Elbląg: Świadczenie powszechnych /niezastrzeżonych/ usług pocztowych o masie wagowej powyżej 50 g w obrocie krajowym i zagranicznym dla ZUS Oddział w Elblągu i jednostek terenowych.
Numer ogłoszenia: 321665 - 2011; data zamieszczenia: 07.12.2011
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Zakład Ubezpieczeń Społecznych Oddział w Elblągu , ul. Teatralna 4, 82-300 Elbląg, woj. warmińsko-mazurskie, tel. 55 64 19 208, faks 55 64 19 200.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.zus.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Instytucja ubezpieczenia społecznego i zdrowotnego.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Świadczenie powszechnych /niezastrzeżonych/ usług pocztowych o masie wagowej powyżej 50 g w obrocie krajowym i zagranicznym dla ZUS Oddział w Elblągu i jednostek terenowych..
II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest świadczenie powszechnych /niezastrzeżonych/ usług pocztowych o masie wagowej powyżej 50 g w obrocie krajowym i zagranicznym w zakresie przyjmowania, przemieszczania i doręczania przesyłek listowych oraz listów zwróconych po wyczerpaniu możliwości ich doręczenia. Usługą objęte będą listy zwykłe, ekonomiczne, polecone, polecone za zwrotnym potwierdzeniem odbioru, priorytetowe, paczki, paczki pocztowe plus - priorytetowe i ekonomiczne. Usługa świadczona będzie dla Oddziału ZUS w Elblągu ul. Teatralna 4, 82-300 Elbląg, Inspektoratu ZUS w Iławie ul. Wiejska 1, 14-202 Iława, Inspektoratu ZUS w Ostródzie ul. Czarnieckiego 50, 14-100 Ostróda oraz Biura Terenowego ZUS w Braniewie ul. Moniuszki 20, 14-500 Braniewo. - (umowa skredytowana - uiszczanie opłat z dołu). INFORMACJA 1. Przedmiotem niniejszego postępowania są usługi o charakterze niepriorytetowym, określone w załączniku nr 2 do Rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 28 stycznia 2010 r. w sprawie wykazu usług o charakterze priorytetowym i niepriorytetowym (Dz. U. z 2010 r. Nr 12, poz. 68), w związku z tym do postępowania mają zastosowanie przepisy art. 5 ust. 1 i 1a ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych (t.j. Dz. U. z 2010 r. Nr 113, poz. 759 ze zm.). 2. Ilekroć w niniejszej specyfikacji istotnych warunków zamówienia (SIWZ) jest mowa o Ustawie bez bliższego określenia o jaką ustawę chodzi, należy przez to rozumieć ustawę z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych (t.j. Dz. U. z 2010 r. Nr 113, poz. 759 ze zm.)..
II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.
II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 64.11.00.00-0.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 2.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 31.12.2012.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.2) ZALICZKI
- Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
1) posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień; Ocena spełnienia w/w warunku nastąpi na podstawie załączonego wraz z ofertą: a. oświadczenia wykonawcy potwierdzające spełnienie warunków określonych w art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych, zgodnie z załącznikiem nr 2 do formularza ofertowego; b. oświadczenia o posiadaniu zezwolenia na wykonywanie działalności pocztowej. Zamawiający dokona oceny spełniania w/w warunków przez Wykonawców na podstawie analizy załączonych dokumentów i oświadczeń metodą: spełnia/nie spełnia.
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
a. oświadczenia wykonawcy potwierdzające spełnienie warunków określonych w art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych, zgodnie z załącznikiem nr 2 do formularza ofertowego; Zamawiający dokona oceny spełniania w/w warunków przez Wykonawców na podstawie analizy załączonych dokumentów i oświadczeń metodą: spełnia/nie spełnia.
III.3.3) Potencjał techniczny
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
a. oświadczenia wykonawcy potwierdzające spełnienie warunków określonych w art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych, zgodnie z załącznikiem nr 2 do formularza ofertowego; Zamawiający dokona oceny spełniania w/w warunków przez Wykonawców na podstawie analizy załączonych dokumentów i oświadczeń metodą: spełnia/nie spełnia.
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
a. oświadczenia wykonawcy potwierdzające spełnienie warunków określonych w art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych, zgodnie z załącznikiem nr 2 do formularza ofertowego; Zamawiający dokona oceny spełniania w/w warunków przez Wykonawców na podstawie analizy załączonych dokumentów i oświadczeń metodą: spełnia/nie spełnia.
III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
a. oświadczenia wykonawcy potwierdzające spełnienie warunków określonych w art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych, zgodnie z załącznikiem nr 2 do formularza ofertowego; Zamawiający dokona oceny spełniania w/w warunków przez Wykonawców na podstawie analizy załączonych dokumentów i oświadczeń metodą: spełnia/nie spełnia.
