń melioracji podstawowych na terenie działania Śląskiego Zarządu Melioracji i Urządzeń Wodnych w Katowicach
Numer ogłoszenia: 322018 - 2011; data zamieszczenia: 06.10.2011
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Śląski Zarząd Melioracji i Urządzeń Wodnych , ul. Sokolska 65, 40-087 Katowice, woj. śląskie, tel. 32 25 83 076, faks 32 25 82 743.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.szmiuw.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: samorządowa jednostka organizacyjna.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Wykonanie konserwacji cieków i urządzeń melioracji podstawowych na terenie działania Śląskiego Zarządu Melioracji i Urządzeń Wodnych w Katowicach.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Wykonanie konserwacji cieków i urządzeń melioracji podstawowych na terenie działania Śląskiego Zarządu Melioracji i Urządzeń Wodnych w Katowicach część nr 1: obiekt ciek Psina w km 22+900 i 18+270 - 20+900 w m. Maków, Pietrowice Wielkie, gm. Pietrowice Wielkie - zakres robót obejmuje: wykoszenie, wygrabienie, ręczne ścinanie i karczowanie, wykonanie palisady, wykonanie opasek podwójnych z kiszek faszynowych, wykonanie narzutu kamiennego, wykopy rowów i kanałów melioracyjnych, rozplantowanie, humusowanie, podsiew, wysiew wapna, transport lądowy materiałów część nr 2: obiekt ciek Dzielniczka w km 14+000 - 17+550 w m. Ponięcice, gm. Rudnik - zakres robót obejmuje: wykoszenie, wygrabienie, ręczne usuwanie namułu, oczyszczenie z namułu przepustów rurowych, wykopy ręczne rowów i kanałów melioracyjnych, rozplantowanie, usunięcie zatorów część nr 3: obiekt ciek Ruptawka w km 4+500 - 7+500 w m. Jastrzębie - Zdrój, gm. Jastrzębie Zdrój - zakres robót obejmuje: wykoszenie porostów, wygrabienie wykoszonych porostów, ręczne ścinanie i karczowanie, ręczne usuwanie namułu z cieku część nr 4: obiekt ciek Boguszowicki w km 3+800 - 5+800 w m. Rybnik - zakres robót obejmuje: wykoszenie porostów, wygrabienie wykoszonych porostów, hakowanie, ręczne usuwanie namułu z cieku część nr 5: obiekt ciek Leśnica w km 7+100 - 7+200 i 10+600 - 10+660 w m. Turza Śląska, Wodzisław Śląski, gm. Gorzyce, Wodzisław Śląski - zakres robót obejmuje: wykoszenie porostów, wygrabienie wykoszonych porostów, roboty ziemne, wykonanie opasek z faszyny, wykonanie narzutu kamiennego, plantowanie, część nr 6: obustronne obwałowanie rzeki Gostynki w km 9+850 - 11+600 w m. Tychy - Urbanowice, Cielmice, gm. Tychy - zakres robót obejmuje: wykoszenie porostów, wygrabienie wykoszonych porostów, ręczne ścinanie i karczowanie, ręczne odmulenie część nr 7: prawy wał rzeki Gostynki w km 3+000 - 9+850 w m. Bieruń, Bojszowy, gm. Bieruń, Bojszowy - zakres robót obejmuje: roboty ziemne, zagęszczenie nasypów, ręczne formowanie nasypów, naprawa skarp przez darniowanie i obsiew, oczyszczenie naułu z przepustów rurowych, konserwacja klap zwrotnych, ręczne odmulenie część nr 8: obiekt ciek Kotków w km 1+000 - 7+452 w m. Czarków, Wielowieś, Świniowice, gm. Wielowieś, Tworóg - zakres robót obejmuje: wykoszenie porostów, wygrabienie wykoszonych porostów, ręczne ścinanie i karczowanie, oczyszczenie terenu z pozostałości po wycince część nr 9: obiekt ciek Żernicki w km 3+350 - 4+500 w m. Żernica, gm. Pilchowice - zakres robót obejmuje: wykonanie okładziny cementowo - wapiennej szarej zacieranej na gładko na skarpie, roboty ziemne koparkami przedsiębiernymi z transportem urobku samochodami samowyładowczymi.
II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.
II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.24.64.00-7.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 9.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: .
