eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Poznań › sprzątanie pomieszczeń biurowych w budynku przy ul. Młyńskiej 1 oraz w budynku przy ul.Wawrzyniaka 40 w Poznaniu.

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2008-02-15

Poznań: sprzątanie pomieszczeń biurowych w budynku przy ul. Młyńskiej 1 oraz w budynku przy ul.Wawrzyniaka 40 w Poznaniu.
Numer ogłoszenia: 32167 - 2008; data zamieszczenia: 15.02.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Sąd Rejonowy Poznań-Nowe Miasto i Wilda w Poznaniu, ul. Młyńska 1a, 61-729 Poznań, woj. wielkopolskie, tel. 061 6473625, fax 061 6473628.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.poznan-nowemiasto.sr.gov.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Organ kontroli państwowej lub ochrony prawa, sąd lub trybunał.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OPIS

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: sprzątanie pomieszczeń biurowych w budynku przy ul. Młyńskiej 1 oraz w budynku przy ul.Wawrzyniaka 40 w Poznaniu..

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Przedmiot zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest usługa sprzątania pomieszczeń biurowych w budynku przy ul. Młyńskiej 1a oraz w budynku przy ul. Wawrzyniaka 40 - łączna powierzchnia do sprzątania 10.220,70 m2. Przedmiot zamówienia obejmuje: sprzątanie pomieszczeń biurowych, korytarzy, holi, klatek schodowych, ciągów komunikacyjnych, schodów, pomieszczeń WC, mycie okien, czyszczenie tapicerki krzeseł i foteli, czyszczenie mebli, wykładanie koszy workami foliowymi i wynoszenie śmieci we wskazane miejsce, czyszczenie wycieraczek do obuwia, odkurzanie wykładzin dywanowych oraz wykładanie własnych środków higienicznych do WC ( ręczniki papierowe, mydło w płynie, papier toaletowy, środki zapachowe). Wykonawca zobowiązany jest również do codziennego utrzymania porządku na zewnątrz budynków przy ul. Młyńskiej 1a oraz przy ul. Wawrzyniaka 40 a także w okresie zimowym do odśnieżania chodników i posypywania piaskiem w zależności od potrzeb. Szczegółowy zakres przedmiotu zamówienia zawiera załącznik nr 1 do SIWZ. 2. Wykonawca zobowiązany jest do: a) wyposażenia pracowników w jednolity ubiór roboczy oraz imienne identyfikatory wraz ze zdjęciem, które należy nosić w trakcie realizacji przedmiotu zamówienia. b) zatrudnienie takiej liczby pracowników, która gwarantuje nieprzerwaną realizację usługi tj. przynajmniej 1 osobę (cały etat) na każde 930 m2 sprzątanej powierzchni. Zleceniobiorca zobowiązany jest dodatkowo do zatrudnienia dwóch dyżurnych pracowników od poniedziałku do piątku dla potrzeb doraźnych (jednego w budynku przy ul. Młyńskiej 1a w godz. 8.0-16.00, drugiego w budynku przy ul. Wawrzyniaka 40 w godz. 10.00-13.00). Wykonawca zobowiązany jest do wydelegowania do realizacji przedmiotu zamówienia pracowników, którzy posiadają odpowiednie doświadczenie. c) zakupu na własny koszt środków technicznych oraz materiałów i środków czystości niezbędnych do wykonania usług ( w szczególności: ręczniki papierowe, mydło w płynie, papier toaletowy, środki zapachowe), d) wykonania usługi z zachowaniem reżimów sanitarnych, zgodnie z obowiązującymi technologiami i przepisami. 3. Ponadto Wykonawca z chwilą podpisania umowy zobowiązany jest do: a) przedstawienia aktualnych zaświadczeń o niekaralności pracowników skierowanych do wykonania zamówienia. W przypadku gdy w czasie realizacji przedmiotu zamówienia zajdzie konieczność zatrudnienia innego pracownika Wykonawca zobowiązany jest wystąpić z pismem do Zamawiającego z prośbą o wyrażenie zgody na wykonywanie prac przez wskazaną osobę. Do pisma należy dołączyć zaświadczenie o niekaralności pracownika. Niedopuszczalne jest oddelegowanie pracownika do pracy bez zgody Zamawiającego. b) złożenia oświadczenia gwarantującego zachowanie tajemnicy co do dokumentów znajdujących się w sprzątanych pomieszczeniach, c) złożenia oświadczenia lub innego dokumentu potwierdzającego, że używane środki czystości, dezynfekcyjne, higieniczne i sprzęt techniczny są dopuszczone do stosowania w kraju i są zgodne z obowiązującymi wymaganiami i przepisami uprawniającymi do stosowania w obiektach użyteczności publicznej i posiadają aktualne wymagane atesty, certyfikaty, świadectwa, w tym Państwowego Zakładu Higieny, są ekologiczne i posiadają znak CE, d) złożenia oświadczenia lub innego dokumentu potwierdzającego, że używany sprzęt techniczny jest sprawny i bezpieczny dla pracowników Zamawiającego, 4. Prace wymienione w pkt 2 będą wykonywane po godzinach urzędowania Sądu lub przed rozpoczęciem urzędowania Sądu. 5. W przypadku chęci wykonania wizji lokalnej sprzątanych budynków przez Wykonawcę na potrzeby przygotowania oferty, Zamawiający dokona oprowadzenia po wcześniejszym uzgodnieniu terminu. Termin należy ustalić z osobą upoważnioną do kontaktów wskazaną w pkt. 4 ogłoszenia

