eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Gdynia › Sukcesywne dostawy podstawowych wyrobów medycznych

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych


Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2016-02-12

Gdynia: Sukcesywne dostawy podstawowych wyrobów medycznych
Numer ogłoszenia: 32162 - 2016; data zamieszczenia: 12.02.2016
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy:

V zamówienia publicznego
zawarcia umowy ramowej
ustanowienia dynamicznego systemu zakupów (DSZ)

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Uniwersyteckie Centrum Medycyny Morskiej i Tropikalnej , ul. Powstania Styczniowego 9b, 81-519 Gdynia, woj. pomorskie, tel. 058 6998605, faks 058 6224871.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.ucmmit.gdynia.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Sukcesywne dostawy podstawowych wyrobów medycznych.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Sukcesywne dostawy podstawowych wyrobów medycznych określone w 28 pakietach.

II.1.5)

  przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających

  • Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających

II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.10.00.00-1, 33.14.10.00-0, 33.14.16.20-2, 33.18.15.20-0, 33.14.00.00-3.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 28.

II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: W niniejszym postępowaniu o zamówienie publiczne w zakresie dostaw określonych w pakietach 1-28, Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium.

III.2) ZALICZKI

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie, ocena spełnienia warunku nastąpi na podstawie złożonego wraz z ofertą oświadczenia - wzór Załącznik nr 3 do SIWZ

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie, ocena spełnienia warunku nastąpi na podstawie złożonego wraz z ofertą oświadczenia - wzór Załącznik nr 3 do SIWZ

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie, ocena spełnienia warunku nastąpi na podstawie złożonego wraz z ofertą oświadczenia - wzór Załącznik nr 3 do SIWZ

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie, ocena spełnienia warunku nastąpi na podstawie złożonego wraz z ofertą oświadczenia - wzór Załącznik nr 3 do SIWZ

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie, ocena spełnienia warunku nastąpi na podstawie złożonego wraz z ofertą oświadczenia - wzór Załącznik nr 3 do SIWZ

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:

III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

  • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
  • aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na zasoby innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.

III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

  • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej

  • lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;

III.5) INFORMACJA O DOKUMENTACH POTWIERDZAJĄCYCH, ŻE OFEROWANE DOSTAWY, USŁUGI LUB ROBOTY BUDOWLANE ODPOWIADAJĄ OKREŚLONYM WYMAGANIOM

W zakresie potwierdzenia, że oferowane roboty budowlane, dostawy lub usługi odpowiadają określonym wymaganiom należy przedłożyć:

  • próbki, opisy lub fotografie produktów, które mają zostać dostarczone, których autentyczność musi zostać poświadczona przez wykonawcę na żądanie zamawiającego;
  • zaświadczenie niezależnego podmiotu uprawnionego do kontroli jakości potwierdzającego, że dostarczane produkty odpowiadają określonym normom lub specyfikacjom technicznym;

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

  • 1 - Cena - 97
  • 2 - Termin płatności - 3

IV.2.2)

  przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna, adres strony, na której będzie prowadzona:

IV.3) ZMIANA UMOWY

przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

Zmiany umowy mogą nastąpić gdy: 1) w trakcie trwania umowy ulegnie zmianie wysokości minimalnego wynagrodzenia za pracę ustalonego na podstawie art. 2 ust. 3-5 ustawy z dnia 10 października 2002 r. o minimalnym wynagrodzeniu za pracę jeżeli zmiany te będą miały wpływ na koszty wykonania dostawy przez Wykonawcę. 2) w trakcie trwania umowy ulegną zmianie zasad podlegania ubezpieczeniom społecznym lub ubezpieczeniu zdrowotnemu lub wysokości stawki składki na ubezpieczenia społeczne lub zdrowotne - jeżeli zmiany te będą miały wpływ na koszty wykonania dostawy przez Wykonawcę. Zmiany umowy będą mogły nastąpić również w następujących okolicznościach: 1) zaistnienia, po zawarciu niniejszej umowy, przypadku siły wyższej, przez którą, na potrzeby niniejszego warunku, rozumieć należy zdarzenie zewnętrzne wobec łączącej strony więzi prawnej: a. o charakterze niezależnym od stron, b. którego strony nie mogły przewidzieć przed zawarciem umowy, c. którego nie można uniknąć ani któremu strony nie mogły zapobiec; - za siłę wyższą warunkującą zmianę umowy uważać się będzie w szczególności: powódź, pożar i inne klęski żywiołowe, zamieszki, strajk, ataki terrorystyczne, działania wojenne, nagłe załamania warunków atmosferycznych, promieniowanie lub skażenia, 2) zmiany powszechnie obowiązujących przepisów prawa w zakresie mającym wpływ na realizację przedmiotu zamówienia lub świadczenia stron, 3) gdy zaistnieje inna, niemożliwa do przewidzenia w momencie zawarcia umowy okoliczność prawna, ekonomiczna lub techniczna, za którą żadna ze stron nie ponosi odpowiedzialności, skutkująca brakiem możliwości należytego wykonania umowy, zgodnie z SIWZ, treścią niniejszej umowy i jej załączników określających sposób wykonania zamówienia - Zamawiający dopuszcza możliwość zmiany umowy, w szczególności sposobu realizacji zamówienia, 4) wystąpią zmiany w nazwach lub adresach stron, zmiany związane z przekształceniem podmiotowym stron, 5) zmiany umowy są konieczne na skutek działania organów administracji lub instytucji upoważnionych do wydania decyzji albo innych aktów władczych lub nadzorczych, związanych z realizacją przedmiotu umowy (w tym zmiana stawek celnych), 6) zaistnienie siły wyższej uniemożliwiającej okresowe wykonywanie przedmiotu umowy, 7) wystąpią okoliczności, których nie można było przewidzieć w chwili zawarcia umowy, a w związku z nimi wystąpi konieczność wprowadzenia zmian do umowy, zaś zmiany te są korzystne dla Zamawiającego i zostaną zaakceptowane przez Wykonawcę, 8) w trakcie trwania umowy Wykonawca zaproponuje obniżoną cenę wyrobu.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.ucmmit.gdynia.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Uniwersyteckie Centrum Medycyny Morskiej i Tropikalnej, ul. Powstania Styczniowego 9b, 81-519 Gdynia, pok 150..

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 24.02.2016 godzina 11:00, miejsce: Uniwersyteckie Centrum Medycyny Morskiej i Tropikalnej, ul. Powstania Styczniowego 9b, 81-519 Gdynia, pok 30. Kancelaria..

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: 1.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1 Dwustronny plaster mocujący do pierścienia mocującego czujnik mikrodoplera kompatybilny z aparatem Perimed z czujnikiem 307/407 (op min.100szt) opakowanie 7 2 Pierścień mocujący czujnik mikrodoplera kompatybilny z aparatem Perimed z czujnikiem 307/407 (op. min 100 szt.) opakowanie 5.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.10.00.00-1.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 24.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

    • 1. Cena - 97
    • 2. Termin płatności - 3

CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: 2.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1 Przyłbica medyczna - jednorazowa osłona na całą twarz. Wykonana w technologii UltraClear, obustronnie pokryta powłoką przeciw parowaniu; optycznie przezroczysta, antystatyczna, przeciwodblaskowa powierzchnia, bezlateksowa; osłona z pianą stałą z elastycznym paskiem. sztuka 50 2 Okulary ochronne jednorazowego użytku z wymiennymi soczewkami wykonane w technologii UltraClean- przeciwodblaskowy, przeciw zaparowaniu oraz antystatyczny; oprawkadopasowana do czoło, zakładanie osłonek na oprawę przez tzw klipsy, szybka z kolorowym paskiem w celu zakładania bez odcisków. sztuka 100 3 Indywidualny zestaw ochrony biologicznej przeznaczony dla osób pracujacych w warunkach narażenia na kontakt z czynnikami zakaźnymi tj. wirusami, oraz groźnymi chrobotwórczymi mikroorganizmami. Skuteczność ochrony zgodna z normą EN14126 Skład zestawu: kombinezon ochronny biologicznej(całkowite zabezpieczenie przed wydzielinami chorego pacjenta) - 1 szt, maska biobójcza (norma FFP3 ) - 1 szt, okulary typu google - 1 szt, rękawice ochronne(przeznaczone do pracy o zwiekszonym ryzyku) - 2 pary, pokrowce na buty ochronne - 1 para,ubranie jednorazowego użytku włókninowe (bluza, spodnie, pokrowce) - 1 kpl, worek na odpady - 1 szt. Wymagane dostarczenie próbki kompletu. sztuka 20.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.10.00.00-1.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 24.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

