eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Aleksandrów Kujawski › Dostawa 1 sztuki lekkiego samochodu ratownictwa technicznego do 3,5 t. DCM na podwoziu z napędem 4x2

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2009-09-17

Aleksandrów Kujawski: Dostawa 1 sztuki lekkiego samochodu ratownictwa technicznego do 3,5 t. DCM na podwoziu z napędem 4x2
Numer ogłoszenia: 321954 - 2009; data zamieszczenia: 17.09.2009
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Urząd Gminy Aleksandrów Kujawski , ul. Słowackiego 12, 87-700 Aleksandrów Kujawski, woj. kujawsko-pomorskie, tel. 054 2822031, 2822059 w. 37, faks 054 2822031, 2822059.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.ug.aleksandrowkuj.4bip.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa 1 sztuki lekkiego samochodu ratownictwa technicznego do 3,5 t. DCM na podwoziu z napędem 4x2.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Opis przedmiotu zamówienia 1. Typ nadwozia 1) Kabina na ramie 2) Przeszklenie w części osobowej 3) Przystosowany do przewozu min. 5 osób wyposażony w co najmniej 4 drzwi 4) Drzwi przedziału załogi umieszczone po obu stronach pojazdu 5) Przedział osobowy wyłożony tapicerką i podsufitką 2. Wyposażenie 1) Belka świetlna z napisem STRAŻ 2) Generator sygnałów świetlnych i dźwiękowych z możliwością podawania komunikatów słownych 3) Lampa błyskowa koloru niebieskiego z tyłu samochodu 4) Lampy błyskowe zderzakowe stroboskopowe 5) Tablice magnetyczne z napisem STRAŻ 6) Orurowanie zewnętrzne wzmacniające zderzak i zabezpieczające przednie światła 7) Wyciągarka elektryczna z prądownicą rolkową o uciągu min. 3,5 t, przy czym za uciąg uważa się siłę pracy mechanizmu wyciągarki 8) Radiotelefon samochodowy o parametrach: - częstotliwość VHF 136-174 MHz, moc 1-25 W - odstęp międzykanałowy 12,5 kHz dostosowany do użytkowania w sieci MSWiA, min. 128 kanałów - wyświetlacz alfanumeryczny min. 14 znaków - obrotowy potencjometr siły głosu 9) Oświetlenie przedziału pasażerskiego włączane z kabiny kierownicy 10) Oświetlenie przedziału ładunkowego włączone z kabiny kierowcy 11) Dodatkowe gniazdo zapalniczki w kabinie kierowcy 12) Hak typu kulowego do przyczep o masie całkowitej nie przekraczającej 3500 kg 13) Gniazdo elektryczne do przyczepy - znormalizowane gniazdo 12 V, 7-biegunowe 14) Układ przeciwpoślizgowy ABS 15) Poduszka powietrzna dla kierowcy 16) Maszt oświetleniowy o łącznej mocy lamp 2000 W (4x500), pneumatyczny sterowany automatycznie, zamocowany na stałe na pojeździe. Wysokość masztu po rozłożeniu od poziomu dach do reflektora nie mniej niż 1,5 m. 3. Dopuszczalna masa całkowita do 3500 kg 4. Ładowność pojazdu po wykonaniu zabudowy pożarniczej w przedziale załogi i przedziale sprzętowym min. 1100 kg (wraz z kierowcą i pasażerami) 5. Rezerwa masy w pełni obciążonego samochodu, w stosunku do całkowitej dopuszczalnej masy pojazdu minimum 3 % 6. Średnica zawracania nie większa niż 13 m 7. Silnik z zapłonem samoczynnym z turbodoładowaniem spełniający normy Euro4 8. Współczynnik mocy do DMC nie mniejsza niż 23 kW/t 9. Moment obrotowy nie mniejszy niż 280 Nm 10. Skrzynia biegów mechaniczna, 5-cio biegowa, zsynchronizowana 11. Napęd oś tylna - koła bliźniacze 12. Układ kierowniczy ze wspomaganiem 13. Zabudowa kontenerowa 1) Zabudowa kontenerowa z blachy aluminiowej i nierdzewnej (lub innego materiału odpornego na korozję) 2) Dach wykonany w formie podestu roboczego pokrytego blachą aluminiową ze wzorem przeciwpoślizgowym. Jego konstrukcja powinna wytrzymać obciążenie masą dwóch strażaków i przewożonego sprzętu 3) Na dachu ma być zapewnione miejsce na: drabinę nasadkową trzyelementową i trzy węże ssawne 4) Długość zabudowy: minimum 2250 mm 5) Szerokość rolet bocznych - po 2 rolety na stronę, minimum 1000 mm każda 6) Roleta w ścianie tylnej o szerokości minimum 800 mm 7) Rolety aluminiowe pyło i wodoszczelne 8) Wysokość zabudowy równa wysokości pojazdu 9) Półki aluminiowe mocowane do stelaża z możliwością regulacji wysokości i miejscem na specjalistyczne wyposażenie pożarnicze: - motopompę M8/8 lub wysokociśnieniowy agregat wodny - lekki zestaw narzędzi hydraulicznych do ratownictwa technicznego - piłę do betonu i stali - piłę do drewna - agregat prądotwórczy - pompę pływającą - węże tłoczne W-52 i W-75 (min. 5 i 3 odc.) - prądownice - aparaty powietrzne (2 kpl) 14. Wyposażenie dodatkowe 1) Wysokociśnieniowy agregat wodny - wydajność pompy minimum 40 l/min. przy ciśnieniu min. 40 bar (z płynną regulacją) - silnik czterosuwowy - rozrusznik elektryczny lub ręczny - linia szybkiego natarcia min. 40 mb ze zwijadlem ręcznym - prądownica pistoletowa z regulacją strumienia wody od mgłowego do zwartego - zbiornik wody o pojemności min. 200 litrów..