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 74.73.10.00 - Usługi sprzątania budynków Kod CPV wg słownika 2008: 90.91.12.00 - Usługi sprzątania budynków Oryginalny kod CPV: 74.75.00.00 - Usługi sprzątania biur Kod CPV wg słownika 2008: 90.91.92.00 - Usługi sprzątania biur .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: okres w miesiącach: 20.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

  • Informacja na temat wadium: 1. Zamawiający wymaga wniesienia wadium. 2. Ustala się wadium dla całości przedmiotu zamówienia w wysokości: 9.000 zł 3. Wykonawca wnosi wadium: - w pieniądzu na rachunek bankowy nr 17 1060 0076 0000 3210 0013 8493 - w poręczeniach bankowych - w gwarancjach bankowych - w gwarancjach ubezpieczeniowych - w poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz.U. z 2007r. Nr 42, poz. 275) 4. Sposób przekazania - przed upływem terminu składania ofert. Przy czym za termin wniesienia wadium w formie przelewu pieniężnego przyjmuje się termin uznania rachunku Zamawiającego. Wykonawca zobowiązany jest do złożenia wraz z ofertą dokumentu potwierdzającego wniesienie wadium. 5. Zwrot wadium nastąpi - zgodnie z art. 46 Ustawy - Prawo zamówień publicznych.