    • 1. Cena - 97
    • 2. Termin płatności - 3

CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: 3.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1 Zestaw do podawania żywienia pozajelitowego do wykorzystania w pompie perystaltycznej ASCOR S.A (AP31).Długość drenu 230cm, jałowy, na komorze kroplowej obręcz sztuka 210.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.10.00.00-1.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 24.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

    • 1. Cena - 97
    • 2. Termin płatności - 3

CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: 4.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1 Sonda żołądkowa z prowadnicą, co najmniej dwa otwory z nitką Rtg, dł min 900mm, rozmiar 18CH,16CH, 14CH do wyboru zamawiającego. sztuka 50 2 Przezroczysta sonda z silikonu do długoterminowego używania z oznacznikami kontrastującymi w rtg, z obciążona końcówką, żeńskie, elastyczne osadzenie z nasadką, 4 boczne otwory dł min. 120 cm . Oznaczniki co 5 cm na długości od 45 do 75 cm. sztuka 20 3 Zgłębniki żołądkowe sterylne,pakowane indywidualnie,końcówka ułatwiająca wprowadzenie,posiadająca znacznik głębokości,potwierdzjacy pozycję.Długość nie mniej niż 80cm.Rozmiar 14,16,18,20 do wyboru zamawiającego sztuk 200.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.10.00.00-1.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 24.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

    • 1. Cena - 97
    • 2. Termin płatności - 3

CZĘŚĆ Nr: 5 NAZWA: 5.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1 Elektroda neutralna jednorazowa dla dorosłych dwudzielna o powierzchni 85cm2 z pierścieniem ekwipotencjalnym 23cm2 do diatermii Erbotom ICC 200 sztuka 400 2 Elektroda neutralna wielorazowa dla dorosłych do diatermii Erbotom ICC 200 sztuka 2 3 Kabel do elektrody neutralnej długość 4-5 m do diatermi Erbotom ICC 200 sztuka 4 4 Kabel do jednorazowych elektrod neutralnych długość 4-5m do diatermii Erbotom ICC 200 sztuka 4 5 Kabel do uchwytu z przyciskami długość 4-5m do diatermii Erbotom ICC 200 sztuka 4 6 Uchwyt elektrod monopolarnych z przyciskami do diatermii Erbotom ICC 200 sztuka 4 7 Nożyk do diatermii Erbotom ICC 200 kompatybilny z poz 6 sztuka 5.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.10.00.00-1.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 24.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

    • 1. Cena - 97
    • 2. Termin płatności - 3

CZĘŚĆ Nr: 6 NAZWA: 6.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1 Wymienne, jednorazowe, papierowe ustniki do spirometru LungTest 500/1000 dla dorosłych sztuk 450.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.10.00.00-1.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 24.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

    • 1. Cena - 97
    • 2. Termin płatności - 3

CZĘŚĆ Nr: 7 NAZWA: 7.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1 Maski do ambu dla dorosłych niesterylne, anestetyczne z medycznego PCV. Maska twarzowa jednorazowego użytku do worka samorozprężalnego ukształtowana zgodnie z budową anatomiczną , posiadająca pompowany mankiet uszczelniający, zaopatrzona w uchwyt do zaczepu pasów mocujących. Krystalicznie przejrzysta kopuła umożliwiająca obserwację ust pacjenta, nie zawierająca lateksu. Rozmiar do wyboru zamawiającego sztuka 200 2 Maski do ambu dla dzieci niesterylne, anestetyczne z medycznego PCV. Maska twarzowa jednorazowego użytku do worka samorozprężalnego ukształtowana zgodnie z budową anatomiczną , posiadająca pompowany mankiet uszczelniający, zaopatrzona w uchwyt do zaczepu pasów mocujących. Krystalicznie przejrzysta kopuła umożliwiająca obserwację ust pacjenta nie zawierająca lateksu. Rozmiar do wyboru zamawiającego sztuka 100.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.10.00.00-1.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 24.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

    • 1. Cena - 97
    • 2. Termin płatności - 3

CZĘŚĆ Nr: 8 NAZWA: 8.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1 Jednorazowe pokrowce na czujnik termometru do pomiaru temperatury w odbycie ,uniemożliwiające kontakt termometru z błoną śluzowa pacjenta.Pokrowce składają się z dwóch powłok zewn i wewn(uniemozliwiająca kontakt termometru z bł sluzową. Format 150 x35mn sztuka 60.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.10.00.00-1.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 24.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

