eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Olsztyn › Wykonanie i dostawa 2300 szt. samochodowych tablic rejestracyjnych dla Urzędu Miasta Olsztyn w roku 2003

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2008-11-19

Olsztyn: Wykonanie i dostawa 2300 szt. samochodowych tablic rejestracyjnych dla Urzędu Miasta Olsztyn w roku 2003
Numer ogłoszenia: 321755 - 2008; data zamieszczenia: 19.11.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Urząd Miasta Olsztyn , Plac Jana Pawła II Nr 1, 10-101 Olsztyn, woj. warmińsko-mazurskie, tel. 089 5273111 w. 325, faks 089 5349375.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.olsztyn.kei.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Wykonanie i dostawa 2300 szt. samochodowych tablic rejestracyjnych dla Urzędu Miasta Olsztyn w roku 2003.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie i sukcesywna dostawa samochodowych tablic rejestracyjnych, jednorzędowych, zwyczajnych - w ilości 2300 szt. ( ilość maksymalna ), wykonanych zgodnie z obowiązującymi na dzień realizacji przedmiotu zamówienia przepisami rozporządzenia Ministra Infrastruktury z dnia 22 lipca 2002 roku w sprawie rejestracji i oznakowania pojazdów (Dz. U. Nr 133, poz.1123, z późn. zm.). 2. Zakres zamówienia obejmuje wykonanie i dostawę tablic zwyczajnych : - samochodowych, jednorzędowych w ilości : 2 300 sztuk, - ilość tablic została podana szacunkowo, Zamawiający może ograniczyć ilość zamawianych tablic, bez konieczności zmiany warunków umowy. 3. Dostawa tablic rejestracyjnych do Zamawiającego odbywać się będą partiami obejmującymi komplety tablic rejestracyjnych ( 2 sztuki ) na podstawie zamówienia złożonego przez Urząd Miasta Olsztyn drogą faksową lub pisemną określającą ilość potrzebnych tablic . 4. Termin realizacji dostawy wynosić będzie maksymalnie 7 dni od daty złożenia zamówienia. 5. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarty jest w SIWZ.

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 14.72.10.00 - Glin .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 31.12.2008.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wadium

