eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Legnica › Wykonanie badań z zakresu profilaktycznej ochrony zdrowia u pracowników, stażystów, osób na przygotowanie zawodowe Oddziału ZUS w Legnicy i w jego jednostkach terenowych zgodnie z wymogami Kodeksu Pracy.

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2008-11-19

Legnica: Wykonanie badań z zakresu profilaktycznej ochrony zdrowia u pracowników, stażystów, osób na przygotowanie zawodowe Oddziału ZUS w Legnicy i w jego jednostkach terenowych zgodnie z wymogami Kodeksu Pracy.
Numer ogłoszenia: 321981 - 2008; data zamieszczenia: 19.11.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Zakład Ubezpieczeń Społecznych Oddział w Legnicy , ul. Władysława Grabskiego 26, 59-220 Legnica, woj. dolnośląskie, tel. 076 8764243, faks 076 8764235.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.zus.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Instytucja ubezpieczenia społecznego i zdrowotnego.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Wykonanie badań z zakresu profilaktycznej ochrony zdrowia u pracowników, stażystów, osób na przygotowanie zawodowe Oddziału ZUS w Legnicy i w jego jednostkach terenowych zgodnie z wymogami Kodeksu Pracy..

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia są badania z zakresu profilaktycznej ochrony zdrowia u pracowników, stażystów, osób na przygotowanie zawodowe w Oddziale ZUS w Legnicy. Wykaz usług lekarskich przy badaniach wstępnych i okresowych: 1. Orzeczenie lekarza profilaktyka, w tym: 1) wystawienie zaświadczenia lekarskiego, 2) badanie osłuchowe, 3) pomiar ciśnienia tętniczego, 4) wizus wzroku. 2. Podstawowy pakiet badań laboratoryjnych: 1) badanie ogólne moczu, 2) morfologia krwi +rozmaz, 3) OB. 3. Zakres badań okulistycznych: Badanie okulistyczne kwalifikujące do pracy przy monitorze ekranowym, przysługiwać będzie pracownikom administracyjnym pracującym przy monitorze ekranowym. 4. Konsultacje będą wykonywane wg wskazań lekarza przez specjalistę: a) okulistę, b) laryngologa, c) dermatologa. Badania konsultacyjne u specjalistów będą uzależnione od potrzeb, stanowiska i warunków pracy. 5. Dodatkowe badania laboratoryjne i diagnostyczne przysługiwać będą pracownikom zatrudnionym na stanowiskach decyzyjnych, po ukończeniu 40 roku życia jak i w zależności od zaleceń lekarskich. 6. Za dodatkowe badania laboratoryjne uznaje się: 1) lipidogram: a) cholesterol całkowity, b) trójglicerydy, c) frakcje cholesterolowe. 7. Za dodatkowe badania diagnostyczne uznaje się: a) EKG z opisem. 8. Dodatkowe badania dla osób zatrudnionych w Wydziale Akt Zawieszanych: 1) narażonych na grzybicę z grupy Aspargillus: a) RTG klatki piersiowej, b) spirometię, c) oraz konsultację u dermatologa. 2) narażonych na działanie epoksoetanolu: a) RTG klatki piersiowej, b) spirometię, c) konsultację u dermatologa. d) ALAT, e) ASPAT, f) GGTP, g) fosfataza alkaliczna. Szczegółowy wykaz badań według rodzaju i ilości na poszczególne zadanie zawiera SIWZ..

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 85.10.00.00 - Usługi ochrony zdrowia 85.14.50.00 - Usługi świadczone przez laboratoria medyczne .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 6.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w miesiącach: 24.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

