eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Iława › Przedmiotem zamówienia jest dostawa wyposażenia dla potrzeb administracji Powiatowego Szpitala im. Władysława Biegańskiego w Iławie (nr sprawy 33/2014).

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych


Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2014-09-29

Iława: Przedmiotem zamówienia jest dostawa wyposażenia dla potrzeb administracji Powiatowego Szpitala im. Władysława Biegańskiego w Iławie (nr sprawy 33/2014).
Numer ogłoszenia: 321984 - 2014; data zamieszczenia: 29.09.2014
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Powiatowy Szpital im. Władysława Biegańskiego w Iławie , ul. Gen. Wł. Andersa 3, 14-200 Iława, woj. warmińsko-mazurskie, tel. 89 6449601, faks 89 6492425.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: szpital.ilawa.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Przedmiotem zamówienia jest dostawa wyposażenia dla potrzeb administracji Powiatowego Szpitala im. Władysława Biegańskiego w Iławie (nr sprawy 33/2014)..

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1 Biurko prostokątne 140* 80 * (72 -74) Pozycja 1a szt 10 2 Biurko prostokątne 160* 80 * (72 -74) Pozycja 1b szt 5 3 Biurko prostokątne 180* 80 * (72 -74) Pozycja 1c szt 2 4 Biurko w kształcie L 160* 120/60*60 * (72 -74) Prawe Pozycja 2a szt 2 5 Biurko w kształcie L 160* 140/60*60 * (72 -74) Prawe Pozycja 2b szt 2 6 Biurko w kształcie L 160* 140/60*60 * (72 -74) Lewe Pozycja 2b szt 4 7 Biurko prostokątne 180* 100 * (72 -74) Pozycja 1d szt 2 8 Biurko w kształcie L 180* 120/60*60 * (72 -74) Lewe Pozycja 2c szt 3 9 Biurko w kształcie L 180* 120/60*60 * (72 -74) Prawe Pozycja 2c szt 1 10 Biurko prostokątne 200* 100 * (72 -74) Pozycja 1e szt 1 11 Biurko z komodą Pozycja 3 szt 1 12 Szafa gabinetowa zamknięta 116* 80 * 43 3OH Pozycja 4 szt 2 13 Szafa zamknięta 191 * 80 * 43 5OH Pozycja 5 szt 21 14 Szafa zamknięta 191 * 60 * 43 5OH Lewa Pozycja 6 szt 4 15 Szafa zamknięta 191 * 60 * 43 5OH Prawa Pozycja 6 szt 5 16 Szafa zamknięta 154 * 60 * 43 4OH Lewa Pozycja 7 szt 1 17 Szafa zamknięta 154 * 60 * 43 4OH Prawa Pozycja 7 szt 3 18 Szafa zamknięta 78 * 40 * 43 2OH Prawa Pozycja 8 szt 2 19 Szafa zamknięta 191 * 40 * 43 5OH Prawa Pozycja 9 szt 1 20 Szafa zamknięta 78 * 60 * 43 2OH Prawa Pozycja 10 szt 1 21 Szafa zamknięta 78 * 60 * 43 2OH Lewa Pozycja 10 szt 2 22 Szafa z drzwiami przesuwnymi 116* 120 * 43 3OH Pozycja 11 szt 5 23 Szafa z drzwiami przesuwnymi 78* 120 * 43 2OH Pozycja 12 szt 3 24 Regał gabinetowy otwarty 154 * 80 * 43 4OH Pozycja 13 szt 1 25 Regał otwarty 116* 60 * 43 3OH Pozycja 14 szt 1 26 Regał otwarty 78* 40 * 43 2OH Pozycja 15 szt 1 27 Regał gabinetowy otwarty 116* 80 * 43 3OH Pozycja 16 szt 1 28 Szafa ubraniowa 191 * 60 * 43 5OH Lewa Pozycja 17 szt 3 29 Szafa ubraniowa 191 * 80 * 43 5OH Pozycja 18 szt 5 30 Szafa ubraniowa gabinetowa 154 * 80 * 43 4OH Pozycja 19 szt 1 31 Dostawka 1/2 koła Pozycja 20 szt 1 32 Dostawka prostokątna 120 * 60 noga okrągła Pozycja 21a szt 1 33 Dostawka prostokątna 100 * 60 noga okrągła Pozycja 21b szt 2 34 Dostawka prostokątna 95 * 60 noga okrągła Pozycja 21c szt 1 35 Dostawka kwadratowa noga okrągła Pozycja 22 szt 1 36 Panel frontowy górny szer 120 Pozycja 23a szt 1 37 Panel frontowy górny szer 140 Pozycja 23b szt 1 38 Wózek na komputer Pozycja 24 szt 28 39 Wieszak na ubrania Pozycja 25 szt 3 40 Szafa zamknięta 116* 60 * 43 3OH Lewa Pozycja 26 szt 1 41 Regał otwarty 191* 80 * 43 5OH Pozycja 27 szt 5 42 Regał otwarty 191* 60 * 43 5OH Pozycja 28 szt 13 43 Regał otwarty 191* 40 * 43 5OH Pozycja 29 szt 3 44 Regał otwarty 78* 60 * 43 2OH Pozycja 30 szt 3 45 Kontener mobilny Pozycja 31a szt 15 46 Kontener mobilny Pozycja 31b szt 2 47 Kontener stacjonarny głęboki Pozycja 32 szt 6 48 Kontener stacjonarny kartotekowy Pozycja 33 szt 2 49 Szafa gabinetowa z drzwiami przesuwnymi 154* 160 * 43 4OH Pozycja 34 szt 1 50 Szafa gabinetowa z drzwiami przesuwnymi 116* 160 * 43 3OH Pozycja 35 szt 1 51 Sofa Pozycja 36 szt 1 52 Szafka kuchenna wisząca Pozycja 37 szt 5 53 Szafka kuchenna stojąca z blatem Pozycja 38 szt 2 54 Szafka kuchenna pod zlewozmywak z blatem Pozycja 39a szt 1 55 Szafka kuchenna pod zlewozmywak z blatem Pozycja 39b szt 1 56 Szafa gospodarcza 225 * 127 * 60 Pozycja 40 szt 1 57 Regał zamknięty we wnęce 270 * 218 * 92 Pozycja 41 szt 1 58 Regał zamknięty we wnęce 270 * 391 * 92 Pozycja 42 szt 1 59 Regał zamknięty we wnęce 270 * 408 * 92 Pozycja 43 szt 1 60 Krzesło obrotowe tapicerowane Pozycja 44 szt 30 61 Fotel obrotowy tapicerowany Pozycja 45 szt 4 62 Krzesło konferencyjne z podłokietnikami Pozycja 46 szt 7 63 Krzesło konferencyjne bez podłokietników Pozycja 47 szt 13 64 Lustra 40 x 60 cm Pozycja 48 Szt. 4.