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
-
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) ZMIANA UMOWY
Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak
Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian
1) Wejście w życie umowy centralnej zawartej przez Centralę ZUS w okresie trwania powyższej umowy, skutkować będzie natychmiastowym rozwiązaniem w/w umowy, lub odpowiednią zmianę zapisów w umowie w formie aneksu,
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.zus.pl/zampub
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: ZUS/O Elbląg, Wieloosobowe Stanowisko Zamówień Publicznych, pok.333 w budynku przy ul. Mazurskiej 5, 82-300 Elbląg, tel. (055) 641-36-74,.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 15.12.2011 godzina 10:00, miejsce: pocztą: ZUS Oddział w Elblągu ul. Teatralna 4, 82-300 Elbląg; osobiście lub przesyłka kurierską: ZUS Oddział w Elblagu, ul. Mazurska 5, 82-300 Elbląg w pokoju nr 333..
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Osoby upoważnione do kontaktów: 1) w sprawach proceduralnych dot. przedmiotu zamówienia: Stanisław Gawarecki - ZUS/O Elbląg, pok.333 w budynku przy ul. Mazurskiej 5 tel. (055) 641-36-74, 2) w sprawach merytorycznych dot. przedmiotu zamówienia: Joanna Żylińska - ZUS/O Elbląg, pok. 413 w budynku przy ul. Mazurskiej 5, tel. (055) 641 36 10..
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH
CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: ZUS Oddział w Elblągu ul. Teatralna 4 oraz ZUS Biuro Terenowe w Braniewie ul. Moniuszki 20..
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest świadczenie powszechnych /niezastrzeżonych/ usług pocztowych o masie wagowej powyżej 50 g w obrocie krajowym i zagranicznym w zakresie przyjmowania, przemieszczania i doręczania przesyłek listowych oraz listów zwróconych po wyczerpaniu możliwości ich doręczenia. Usługą objęte będą listy zwykłe, ekonomiczne, polecone, polecone za zwrotnym potwierdzeniem odbioru, priorytetowe, paczki, paczki pocztowe plus - priorytetowe i ekonomiczne. Usługa świadczona będzie dla Oddziału ZUS w Elblągu ul. Teatralna 4, 82-300 Elbląg oraz Biura Terenowego ZUS w Braniewie ul. Moniuszki 20, 14-500 Braniewo. -(umowa skredytowana - uiszczanie opłat z dołu) - w/g zał. nr 1..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 64.11.00.00-0.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.12.2012.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Inspektoratu ZUS w Iławie ul. Wiejska 1 oraz Inspektoratu ZUS w Ostródzie ul. Czarnieckiego 50..
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest świadczenie powszechnych /niezastrzeżonych/ usług pocztowych o masie wagowej powyżej 50 g w obrocie krajowym i zagranicznym w zakresie przyjmowania, przemieszczania i doręczania przesyłek listowych oraz listów zwróconych po wyczerpaniu możliwości ich doręczenia. Usługą objęte będą listy zwykłe, ekonomiczne, polecone, polecone za zwrotnym potwierdzeniem odbioru, priorytetowe, paczki, paczki pocztowe plus - priorytetowe i ekonomiczne. Usługa świadczona będzie dla Inspektoratu ZUS w Iławie ul. Wiejska 1, 14-202 Iława oraz Inspektoratu ZUS w Ostródzie ul. Czarnieckiego 50, 14-100 Ostróda - (umowa skredytowana - uiszczanie opłat z dołu) - w/g zał. nr 1a..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 64.11.00.00-0.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.12.2012.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
INNE PRZETARGI Z ELBLĄGA
- ZP/15/2024 Wzmocnienie części stropu nad parterem na Oddziale Rehabilitacji Ogólnej i Neurologicznej w Szpitalu Miejskim św. Jana Pawła II w Elblągu w lokalizacji przy ul. Stefana Żeromskiego 22
- Budowa zawrotki na drodze nr 38 DSD p-poż nr 11 Leśnictwo Jantar
- Budowa boiska wielofunkcyjnego wraz z zadaszeniem o stałej konstrukcji przy Szkole Podstawowej w Węzinie
- Modernizacja placu manewrowego z przeznaczeniem do przeprowadzania egzaminów państwowych osób ubiegających się o uprawnienia do kierowania pojazdami w WORD w Elblągu
- Modernizacja systemu KD - O/Elbląg, ul. Teatralna 4
- Budowa ścieżki rowerowej wraz z przebudową chodnika w ul. Grunwaldzkiej na odcinku od wjazdu na parking hali widowiskowo-sportowej do skrzyżowania z ul. Grottgera
więcej: przetargi w Elblągu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Świadczenie usług pocztowych w obrocie krajowym i zagranicznym dla IFJ PAN (DZP.260.9.2024)
- Świadczenie usług pocztowych.
- Usługi pocztowe dla Lubuskiego Oddziału Wojewódzkiego Narodowego Funduszu Zdrowia w Zielonej Górze oraz dla Delegatury LOW NFZ w Gorzowie Wlkp.
- Świadczenie usług pocztowych i kurierskich w obrocie krajowym i zagranicznym dla Oddziału Generalnej Dyrekcji Dróg Krajowych i Autostrad w Szczecinie i podległych Rejonów w podziale na 2 zadania
- Świadczenie usług pocztowych w obrocie krajowym i zagranicznym przez okres 48 miesięcy.
- Świadczenie usług pocztowych w obrocie krajowym dla Łódzkiego Oddziału Regionalnego ARiMR i 21 Biur Powiatowych ARiMR w województwie łódzkim
więcej: Usługi pocztowe »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.