Informacja na temat wadium: wadium - nie wymagane

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia może ubiegać się Wykonawca, który przedstawi oświadczenie o spełnieniu warunków określonych w art. 22 ust. 1 ustawy wg zał. nr 1 do instrukcji i udokumentuje, że: 1. Posiada uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności oraz nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 ustawy. Ocena spełnienia tego warunku odbędzie się na podstawie analizy treści: 1) odpisu z właściwego rejestru albo zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, 2) złożonego oświadczenia wg zał. nr 1 do instrukcji. Warunek określony zostanie spełniony, jeżeli Wykonawca przedstawi: 1) aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, 2) podpisane oświadczenie wg zał. nr 1 do instrukcji. Uwaga: W przypadku oferty złożonej przez podmioty występujące wspólnie warunek zostanie spełniony jeżeli każdy z podmiotów osobno wykaże i udokumentuje spełnienie warunków określonych w pkt 1. 2. Posiada niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponuje potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonywania zamówienia lub przedstawi pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia. 3. Znajduje się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia. Ocena spełnienia warunków określonych w pkt. 2 i 3 odbędzie się na podstawie oświadczenia złożonego przez Wykonawcę w ofercie wg zał. nr 1 do instrukcji. Warunki określone w pkt. 2 i 3 zostaną spełnione, jeżeli Wykonawca oświadczy, przedkładając zał. nr 1 do instrukcji, że spełnia warunki udziału w postępowaniu w myśl postanowień art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych. Uwaga: Zamawiający informuje, że ocena spełnienia przez Wykonawcę wymaganych warunków odbędzie się w systemie zero-jedynkowym, tzn. spełnia - nie spełnia..
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Wykonawca składa wraz z ofertą następujące dokumenty i oświadczenia: 1. Oświadczenia i dokumenty potwierdzające spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1) Oświadczenie potwierdzające spełnianie przez Wykonawcę warunków określonych w art. 22 ust.1 ustawy sporządzone wg wzoru stanowiącego zał. nr 1 do instrukcji. 2) Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. Inne wymagane dokumenty i oświadczenia: 3) Formularz ofertowy (zaleca się aby stanowił stronę tytułową). 4) Formularz cenowy. 5) Oświadczenie dotyczące wskazania przez wykonawcę części zamówienia, której wykonanie powierzy podwykonawcom wg zał. nr 2 do instrukcji. 6) W przypadku, gdy Wykonawcę reprezentuje pełnomocnik - pełnomocnictwo określające jego zakres i podpisane przez osoby uprawnione do reprezentacji Wykonawcy. 7) W przypadku, gdy ofertę składają Wykonawcy ubiegający się wspólnie o udzielenie zamówienia - pełnomocnictwo określające zakres umocowania pełnomocnika ustanowionego do reprezentowania ich w postępowaniu, albo do reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego..

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.


IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.zus.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: SIWZ można uzyskać w siedzibie Zamawiającego w Legnicy, ul. Władysława Grabskiego 26 - w Samodzielnym Referacie Zamówień Publicznych, piętro I, pok. nr 125..

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 28.11.2008 godzina 12:00, miejsce: Ofertę należy złożyć w siedzibie Zamawiającego w Legnicy, ul. Władysława Grabskiego 26 - w Samodzielnym Referacie Zamówień Publicznych, piętro I, pok. nr 125.

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Wykonanie badań z zakresu profilaktycznej ochrony zdrowia dla pracowników w Legnicy..

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przewidywana ilość badań w latach 2009 i 2010. I.Badania laboratoryjne 1.Badanie - ogólne moczu ilość 1005 2.Morfologia krwi + rozmaz ilość 1005 3.OB. ilość 1005 4.Lipidogram: cholesterol całkowity, trójglicerydy frakcje cholesterolowe. ilość 345 5.ASPAT, ALAT ilość 16 6.GGTP ilość 16 7.Fosfataza alkaliczna ilość 16 8.Poziom cukru we krwi ilość 370 II.Badanie profilaktyczne 1.Orzeczenie lekarza w tym: a) wypisanie zaświadczenia o stanie zdrowia pracownika, b) badanie osłuchowe, c) pomiar ciśnienia tętniczego, d) wizus wzroku ilość 1049 III.Konsultacja u specjalistów 1.Badanie u okulisty: a) badanie okulistyczne kwalifikujące do pracy przy monitorze ekranowym ilość 889 2.Konsultacja u specjalistów laryngolog, ilość 39 dermatolog ilość 90 IVBadanie diagnostyczne 1.Spirometria ilość 110 2. RTG klatki piersiowej ilość 110 3. EKG z opisem ilość 245.
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 85.10.00.00-5, 85.14.50.00-7.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 24.
  • 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Wykonanie badań z zakresu profilaktycznej ochrony zdrowia dla pracowników w Lubinie (w tym BT Polkowice)..

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przewidywana ilość badań w latach 2009 i 2010. I.Badania laboratoryjne 1.Badanie - ogólne moczu ilość 98 2.Morfologia krwi + rozmaz ilość 98 3.OB. ilość 98 4.Lipidogram: cholesterol całkowity, trójglicerydy frakcje cholesterolowe. ilość 53 5.Poziom cukru we krwi ilość 55 II.Badanie profilaktyczne 1.Orzeczenie lekarza w tym: a) wypisanie zaświadczenia o stanie zdrowia pracownika, b) badanie osłuchowe, c) pomiar ciśnienia tętniczego, d) wizus wzroku ilość 102 III.Konsultacja u specjalistów 1.Badanie u okulisty: a) badanie okulistyczne kwalifikujące do pracy przy monitorze ekranowym ilość 85 2.Konsultacja u specjalistów a) laryngolog ilość 10 IV. Badanie diagnostyczne 1. EKG z opisem ilość 49.
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 85.10.00.00-5, 85.14.50.00-7.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 24.
  • 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Wykonanie badań z zakresu profilaktycznej ochrony zdrowia dla pracowników w Jaworze..