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 34.14.42.10 - Wozy strażackie .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak.

II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 23.10.2009.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

Informacja na temat wadium: Zamawiający nie przewiduje konieczności wniesienia wadium.

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia publicznego mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają następujące warunki: 1 posiadają uprawnienia do wykonania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień, 2 posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia, 3 znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, 4 nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia. 5 spełniają wszystkie warunki wynikające z punktu 12 Dokumenty i oświadczenia składające się na ofertę, 6 wykażą się doświadczeniem w realizacji dostaw w okresie ostatnich 3 lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem co najmniej 2 dostaw w kwocie nie mniejszej niż 80.000,00 zł brutto każda, dostawom stanowiącym przedmiot zamówienia. Ocena spełniania powyższych warunków dokonana zostanie zgodnie z formułą spełnia - nie spełnia w oparciu o informacje zawarte w dokumentach i oświadczeniach wymienionych w punkcie 12 SIWZ (dla ofert wspólnych także w punkcie 13 SIWZ). Z treści załączonych dokumentów musi jednoznacznie wynikać, że powyższe warunki Wykonawca spełnił. Zamawiający wezwie Wykonawców, którzy w określonym terminie nie złożą oświadczeń i dokumentów potwierdzających spełnianie warunków udziału w postępowaniu, lub którzy złożą dokumenty zawierające błędy, do ich uzupełnienia w wyznaczonym terminie, chyba, że mimo ich uzupełnienia oferta Wykonawcy podlega odrzuceniu lub konieczne byłoby unieważnienie postępowania. Złożone na wezwanie zamawiającego oświadczenia i dokumenty powinny potwierdzać spełnienie przez wykonawcę warunków udziału w postępowaniu oraz spełnienie przez oferowane dostawy, usługi lub roboty budowlane wymagań określonych przez zamawiającego, nie później niż w dniu, w którym upłynął termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu albo termin składania ofert. Niespełnienie chociażby jednego z warunków udziału z postępowania skutkować będzie wykluczeniem Wykonawcy z postępowania..
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1 Wypełniony formularz ofertowy- załącznik nr 1 do SIWZ 2 Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, (w przypadku składania oferty przez wykonawców występujących wspólnie, w/w dokument musi być złożony przez każdego wykonawcę); 3 Wykaz wykonanych dostaw w okresie ostatnich 3 lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem co najmniej 2 dostaw w kwocie nie mniejszej niż 80.000,00 zł brutto każda, dostawom stanowiącym przedmiot zamówienia z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorcy; do wykazu należy załączyć kopie dokumentów potwierdzających, że każda z tych dostaw została należycie wykonana- referencje, (załącznik nr 3); 4 Oświadczenie, że Wykonawca spełnia warunki określone w art. 22 ust. 1 Prawa zamówień publicznych i nie podlega wykluczeniu z postępowania o zamówienie publiczne na podstawie art.24 ust. 1, 2 Prawa zamówień publicznych- załącznik nr 4 do SIWZ; 5 Oświadczenie Wykonawcy, że oferowany samochód jest fabrycznie nowy i przydatny - spełnia wszystkie wymagania przewidziane prawem, posiada deklarację zgodności i jest dopuszczony do ruchu; 6 Zamawiający wymaga świadectwa dopuszczenia do użytkowania w ochronie przeciwpożarowej na terenie polski, zgodnie z Rozporządzeniem MSWiA z dnia 20 czerwca 2007 r. w sprawie wykazu wyrobów służących zapewnieniu bezpieczeństwa publicznego lub ochronie zdrowia i życia oraz mienia, a także zasad wydawania dopuszczenia tych wyrobów do użytkowania (Dz. U. z 2007 r. Nr 143, poz. 1002 ze zm.); 7 Deklaracje zgodności z normą PN-EN 1846-1 L-1-5-0-1. 8 Świadectwo homologacji typu na oferowany samochód..

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.


IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.ug.aleksandrowkuj.4bip.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Gminy w Aleksandrowie Kujawskim ul. Słowackiego 12 87-700 Aleksandrów Kujawskim.

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 28.09.2009 godzina 10:00, miejsce: Urząd Gminy w Aleksandrowie Kujawskim ul. Słowackiego 12 87-700 Aleksandrów Kujawskim pokój nr 1 (sekretariat).

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.3.13) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: nie dotyczy.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.