eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Lewin Kłodzki › Budowa sieci wodociągowej i kanalizacyjnej do wsi Kocioł w ramach projektu pn.Zlepszenie stanu środowiska naturalnego w gminach Lewin Kłodzki i Olešnice v Orlických horách

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2009-09-17

Lewin Kłodzki: Budowa sieci wodociągowej i kanalizacyjnej do wsi Kocioł w ramach projektu pn.: Zlepszenie stanu środowiska naturalnego w gminach Lewin Kłodzki i Olešnice v Orlických horách
Numer ogłoszenia: 321894 - 2009; data zamieszczenia: 17.09.2009
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Urząd Gminy Lewin Kłodzki , ul. Nad Potokiem 4, 57-343 Lewin Kłodzki, woj. dolnośląskie, tel. 074 8698429, faks 074 8698273.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.lewin-klodzki.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Budowa sieci wodociągowej i kanalizacyjnej do wsi Kocioł w ramach projektu pn.: Zlepszenie stanu środowiska naturalnego w gminach Lewin Kłodzki i Olešnice v Orlických horách.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Zakres przedmiotu zamówienia obejmuje II etapy: 1) Budowę sieci wodociągowej i kanalizacyjnej Lewin Kłodzki - Kocioł tj: a) Sieć kanalizacyjna sanitarna bytowa - odprowadzanie ścieków systemem grawitacyjnym; długość projektowanej sieci kanalizacyjnej (od ul. Lasek Miejski w Lewinie Kłodzkim do wsi Kocioł) - 2111 mb. Projektowana kanalizacja sanitarna odprowadzać będzie ścieki z istniejących i projektowanych budynków mieszkalnych do istniejącej kanalizacji sanitarnej miejskiej o średnicy 200 mm w rejonie ulicy Lasek Miejski w Lewinie Kłodzkim. b) Sieć wodociągowa - długość projektowanej sieci wodociągowej 2236 mb (od ul. Lasek Miejski do wsi Kocioł). Projektowana sieć wodociągowa będzie włączona do istniejącej miejskiej sieci wodociągowej o średnicy 110 mm. Teren miejscowości Kocioł oraz Lewina Kłodzkiego od strony ul. Lasek Miejski zaopatrywany będzie w wodę z wyżej wymienionego wodociągu miejskiego. c) Pompownia wody - stacja podnoszenia ciśnienia wody. Ze względu na niskie ciśnienie wody w istniejącym wodociągu projekt przewiduje budowę pompowni wody pitnej oraz zbiornika wody pitnej o pojemności 50 m3 na wypadek zwiększonego poboru. Pompownia wody zlokalizowana jest na działce nr 37/3 obręb Kocioł. d) Sieć wodociągowa z hydrantami dla celów p.poż. e) Umocnienia z koszy gabionowych. 2) Odcinki sieci wodociągowej i kanalizacji sanitarnej oraz przyłącza wodociągowe i przykanaliki sanitarne na terenie wsi Kocioł tj: a) Sieć wodociągowa o średnicy 110 mm o długości 736,00 mb. Projekt zakłada włączenie projektowanych odcinków do projektowanej sieci w I etapie, o którym mowa w pkt 3.1. Wodociąg z rur PE HD, PN10, do wody pitnej łączonych poprzez zgrzewanie doczołowe. b) Kanalizacja sanitarna o średnicy 200 mm o długości 769,00 mb. Kanalizacja sanitarna z rur kanalizacyjnych PVC - U o średnicy 200 mm klasy S łączonych na kielichy z uszczelkami gumowymi. Przewidziano studnie włazowe o średnicy 1000 i 1200 oraz nie włazowe studnie o średnicy 600. c) Przyłącza wodociągowe szt. 12 o długości łącznej 418,00 mb. d) Przyłącza sanitarne szt. 12 o długości łącznej 357,00 mb. Projektowane przyłącza sanitarne będą włączane do sieci komunalnej poprzez trójnik lub do studni rewizyjnych przewidzianych na kanale głównym. e) ustawienie tablicy informacyjnej na czas prowadzenia robót budowlanych o treści uzgodnionej z Zamawiającym. UWAGA! Zakres zamówienia obejmuje wyłącznie koszty związane z budową przyłączy wodociągowych i kanalizacyjnych do pierwszej studni na posesji lub - gdy brak studni - do granicy posesji. 4. Przedmiot zamówienia obejmuje wykonanie wszelkich prac i czynności niezbędnych do prawidłowego zrealizowania przedmiotowego zamówienia w zakresie rzeczowym ujętym w dokumentacjach projektowych, specyfikacjach technicznych wykonania i odbioru robót budowlanych, przedmiarach robót opracowanych przez: - Wojewódzkie Biuro Projektów w Kłodzku Sp. z o.o., ul. Malczewskiego 1, 57-300 Kłodzko; - Usługi Projektowo-Kosztorysowe Aneta Rychlińska, ul. Okrzei 7, 57-300 Kłodzko. oraz w niniejszej specyfikacji istotnych warunków zamówienia. W szczególności należy uwzględnić: a) opłaty za zajęcie pasa drogowego, b) projekt organizacji ruchu zamiennego (w konieczności), c) koszty ubezpieczenia budowy, o których mowa w § 12 załącznika nr 7 do SIWZ. d) koszty inwentaryzacji geodezyjnej, e) wszystkie inne koszty nie wymienione powyżej a związane z zamówieniem..

