eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Szczecin › Usługa przeprowadzenia badań diagnostycznych, analitycznych i radiologicznych oraz konsultacji specjalistycznych dla potrzeb medycyny pracy

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2012-02-02

Szczecin: Usługa przeprowadzenia badań diagnostycznych, analitycznych i radiologicznych oraz konsultacji specjalistycznych dla potrzeb medycyny pracy
Numer ogłoszenia: 32166 - 2012; data zamieszczenia: 02.02.2012
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Jednostka Wojskowa 4340 , ul. Narutowicza 10A, 70-231 Szczecin, woj. zachodniopomorskie, tel. 91 4512386, faks 91 4512398.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Wojskowa jednostka budżetowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Usługa przeprowadzenia badań diagnostycznych, analitycznych i radiologicznych oraz konsultacji specjalistycznych dla potrzeb medycyny pracy.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Usługa przeprowadzenia badań diagnostycznych, analitycznych i radiologicznych oraz konsultacji specjalistycznych dla potrzeb medycyny pracy. Przetarg nieograniczony o wartości poniżej 130 000 euro. Zamawiający dopuszcza składanie ofert częściowych..

II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 85.14.00.00-2, 85.12.10.00-3, 85.12.12.00-5, 85.12.00.00-6.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 19.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 15.12.2012.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.2) ZALICZKI

  • Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • aktualny odpis z właściwego rejestru (np. KRS-u), jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia z postępowania w oparciu o art.24 ust.1 pkt.2 ustawy pzp - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art.24 ust.1 pkt.2 ustawy pzp. Ocena spełnienia warunków udziału w postępowaniu zostanie dokonana według formuły spełnia nie spełnia, na podstawie przedłożonych przez wykonawcę dokumentów.

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • oświadczenie wykonawcy, według wzoru stanowiącego załącznik nr 1 do SIWZ o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu. Ocena spełnienia warunków udziału w postępowaniu zostanie dokonana według formuły spełnia nie spełnia, na podstawie przedłożonych przez wykonawcę dokumentów.

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • oświadczenie wykonawcy, według wzoru stanowiącego załącznik nr 1 do SIWZ o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu. Ocena spełnienia warunków udziału w postępowaniu zostanie dokonana według formuły spełnia nie spełnia, na podstawie przedłożonych przez wykonawcę dokumentów.

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • oświadczenie wykonawcy, według wzoru stanowiącego załącznik nr 1 do SIWZ o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu. Ocena spełnienia warunków udziału w postępowaniu zostanie dokonana według formuły spełnia nie spełnia, na podstawie przedłożonych przez wykonawcę dokumentów.

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • polisę, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia wraz z dowodem potwierdzającym jej opłatę. Ocena spełnienia warunków udziału w postępowaniu zostanie dokonana według formuły spełnia nie spełnia, na podstawie przedłożonych przez wykonawcę dokumentów.

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

  • III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:

    • opłaconą polisę, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia
  • III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

    • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
    • aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
    • aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
    • aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
    • aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
    • aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 9 ustawy, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
    • wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na potencjał innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.

III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.

IV.3) ZMIANA UMOWY

Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

Zamawiający przewiduje możliwość zamiany umowy w następujących okolicznościach: a) zmiany podatku VAT; b) wystąpienia okoliczności stanowiących siłę wyższą; c) rezygnacji przez zamawiającego z części zamówienia, d) zmiany w obowiązujących przepisach prawa związanych z przedmiotem zamówienia, które nastąpiły po dniu zawarcia umowy i nie były możliwe do przewidzenia przez wykonawcę, a mające znaczenie dla realizowanego zamówienia, Za siłę wyższą uważa się zdarzenia o charakterze wyjątkowym, które nie są spowodowane przez żadną ze stron i nie mogły być przewidywane w chwili zawierania umowy tj. powodzie, zamieszki, wojna itp. W przypadku wystąpienia sytuacji powodujących konieczność wprowadzenia zmian, zostaną wprowadzone do umowy aneksem na warunkach uzgodnionych przez strony.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.mon.gov.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Jednostka Wojskowa 4340 ul. Narutowicza 10A 70-231 Szczecin bud. nr 19, pok. 3.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 10.02.2012 godzina 10:00, miejsce: Siedziba Zamawiającego, budynek nr 18, pok. nr 5.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Usługi medyczne dla żołnierzy i pracowników Jednostki Wojskowej 4340 w Szczecinie (ul. Narutowicza 10a).

