eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Golub-Dobrzyń › Zakup paliw płynnych dla potrzeb Zarządu Dróg Powiatowych w Golubiu-Dobrzyniu

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych


Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2015-11-27

Golub-Dobrzyń: Zakup paliw płynnych dla potrzeb Zarządu Dróg Powiatowych w Golubiu-Dobrzyniu
Numer ogłoszenia: 321748 - 2015; data zamieszczenia: 27.11.2015
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy:

V zamówienia publicznego
zawarcia umowy ramowej
ustanowienia dynamicznego systemu zakupów (DSZ)

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Zarząd Dróg Powiatowych , Ul. PTTK 11, 87-400 Golub-Dobrzyń, woj. kujawsko-pomorskie, tel. 56 683 22 86, faks 56 683 22 86.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.golub-dobrzyn.com.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Zakup paliw płynnych dla potrzeb Zarządu Dróg Powiatowych w Golubiu-Dobrzyniu.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 3.1. Przedmiotem zamówienia jest Zakup paliw płynnych dla potrzeb Zarządu Dróg Powiatowych w Golubiu- Dobrzyniu z podziałem na zadania: Zadanie Nr 1: - zakup benzyny bezołowiowej Pb- 95 w ilości 4 000 litrów - zakup oleju napędowego ON w ilości 50 000 litrów Zadanie Nr 2: - zakup oleju opałowego w ilości 6 000 litrów 3.2. Szczegółowy zakres rzeczowy przedmiotu zamówienia: a) Zapotrzebowanie na paliwo w okresie do 31.12.2016r. wynosi: - benzyna bezołowiowa Pb-95- 4 000 litrów - olej napędowy ON- 50 000 litrów - olej opałowy - 6 000 litrów Zamawiający nie jest zobowiązany do zakupu maksymalnej ilości paliwa. b) Dostawa paliwa odbywać się będzie w częściach, sukcesywnie, z częstotliwością wynikającą z potrzeb Zamawiającego. Odbiór oleju napędowego ON i benzyny bezołowiowej Pb-95 odbywać się będzie w systemie bezgotówkowym, według bieżących potrzeb dla urządzeń i pojazdów będących w użytkowaniu Zarządu Dróg Powiatowych w Golubiu- Dobrzyniu c) Wykonawca musi posiadać stację paliw na terenie miasta Golubia- Dobrzynia lub w odległości nie większej niż 5 km od siedziby Zamawiającego (dotyczy benzyny bezołowiowej Pb- 95 oraz oleju napędowego ON). d) Oferowane paliwa muszą spełniać wymagania określone w Polskich Normach dla paliw płynnych oraz Rozporządzeniu Ministra Gospodarki z dnia 9 października 2015 roku w sprawie wymagań jakościowych dla paliw ciekłych (Dz. U. z 2015 r. poz. 1680). e) Olej opałowy dostarczany będzie cyklicznie w ilości maksymalnej do 2 000 litrów do Zarządu Dróg Powiatowych w Golubiu -Dobrzyniu, ul. PTTK 11. transportem Wykonawcy w dni robocze w godzinach od 7: 00 do 15: 00 po uprzednim zgłoszeniu telefonicznym nie później niż na następny dzień po dniu zgłoszenia. f) Każdorazowe tankowanie należy potwierdzić ilościowo w karcie drogowej pojazdu oraz dokonać wpisu w asygnacie rozchodowej zbiorczej potwierdzającej ilość, rodzaj i cenę paliwa w momencie tankowania pojazdu, zakupiony asortyment, wartość asortymentu, nazwisko i imię pobierającego, nr karty drogowej, typ pojazdu, nr rejestracyjny pojazdu podpis osoby pobierającej. 3.3. Zamawiający dopuszcza składanie ofert częściowych na zadanie Nr 1 i zadanie Nr 2.

II.1.5)

V przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających:

  • Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających
  • Zamawiający przewiduje udzielenie zamówienia uzupełniającego z wolnej ręki, stanowiącego nie więcej niż 20% wartości zamówienia podstawowego i polegającego na powtórzeniu tego samego rodzaju zamówienia zgodnie z art. 67 ust. 1 pkt 7 ustawy Prawo zamówień publicznych.

II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 09.13.21.00-4, 09.13.41.00-8, 09.13.51.00-5.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 2.

II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 31.12.2016.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: nie wymagane

III.2) ZALICZKI

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Wykonawca musi wykazać, że posiada koncesję wydaną przez Prezesa Urzędu Regulacji Energetyki na obrót paliwami ciekłymi objętymi niniejszym zamówieniem zgodnie z wymogami ustawy z dnia 10 kwietnia 1997 r. Prawo energetyczne, (t.j. Dz. U. z 2006 r., Nr 89 poz. 625 ze zm.) Ocena spełnienia tego warunku będzie dokonywana wg formuły spełnia/nie spełnia, na podstawie oświadczeń i dokumentów określonych w rozdziale VI ust. 1 pkt. 2 niniejszej specyfikacji.

