eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Głowaczów › REMONT DROGI GMINNEJ NR 3426011 BRZÓZA (ul. Kościelna) - TRAWKA (Belon)

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2009-09-17

Głowaczów: REMONT DROGI GMINNEJ NR 3426011 BRZÓZA (ul. Kościelna) - TRAWKA (Belon)
Numer ogłoszenia: 321966 - 2009; data zamieszczenia: 17.09.2009
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Urząd Gminy Głowaczów , ul. Rynek 35, 26-903 Głowaczów, woj. mazowieckie, tel. 048 6231023, faks 048 6231217.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.glowaczow.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: REMONT DROGI GMINNEJ NR 3426011 BRZÓZA (ul. Kościelna) - TRAWKA (Belon).

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie robót budowlanych dla zadania inwestycyjnego pt. Remont drogi gminnej Nr 3426011 BRZÓZA (ul. Kościelna) - TRAWKA (Belon). Wszystkie roboty budowlane muszą być wykonane zgadnie z dokumentacją tj. projektem budowlano-wykonawczym, projektem organizacji ruchu oraz specyfikacją techniczną wykonania i odbioru robót. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarty jest w dokumentacji, którą stanowią załączniki do niniejszej SIWZ: - Projekt budowlano-wykonawczy, - Projekt oznakowania - stałej organizacji ruchu - Szczegółowe Specyfikacje Techniczne, - Przedmiar robót. 2. Przedmiot zamówienia obejmuje wykonanie remontu istniejącej drogi gminnej w m. Brzóza ul. Kościelna o dł. 973 mb i szerokości jezdni 6,0 - 4,5 mb, której początek stanowi krawędź drogi powiatowej nr 1742 Brzóza - Wólka, a koniec krawędź drogi gminnej gruntowej Brzóza ul. Nadrzeczna. Całość robót zlokalizowana jest w istniejącym pasie drogowym. Obecnie droga ta posiada nawierzchnię betonową - z gruntu stabilizowanego cementem, której nawierzchnia jest bardzo nieregularna, z wieloma zaniżeniami i ubytkami, odwodnienie odbywa się poprzez spadki poprzeczne i podłużne, a następnie na przyległy teren do naturalnych cieków wodnych. Zjazdy na posesje są gruntowe, a lokalnie z kostki brukowej. W granicach drogi pod jezdnią znajduje się kanalizacja sanitarna. Oświetlenie uliczne wykonane jest na słupach NN, które pozostaje bez zmian. 3. W ramach remontu tej drogi należy wykonać wyrównanie istniejącej podbudowy - nawierzchni betonowej -betonem asfaltowym oraz położyć warstwę ścieralną z betonu asfaltowego gr. 3 cm - przyjętą dla drogi klasy D dla prędkości 40 km/h, a także wykonać lokalnie występujące zjazdy na posesję z kostki brukowej, które będą rozebrane w trakcie robót. W ramach robót wykończeniowych należy wyregulować wysokościowo do poziomu nowej nawierzchni - studnie kanalizacyjne oraz odbudować pobocza, poprzez nawiezienie gruntu rodzimego pozyskanego przez Wykonawcę, wyprofilować go i zagęścić. Dokonać oznakowania wyremontowanej drogi - znakami ostrzegawczymi wg dokumentacji stałej organizacji ruchu. 4. Ponadto w ramach niniejszego zamówienia Wykonawca na swój koszt zobowiązany jest do: - udzielenia minimum 3 lata gwarancji jakości na wykonane roboty budowlane i użyte do wykonania zamówienia materiały i wyroby budowlane, - przedmiot zamówienia należy wykonać z nowych materiałów budowlanych, na które Wykonawca dostarczy certyfikaty lub atesty dopuszczenia do użytkowania na każde żądanie inspektora nadzoru oraz przekaże je Zamawiającemu w dniu odbioru przedmiotu zamówienia., - po zakończeniu robót należy uporządkować plac budowy i oddać go w należytym stanie, nie gorszym niż przed rozpoczęciem robót. 5. Postanowienia dotyczące dokumentacji projektowej: 1). Wykonawca zobowiązany jest do wykonania przedmiotu zamówienia zgodnie z dokumentacją projektową i zachowaniem wskazanej przez Projektanta technologii, zgodnie z zasadami wiedzy technicznej, normami, warunkami technicznego wykonania i odbioru robót, wskazaniami Zamawiającego oraz obowiązującymi przepisami. 2). Wykonawca ma obowiązek zapoznać się z dokumentacją projektową i złożyć na piśmie dostrzeżone błędy lub uchybienia, które mogą mieć wpływ na prawidłowe wykonanie przedmiotu zamówienia. 3). W przypadku wystąpienia okoliczności powodujących konieczność wprowadzenia zmian w dokumentacji projektowej Wykonawca ma obowiązek pisemnego powiadomienia Zamawiającego o tym fakcie w terminie do 3 dni od dnia wystąpienia w/w okoliczności. 4). Nie dopuszcza się możliwości złożenia oferty przewidującej odmienny sposób wykonania przedmiotu zamówienia niż określony w dokumentacji projektowej. 6. Postanowienia dotyczące wykonania przedmiotu umowy: 1) Przedmiot zamówienia należy wykonać zgodnie z dokumentacją projektową tj. projektem budowlano-wykonawczym i projektem stałej organizacji ruchu oraz specyfikacją techniczną wykonania i odbioru robót. Szczegółowo z dokumentacją można się zapoznać przed złożeniem oferty. Dokumentacja jest dostępna w pokoju nr 12 lub 3 w siedzibie Zamawiającego. 2) Zamawiający zaleca, aby Wykonawca dokonał wizji lokalnej terenu, objętego przyszłymi robotami budowlanymi w ramach niniejszego przedmiotu zamówienia w celu zapoznania się z warunkami realizacji tych robót. 3) Przekazanie placu budowy - będzie następować w obecności Wykonawcy, Zamawiającego i Inspektora nadzoru w terminie uzgodnionym przez strony. 4) Wykonawca zobowiązany jest do pisemnego powiadomienia Zamawiającego o okolicznościach mogących mieć wpływ na niedotrzymanie terminu wykonania przedmiotu zamówienia w nieprzekraczalnym terminie do 7 dni od dnia wystąpienia w/w okoliczności. 5) Wszystkie napotkane przewody podziemne Wykonawca winien zabezpieczyć. W przypadku ich uszkodzenia należy niezwłocznie zawiadomić o tym fakcie Zamawiającego, Inspektora Nadzoru oraz inne zainteresowane podmioty oraz dokonać naprawy uszkodzeń na własny koszt. 6) Prowadzone roboty budowlane muszą odbywać się zgodnie z przepisami prawa budowlanego, BHP, ppoż., sanitarnymi i przepisami ochrony środowiska, pod nadzorem osób posiadających uprawnienia do prowadzenia robót. 7) Wszystkie materiały i wyroby budowlane użyte do wykonania przedmiotu zamówienia muszą być nowe oraz muszą być dopuszczone do stosowania na terenie RP, a także muszą spełniać warunki określone w ustawie z dnia 07 lipca 1994r. Prawo budowlane (Dz. U. z 2003r., Nr 207, poz. 2016 ze zm.) oraz w Rozporządzeniu Ministra Infrastruktury w sprawie sposobów deklarowania zgodności wyrobów budowlanych oraz sposobu znakowania ich znakiem budowlanym z 11 sierpnia 2004r. (Dz. U. z 2004r., Nr 198, poz. 2041). 8) Wykonawca ma obowiązek opracowania projektu czasowej organizacji ruchu oraz zorganizowania placu budowy, zabezpieczenia miejsca wykonywanych robót, dbania o stan techniczny i prawidłowość oznakowania przez cały czas trwania realizacji zadania. 9) Wykonawca jest zobowiązany do zabezpieczenia terenu robót przed osobami postronnymi, a w szczególności do przeciwdziałania wypadkom osób trzecich. Wykonawca ponosi pełną odpowiedzialność za wszelkie szkody wyrządzone osobom trzecim w wyniku prowadzonych prac, od dnia przekazania placu budowy. 10) Wykonawca jest zobowiązany do uporządkowania placu budowy przed terminem odbioru końcowego robót..

