eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Warszawa › Przeprowadzenie badania ewaluacyjnego dotyczącego oceny procesu wdrażania projektów SPO Transport, w których wystąpił znaczny wzrost kosztów lub wydłużenie czasu realizacji rzeczowej

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2009-09-17

Warszawa: Przeprowadzenie badania ewaluacyjnego dotyczącego oceny procesu wdrażania projektów SPO Transport, w których wystąpił znaczny wzrost kosztów lub wydłużenie czasu realizacji rzeczowej
Numer ogłoszenia: 321650 - 2009; data zamieszczenia: 17.09.2009
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Ministerstwo Rozwoju Regionalnego , ul. Wspólna 2/4, 00-926 Warszawa, woj. mazowieckie, tel. 0-22 461 30 00, faks 0-22 461 33 62.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja rządowa centralna.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Przeprowadzenie badania ewaluacyjnego dotyczącego oceny procesu wdrażania projektów SPO Transport, w których wystąpił znaczny wzrost kosztów lub wydłużenie czasu realizacji rzeczowej.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Celem głównym zamówienia jest ocena skuteczności procesu wdrażania projektów SPO Transport, w których wystąpił znaczny wzrost kosztów lub wydłużenie czasu realizacji projektów oraz ocena zastosowanych kroków i procedur mających na celu zminimalizowanie ich konsekwencji.

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 73.11.00.00 - Usługi badawcze .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w dniach: 91.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

Informacja na temat wadium: nie dotyczy

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: A. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy: 1. nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie art. 24 ustawy Prawo zamówień publicznych (ustawy) oraz spełniają warunki określone w art. 22 ust. 1 pkt 1, 2 i 3 ustawy; 2. wykonali należycie, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonują należycie, w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie 3 usługi, każda o wartości co najmniej 20 000 zł brutto, których przedmiotem było przeprowadzenie badania ewaluacyjnego projektów współfinansowanych ze środków Unii Europejskiej, w tym jedno badanie dotyczące infrastruktury transportowej. W przypadku wykonawców występujących wspólnie warunek musi spełniać przynajmniej jeden z wykonawców lub wszyscy wykonawcy łącznie. 3. wyznaczą do realizacji zamówienia co najmniej 4 osobowy Zespół Badawczy składający się z: a) kierownika zespołu posiadającego: - doświadczenie w kierowaniu trzema analizami/badaniami ewaluacyjnymi, przy czym jedna analiza/badanie musi dotyczyć wdrażania lub zarządzania funduszami Unii Europejskiej, - dwuletnie doświadczenie w stosowaniu metod i technik prowadzenia analiz/badań ewaluacyjnych, b) minimum 3 osób , z których każda posiada: - doświadczenie w przeprowadzeniu co najmniej jednej analizy/badania ewaluacyjnego, w tym co najmniej jedna analiza/badanie w zakresie funkcjonowania systemu wdrażania funduszy Unii Europejskiej w obszarze infrastruktury transportowej, B. Zamawiający dokona oceny spełniania przez wykonawców warunków udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia na zasadzie spełnia/ nie spełnia w oparciu o dokumenty i oświadczenie, o których mowa poniżej..
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: C. W celu potwierdzenia spełnienia warunków udziału w postępowaniu, określonych w sekcji III.2.A wykonawcy muszą złożyć wraz z ofertą następujące oświadczenia i dokumenty: 1. Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; 2. Oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu, określonych w art. 22 ustawy - sporządzone zgodnie z wzorem stanowiącym załącznik nr 2 do specyfikacji istotnych warunków zamówienia (SIWZ). 3. Wykaz usług wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych wykonywanych, w okresie ostatnich 3 lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających warunkowi określonemu w sekcji III.2.A pkt 2, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, sporządzony zgodnie z załącznikiem Nr 3 do SIWZ. Wykaz musi zawierać informacje niezbędne do stwierdzenia czy Wykonawca spełnia warunek określony w sekcji III.2.A pkt. 2. Do każdej wykonanej usługi (wskazanej w wykazie) należy przedstawić dokument potwierdzający, że usługa ta została wykonana należycie. 4. Wykaz osób, odpowiadających warunkowi określonemu w sekcji III.2.A. pkt 3, którymi dysponuje lub będzie dysponował Wykonawca i które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia wraz z informacjami na temat ich doświadczenia i kwalifikacji zawodowych niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nich czynności, sporządzony zgodnie z załącznikiem nr 4 do SIWZ. Wykaz musi zawierać informacje niezbędne do stwierdzenia czy Wykonawca spełnia warunek określony w sekcji III.2.A.pkt 3. Jeżeli w wykazie, Wykonawca wskazał osoby, którymi będzie dysponował, zobowiązany jest przedstawić pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia osób zdolnych do wykonania zamówienia. D. W przypadku wnoszenia oferty przez Wykonawców występujących wspólnie (konsorcja/ spółki cywilne) należy spełnić następujące warunki: 1. Wykonawcy zobowiązani są do ustanowienia pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego; 2. do oferty należy dołączyć pełnomocnictwo (w formie pisemnej, tj. w oryginale lub kopii potwierdzonej za zgodność z oryginałem przez notariusza lub mocodawcę), o którym mowa w pkt 1. oraz dokumenty, wymienione w sekcji III.2.C., z tym, że dokumenty o których mowa w sekcji III.2.C.pkt 1 należy dołączyć od każdego Wykonawcy. Oświadczenie, o którym mowa w sekcji III.2.C.pkt 2 muszą złożyć wszyscy ubiegający się Wykonawcy odrębnie lub wspólnie; 3. oferta oraz dokumenty potwierdzające spełnianie warunków udziału w postępowaniu muszą być podpisane zgodnie z zasadami określonymi w pkt 4.4 SIWZ przez każdego Wykonawcę lub ustanowionego pełnomocnika. E. W przypadku wnoszenia oferty przez Wykonawcę mającego siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, wymagane dokumenty należy złożyć na zasadach określonych w Rozporządzeniu Prezesa Rady Ministrów z dnia 19 maja 2006 r. w sprawie rodzajów dokumentów, jakich może żądać zamawiający od wykonawcy oraz form, w jakich te dokumenty mogą być składane (Dz. U. Nr 87, poz. 605 ze zm.)..

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.


IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:


  • 1 - Cena - 50
  • 2 - Sposób realizacji zamówienia - 50

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.mrr.gov.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Ministerstwo Rozwoju Regionalnego, Biuro Dyrektora Generalnego, ul. Wspólna 2/4, 00-926 Warszawa.

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 05.10.2009 godzina 11:00, miejsce: Kancelaria Ogólna Ministerstwa Rozwoju Regionalnego - pok. 0001, ul. Wspólna 2/4, 00 - 926 Warszawa.

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.3.13) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Środki operacyjne przeznaczone na zamknięcie SPO Transport.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.