    • 1. Cena - 97
    • 2. Termin płatności - 3

CZĘŚĆ Nr: 9 NAZWA: 9.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1 Igły do wstrzykiwaczy 0,3mn(30G) x 8mn sztuka 14500.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.10.00.00-1.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 24.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

    • 1. Cena - 97
    • 2. Termin płatności - 3

CZĘŚĆ Nr: 10 NAZWA: 10.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1 Igła biopsyjna o średnicy 16 G lub 12 G i dł 15 cm. Kompatybilna z aparatem Optimed Vitesse; posiadająca możliwosść blokady i zabezpieczenia przez przekręcenie stałego elementu igły; wyposażona w dołkowaną końcówkę wzmacniającą widoczność w usg. Igła posiada markery co 1 cm. Jednorazowa, sterylna, pakowana pojedynczo sztuka 20.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.10.00.00-1.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 24.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

    • 1. Cena - 97
    • 2. Termin płatności - 3

CZĘŚĆ Nr: 11 NAZWA: 11.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1 Cewniki sterylne do odsysania górnych dróg oddechowych z otworem centralnym i dwoma otworami (bocznymi) naprzeciwległymi, zmatowiona powierzchnia , pakowany pojedynczo w opakowanie folia /papier typu blister pack CH 8,10,14,16,18,20,22. Rozmiar do wyboru zamawiającego. sztuka 4500 2 Cewnik do odsysania w systemie zamkniętym na 72 godziny do rurek intubacyjnych o długości 54 cm, do rurek tracheotomijnych o długości 34 cm, skalowany co 1 cm, rozmiar kodowany kolorystycznie oraz numerycznie na cewniku, z jednym otworem centralnym i 2 bocznymi ułożonymi naprzemiennie, z blokadą próżni wyposażoną w zatyczkę na uwięzi, pozbawiony DEHP kompatybilny z adapterem do dróg oddechowych z poz. 3. Rozmiar 14F i 16 F do wyboru zamawiającego sztuka 50 3 Uniwersalny adapter do połączenia obwodu oddechowego z rurką intubacyjną lub tracheotomijną, z możliwością stosowania przez 7 dni, pozwalający bez rozłączania obwodu oddechowego na odsysanie w systemie zamkniętym, otwartym, wykonanie procedury bronchoskopii, mini-Bal, podanie leku, rozgałęziony pod kątem 45 stopni, podwójnie obrotowy, z portem do przepłukiwania cewnika, z silikonową, bezobsługową, samouszczelniającą się, dwudzielną zastawką. sztuka 50 4 Zestaw do 24-godzinnej toalety jamy ustnej o składzie: 2 osobne opakowania każde zawierające 1 szczoteczkę do zębów z odsysaniem z zastawką manualną do regulacji siły odsysania i gąbką na górnej powierzchni co umożliwia delikatne czyszczenie dziąseł, 1 opakowanie z bezalkoholowym, antyseptycznym płynem do płukania jamy ustnej z 0,12% roztworem chlorheksydyny, 1 gąbkę aplikator , 1 osobne opakowanie zawierające 1 gąbkę pokrytą dwuwęglanem sodu z odsysaniem z zastawką manualną do regulacji siły odsysania oraz z zagiętą końcówką, 1 jednorazową saszetkę bezalkoholowego, antyseptycznego płynu do płukania jamy ustnej z ok. 7 ml z 0,05% roztworu chlorku cetylopirydyny, 1 jednorazową ok. 2 g saszetkę preparatu nawilżającego do ust na bazie wodnej oraz 1 gąbkę aplikator. Każde pojedyncze opakowanie zawarte w zestawie pełni jednocześnie funkcję pojemnika. Zestaw powinien posiadać możliwość powieszenia na plastikowej zawieszce oraz zawierać numerację sugerującą kolejność stosowania. zestaw 150.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.10.00.00-1.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 24.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

    • 1. Cena - 97
    • 2. Termin płatności - 3

CZĘŚĆ Nr: 12 NAZWA: 12.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1 Zestaw do drenażu płynów gromadzacych się w jamie brzusznej.Skład :Worek 8L(+/- 0,5L) skalowany,wbudowana zastawka antyzwrotna, zawór spustowy,dreny łączące pomiedzy workiem a kranikiem trójdrożnym, kaniula 16G,strzykawka 60ml (+/-1ml),trójdrożny kranik . szt 100.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.10.00.00-1.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 24.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