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.23.32.20 - Roboty w zakresie nawierzchni dróg 45.23.32.90 - Instalowanie znaków drogowych .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 30.04.2010.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

Informacja na temat wadium: Zamawiający wymaga wniesienia wadium w wysokości 5.000,00 zł, słownie: pięć tysięcy złotych. Wykonawca wnosi wadium: w pieniądzu - wpłata wniesiona przelewem na konto Zamawiającego - BS Głowaczów- 57 9125 0005 0000 0374 2000 0080, - w poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo - kredytowej, z tym, że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, - w gwarancjach bankowych, - w gwarancjach ubezpieczeniowych, - w poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz.U. Nr 109, poz. 1158, z późn. zm.). Uwaga: Wadium wnoszone w formie niepieniężnej musi zawierać zapis art. 46 ust. 4a ustawy Pzp. Dokument gwarancji w formie nie pieniężnej - winien zawierać stwierdzenie, że na pierwsze pisemne żądanie Zamawiającego wzywające do zapłaty wadium, zgodnie z warunkami przetargu, następuje jego bezwarunkowa wypłata bez jakichkolwiek zastrzeżeń. Sposób przekazania wadium: wadium winno być wniesione przed upływem terminu składania ofert. Przy czym za termin wniesienia wadium w formie przelewu pieniężnego przyjmuje się termin uznania na rachunku Zamawiającego. Do oferty należy dołączyć kserokopię dokonania przelewu. Gwarancję wnoszoną w innej formie niż pieniężna należy złożyć w formie oryginału w kasie Urzędu Gminy - pokój nr 3, a kserokopię dokumentu załączyć do oferty.

