To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2015-11-27
Sosnowiec: Zakup i dostawa wysokowydajnych urządzeń wielofunkcyjnych na potrzeby Powiatowego Urzędu Pracy w Sosnowcu
Numer ogłoszenia: 321782 - 2015; data zamieszczenia: 27.11.2015
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 295062 - 2015r.
Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Powiatowy Urząd Pracy w Sosnowcu, ul. Rzeźnicza 12, 41-200 Sosnowiec, woj. śląskie, tel. 32 2661387, 2663324, 26636335, faks 32 297 87 01, 297 87 20.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Zakup i dostawa wysokowydajnych urządzeń wielofunkcyjnych na potrzeby Powiatowego Urzędu Pracy w Sosnowcu.
II.2) Rodzaj zamówienia: Dostawy.
II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: 1.Przedmiotem zamówienia jest zakup i dostawa wysokowydajnych urządzeń wielofunkcyjnych na potrzeby Powiatowego Urzędu Pracy w Sosnowcu, zgodnie ze Specyfikacją - załącznik nr 1do SIWZ z dnia 03.11.2015r. 2.Podane przez Zamawiającego parametry są parametrami minimalnymi, które proponowane urządzenia mają spełniać. Wykonawca może zaoferować urządzenia wielofunkcyjne o lepszych lub równoważnych właściwościach, parametrach i cechach określonych przez Zamawiającego. 3.Warunki realizacji dostawy a)Dostarczone urządzenia muszą być fabrycznie nowe i pochodzić z bieżącej produkcji. Zamawiający wyklucza dostawę sprzętu powystawowego. b)Zaoferowane urządzenia muszą być kompletne i gotowe do użytkowania bez dodatkowych zakupów i inwestycji. Do urządzeń muszą być dołączone instrukcje obsługi w języku polskim. c)W przypadku dostarczenia urządzenia wadliwego lub nie spełniającego warunków zamówienia, Zamawiający zastrzega sobie prawo żądania wymiany w ciągu 7 dni wadliwego lub niezgodnego z warunkami zamówienia sprzętu na nowy, wolny od wad. d)Instalacja i uruchomienie urządzeń, przeszkolenie pracowników Zamawiającego w zakresie ich obsługi, wliczone jest w cenę urządzeń. e)Odbioru przedmiotu zamówienia, na podstawie protokołu zdawczo - odbiorczego, dokonają upoważnieni pracownicy Zamawiającego. f)Przedmiot zamówienia należy dostarczyć do miejsca wskazanego przez Zamawiającego. g)Wykonawca winien zawiadomić telefonicznie upoważnionego pracownika Zamawiającego, na co najmniej 2 dni wcześniej o planowanej dostawie kserokopiarki. 4.Wykonawca udzieli na dostarczony przedmiot zamówienia, gwarancji na okres co najmniej 36 miesięcy licząc od dnia odebrania przedmiotu umowy i podpisania protokołu zdawczo - odbiorczego bez zastrzeżeń. 5.W okresie trwania gwarancji Wykonawca zapewni okresowe przeglądy wg zaleceń producenta, z wyłączeniem elementów do eksploatacji urządzenia i materiałów eksploatacyjnych, tonera i papieru oraz wszystkie naprawy gwarancyjne. 6.Koszt przeglądów okresowych i dojazdów jest wliczony w cenę kserokopiarki. 7.Przeglądy i naprawy gwarancyjne wykonywane będą w siedzibie Zamawiającego. Celem wykonania usługi serwisowej personel Wykonawcy uzyska niczym nieograniczony dostęp do przedmiotu zamówienia w uzgodnionym terminie. 8.Czas przystąpienia do naprawy nie może być dłuższy niż 24 godziny od zgłoszenia awarii przez Zamawiającego, licząc dni robocze. 9.Czas naprawy nie może być dłuższy niż 48 godzin, Wykonawca, na żądanie Zamawiającego wstawi do miejsca wskazanego przez osoby upoważnione ze strony Zamawiającego sprawne urządzenie zastępcze podobnej klasy, na czas trwania naprawy. 10.Maksymalny czas naprawy wynosi 14 dni, po upływie tego czasu Wykonawca zobowiązany będzie do wymiany urządzenia na nowe. 11.W przypadku potrzeby dokonania naprawy w punkcie serwisowym, koszt transportu oraz ryzyko uszkodzenia lub utraty urządzenia spoczywa na Wykonawcy. 12.Wszystkie naprawy gwarancyjne winny być odnotowane w karcie gwarancyjnej. 13.Wykonawca zobowiązuje się do przyjmowania zgłoszeń o awarii urządzenia i konieczności dokonania jego naprawy przez 5 dni w tygodniu. Zgłoszenia dokonywane będą w dni robocze od poniedziałku do piątku, drogą elektroniczną lub faksem w godzinach od 7:30 do 15:30. 14.Zamawiający zastrzega sobie prawo w przypadku trzech napraw gwarancyjnych, których czas przekracza 48 godzin, do wymiany urządzenia na nowe, wolne od wad, w ciągu 10 dni roboczych. 15.W przypadku wymiany urządzenia, na nowe, gwarancja biegnie od początku. 16.Dostarczone urządzenia muszą być oznakowane w widocznym miejscu naklejką zawierającą: telefon i adres e-mail serwisu gwarancyjnego, datę wygaśnięcia gwarancji..
II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 42.96.20.00 - Urządzenia drukujące i graficzne .
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony
III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
- Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 27.11.2015.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 5.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 1.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- DKS Sp. z o.o., ul. Energetyczna 15, 80-180 Kowale, kraj/woj. pomorskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 20325,20 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 14200,00
Oferta z najniższą ceną: 14200,00 / Oferta z najwyższą ceną: 22546,00
Waluta: PLN .
INNE PRZETARGI Z SOSNOWCA
- Dostawa implantów ortopedycznych
- Dostawa i montaż ekranu LED wraz z systemem zarządzania obrazem w Arena Sosnowiec, ArcelorMittal Park w Sosnowcu prowadzony przez Zagłębiowski Park Sportowy sp. z o.o.
- "Zakup urządzeń pomiarowych wraz z montażem w budynkach zlokalizowanych na osiedlu Juliusz w Sosnowcu, będącym w zarządzie Miejskiego Zakładu Zasobów Lokalowych".
- Projekt modernizacji budynków Wojewódzkiego Szpitala Specjalistycznego Nr 5 im. św. Barbary w Sosnowcu
- "Remonty dróg publicznych realizowane w ramach X edycji Budżetu Obywatelskiego"
- Demontaż balkonów w budynkach administrowanych przez Miejski Zakład Zasobów Lokalowych w Sosnowcu
więcej: przetargi w Sosnowcu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostawa sprzętu komputerowego i oprogramowania - 6 zadań
- Utworzenie 30 nowych miejsc opieki w ramach programu "MALUCH+" 2022-2029 w Gminnym Żłobku w Grębieniu pod nr 107, 98-335 Pątnów oraz Przebudowa (...) - dostawa wyposażenia, zabawek i sprzętu IT
- Dostawa sprzętu komputerowego i oprogramowania dla Politechniki Świętokrzyskiej (10 części)
- "Zakup i dostawa pomocy i wyposażenia niezbędnych do prowadzenia zajęć na potrzeby Zespołu Szkół w Piotrkowie"
- Zakup i dostawa pomocy i wyposażenia niezbędnych do prowadzenia zajęć na potrzeby Szkoły Podstawowej w Czerniejowie
- "Zakup i dostawa pomocy i wyposażenia niezbędnych do prowadzenia zajęć na potrzeby Szkoły Podstawowej w Tuszowie"
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.