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.23.13.00 - Roboty budowlane w zakresie budowy wodociągów i rurociągów do odprowadzania ścieków 45.11.00.00 - Roboty w zakresie burzenia i rozbiórki obiektów budowlanych; roboty ziemne 45.11.12.00 - Roboty w zakresie przygotowania terenu pod budowę i roboty ziemne 45.23.21.52 - Roboty budowlane w zakresie przepompowni 45.23.32.00 - Roboty w zakresie różnych nawierzchni 45.26.23.00 - Betonowanie .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 30.09.2010.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

Informacja na temat wadium: Każda oferta musi być zabezpieczona wadium o wartości 20.000,00 zł (słownie: dwadzieścia tysięcy złotych 00/100).

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. O zamówienie mogą ubiegać się wykonawcy, którzy spełniają warunki określone w art. 22 ust. 1 Ustawy tj: 1) posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień. Sposób spełnienia: Złożenie dokumentów: a) Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; b) Aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków i opłat lub zaświadczenie, że uzyskał prawem przewidziane zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu, wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert; c) Aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne lub zaświadczenie, że uzyskał prawem przewidziane zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu, wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert; 2) posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie do wykonania zamówienia tj. w okresie ostatnich pięciu lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie wykonali co najmniej dwie roboty budowlane odpowiadające swoim rodzajem i wartością robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia, tj. wybudowali co najmniej: - dwie sieci wodociągowe i dwie sieci kanalizacyjne o długości nie mniejszej niż 3000 mb każda z tych sieci wraz z przyłączami; 3) dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia tj. dysponują osobami posiadającymi uprawnienia do pełnienia samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie do kierowania robotami w następującej branży: - sanitarnej: w zakresie instalacji i sieci: wodociągowych i kanalizacyjnych; - elektrycznej w zakresie instalacji i urządzeń elektrycznych; - budowlanej w specjalności konstrukcyjnej; 4) znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia tj. wykonawca posiada rachunek, potwierdzający wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową w wysokości 3.000.000,00 zł. 5) nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia (art. 24 ust. 1 i 2 ustawy); 2. Zamawiający oceni spełnienie warunków udziału w postępowaniu na podstawie oświadczeń lub dokumentów załączonych do oferty na zasadzie spełnia, nie spełnia..
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Wykonawcy złożą wraz z ofertą [załącznik nr 1 do SIWZ] następujące oświadczenia lub dokumenty: 1) oświadczenie, że Wykonawca spełnia warunki udziału w postępowaniu, określone w art. 22 ust. 1 ustawy [wzór stanowi załącznik nr 2 do SIWZ]. W przypadku oferty wspólnej w/w oświadczenie składa Lider wskazany w Pełnomocnictwie; 2) aktualny odpis z właściwego rejestru lub zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert - w formie oryginału lub kserokopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez osobę uprawnioną do reprezentacji wykonawcy w obrocie gospodarczym. W przypadku wspólnego ubiegania się o udzielenie zamówienia składa je każdy z uczestników (Partnerów); 3) aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków i opłat lub zaświadczenie, że uzyskał prawem przewidziane zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu, wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert; 4) aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne lub zaświadczenie, że uzyskał prawem przewidziane zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu, wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert; 5) wykaz wykonanych robót budowlanych w okresie ostatnich pięciu lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców oraz załączenie dokumentów potwierdzających, że usługi te zostały wykonane należycie [wzór stanowi załącznik nr 3 do SIWZ]; 6) wykaz osób i podmiotów, którymi dysponuje lub będzie dysponował wykonawca i które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nich czynności [wzór stanowi załącznik nr 4 do SIWZ]; 7) pisemne zobowiązania innych podmiotów do udostępnienia osób zdolnych do wykonania zamówienia, jeżeli w wykazie, o którym mowa w pkt 6, wykonawca wskazał osoby, którymi będzie dysponował, 8) dokumenty stwierdzające, że osoby o których mowa w pkt 6 posiadają wymagane uprawnienia tj. uprawnienia budowlane - decyzje o nadaniu uprawnień wymaganych przepisami prawa budowlanego oraz aktualne zaświadczenia z właściwej izby samorządu zawodowego potwierdzające przynależności tych osób do izby i ubezpieczenie od odpowiedzialności cywilnej (dotyczy kierowników budowy i robót); 9) informację banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, potwierdzającą wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową wykonawcy, wystawioną nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem składania ofert..

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.


IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.lewin-klodzki.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Gminy Lewin Klodzki ul. Nad Potokiem 4 57-343 Lewin Kłodzki.

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 08.10.2009 godzina 11:00, miejsce: Urząd Gminy Lewin Klodzki ul. Nad Potokiem 4 57-343 Lewin Kłodzki Sekretariat.

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.3.13) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Projekt współfinansowany z Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego w ramach Programu Operacyjnego Współpracy Transgranicznej Republika Czeska - Rzeczpospolita Polska 2007-2013 Przekraczamy granice.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.