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przewidywana ilość badań w latach 2009 i 2010. I.Badania laboratoryjne 1.Badanie - ogólne moczu ilość 56 2.Morfologia krwi + rozmaz ilość 56 3.OB. ilość 56 4.Lipidogram: cholesterol całkowity, trójglicerydy frakcje cholesterolowe ilość 31 5.Poziom cukru we krwi ilość 31 II.Badanie profilaktyczne 1.Orzeczenie lekarza w tym: a) wypisanie zaświadczenia o stanie zdrowia pracownika, b) badanie osłuchowe, c) pomiar ciśnienia tętniczego, d) wizus wzroku ilość 58 III.Konsultacja u specjalistów 1.Badanie u okulisty: a) badanie okulistyczne kwalifikujące do pracy przy monitorze ekranowym ilość 48 2.Konsultacja u specjalistów a) laryngolog ilość 8 IVBadanie diagnostyczne 1.EKG z opisem ilość 31.
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 85.10.00.00-5, 85.14.50.00-7.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 24.
  • 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: Wykonanie badań z zakresu profilaktycznej ochrony zdrowia dla pracowników w Złotoryi..

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przewidywana ilość badań w latach 2009 i 2010. I.Badania laboratoryjne 1.Badanie - ogólne moczu ilość 70 2.Morfologia krwi + rozmaz ilość 70 3.OB. ilość 70 4.Lipidogram: cholesterol całkowity, trójglicerydy, frakcje cholesterolowe ilość 40 5.Poziom cukru we krwi ilość 40 II.Badanie profilaktyczne 1.Orzeczenie lekarza w tym: a) wypisanie zaświadczenia o stanie zdrowia pracownika, b) badanie osłuchowe, c) pomiar ciśnienia tętniczego, d) wizus wzroku ilość 72 III.Konsultacja u specjalistów 1.Badanie u okulisty: a) badanie okulistyczne kwalifikujące do pracy przy monitorze ekranowym ilość 64 2.Konsultacja u specjalistów laryngolog ilość 10 IV. Badanie diagnostyczne 1.EKG z opisem ilość 40.
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 85.10.00.00-5, 85.14.50.00-7.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 24.
  • 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 5 NAZWA: Wykonanie badań z zakresu profilaktycznej ochrony zdrowia dla pracowników w Głogowie (w tym BT Góra)..

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przewidywana ilość badań w latach 2009 i 2010. I.Badania laboratoryjne 1.Badanie - ogólne moczu ilość 144 2.Morfologia krwi + rozmaz ilość 144 3.OB. ilość 144 4.Lipidogram: cholesterol całkowity, trójglicerydy, frakcje cholesterolowe ilość 65 5.Poziom cukru we krwi ilość 65 II.Badanie profilaktyczne 1.Orzeczenie lekarza w tym: a) wypisanie zaświadczenia o stanie zdrowia pracownika, b) badanie osłuchowe, c) pomiar ciśnienia tętniczego, d) wizus wzroku ilość 149 III. Konsultacja u specjalistów: 1. Badanie u okulisty: a) badanie okulistyczne kwalifikujące do pracy przy monitorze ekranowym ilość 129 2.Konsultacja u specjalistów: laryngolog ilość 8 IV Badanie diagnostyczne 1. EKG z opisem ilość 70.
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 85.10.00.00-5, 85.14.50.00-7.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 24.
  • 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 6 NAZWA: Wykonanie badań z zakresu profilaktycznej ochrony zdrowia dla pracowników w Bolesławcu (w tym TI Lwówek Śląski)..

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przewidywana ilość badań w latach 2009 i 2010. I.Badania laboratoryjne 1.Badanie - ogólne moczu ilość 152 2.Morfologia krwi + rozmaz ilość 152 3.OB. ilość 152 4. Lipidogram: cholesterol całkowity, trójglicerydy, frakcje cholesterolowe ilość 75 5. Poziom cukru we krwi ilość 75 II. Badanie profilaktyczne 1. Orzeczenie lekarza w tym: a) wypisanie zaświadczenia o stanie zdrowia pracownika, b) badanie osłuchowe, c) pomiar ciśnienia tętniczego, d) wizus wzroku ilość 157 III. Konsultacja u specjalistów 1. Badanie u okulisty: a) badanie okulistyczne kwalifikujące do pracy przy monitorze ekranowym ilość 146 2. Konsultacja u specjalistów: a) laryngolog ilość 15 IV. Badanie diagnostyczne: 1. EKG z opisem ilość 70.
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 85.10.00.00-5, 85.14.50.00-7.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 24.
  • 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.


Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.