    • 1. Cena - 97
    • 2. Termin płatności - 3

CZĘŚĆ Nr: 13 NAZWA: 13.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1 Nawilżacz do dozownika jednorazowy , zamknięty system do nawilżania mieszaniny oddechowej kompatybilny z dozownikiem rotametrycznym do punktu poboru tlenu AGA, zakres 0-171/min.Wyjście gwintu UNF9/16. Skład systemu: Sterylna woda apirogenna do nawilżania tlenu w jednorazowym pojemniku poj. 500-650ml. ze sterylnie zapakowanym łącznikiem do dozownika tlenu.System mikrodyfuzorów na spodzie pojemnika w celu odpowiedniego nawilżeniu tlenu ,wraz z dozownikiem tlenu. sztuka 203 2 Filtr oddechowy ,sterylny,elektrostatyczny,przeciw bakteryjno-wirusowy, okrągły z końcówką do kapnografu z przestrzenią martwą ze skutecznością p/bakteryjna 99,9%.Objetość oddechowa 150-1200ml.Waga max 30g sztuka 250 3 Filtr oddechowy ,przy oddechu własnym za pomocą rurki tracheostomijnej z możliwością podawania tlenu sztuka 150.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.10.00.00-1.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

    • 1. Cena - 97
    • 2. Termin płatności - 3

CZĘŚĆ Nr: 14 NAZWA: 14.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1 Roztwór soli do dezynfekcji w myjni Cleantop WM-S Firmy Kaigen Co Ltd. saszetka 600 2 Filtr mechaniczny do oczyszczania środka dezynfekcyjnego typu CMD - 800905D lub równoważny do używania w myjni Cleantop WM-S sztuka 13 3 Filtr do oczyszczania powietrza ze związków lotnych chloru typu CMD 800455D lub równoważny do używania w myjni Cleantop WM-S sztuka 25 4 Filtr mechaniczny, mikrobiologiczny dla cząstek poniżęj 0,2 typu CMD M lub równoważny do używania w myjni Cleantop WM-S sztuka 1.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.10.00.00-1.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

    • 1. Cena - 97
    • 2. Termin płatności - 3

CZĘŚĆ Nr: 15 NAZWA: 15.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1 Filtr powietrzny typu Porex lub równoważny do inhalatora Medel Pro sztuka 15 2 Filtr bakteriologiczny do autoklawu TAU CLAVE 3000 sztuka 3 3 Filtr bakteriologiczny do autoklawu Steril Clave 18/24 VLS sztuka 3 4 Złoże do filtra wody typu DS. 200 firmy Getinge sztuka 4 5 Filtr do nebulizatora okrągły kompatybilny z typem Voage Secura sztuka 10 6 Filtr do materaca zmiennociśnieniowego typu 88 lux sztuka 100 7 Filtr bakteriologiczny do autoklawu EUROPA BXP sztuka 4.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.10.00.00-1.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

    • 1. Cena - 97
    • 2. Termin płatności - 3

CZĘŚĆ Nr: 16 NAZWA: 16.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1 Siatka Rotha do usuwania polipów za pomocą sprzętu endoskopowego. sztuka 3 2 Pułapka do usuwania polipów endoskopowo sztuki 2 3 Ustnik jednorazowy do gastroskopu wykorzystywanego w badaniu dorosłych sztuki 100 4 Ustnik w. użytku do gastroskopu wykorzystywanego w badaniu dorosłych. Możliwość sterylizacji w autoklawie sztuka 50.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.10.00.00-1.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

    • 1. Cena - 97
    • 2. Termin płatności - 3

CZĘŚĆ Nr: 17 NAZWA: 17.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1 Dializator wysokoprzepływowy -High flux, błona poliamidowa, pow.1,7m2, klirens mocznika 270 sztuka 25 2 Zestaw igieł dializacyjnych tętniczo-żylnych sztuka 25 3 Zestaw:Linia krwi tętniczo -żylna komora odpowietrzająca, łącznik stabilizujący segment pompy krwi- kompatybilny z aparatem AK 200F GAMBRO sztuka 75 4 Filtr węglowy do aparatu WRO 300H sztuka 3 5 Wskaźniki paskowe do badania twardości wody sztuka 50 6 Zestaw do zabiegów ciągłych nerko zastępczych (hemofiltr z liniami - do aparatu typ Prismaflex ) o długości 1,5m sztuka 40 7 Worek 5L na ultra filtrat kompatybilny z zestawem do zabiegów CRRT do aparatu Prismaflex sztuka 50 8 Dren do podawania wapnia kompatybilny z zestawem do zabiegów CRRT z użyciem cytrynianów do aparatu Prismaflex sztuka 40.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.10.00.00-1.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