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przetarg nieograniczony o wartości zamówienia nieprzekraczającej kwoty 130 000 euro..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 85.14.00.00-2, 85.12.10.00-3, 85.12.12.00-5, 85.12.00.00-6.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 15.12.2012.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Usługi medyczne dla żołnierzy i pracowników Jednostki Wojskowej 0927 w Szczecinie (ul. Piotra Skargi 34/35).

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przetarg nieograniczony o wartości zamówienia nieprzekraczającej kwoty 130 000 euro..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 85.14.00.00-2, 85.12.10.00-3, 85.12.12.00-5, 85.12.00.00-6.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 15.12.2012.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Usługi medyczne dla żołnierzy i pracowników Jednostki Wojskowej 6301 w Szczecinie (ul. Piotra Skargi 34).

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przetarg nieograniczony o wartości zamówienia nieprzekraczającej kwoty 130 000 euro..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 85.14.00.00-2, 85.12.10.00-3, 85.12.12.00-5, 85.12.00.00-6.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 15.12.2012.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: Usługi medyczne dla żołnierzy i pracowników Jednostki Wojskowej 8508 w Szczecinie (ul. Piotra Skargi 34).

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przetarg nieograniczony o wartości zamówienia nieprzekraczającej kwoty 130 000 euro..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 85.14.00.00-3, 85.12.10.00-3, 85.12.12.00-5, 85.12.00.00-6.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 15.12.2012.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 5 NAZWA: Usługi medyczne dla żołnierzy i pracowników Jednostki Wojskowej 3592 w Szczecinie (ul. Łukasińskiego 33).

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przetarg nieograniczony o wartości zamówienia nieprzekraczającej kwoty 130 000 euro..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 85.14.00.00-3, 85.12.10.00-3, 85.12.12.00-5, 85.12.00.00-6.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 15.12.2012.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 6 NAZWA: Usługi medyczne dla żołnierzy i pracowników Jednostki Wojskowej 4091 w Stargard Szczeciński (ul. Aleja Żołnierza 37).

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przetarg nieograniczony o wartości zamówienia nieprzekraczającej kwoty 130 000 euro..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 85.14.00.00-2, 85.12.10.00-3, 85.12.12.00-5, 85.12.00.00-6.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 15.12.2012.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 7 NAZWA: Usługi medyczne dla żołnierzy i pracowników Jednostki Wojskowej 3998 w Szczecinie (ul. Łukasińskiego 33).

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przetarg nieograniczony o wartości zamówienia nieprzekraczającej kwoty 130 000 euro..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 85.14.00.00-2, 85.12.10.00-3, 85.12.12.00-5, 85.12.00.00-6.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 15.12.2012.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 8 NAZWA: Usługi medyczne dla żołnierzy i pracowników Jednostki Wojskowej 4057 w Szczecinie (ul. Ku Słońcu 33).

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przetarg nieograniczony o wartości zamówienia nieprzekraczającej kwoty 130 000 euro..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 85.14.00.00-2, 85.12.10.00-3, 85.12.12.00-5, 85.12.00.00-6.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 15.12.2012.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 9 NAZWA: Usługi medyczne dla żołnierzy i pracowników Jednostki Wojskowej 3427 w Szczecinie (ul. Zalewskiego 2).

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przetarg nieograniczony o wartości zamówienia nieprzekraczającej kwoty 130 000 euro..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 85.14.00.00-2, 85.12.10.00-3, 85.12.12.00-5, 85.12.00.00-6.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 15.12.2012.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 10 NAZWA: Usługi medyczne dla żołnierzy i pracowników Jednostki Wojskowej 4353 w Szczecinie ( ul. Ku Słońcu 33).