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. O udzielenie zamówienia mogą się ubiegać Wykonawcy, którzy zgodnie z art. 22 ust. 1 ustawy Pzp, spełniają następujące warunki: 1) posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień; 2) posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wy?konania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia; 3) znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej za?pewniającej wykonanie zamówienia; 4) nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia. 2. Opis warunków udziału w postępowaniu: 2.1. Na potwierdzenie posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności Wykonawca przedkłada: - Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, - Aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika Urzędu Skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzających odpowiednio, że Wykonawca nie zalega z opłaceniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne lub zaświadczeń, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, 2.2. Na potwierdzenie posiadania wiedzy i doświadczenia oraz dysponowania potencjałem technicznym Wykonawca udokumentuje: - należyte wykonanych co najmniej dwóch robót budowlanych w okresie ostatnich pięciu lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie. Każda wykonana robota budowlana winna odpowiadać swoim rodzajem i wartością robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia z podaniem jej wartości oraz daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentów potwierdzających, że robota zostały wykonana należycie. Zamawiający wymaga wykonania co najmniej dwóch robót budowlanych w zakresie budowy, przebudowy, remontu dróg o wykonaniu nawierzchni z betonu asfaltowego, każda o długości minimum 973 mb lub 4520 m2, - posiadanie niezbędnych do wykonania zamówienia narzędzi i urządzeń, którymi dysponuje lub będzie dysponował. Jeżeli w wykazie Wykonawca wskaże, że będzie dysponował narzędziami i urządzeniami innych podmiotów, wówczas należy złożyć pisemne zobowiązanie tych podmiotów do udostępnienia wskazanych narzędzi i urządzeń, - że posiada osoby, które będą uczestniczyć w wykonaniu zamówienia, którymi dysponuje lub będzie dysponował wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia w zakresie przewidzianych czynności do wykonania zamówienia lub pisemne zobowiązania innych podmiotów do udostępnienia osób zdolnych do wykonania zamówienia, jeżeli w wykazie Wykonawca wskazał osoby, którymi będzie dysponował. Należy wykazać kierownika budowy, który posiada uprawnienia do kierowania i nadzorowania robotami w zakresie dróg lub konstrukcyjno-budowlane bez ograniczeń oraz przedłożyć aktualne zaświadczenie o przynależności do izby samorządu zawodowego. 2.3. Na potwierdzenie warunku znajdowania się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia Wykonawca przedkłada: - informację banku lub kasy oszczędnościowo-kredytowej, w którym Wykonawca posiada rachunek, potwierdzającą wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową - wystawioną nie wcześniej niż 3 miesięcy przed upływem terminu składania ofert - w wysokości nie mniejszej niż kwota brutto podana przez Wykonawcę w ofercie. 2.4. Na potwierdzenie, że nie podlega wykluczeniu Wykonawca składa oświadczenie, że nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 ustawy Pzp. 2.5. Ponadto na potwierdzenie spełnienia wszystkich wymaganych warunków, Wykonawca składa oświadczenie z art. 22 ust. 1 pkt 1- 3 ustawy Pzp. Uwaga: w pkt. 2 należy dokonać odpowiedniego zaznaczenia. W przypadku nie dysponowania potencjałem technicznym lub osobami zdolnymi do wykonania zamówienia należy złożyć pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego lub osób zdolnych do wykonania zamówienia. 3. Ocena spełniania warunków zostanie dokonana zgodnie z formułą: < spełnia/nie spełnia>, na podstawie informacji zawartych w oświadczeniach i dokumentach złożonych przez Wykonawcę w ofercie, których załączenie jest wymagane przez Zamawiającego zgodnie z pkt 6 SIWZ..