    • 1. Cena - 97
    • 2. Termin płatności - 3

CZĘŚĆ Nr: 18 NAZWA: 18.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1 Koncentrat zasadowy suchy do dializ , waga 720g +chlorek sodu 1200 g sztuka 20 2 Koncentrat kwaśny w opakowaniu 500ml rozcieńczenie 1:400,po rozcienczeniu 1 opk=200Lpłynu dializacyjnego sztuka 30 3 Kwas cytrynowy suchy, w kolumnie ,waga 32g, zawartość wystarczająca do wykonania 1 dezynfekcji sztuka 50 4 Weglan sodu ,suchy,w kolumnie,waga13g,zawartość wystarczająca do wykonania 1 dezynfekcji sztuka 50 5 Płyn do czyszczenia aparatu Dialox sztuka 2 6 Płyn substytucyjny stosowany w ostrej niewydolności nerek worek dwukomorowy 5L o zawartości K+2mmol i osmolarności 297mOsm/L.Opakowanie x 2 worki a 5L.Połączenie zestawu do zabiegów z workiem ma się odbywać przez port z dużą gumową membraną przekłuwaną plastikową igłą bez konieczności przełamywania zawleczki. sztuka 100 7 Płyn substytucyjny stosowany w ostrej niewydolności nerek worek dwukomorowy 5L o zawartości K+4mmol i osmolarności 301mOsm/L.Opakowanie x 2 worki a 5L.Połączenie zestawu do zabiegów z workiem ma się odbywać przez port z dużą gumową membraną przekłuwaną plastikową igłą, bez konieczności przełamywania zawleczki. Skład: Sód 140mmol/l, Magnez 0,5mmol/l,Chlorki 113,5mmol/l.Mleczany 3mmol/l sztuka 100 8 Płyn substytucyjny z zawartością cytrynianu ,kompatybilny z aparatem Prismaflex ,Worek 5L o zawartości cytrynianu 18mmol/l.Połączenie zestawu do zabiegów z workiem przez port z dużą gumową membraną przekłuwaną plastikową igłą, bez konieczności przełamywania zawleczki kompatybilny z zestawem CRRT do aparatu Prismaflex Skład Sód 140mmol/l,Chlorki 86mmol/l sztuka 250 9 Płyn dializacyjny bezwapniowy kompatybilny z aparatem Prismaflex stosowany z płynem substytucyjnym z zawartością cytrynianów,Worek 5Ldwukomorowy .Połączenie zestawu do zabiegów z workiem przez port z dużą gumową membraną przekłuwaną plastikową igłą, bez konieczności przełamywania zawleczki kompatybilny z zestawem CRRT do aparatu Prismaflex.Skład wodorowęglan 22mmol/l,glukoza 6,1mmol/l,mleczany 2mmol/l,chlorki 120mmol/l,potas 4mmol/l sztuka 250.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.10.00.00-1.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

    • 1. Cena - 97
    • 2. Termin płatności - 3

CZĘŚĆ Nr: 19 NAZWA: 19.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1 Półmaska ochronna dla personelu medycznego - respiratorowa spełniająca wymogi klasy FFP3 wg EN 149:2001 zarejestrowana jako środek ochrony osobistej, w kształcie stożka jednopanelowa, Warstwa zewnętrzna składa się z wodoodpornej włókniny polipropylenowej, warstwa filtrująca składa się z mikro włókna , a warstwa wewnętrzna składa się z fizjologicznie nieszkodliwej miękkiej włókniny, wszystko połączone w procesie ultradźwiękowym. Czas ochronny stosowania maski min 8h. Opakowanie zbiorcze max 50 szt. sztuka 500.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.10.00.00-1.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