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przetarg nieograniczony o wartości zamówienia nieprzekraczającej kwoty 130 000 euro..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 85.14.00.00-2, 85.12.10.00-3, 85.12.12.00-5, 85.12.00.00-6.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 15.12.2012.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 11 NAZWA: Usługi medyczne dla żołnierzy i pracowników Jednostki Wojskowej 2901 w Szczecinie Podjuchach (ul. Metalowa 39).

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przetarg nieograniczony o wartości zamówienia nieprzekraczającej kwoty 130 000 euro..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 85.14.00.00-2, 85.12.10.00-3, 85.12.12.00-5, 85.12.00.00-6.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 15.12.2012.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 12 NAZWA: Usługi medyczne dla żołnierzy i pracowników Jednostki Wojskowej 3504 w Szczecinie (Aleja Wojska Polskiego 250).

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przetarg nieograniczony o wartości zamówienia nieprzekraczającej kwoty 130 000 euro..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 85.14.00.00-2, 85.12.10.00-3, 85.12.12.00-5, 85.12.00.00-6.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 15.12.2012.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 13 NAZWA: Usługi medyczne dla żołnierzy i pracowników Jednostki Wojskowej 3132 w Kobylance.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przetarg nieograniczony o wartości zamówienia nieprzekraczającej kwoty 130 000 euro..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 85.14.00.00-2, 85.12.10.00-3, 85.12.12.00-5, 85.12.00.00-6.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 15.12.2012.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 14 NAZWA: Usługi medyczne dla żołnierzy i pracowników Jednostki Wojskowej 5889 w Stargardzie Szczecińskim (Al. Żołnierza 37).

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przetarg nieograniczony o wartości zamówienia nieprzekraczającej kwoty 130 000 euro..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 85.14.00.00-2, 85.12.10.00-3, 85.12.12.00-5, 85.12.00.00-6.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 15.12.2012.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 15 NAZWA: Usługi medyczne dla żołnierzy i pracowników Jednostki Wojskowej 8798 w Stargardzie Szczecińskim (Al. Żołnierza 37).

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przetarg nieograniczony o wartości zamówienia nieprzekraczającej kwoty 130 000 euro..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 85.14.00.00-2, 85.12.10.00-3, 85.12.12.00-5, 85.12.00.00-6.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 15.12.2012.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 16 NAZWA: Usługi medyczne dla żołnierzy i pracowników Jednostki Wojskowej 8798 w Choszcznie (ul. Dąbrowszczaków).

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przetarg nieograniczony o wartości zamówienia nieprzekraczającej kwoty 130 000 euro..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 85.14.00.00-2, 85.12.10.00-3, 85.12.12.00-5, 85.12.00.00-6.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 15.12.2012.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 17 NAZWA: Usługi medyczne dla żołnierzy i pracowników Jednostki Wojskowej 8798 w Mostach.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przetarg nieograniczony o wartości zamówienia nieprzekraczającej kwoty 130 000 euro..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 85.14.00.00-2, 85.12.10.00-3, 85.12.12.00-5, 85.12.00.00-6.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 15.12.2012.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 18 NAZWA: Usługi medyczne dla żołnierzy i pracowników Jednostki Wojskowej 2411 w Stargardzie Szczecińskim (Al. Żołnierza 37).

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przetarg nieograniczony o wartości zamówienia nieprzekraczającej kwoty 130 000 euro..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 85.14.00.00-2, 85.12.10.00-3, 85.12.12.00-5, 85.12.00.00-6.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 15.12.2012.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 19 NAZWA: Usługi medyczne dla żołnierzy i pracowników Jednostki Wojskowej 8508 w Stargardzie Szczecińskim (Al. Żołnierza 37).

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przetarg nieograniczony o wartości zamówienia nieprzekraczającej kwoty 130 000 euro..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 85.14.00.00-2, 85.12.10.00-3, 85.12.12.00-5, 85.12.00.00-6.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 15.12.2012.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.