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. W celu potwierdzenia, że Wykonawca spełnia warunki udziału w postępowaniu, musi wraz z ofertą złożyć następujące dokumenty, oświadczenia, zaświadczenia i informacje: 1.1. Wypełniony formularz Zamawiającego -Oferta Przetargowa - zał. 1 SIWZ, 1.2. Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 1.3. Aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika Urzędu Skarbowego potwierdzające odpowiednio, że Wykonawca nie zalega z opłaceniem podatków, opłat lub zaświadczeń, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji - wystawione nie wcześniej niż 3 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, 1.4. Aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające odpowiednio, że Wykonawca nie zalega z opłaceniem składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne lub zaświadczeń, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji - wystawione nie wcześniej niż 3 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, 1.5. Wykaz należycie wykonanych co najmniej dwóch robót budowlanych w okresie ostatnich pięciu lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia z podaniem ich wartości oraz daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentów potwierdzających, że roboty zostały wykonane należycie. Zamawiający wymaga wykonania co najmniej dwóch robót budowlanych w zakresie budowy, przebudowy, remontu dróg o wykonaniu nawierzchni z betonu asfaltowego, każda o długości minimum 973 mb lub 4520 m2 - zał. nr 4 SIWZ. 1.6. Wykaz niezbędnych do wykonania zamówienia narzędzi i urządzeń, którymi dysponuje lub będzie dysponował Wykonawca. Jeżeli w wykazie Wykonawca wskaże, że będzie dysponował narzędziami i urządzeniami innych podmiotów, wówczas należy złożyć pisemne zobowiązanie tych podmiotów do udostępnienia wskazanych narzędzi i urządzeń - załącznik nr 6 SIWZ, 1.7. Wykaz osób, którymi dysponuje lub będzie dysponował Wykonawca i które będą uczestniczyć w wykonaniu zamówienia, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia w zakresie przewidzianych czynności do wykonania zamówienia - zał. nr 5 SIWZ. Pisemne zobowiązania innych podmiotów do udostępnienia osób zdolnych do wykonania zamówienia, jeżeli w wykazie Wykonawca wskazał osoby, którymi będzie dysponował. Osoby wykazane w wykazie, które będą uczestniczyć w wykonaniu zamówienia, muszą posiadać wymagane prawem uprawnienia oraz muszą być wpisani na listę członków właściwej izby samorządu zawodowego i posiadać aktualne ubezpieczenie OC. Należy wykazać kierownika budowy, który posiada uprawnienia do kierowania i nadzorowania robotami w zakresie dróg lub konstrukcyjno-budowlane bez ograniczeń oraz przedłożyć aktualne zaświadczenie o przynależności do izby samorządu zawodowego z posiadaniem aktualnego ubezpieczenia OC. 1.8. Informację banku lub kasy oszczędnościowo-kredytowej, w którym Wykonawca posiada rachunek, potwierdzający wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową Wykonawcy - wystawioną nie wcześniej niż 3 miesięcy przed upływem terminu składania ofert - w wysokości nie mniejszej niż kwota brutto podana przez Wykonawcę w ofercie. 1.9. Oświadczenie, że Wykonawca spełnia warunki określone w art. 22 ust. 1 pkt 1 - 4 ustawy Pzp - zał. nr 2 SIWZ. Uwaga: w pkt. 2 należy dokonać odpowiedniego zaznaczenia, w przypadku nie dysponowania potencjałem technicznym lub osobami zdolnymi do wykonania zamówienia należy złożyć pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego lub osób zdolnych do wykonania zamówienia. 1.10. Oświadczenie Wykonawcy, że nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 ustawy Pzp - zał. nr 3 SIWZ. 1.11. Kosztorys ofertowy uproszczony - wypełniony przedmiar robót, który ma jedynie charakter pomocniczy przy sprawdzaniu ceny oferty wraz z podaniem na 1 stronie ceny 1 roboczogodziny oraz zastosowanie % narzutów: kosztów pośrednich i zysku. 1.12. Informację o zakresie rzeczowo-finansowym robót zleconych - Podwykonawcom, w przypadku nie korzystania z podwykonawców należy wpisać - zał. nr 7 SIWZ . 1.13. Pełnomocnictwo do reprezentowania Wykonawcy, o ile ofertę składa pełnomocnik. Dokumenty potwierdzające posiadanie uprawnień/pełnomocnictw osób składających ofertę,o ile fakt nie wynika z przedstawionych dokumentów rejestrowych. 1.14. Parafowany wzór umowy - zgodnie z pkt 16 SIWZ - zał. nr 8 SIWZ. 1.15. Wniesienie wadium. Kopia dokumentu potwierdzającego wniesienie wadium powinna być dołączona do oferty. Wadium wnoszone w formie nie pieniężnej musi zawierać zapis dotyczący art. 46 ust. 4 a ustawy Pzp..

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.


IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.glowaczow.pl -PRZETARGI.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Gminy Głowaczów, 26-903 Głowaczów, ul. Rynek 35 pokój nr 12 lub 3.

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 08.10.2009 godzina 10:00, miejsce: Urząd Gminy Głowaczów, 26-903 Głowaczów, ul. Rynek 35, pokój nr 17 - Sekretariat.

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.