eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Kraków › Modernizacja bazy dydaktycznej - dostosowanie do kształcenia w zawodach technik dentystyczny i higienistka stomatologiczna dla Krakowskiej Medycznej Szkoły Policealnej im. Stanisławy Leszczyńskiej Nr 1 ul. Zamojskiego 58 w Krakowie.

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych


To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2010-11-15

Kraków: Modernizacja bazy dydaktycznej - dostosowanie do kształcenia w zawodach technik dentystyczny i higienistka stomatologiczna dla Krakowskiej Medycznej Szkoły Policealnej im. Stanisławy Leszczyńskiej Nr 1 ul. Zamojskiego 58 w Krakowie.
Numer ogłoszenia: 321765 - 2010; data zamieszczenia: 15.11.2010
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 72436 - 2010r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: tak.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Krakowska Medyczna Szkoła Policealna im. Stanisławy Leszczyńskiej Nr 1, ul. Zamojskiego 58, 30-523 Kraków, woj. małopolskie, tel. 0-12 656 05 08, faks 0-12 656 48 45.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Krakowska Medyczna Szkoła Policealna im. Stanisławy Leszczyńskiej Nr 1.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Modernizacja bazy dydaktycznej - dostosowanie do kształcenia w zawodach technik dentystyczny i higienistka stomatologiczna dla Krakowskiej Medycznej Szkoły Policealnej im. Stanisławy Leszczyńskiej Nr 1 ul. Zamojskiego 58 w Krakowie..