II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 39.13.00.00 - Meble biurowe 39.11.00.00 - Siedziska, krzesła i produkty z nimi związane, i ich części .

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 24.10.2014.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium.

III.2) ZALICZKI

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający uzna warunek za spełniony, jeśli Wykonawca złoży oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu zgodnie z art. 22 ust.1 Ustawy Prawo zamówień publicznych

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający uzna warunek za spełniony, jeśli Wykonawca złoży oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu zgodnie z art. 22 ust.1 Ustawy Prawo zamówień publicznych

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający uzna warunek za spełniony, jeśli Wykonawca złoży oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu zgodnie z art. 22 ust.1 Ustawy Prawo zamówień publicznych

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający uzna warunek za spełniony, jeśli Wykonawca złoży oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu zgodnie z art. 22 ust.1 Ustawy Prawo zamówień publicznych

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający uzna warunek za spełniony, jeśli Wykonawca złoży oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu zgodnie z art. 22 ust.1 Ustawy Prawo zamówień publicznych

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:

III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

  • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
  • aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

  • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej

  • lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

1.Wypełniony formularz ofertowy 2. Wypełniony formularz specyfikacji przedmiotowej (formularz cenowy)

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.3) ZMIANA UMOWY

przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

1. Strony dopuszczają zmiany treści umowy czasowe lub trwałe w trakcie jej obowiązywania, w przypadku: 1.1. zmiana dotyczy nieistotnych postanowień zawartej umowy, 1.2. podczas realizacji umowy wystąpią nieprzewidywalne zdarzenia lub okoliczności, jak w szczególności klęski żywiołowe, strajki, zamieszki, konflikty zbrojne, które uniemożliwiają zrealizowanie przedmiotu zamówienia w sposób, w zakresie i w terminie przewidzianym w ofercie. 1.3.w wyniku istotnej zmiany stosunków spełnianie świadczenia byłoby połączone z nadmiernymi trudnościami lub groziłoby, co najmniej jednej ze stron znaczną stratą, a czego strony nie mogły przewidzieć przy zawarciu umowy - w przypadku istotnej zmiany stosunków takiej jak znaczny wzrost cen surowców, nośników energii itp. 1.4.zmiana dotyczy obniżenia cen jednostkowych poszczególnych elementów przedmiotu zamówienia - w przypadku promocji, ogólnej obniżki cen na dany asortyment itp. 1.5.dotyczy zmian koniecznych ze względu na zmianę powszechnie obowiązujących przepisów prawa, w szczególności stawek podatku VAT, stawek celnych - w przypadku zaistnienia takich zmian. W przypadku zmiany podatku VAT cena brutto pozostaje bez zmian zmianie ulega cena netto. 1.6.konieczność wprowadzenia zmiany wynika z okoliczności, których nie można było przewidzieć w ogłoszeniu o zamówieniu lub specyfikacji istotnych warunków zamówienia. 2. Wprowadzenie zmian określonych w ust. 1 wymaga uzasadnienia konieczności zmiany i porozumienia stron oraz sporządzenia aneksu do umowy.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.szpital.ilawa.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Powiatowy Szpital im. Władysława Biegańskiego w Iławie ul. Gen. Wł. Andersa 3 14-200 Iława Pokój nr 9.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 07.10.2014 godzina 10:00, miejsce: Powiatowy Szpital im. Władysława Biegańskiego w Iławie ul. Gen. Wł. Andersa 3 14-200 Iława Kancelaria.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Projekt dofinansowany ze środków Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Warmia i Mazury na lata 2007-2013.

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.