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.2) ZALICZKI
- Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający dokona oceny spełnienia ww. warunku na podstawie oświadczenia wykonawcy zgodnie z art. 22.ust.1 pkt 1 ustawy Pzp załączonego do oferty
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
O zamówienie mogą ubiegać się wykonawcy, których wiedza i doświadczenie pozwoli na prawidłowe wykonanie zamówienia. Zamawiający uzna warunek za spełniony o ile wykonawca wykaże, że w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wykonał min. 1 zadanie odpowiadające zakresowi robót konserwacyjnych stanowiących wybrane części przedmiotu zamówienia, na które wykonawca złoży ofertę, z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania oraz załączy dokumenty potwierdzające, że roboty zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone. Ocena spełnienia ww. warunku dokonana zostanie na podstawie informacji zawartych w przedłożonych dokumentach oraz załączonego do oferty oświadczenia wykonawcy zgodnie z art. 22. ust.1 pkt 2 ustawy Pzp
III.3.3) Potencjał techniczny
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
O zamówienie mogą ubiegać się wykonawcy, których dostępny potencjał techniczny pozwoli na prawidłowe i terminowe wykonanie zamówienia. Zamawiający dokona oceny spełnienia ww. warunku na podstawie oświadczenia wykonawcy zgodnie z art. 22. ust.1 pkt 3 ustawy Pzp załączonego do oferty
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
O zamówienie mogą ubiegać się wykonawcy, którzy dysponują osobami zdolnymi do wykonania zamówienia. Zamawiający uzna warunek za spełniony o ile wykonawca wykaże, że dysponuje osobami posiadającymi kwalifikacje konieczne do realizacji zamówienia. Ocena spełnienia ww. warunku dokonana zostanie na podstawie informacji zawartych w przedłożonych dokumentach oraz załączonego do oferty oświadczenia wykonawcy zgodnie z art. 22. ust.1 pkt 3 ustawy Pzp
III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
O zamówienie mogą ubiegać się wykonawcy, których sytuacja ekonomiczna i finansowa pozwoli na prawidłowe wykonanie zamówienia. Zamawiający dokona oceny spełnienia ww. warunku na podstawie oświadczenia wykonawcy zgodnie z art. 22. ust.1 pkt 4 ustawy Pzp załączonego do oferty
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
-
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:
- wykaz robót budowlanych w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia, wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że roboty zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone
- wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych dla wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami
- oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
- aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
- aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
- aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
- aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
- aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 9 ustawy, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
-
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
- nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
- nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
- nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
III.4.3.2) zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego miejsca zamieszkania albo zamieszkania osoby, której dokumenty dotyczą, w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert - albo oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio miejsca zamieszkania osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, jeżeli w miejscu zamieszkania osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się takiego zaświadczenia
III.6) INNE DOKUMENTY
Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)
1. Formularz ofertowy 2. Formularz oświadczenia zgodnie z art. 22 ust.1 ustawy Prawo zamówień publicznych 3. Zaparafowany wzór umowy 4. Kosztorysy ofertowe (szczegółowe) wraz z tabelą elementów scalonych z wyszczególnieniem R, M, S, Kp i zysku, zestawienia wartościowo-ilościowe robocizny, materiałów i sprzętu z wyszczególnieniem cen jednostkowych
III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) ZMIANA UMOWY
Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak
Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian
- umowa zawierana jest na czas oznaczony, zgodnie z terminem podanym w ofercie; - wartość umowna ustalona jest na okres ważności umowy i nie będzie podlegała zmianie nie dotyczy to zmiany podatku VAT, - Zamawiający nie wyraża zgody na powierzenie wykonania zamówienia innemu Wykonawcy
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.szmiuw.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Śląski Zarząd Melioracji i Urządzeń Wodnych
ul. Sokolska 65, 40-087 Katowice.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 21.10.2011 godzina 10:00, miejsce: Śląski Zarząd Melioracji i Urządzeń Wodnych ul. Sokolska 65, 40-087 Katowice.
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH
CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: obiekt ciek Psina w km 22+900 i 18+270 - 20+900 w m. Maków, Pietrowice Wielkie, gm. Pietrowice Wielkie.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: obiekt ciek Psina w km 22+900 i 18+270 - 20+900 w m. Maków, Pietrowice Wielkie, gm. Pietrowice Wielkie - zakres robót obejmuje: wykoszenie, wygrabienie, ręczne ścinanie i karczowanie, wykonanie palisady, wykonanie opasek podwójnych z kiszek faszynowych, wykonanie narzutu kamiennego, wykopy rowów i kanałów melioracyjnych, rozplantowanie, humusowanie, podsiew, wysiew wapna, transport lądowy materiałów.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.24.64.00-7.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.11.2011.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: obiekt ciek Dzielniczka w km 14+000 - 17+550 w m. Ponięcice, gm. Rudnik.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: obiekt ciek Dzielniczka w km 14+000 - 17+550 w m. Ponięcice, gm. Rudnik - zakres robót obejmuje: wykoszenie, wygrabienie, ręczne usuwanie namułu, oczyszczenie z namułu przepustów rurowych, wykopy ręczne rowów i kanałów melioracyjnych, rozplantowanie, usunięcie zatorów.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.24.64.00-7.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.11.2011.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: obiekt ciek Ruptawka w km 4+500 - 7+500 w m. Jastrzębie - Zdrój, gm. Jastrzębie Zdrój.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: obiekt ciek Ruptawka w km 4+500 - 7+500 w m. Jastrzębie - Zdrój, gm. Jastrzębie Zdrój - zakres robót obejmuje: wykoszenie porostów, wygrabienie wykoszonych porostów, ręczne ścinanie i karczowanie, ręczne usuwanie namułu z cieku.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.24.64.00-7.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.11.2011.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: obiekt ciek Boguszowicki w km 3+800 - 5+800 w m. Rybnik.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: obiekt ciek Boguszowicki w km 3+800 - 5+800 w m. Rybnik - zakres robót obejmuje: wykoszenie porostów, wygrabienie wykoszonych porostów, hakowanie, ręczne usuwanie namułu z cieku.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.24.64.00-7.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.11.2011.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 5 NAZWA: obiekt ciek Leśnica w km 7+100 - 7+200 i 10+600 - 10+660 w m. Turza Śląska, Wodzisław Śląski, gm. Gorzyce, Wodzisław Śląski.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: obiekt ciek Leśnica w km 7+100 - 7+200 i 10+600 - 10+660 w m. Turza Śląska, Wodzisław Śląski, gm. Gorzyce, Wodzisław Śląski - zakres robót obejmuje: wykoszenie porostów, wygrabienie wykoszonych porostów, roboty ziemne, wykonanie opasek z faszyny, wykonanie narzutu kamiennego, plantowanie.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.24.64.00-7.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.11.2011.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 6 NAZWA: obustronne obwałowanie rzeki Gostynki w km 9+850 - 11+600 w m. Tychy - Urbanowice, Cielmice, gm. Tychy.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: obustronne obwałowanie rzeki Gostynki w km 9+850 - 11+600 w m. Tychy - Urbanowice, Cielmice, gm. Tychy - zakres robót obejmuje: wykoszenie porostów, wygrabienie wykoszonych porostów, ręczne ścinanie i karczowanie, ręczne odmulenie.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.24.64.00-7.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 15.11.2011.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 7 NAZWA: prawy wał rzeki Gostynki w km 3+000 - 9+850 w m. Bieruń, Bojszowy, gm. Bieruń, Bojszowy.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: prawy wał rzeki Gostynki w km 3+000 - 9+850 w m. Bieruń, Bojszowy, gm. Bieruń, Bojszowy - zakres robót obejmuje: roboty ziemne, zagęszczenie nasypów, ręczne formowanie nasypów, naprawa skarp przez darniowanie i obsiew, oczyszczenie naułu z przepustów rurowych, konserwacja klap zwrotnych, ręczne odmulenie.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.24.64.00-7.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.11.2011.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 8 NAZWA: obiekt ciek Kotków w km 1+000 - 7+452 w m. Czarków, Wielowieś, Świniowice, gm. Wielowieś, Tworóg.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: obiekt ciek Kotków w km 1+000 - 7+452 w m. Czarków, Wielowieś, Świniowice, gm. Wielowieś, Tworóg - zakres robót obejmuje: wykoszenie porostów, wygrabienie wykoszonych porostów, ręczne ścinanie i karczowanie, oczyszczenie terenu z pozostałości po wycince.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.24.64.00-7.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.11.2011.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 9 NAZWA: obiekt ciek Żernicki w km 3+350 - 4+500 w m. Żernica, gm. Pilchowice.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: obiekt ciek Żernicki w km 3+350 - 4+500 w m. Żernica, gm. Pilchowice - zakres robót obejmuje: wykonanie okładziny cementowo - wapiennej szarej zacieranej na gładko na skarpie, roboty ziemne koparkami przedsiębiernymi z transportem urobku samochodami samowyładowczymi.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.24.64.00-7.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.11.2011.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
INNE PRZETARGI Z KATOWIC
- Dostawa urządzeń sieciowych
- Sukcesywna dostawa artykułów żywnościowych do stołówki szkolnej przy Szkole Podstawowej nr 33 z Oddziałami Dwujęzycznymi im. Stanisława Ligonia w Katowicach w II półroczu 2024 roku
- DOSTAWA ODCZYNNIKÓW I MATERIAŁÓW ZUŻYWALNYCH, DZIERŻAWA ANALIZATORÓW ORAZ LABORATORYJNEGO SYSTEMU INFORMATYCZNEGO DLA POTRZEB CENTRALNEGO LABORATORIUM ANALITYCZNEGO
- Dostawa systemu do multipleksowej analizy kwasów nukleinowych i przeciwciał anty-HLA wraz z odczynnikami rozruchowymi oraz zestawem walidacyjnym anty-HLA
- Usługa drukowania materiałów promocyjnych, z podziałem na części
- Ochrona mienia Zakładu Odzysku i Unieszkodliwiania Odpadów w Katowicach.
więcej: przetargi w Katowicach »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Renowacja zbiornika małej retencji w Regnowie
- Remont rowu "Morga III" powyżej ul. Roczyńskiej w Bulowicach - etap II
- "Konserwacja rowów odwadniających, rzek i zbiorników na terenie gminy Michałowice"
- "Roboty budowlane na terenie NW Oświęcim - Etap II"
- Renowacja zbiornika retencyjnego w m. Gęsina
- Roboty budowlane na terenie Nadzoru Wodnego Żywiec etap II
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.