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający odstępuje od opisu sposobu dokonywania oceny spełnienia warunków w tym zakresie. Zamawiający dokona oceny spełnienia warunków udziału w postępowaniu w tym zakresie na podstawie oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, o którym mowa w rozdziale VI ust. 1 pkt. 1.

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Na potwierdzenie warunków dysponowania odpowiednim potencjałem technicznym wykonawca musi wykazać, że dysponuje, co najmniej 1 stacją paliw płynnych, która znajduje się w granicach administracyjnych miasta Golubia- Dobrzynia lub w odległości nie większej niż 5 km od siedziby Zamawiającego;Ocena spełnienia tego warunku będzie dokonywana wg formuły spełnia/ nie spełnia, na podstawie oświadczeń i dokumentów określonych w rozdziale VI ust. 1 pkt. 3 niniejszej specyfikacji.

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający odstępuje od opisu sposobu dokonywania oceny spełnienia warunków w tym zakresie. Zamawiający dokona oceny spełnienia warunków udziału w postępowaniu w tym zakresie na podstawie oświadczenia o spełnieniu warunków w postępowaniu, o którym mowa w rozdziale VI ust. 1 pkt. 1.

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający odstępuje od opisu sposobu dokonywania oceny spełnienia warunków w tym zakresie. Zamawiający dokona oceny spełnienia warunków udziału w postępowaniu w tym zakresie na podstawie oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, o którym mowa w rozdziale VI ust.1 pkt. 1.

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:

  • potwierdzenie posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania, w szczególności koncesje, zezwolenia lub licencje;

III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

  • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
  • aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

  • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej

  • lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

  • 1 - Cena - 80
  • 2 - Upust stały - 20

IV.2.2)

  przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna, adres strony, na której będzie prowadzona:

IV.3) ZMIANA UMOWY

przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

Zamawiający dopuszcza zmiany postanowień zawartej umowy w przypadku wystąpienia okoliczności, których nie można było przewidzieć w chwili zawarcia umowy w następujących przypadkach:a) zmiany kluczowego personelu Zamawiającego lub Wykonawcy b) zmiana powszechnie obowiązujących przepisów prawa w przypadku urzędowej zmiany wysokości stawki podatku VAT. Wskazane powyżej zmiany mogą być wprowadzone, jedynie w przypadku jeżeli obydwie strony umowy zgodnie uznają, że zaszły wskazane okoliczności oraz wprowadzenie zmian jest konieczne dla prawidłowej realizacji zamówienia.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.golub-dobrzyn.com.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Zarząd Dróg Powiatowych w Golubiu- Dobrzyniu, ul. PTTK 11, 87-400 Golub- Dobrzyń, pok. nr 1.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 11.12.2015 godzina 10:00, miejsce: Zarząd Dróg Powiatowych w Golubiu- Dobrzyniu, ul. PTTK 11, 87-400 Golub- Dobrzyń, pokój nr 1.

IV.4.5) Termin związania ofertą: do 30.12.2015.

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Zadanie Nr 1: -zakup benzyny bezołowiowej Pb-95 w ilości 4000 litrów - zakup oleju napędowego ON w ilości 50 000 litrów.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zapotrzebowanie na paliwo w okresie do 31.12.2016r. wynosi: benzyna bezołowiowa Pb-95 w ilości 4 000 litrów, olej napędowy ON w ilości 50 000 litrów. Odbiór oleju napędowego ON i benzyny bezołowiowej Pb-95 odbywać się będzie w systemie bezgotówkowym, według bieżących potrzeb dla urządzeń i pojazdów będących w użytkowaniu Zarządu Dróg Powiatowych w Golubiu-Dobrzyniu..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 09.13.21.00-4, 09.13.41.00-8.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.12.2016.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

    • 1. Cena - 80
    • 2. Upust stały - 20

CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Zadanie Nr 2: zakup oleju opałowego w ilości 6 000 litrów.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Olej opałowy dostarczany będzie cyklicznie w ilości maksymalnej do 2 000 litrów do Zarządu Dróg Powiatowych w Golubiu-Dobrzyniu, ul. PTTK 11, transportem Wykonawcy w dni robocze w godzinach od 7:00 do 15:00, po uprzednim zgłoszeniu telefonicznym nie później niż na następny dzień po dniu zgłoszenia..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 09.13.51.00-5.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.12.2016.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

    • 1. Cena - 80
    • 2. Upust stały - 20

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.