Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2008-02-15
Warszawa: Dostawa mebli biurowych wraz z montażem na potrzeby departamentów Urzędu Marszałkowskiego Województwa Mazowieckiego
Numer ogłoszenia: 32165 - 2008; data zamieszczenia: 15.02.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Urząd Marszałkowski Województwa Mazowieckiego, ul. Jagiellońska 26, 03-719 Warszawa, woj. mazowieckie, tel. 022 5979201, fax 022 5979201, 5331002.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.mazovia.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OPIS
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa mebli biurowych wraz z montażem na potrzeby departamentów Urzędu Marszałkowskiego Województwa Mazowieckiego.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Biurko wymiar (dług,szer,wys) mm 1600/750/757; Biurko wymiar (dług,szer,wys) mm 1200/500/709 ; Witryna wymiar (dług,szer,wys) mm 766/425/2000; Regał wymiar (dług,szer,wys) mm 416/425/2000; Regał wymiar (dług,szer,wys) mm 766/425/2000; Szafa ubraniowa wymiar (dług,szer,wys) mm 766/425/2000; Krzesło konferencyjne; Stół konferencyjny wymiar (dług,szer,wys) mm 1600/750/767; Końcówka wymiar (dług,szer,wys) mm 375/750/767; Fotel gabinetowy ; Kontener wymiar (dług,szer,wys) mm 450/600/589; Biurko przystawka ; Regał zamknięty Wymiary (szer. x głęb. x wys.; 80x40x80,7 cm; Regał zamknięty Wymiary (szer. x głęb. x wys.; 80x40x118,2 cm; Regał zamknięty Wymiary (szer. x głęb. x wys.; 40x40x118,2 cm; Kontener Wymiary (szer. x głęb. x wys.; 43x58x64 cm); Szafa ubraniowa Wymiary (dług. x szer. x wys.; 80x40x193 cm); Regał zamknięty pod ksero Wymiary (szer. x głęb. x wys.; 80x40x40,7 cm; Krzesło obrotowe na kółkach; Kanapa 2 osobowa; Fotel; Stolik prostokątny Wymiary (dług. x szer. x wys.) 120x60x56 cm; Biurko, wymiar (dług., szer., wys.) mm 1400/800/727; Kontener, wymiar (dług., szer., wys.) mm 429/583/611; Stolik okolicznościowy okrągły Wymiary (fi. 70 cm, wys. 70 cm); Wieszak ubraniowy; Wieszak ubraniowy; Pomocnik do biurka Wymiar (dług., szer., wys.) mm 1252/626/663; Szafa aktowa Wymiary (dług. x szer. x wys.; 80x42x200 cm); Nadstawka Wymiary (dług. x szer. x wys.; 80x42x77 cm); Szafka niska Wymiary (dług. x szer. x wys.; 80x42x114 cm); Szafa ubraniowa Wymiary (dług. x szer. x wys.; 80x42x188 cm); Krzesło obrotowe; Krzesło konferencyjne; Biurko wymiar (dług,szer,wys) mm 1998/1066/751; Regał wymiar (dług,szer,wys) mm 620/498/1891; Regał otwarty wymiar (dług,szer,wys) mm 350/330/1846; Garderoba wymiar (dług,szer,wys) mm 620/498/1891; Kontener wymiar (dług,szer,wys) mm 450/650/589; Witryna Wymiar (dług,szer,wys) mm 1020/540/2092; Stół konferencyjny Wymiar (dług,szer,wys) mm 2000/1000/751 Szafka niska z chłodziarką wymiar (dług,szer,wys) mm 620/498/1891; Szafka niska z sejfem wymiar (dług,szer,wys) mm 620/498/1891; Szafka niska wymiar (dług,szer,wys) mm 620/498/1891; Krzesło konferencyjne ; Kanapa 2 osobowa; Krzesło obrotowe na kółkach; Szafa metalowa
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 36.12.10.00 - Meble biurowe Kod CPV wg słownika 2008: 39.13.00.00 - Meble biurowe Oryginalny kod CPV: 36.13.10.00 - Meble i wyposażenie kuchni Kod CPV wg słownika 2008: 39.14.10.00 - Meble i wyposażenie kuchni Oryginalny kod CPV: 45.42.11.53 - Instalowanie zabudowanych mebli Kod CPV wg słownika 2008: 45.42.11.53 - Instalowanie zabudowanych mebli .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: okres w dniach: 10.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
- Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wpłaty wadium w przedmiotowym postępowaniu.