II.2) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Przedmiotem zamówienia w szczególności jest : - Roboty budowlane- demontaż krat wewnętrznych, drabinek ,tablic do koszykówki, rozbiórka elementów stropów drewnianych ok.8m2, wykonanie wydzieleń pożarowych poprzez montaż ścianek drzwiami aluminiowymi ok. 52m2,stolarki drzwiowej drewnianej profilowanej przeciwpożarowej( na wzór istniejącej ) EI30 ok. 12m2, konserwacja istniejących drzwi zabytkowych, założenie uszczelek dymoszczelnych w istniejących drzwiach drewnianych po konserwacji, wykonanie robót budowlanych przy wydzieleniach pożarowych takich jak odbicie tynków pasami ok.61m, wykonanie tynków ok. 256m, wykonanie ścianek działowych przeciwpożarowych z płyt Promatect-h lub równoważy system p- poż. ok.27m2,: rozebranie ścianek działowych z cegły ok.12m2; wykucie z muru kratek wentylacyjnych 21szt, osadzenie nowych 11szt.;wykonanie ścianek działowych GR z płyt na rusztach metalowych ok.107m2; wykonanie okładzin pojedynczych z płyt GK na ruszcie metalowym na stropach ok. 277m2;, wykonanie i montaż okien drewnianych ze szkłem antywłamaniowym 1,08m2, dostawa świetlika wraz z konstrukcją z profili aluminiowych szkolonych szybą antywłamaniową P4 i bezpieczną od dołu ok.10m2; posadzki: rozebranie posadzek z kamieni sztucznych ok. 21m2,lastryka ok. 106m2, rozebranie podłóg drewnianych ok.92m2, legarów ok.309m2,, wykonanie izolacji z papy i izolacji przeciwdźwiękowej z płyt styropianowychok.112m2, wykonanie izolacji folii PE na sucho ok.112m2, wykonanie posadzki cementowej ok.122m2, gruntowanie podłoży ok.416m2, wykonanie warstw wyrównujących ok.346m2, ułożenie płytek ceramicznych na posadzce ok.134m2,, ułożenie cokołów z płytek ceramicznychok.97m2,ułożenie wykładziny z pcw zgrzewanej ok.232m2, wymiana cokołów ok.204m; Tynki: odbicie tynków na ścianach ok.180m2, wykonanie tynków i pasów tynków 324m2, przecieranie tynków ok.558m2, gruntowanie podłoży ok.155m2, licowanie ścian płytkami ceramicznymi ok.155m2, ługowanie farby olejnej ok.650m2,wyprawa cienkowarstwowa z akrylowych tynków dekoracyjnych ok.510m2;roboty malarskie: zmycie starej farby 1645m2,, malowanie z poszpachlowaniem nierówności ok.2451m2, malowanie farbami akrylowymi ok.3061m2,malowanie farbami olejnymi ścian ok.157m2,rur ok.220m, grzejników ok.17m2, zabezpieczenie podłóg folią ok.952m2, wykonanie mebli na zamówienie do wbudowania w pomieszczeniach nr 03, nr 04, nr 05,nr 07 w ilości 17szt, wywóz gruzu wraz z opłatą za składowanie ok.35m2, wywóz gruntu kat. III ok.7m2. - Remont sanitariatów- rozebranie ścianek działowych ok.48m2, wymiana stolarki drzwiowej 7szt,rozebranie posadzek z kamieni sztucznych wraz z skuciem warstw posadzki ok.65m2, wykonanie izolacji , warstw posadzkowych, ułożenie płytek ceramicznych na posadzce ok.65m2, skucie fliz ze ścian ok.53m2, odbicie tynków ok.131m2, wykonanie tynków ok.166m2, roboty malarskie ok.245m2, demontaż i montaż kabin systemowych z odzysku ok.21m2, nowych ok.38m2, demontaż umywalek, misek ustępowych, rurociągów kanalizacyjnych, instalacji wodnej, wykonanie nowej instalacji wodnej i kanalizacji, dostawa i montaż misek ustępowych systemowych podwieszanych 11kpl, umywalek 15szt, zakup i montaż pojemników na ręczniki, dozowników na mydło, pojemników na papier toaletowy, suszarek, wykonanie instalacji elektrycznej wraz z osprzętem, zakup i montaż urządzeń do podgrzewania wody 4szt, - Wykonanie instalacji elektrycznej- demontaż przewodów wtynkowych 1150m; demontaż puszek 90szt; demontaż gniazd 40szt; demontaż opraw 50szt; dostawa i montaż tablic szt. 5szt + modernizacja 1szt.;wykucie bruzd 327m; ułożenie rur winidurowych 327m;ułożenie przewodów ok1755m; zaprawianie bruzd, montaż osprzętu-puszek gniazd, montaż opraw oświetleniowych ok103szt.,wykonanie pomiarów ; - Zakup i montaż klap oddymiających 2szt wraz z instalacja oddymiania; - Wykonanie instalacji gazowej ok. 161m;,wykonanie prób szczelności, - Wykonanie instalacji sprężonego powietrza- wykonanie fundamentu pod kompresory 2szt, demontaż 1szt, montaż kompresorów 2szt ( w tym jeden nowy), wykonanie rurociągów miedzianych ok. 126m, wykonanie próby. - Wykonanie instalacji c.o. demontaż 3szt grzejników, rurociągu stalowego ok. 20m, montaż nowej instalacji wraz z grzejnikami, wykonanie próby szczelności instalacji; - Wykonanie instalacji wod-kan- demontaż bojlera, umywalki 3szt, brodzika z kabina 2szt, demontaż rurociągu żeliwnego 3,8m rurociągu kanalizacyjnego 8m, wykonanie rurociągu z PCV na ścianach ok. 12,9m, wykonanie rurociągu z PCV w posadzce ok. 54m, montaż umywalek 5szt, zlewozmywaków 8szt wraz z bateriami stojącymi, montaż pogrzewacza elektrycznego, wykonanie warstw posadzkowych przy robotach kanalizacyjnych, próby szczelności. - Wykonanie wentylacji mechanicznej- wykonanie przewodów wewnątrz budynku i na zewnątrz ze stali nierdzewnej, uzbrojenie przewodów, montaż centrali wentylacyjnej Mistral 1100P Pro-Vent , nagrzewnicy, i wentylatorów 2szt, wykonanie izolacji z wełny mineralnej, wykonanie pomiarów; wg. przedmiaru robót stanowiącego załącznik od Nr 8 do Nr 16 do SIWZ i projekty zał. nr 17- 19 (projekt budowlany Pt. ,,Remont i modernizacja bazy dydaktycznej polegającej na adaptacji pomieszczeń na parterze na pracownie dentystyczne i protetyczne,, zał. nr 17 i wykonawczy zał. nr 18 - z tego projektu do przedmiotu zamówienia nie ujęto zakresu prac tj. -wyposażenia w meble w pomieszczeniach nr 01,nr 02a-02d, nr 08 :projekt budowlany Pt. ,,Remont i modernizacja bazy dydaktycznej ,,zał. nr 19- z tego projektu do przedmiotu zamówienia ujęto zakres prac dotyczący remontu sanitariatów) oraz Specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót zał. Nr 7..

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.00.00.00 - Roboty budowlane 45.45.30.00 - Roboty remontowe i renowacyjne 45.31.00.00 - Roboty instalacyjne elektryczne 45.33.12.10 - Instalowanie wentylacji 45.31.12.10 - 45.31.12.10 45.33.11.00 - Instalowanie centralnego ogrzewania 45.33.12.20 - Instalowanie urządzeń klimatyzacyjnych 45.33.30.00 - Roboty instalacyjne gazowe 45.42.10.00 - Roboty w zakresie stolarki budowlanej 45.43.00.00 - Pokrywanie podłóg i ścian 45.44.21.00 - Roboty malarskie 45.33.22.00 - Roboty instalacyjne hydrauliczne .

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 28.04.2010.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 12.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 8.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Zakład Usługowy Renowacja Wnętrz i Terenów Ewa Tarnawska, Al. Krasińskiego 5/8, 31-111 Kraków, kraj/woj. małopolskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 1068040,21 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 1058637,17

  • Oferta z najniższą ceną: 816998,62 / Oferta z najwyższą ceną: 1351776,48

  • Waluta: PLN.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.