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. Warunki udziału w postępowaniu o zamówienie publiczne. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy: 1.1 posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień, 1.2 posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, 1.3 znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, 1.4 nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia. 2. Ocena spełnienia warunków w postępowaniu o udzielenie zamówienia: Z ubiegania się o zamówienie publiczne wyklucza się wykonawców, którzy: 2.1 nie spełniają warunków udziału w postępowaniu o zamówienie publiczne z art. 22 Prawo zamówień publicznych opisanych w ppkt. 1.1 do 1.4. 2.2 podlegają wykluczeniu z udziału w postępowaniu o zamówienie publiczne, na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 ustawy Prawo zamówień publicznych, 3. Zamawiający zawiadomi równocześnie wykonawców, którzy zostali wykluczeni z postępowania o udzielenie zamówienia, niezwłocznie po wyborze najkorzystniejszej oferty. 4. Oferta wykonawcy wykluczonego uznana zostanie za odrzuconą 5. Zamawiający odrzuci ofertę, jeżeli: 1.1 jest niezgodna z ustawą, 1.2 jej treść nie odpowiada treści specyfikacji istotnych warunków zamówienia, 1.3 jej złożenie stanowi czyn nieuczciwej konkurencji w rozumieniu przepisów o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji, 1.4 zawiera rażąco niską cenę w stosunku do przedmiotu zamówienia, 1.5 została złożona przez wykonawcę wykluczonego z udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia, 1.6. zawiera omyłki rachunkowe w obliczeniu ceny, których nie można poprawić na podstawie art. 88 ustawy Pzp, lub błędy w obliczeniu ceny, 1.7. wykonawca w terminie 7 dni od dnia otrzymania zawiadomienia nie zgodził się na poprawienie omyłki rachunkowej w obliczeniu ceny, 1.8. jest nieważna na podstawie odrębnych przepisów. 6. Zamawiający dokona oceny spełniania przez Wykonawców warunków udziału w postępowaniu na podstawie załączonych dokumentów i oświadczeń, zgodnie z metodą 0-1 tj. spełnia lub nie spełnia. Z treści załączonych do ofert dokumentów musi wynikać jednoznacznie, że Wykonawca spełnił w/w warunki. Wykonawca, który nie spełni choćby jednego z warunków, zostanie wykluczony z postępowania.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Na ofertę składają się następujące dokumenty i załączniki: 1.1 Wypełniony i podpisany formularz ofertowy z wykorzystaniem wzoru - załącznik nr 2 do SIWZ, 1.2 Oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu o zamówienie publiczne z art. 22 ust. 1 i art. 24 ust. 1 i 2 Prawo zamówień publicznych z wykorzystaniem wzoru - załącznik nr 3 do SIWZ, 1.3 Parafowany przez Wykonawcę wzór umowy z wykorzystaniem wzoru - załącznik nr 4 do SIWZ, 1.4 Dokumenty potwierdzające posiadanie uprawnień/pełnomocnictw osób składających ofertę, o ile fakt nie wynika z przedstawionych dokumentów rejestrowych 2. W celu potwierdzenia, że wykonawca posiada uprawnienie do wykonywania określonej działalności lub czynności oraz nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych składa następujące dokumenty: 2.1 Aktualny odpis z właściwego rejestru albo zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 3. W celu potwierdzenia opisanego przez zamawiającego warunku posiadania przez wykonawcę niezbędnej wiedzy i doświadczenia oraz dysponowania potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, do oferty należy dostarczyć następujące dokumenty: 3.1 Wykaz wykonanych usług w okresie ostatnich 3 lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem usługom stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem przedmiotu, wielkości sprzątanej powierzchni, dat wykonania i odbiorców oraz załączenia dokumentów potwierdzających, że usługi te zostały wykonane należycie - załącznik nr 5 do SIWZ, Wykonawca zobowiązany jest do załączenia dokumentów (listów referencyjnych) potwierdzających, że dane usługi zostały wykonane należycie. Z dokumentu musi wynikać: data wykonania usługi, przedmiot usługi - sprzątanie powierzchni biurowych, wielkość sprzątanej powierzchni, potwierdzenie że dostawa została wykonana należycie. Wymaga się od Wykonawcy wykonania w ciągu ostatnich 3 lat co najmniej trzech usług sprzątania o zakresie, charakterze porównywalnym z niniejszym zamówieniem i powierzchnią sprzątania nie mniejszą niż 10.000 m2 w ramach każdej z usług. Jedna usługa sprzątania oznacza usługę wykonywaną na podstawie jednej umowy. 3.2. Wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonaniu zamówienia - załącznik nr 6 do SIWZ. Wykonawca zobowiązany jest do wydelegowania do realizacji przedmiotu zamówienia pracowników, którzy posiadają odpowiednie doświadczenie.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.poznan-nowemiasto.sr.gov.pl

Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Sąd Rejonowy Poznań - Nowe Miasto i Wilda w Poznaniu ul. Młyńska 1a pok. 118 61-729 Poznań.

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 25.02.2008 godzina 09:00, miejsce: Sąd Rejonowy Poznań - Nowe Miasto i Wilda w Poznaniu ul. Młyńska 1a pok. 118 61-729 Poznań.

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.