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy : 1. Posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień; 2. Posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia; 3. Znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia; 4. Nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie przepisów art. 24 ust. 1 i 2 ustawy z dnia 29.01.2004r.Prawo zamówień publicznych. W celu potwierdzenia spełniania niniejszego warunku Wykonawca zobowiązany jest przedłożyć oświadczenie o nie podleganiu wykluczenia z postępowania o udzielenie zamówienia - wg wzoru zał. nr 1 do SIWZ. W przypadku wspólnego ubiegania się o udzielenie niniejszego zamówienia przez dwóch lub więcej Wykonawców, wyżej wymieniony warunek musi być spełniony przez każdego z Wykonawców. 5. Spełniają następujące warunki dodatkowe: 1) Wykonali z należytą starannością w okresie ostatnich 3 lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy w tym okresie, minimum jedną dostawę tablic rejestracyjnych o wartości zrealizowanej dostawy wynikającej z zawartej umowy równej co najmniej kwocie 50.000 zł (z VAT). W celu potwierdzenia spełniania niniejszego warunku Wykonawca zobowiązany jest przedłożyć : wykaz zrealizowanych dostaw sporządzony według wzoru stanowiącego załącznik nr 2 do SIWZ oraz dokumenty potwierdzające, że dostawy te zostały wykonane należycie (opinie, referencje, protokoły itp.). W przypadku wspólnego ubiegania się o udzielenie niniejszego zamówienia przez dwóch lub więcej Wykonawców, wyżej wymieniony warunek musi być spełniony łącznie przez wszystkich Wykonawców. 2) Posiadają uprawnienia do wykonywania działalności lub czynności w zakresie odpowiadającym przedmiotowi zamówienia. W celu potwierdzenia spełniania niniejszego warunku Wykonawca zobowiązany jest przedłożyć następujący dokument: : a) zezwolenie na produkcję tablic rejestracyjnych, o którym mowa w art. 75a ustawy z dnia 02.06.1997 r. Prawo o ruchu drogowym (Dz. U. z 2005 r. Nr 108, poz. 908, z późn. zm.) . W przypadku wspólnego ubiegania się o udzielenie niniejszego zamówienia przez dwóch lub więcej Wykonawców, wyżej wymieniony warunek musi być spełniony przez Wykonawcę, który będzie wykonywał część zamówienia publicznego, do wykonywania której w/w ustawa nakłada obowiązek posiadania uprawnień. 3) Posiadają aktualny certyfikat na zgodność oferowanych tablic rejestracyjnych z warunkami technicznymi wystawiony przez Instytut Transportu Samochodowego lub inny równoważny dokument, potwierdzający, że producent zgłosił gotowy wyrób do badań i otrzymał certyfikat na zgodność oferowanych tablic objętych przedmiotem zamówieniem z obowiązującymi w tym zakresie warunkami technicznymi określonymi w odpowiednich przepisach. W przypadku wspólnego ubiegania się o udzielenie niniejszego zamówienia przez dwóch lub więcej Wykonawców, wyżej wymieniony warunek musi być spełniony przez Wykonawcę, który będzie wykonywał część zamówienia publicznego, do wykonywania której przepisy nakładają obowiązek posiadania certyfikatu . 6. Ocena spełniania przedstawionych powyżej warunków zostanie dokonana wg formuły: spełnia - nie spełnia, w oparciu o informacje zawarte w dokumentach i oświadczeniach wyszczególnionych w rozdziale VI SIWZ. Z treści załączonych dokumentów musi wynikać jednoznacznie, iż Wykonawca spełnił wymagane warunki..
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Do oferty (wypełnionego formularza ofertowego) należy dołączyć następujące oświadczenia i dokumenty: 1) Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, przedstawiające aktualny stan faktyczny i prawny, tj. w przypadku: a) spółek prawa handlowego, przedsiębiorstw, spółdzielni i innych podmiotów zarejestrowanych w sądzie - odpis z rejestru sądowego (KRS), b) spółek cywilnych - zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej (dotyczy każdego ze wspólników będących przedsiębiorcami), c) osób fizycznych - zaświadczenie o wpisie do ewidencji o działalności gospodarczej. 2) Oświadczenie o nie podleganiu wykluczenia z postępowania o udzielenie zamówienia - wg wzoru zał. nr 1 do SIWZ. 3) Wykaz dostaw zrealizowanych przez Wykonawcę z należytą starannością w okresie ostatnich 3 lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie - wg wzoru zał. nr 2 do SIWZ ( co najmniej jedna dostawa wymieniona w wykazie musi polegać na dostawie tablic rejestracyjnych o wartości zrealizowanej dostawy wynikającej z zawartej umowy równej co najmniej kwocie 50.000 zł / z VAT / ). 4) Dokumenty potwierdzające, że dostawy o których mowa w pkt. 1.3) zostały wykonane należycie - (np. opinie, referencje, protokoły itp.). 5) Zezwolenie na produkcję tablic rejestracyjnych, o którym mowa w art. 75a ustawy z dnia 02 czerwca 1997 r. Prawo o ruchu drogowym (Dz. U. z 2005 r. Nr 108, poz. 908, z późn. zm.). 6) Aktualny certyfikat na zgodność tablic rejestracyjnych z warunkami technicznymi wystawiony przez Instytut Transportu Samochodowego lub inny równoważny dokument potwierdzający, że producent zgłosił gotowy wyrób do badań i otrzymał certyfikat na zgodność oferowanych tablic objętych przedmiotem zamówienia z obowiązującymi w tym zakresie warunkami technicznymi określonymi w odpowiednich przepisach..

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.


IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.um.olsztyn.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: SIWZ zamieszczona jest na stronie internetowej Zamawiającego pod adresem : www.bip.um.olsztyn.pl . Bezpłatny egzemplarz SIWZ uzyskać można na pisemny wniosek w siedzibie Zamawiającego.

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 28.11.2008 godzina 10:00, miejsce: Wydział Zamówień Publicznych Urząd Miasta Olsztyn, Pl. Jana Pawła II 1, 10 - 101 Olsztyn pok. 402..

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.3.13) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: 1. Zamówienie nie jest finansowane ze środków Unii Europejskiej, 2. Wykonawca udzieli Zamawiającemu gwarancji jakości na wykonane i dostarczone tablice rejestracyjne w wymiarze 3 lat, licząc od dnia ich wydania Zamawiającemu i zobowiązuje się do nieodpłatnej wymiany na nowe w terminie 14 dni od dnia zgłoszenia reklamacji. 3. Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania, zgodnie z zasadami określonymi w art. 32 ust. 4 ustawy P. z. p. 4. Termin wykonania zamówienia : sukcesywnie od daty zawarcia umowy do dnia 31.12.2008 r. wg zapotrzebowania Zamawiającego. 5. W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia należy złożyć wraz z ofertą dokument ustanawiający Pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie niniejszego zamówienia publicznego. 6. W przypadku, gdy upoważnienie do podpisania oferty nie wynika bezpośrednio ze złożonego w ofercie odpisu z właściwego rejestru albo zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej należy złożyć wraz z ofertą stosowne pełnomocnictwo (a). 7. Otwarcie ofert jest jawne i nastąpi dnia 28.11.2008r. o godz. 10:15 w siedzibie Zamawiającego w pok. 402 (sala konferencyjna). 8. Znak sprawy : ZP.G.3410-171/2008.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.