Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2007-06-05
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi Gdańsk: studium możliwości wraz z koncepcją programowo-przestrzenną budowy ruchomej kładki na Motławie prowadzącej z Ołowianki do Głównego Miasta Publikacja obowiązkowa.
I. 1) Nazwa, adresy i osoby upoważnione do kontaktów: Gmina Miasta Gdańsk Urząd Miejski w Gdańsku, do kontaktów: Bożena Kentzer-Kaźmierska, ul. Nowe Ogrody 8/12, 80-803 Gdańsk, woj. pomorskie, tel. 058 3236000, fax 058 3236481, e-mail: bzp@gdansk.gda.pl. Adresy internetowe Ogólny adres internetowy zamawiającego (URL): www.gdansk.pl Adres profilu nabywcy (URL): Adres internetowy, pod którym dostępne są informacje dot. dynamicznego systemu zakupów (URL): Więcej informacji można uzyskać pod adresem: Gmina Miasta Gdańsk Urząd Miejski w Gdańsku, Bożena Kentzer-Kaźmierska, ul. Nowe Ogrody 8/12, 80-803 Gdańsk, woj. pomorskie, tel. 058 323 61 27, fax 058 323 64 81, e-mail: b.kazmierska@gdansk.gda.pl, www.gdansk.pl. Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: jak podano wyżej dla osoby upoważnionej do kontaktów. Wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub oferty należy przesyłać na adres: jak podano wyżej dla osoby upoważnionej do kontaktów. 2) Rodzaj zamawiającego i główny przedmiot lub przedmioty działalności: Administracja samorządowa; Ogólne usługi publiczne. Zamawiający dokonuje zamówienia w imieniu innych zamawiających: Nie.
II.1) Opis 1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: studium możliwości wraz z koncepcją programowo-przestrzenną budowy ruchomej kładki na Motławie prowadzącej z Ołowianki do Głównego Miasta. 1.2) Rodzaj zamówienia oraz miejsce wykonania robót budowlanych, realizacji dostaw lub świadczenia usług: usługi, kategoria usług: nr 12. Główne miejsce świadczenia usług: Gdańsk. 1.3) Ogłoszenie dotyczy: Zamówienia publicznego. 1.4) Informacje na temat umowy ramowej: Czas trwania umowy ramowej: Wartość umowy ramowej: Częstotliwość oraz wartość zamówień, które zostaną udzielone: 1.5) Określenie przedmiotu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest sporządzenie \Studium możliwości wraz koncepcją programowo-przestrzenną budowy ruchomej kładki na Motławie prowadzącej z Ołowianki do Głównego Miasta\. Celem opracowania jest rozpatrzenie możliwości budowy kładki przez Motławę pod względem technicznym, ekonomicznym, finansowym, eksploatacyjnym, organizacyjnym i logicznym. Kładka powinna być ruchoma ( zwodzona, podnoszona, opuszczana, wciągana, obrotowa, itd.) ze względu na pływające po Motławie jednostki (statki, jachty, kajaki, motorówki, itd.) oraz dostępna dla osób niepełnosprawnych. 1.6) Informacja o oświadczeniach i dokumentach potwierdzających spełnianie przez oferowane dostawy, usługi lub roboty budowlane wymagań określonych przez zamawiającego: nie dotyczy 1.7) Wspólny słownik zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 74.13.15.00 - Analiza możliwości wykonawczych Kod CPV wg słownika 2008: 79.31.40.00 - Analiza możliwości wykonawczych 1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie. 1.9) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie. 2) Wielkość lub zakres zamówienia Całkowita wielkość lub zakres: Wielkość zamówienia przekracza równowartość 60 000 Euro 3) Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: Wymagany; okres w miesiącach: 5
III.1) Warunki dotyczące zamówienia Informacja na temat wadium: nie dotyczy 2) Warunki udziału Informacje dotyczące sytuacji wykonawcy oraz informacje i formalności niezbędne do oceny, czy spełnia on wymagania ekonomiczne, finansowe i techniczne Opis warunków udziału w postępowaniu: O zamówienie publiczne mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy: 1. Spełniają wymogi określone w art.22 ust.1 w tym nie podlegają wykluczeniu na podstawie art.24 uPzp i spełniają warunki określone w SIWZ, 2. Dysponują osobami posiadającymi uprawnienia projektowe w zakresie architektury, hydrotechniki i konstrukcji mostów, 3. Wykonali w okresie ostatnich 3 lat przed dniem wszczęcia postępowania co najmniej dwa studia wykonalności (lub studium możliwości) o wartości 100 000 zł brutto każde oraz dwie koncepcje programowo-przestrzenne o wartości 100 000 zł brutto każda. Opis sposobu dokonywania oceny spełniania warunków udziału w postępowaniu: Zamawiający oceni spełnienie w/w warunków na podstawie oświadczeń i dokumentów załączonych do oferty. Dla oceny spełnienia warunku 1. będą to dokumenty, o których mowa w Rozdziale IV SIWZ,pkt. 4.1.Nr1, 4.1.Nr2, Dla warunku 2.będzie to dokument,o którym mowa w Rozdziale IV SIWZ,pkt.4.1.Nr3. Dla warunku 3.będzie to dokument,o którym mowa w Rozdziale IV SIWZ,pkt.4.1.Nr4. Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Nr 1. Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualnego zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji gospodarczej (dokumenty nie mogą być wystawione wcześniej niż 6 m-cy przed upływem terminu składania ofert) oraz dokument regulujący współpracę podmiotów występujących wspólnie lub pełnomocnictwo. W przypadku składania ofert przez podmioty występujące wspólnie, aktualny odpis jw. składa każdy podmiot. Nr 2. Oświadczenie wynikające z treści art. 22 ust.1 uPzp (wg załączonego wzoru).W przypadku składania ofert przez podmioty występujące wspólnie, dokument ten składa pełnomocnik (lider). Nr 3. Wykaz osób wykonujących zamówienie, posiadających uprawnienia projektowe w zakresie architektury, hydrotechniki i konstrukcji mostów oraz należących do właściwej izby samorządu zawodowego (wg załączonego wzoru). Nr 4. Wykaz zrealizowanych w okresie ostatnich 3 lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia publicznego co najmniej dwóch studiów wykonalności ( lub studiów możliwości) o wartości 100 000 zł brutto każde oraz dwóch koncepcji programowo-przestrzennych o wartości 100 000 zł brutto każda (wg załączonego wzoru). Nr 5. Zamawiający zaleca, aby Wykonawca dodatkowo załączył do oferty informację adresową Wykonawcy (wg załączonego wzoru).
IV.1) Tryb udzielenia zamówienia 1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony. 1.2) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu: 2) Kryteria oceny ofert 2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena. 2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie. 3) Informacje administracyjne 3.1) Określenie sposobu uzyskania specyfikacji istotnych warunków zamówienia Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.gdansk.pl. Opłata: Warunki i sposób płatności: SIWZ nieodpłatna. 3.2) Opis potrzeb i wymagań umożliwiający przygotowanie się wykonawców do udziału w dialogu konkurencyjnym lub informacja o sposobie otrzymania tego opisu: nie dotyczy 3.3) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 18.06.2007 godzina 13:00. 3.4) Języki, w których można sporządzać wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub oferty: polski. 3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert). 3.6) Data, godzina i miejsce otwarcia ofert: 18.06.2007, godzina 13:30, Miejscem otwarcia ofert jest pokój nr 132A (I piętro) w Urzędzie Miejskim w Gdańsku, ul. Nowe Ogrody 8/12, 80-803 Gdańsk.
VI.1) Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie. 2) Informacje dodatkowe: Zamawiający nie zamierza zawierać umowy ramowej ani ustanawiać dynamicznego systemu zakupów 3) Data wysłania niniejszego ogłoszenia: 01.06.2007.
INNE PRZETARGI Z GDAŃSKA
- "Bocheńskie Błoto" - koszenie trzcinowiska na torfowisku.
- Wycinka odrośli drzew i krzewów oraz koszenie trzciny - rezerwat Kruszynek
- Dostawa odczynników, kalibratorów, kontroli i materiałów zużywalnych do badań immunochemicznych wraz z dzierżawą analizatora do tych badań - znak sprawy Adm 12/2024
- Świadczenie usług przeglądu, konserwacji i naprawy sprzętu przeciwpożarowego wraz z dostawą nowego wyposażenia przeciwpożarowego na potrzeby Uniwersytetu Gdańskiego
- Dostawa odczynników oraz dostawa części zużywalnych i zamiennych wraz z serwisem i przeglądem technicznym do aparatów Zamawiającego - Adm 11/2024
- Dostawa i montaż 1600 sztuk podzielników kosztów ogrzewania wraz z corocznymi odczytami w 370 lokalach mieszkalnych 03/ZP/TP/24
więcej: przetargi w Gdańsku »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.