III.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy: 1) posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień; 2) posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, a w szczególności w okresie ostatnich 3 lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wykonał co najmniej dwa zamówienia polegające na dostawie mebli biurowych wraz z montażem o wartości nie mniejszej niż 100 000 zł. brutto każda 3) nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia. 2. Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia. 3. W przypadku udziału w postępowaniu wykonawców występujących wspólnie, wykonawcy ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia. 4. W przypadku udziału w postępowaniu wykonawców występujących wspólnie, zamawiający dopuszcza możliwość łącznego spełniania i dokumentowania warunków o których mowa w ust. 1 pkt 1-2. 5. Warunek, o którym mowa w ust. 1 pkt 3 każdy z wykonawców musi spełnić i udokumentować samodzielnie 6. Ocena spełniania warunków wymaganych od wykonawcy w postępowaniu o zamówienie publiczne zostanie dokonana przez Komisję przetargową poprzez analizę złożonych dokumentów lub oświadczeń przy zastosowaniu formuły spełnia/nie spełnia, z zastrzeżeniem art. 26 ust. 3 ustawy.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Każdy z wykonawców zobowiązany jest do złożenia oświadczeń zgodnych z art. 22 ust. 1 i z art. 24 ust. 1 i 2 p.z.p., których wzór stanowią załączniki nr 4A i 4B do specyfikacji. W przypadku wykonawców występujących wspólnie do złożenia oświadczeń zobowiązany jest każdy z wykonawców występujących wspólnie. Oświadczenie zgodne z art. 22 ust.1 może złożyć pełnomocnik wykonawców występujących wspólnie. Okoliczności uzasadniające wykluczenie z postępowania w oparciu o przepisy art. 24 ust. 1 i 2 p.z.p. zachodzące choćby względem pojedynczego wykonawcy dyskwalifikują całą grupę wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia. 2. W celu potwierdzenia, że wykonawca posiada uprawnienie do wykonywania określonej działalności lub czynności oraz nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 p.z.p., zamawiający żąda, w formie oryginału lub kserokopii poświadczonej na każdej stronie (zawierającej treść) za zgodność z oryginałem przez wykonawcę aktualnego odpisu z właściwego rejestru albo aktualnego zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 3. W celu potwierdzenia opisanego przez zamawiającego warunku posiadania przez wykonawcę niezbędnej wiedzy i doświadczenia oraz dysponowania potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia wykonawca jest zobowiązany do złożenia wykazu dostaw wykonanych w okresie ostatnich 3 lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia , a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem dostawom stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz załączonymi dokumentami potwierdzającymi, że dostawy te zostały wykonane należycie.Wykonawcy przedstawią informację zgodnie z wymogami określonymi w sekcji III.2 warunki udziału, w opisie warunków udziału pkt 2 niniejszej ogłoszenia.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.mazovia.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Marszałkowski Województwa Mazowieckiego, ul. Skoczylasa 4, Warszawa, pokój nr 129, I piętro..
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 26.02.2008 godzina 11:00, miejsce: Miejscem składania ofert jest Kancelaria Ogólna Urzędu Marszałkowskiego Województwa Mazowieckiego, ul. Bertolta Brechta 3, 04-472 Warszawa..
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
INNE PRZETARGI Z WARSZAWY
- Naprawa 9 świetlików w dachu hali sportowej w budynku Ośrodka Sportu i Rekreacji m.st. Warszawy w Dzielnicy Włochy przy ul. Gładkiej 18, 02-172 Warszawa
- Remont pustostanów lokali mieszkalnych: gen. W. Andersa 13 m 17, Jana Pawła II 32 m 41 (w podziale na 2 części)
- Skwer przy filii Bielańskiego Ośrodka Kultury ul. Estrady
- Remont balkonów wraz z wykonaniem nowej wyprawy elewacyjnej od spodu balkonów (bez balkonów w lokalu nr 15 i 40) w budynku mieszkalnym przy ul. Włókienniczej 51 w Warszawie.
- Remont lokali mieszkalnych - pustostanów na terenie Dzielnicy Ochota m.st. Warszawy
- Dostawa artykułów spożywczych do bielańskich placówek
więcej: przetargi w Warszawie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostawa mebli i wyposażenia do Szkoły Podstawowej w Starej Wsi
- Dostawa i montaż mebli na potrzeby PUP Żnin.
- Utworzenie 16 nowych miejsc opieki nad dziećmi w wieku do lat 3 w nowej instytucji żłobka pod adresem Lipinki 54, 38-305 Lipinki
- Dostawa mebli biurowych wraz z ich montażem dla potrzeb Starostwa Powiatowego w Przeworsku
- Wyposażenie świetlicy w Macierzyszu w Gminie Ożarów Mazowiecki
- Dostawa mebli biurowych na wymiar do budynku administracyjno-biurowego zlokalizowanego przy ul. Porcelanowej 21 w Katowicach
więcej: Meble biurowe »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.