    • 1. Cena - 97
    • 2. Termin płatności - 3

CZĘŚĆ Nr: 20 NAZWA: 20.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1 Nić/Szew powlekany, syntetyczny, plecony , wchłanialny, poliglaktyna 910,powlekany kopolimerem glikolidu i laktydu oraz stearynianem wapnia dł.igły 17 mm, 3/8 koła-okrągło tnąca; rozmiar 4/0;nitka bezbarwna długość szwu 75 cm (tolerancja dł. Igły +/- 5 %) czas wchłaniania 56-70 dni, czas podtrzymywania tkankowego 75% po 14 dniach sztuka 60 2 Nić/Szew powlekany, syntetyczny, plecony , wchłanialny, poliglaktyna 910,powlekany kopolimerem glikolidu i laktydu oraz stearynianem wapnia dł.igły 26 mm, 1/2 koła-okrągła rozwarstwiająca; rozmiar 3/0; długość szwu 75 cm (tolerancja dł. Igły +/- 5 %) czas wchłaniania 56-70 dni, czas podtrzymywania tkankowego 75% po 14 dniach sztuka 60 3 Nić/Szew powlekany, syntetyczny, plecony , wchłanialny, poliglaktyna 910,powlekany kopolimerem glikolidu i laktydu oraz stearynianem wapnia dł.igły 31 mm, 1/2 koła-ookrągła rozwarstwiająca; rozmiar 2/0; długość szwu 75 cm (tolerancja dł. Igły +/- 5 %) czas wchłaniania 56-70 dni, czas podtrzymywania tkankowego 75% po 14 dniach sztuka 72 4 Nić/Szew powlekany, syntetyczny, plecony , wchłanialny, poliglaktyna 910,;powlekany kopolimerem glikolidu i laktydu oraz stearynianem wapnia dł.igły 48 mm, 1/2 koła-okrągła wzmocniona; rozmiar 0;szew z pokryciem antybakteryjnym długość szwu 90 cm (tolerancja dł. Igły +/- 5 %) czas wchłaniania 56-70 dni, czas podtrzymywania tkankowego 75% po 14 dniach sztuka 180 5 Nić/Szew powlekany, syntetyczny, plecony , wchłanialny, poliglaktyna 910,powlekany kopolimerem glikolidu i laktydu oraz stearynianem wapnia dł.igły 48 mm, 1/2 koła-okrągła wzmocniona; rozmiar 1;Szew z pokryciem antybakteryjnym o długość 90 cm (tolerancja dł. Igły +/- 5 %) czas wchłaniania 56-70 dni, czas podtrzymywania tkankowego 75% po 14 dniach sztuka 180 6 Nić/Szew powlekany, syntetyczny, plecony , wchłanialny, poliglaktyna 910,powlekany kopolimerem glikolidu i laktydu oraz stearynianem wapnia ; dł.igły 48 mm, 1/2 koła-okrągła wzmocniona; rozmiar 2Szew z pokryciem antybakteryjnym o długości 90cm(tolerancja dł. Igły +/- 5 %) czas wchłaniania 56-70 dni, czas podtrzymywania tkankowego 75% po 14 dniach sztuka 90 7 Nić/Szew syntetyczny, niewchłanialny, monofilamentowy, poliamid 6 i 6,6;pakowany na mokro o zmniejszonej hydrofilności dł. igły 26 mm, 3/8 koła-odwrotnie tnąca; rozmiar 2/0; długość szwu 75 cm (tolerancja dł. igły i nitki +/- 5%) sztuka 18 8 Nić/Szew syntetyczny, niewchłanialny, monofilamentowy, poliamid 6 i 6,6;;pakowany na mokro o zmniejszonej hydrofilności dł. igły 26 mm, 3/8 koła-odwrotnie tnąca; rozmiar 3/0; długość szwu 75 cm (tolerancja dł. igły i nitki +/- 5%) sztuka 36 9 Nić/Szew syntetyczny, niewchłanialny, monofilamentowy,poliamid 6 i 6,6;;pakowany na mokro o zmniejszonej hydrofilności dł. igły 19mm, 3/8 koła-odwrotnie tnąca; rozmiar 4/0; długość szwu 75 cm (tolerancja dł. Igły i nitki +/- 5 %) sztuka 54 10 Nić/Szew syntetyczny, niewchłanialny, monofilamentowy,poliamid 6 i 6,6;pakowany na mokro o zmniejszonej hydrofilności ;dł. igły 40mm, 1/2 koła-odwrotnie tnąca; rozmiar 0; długość szwu 100 cm (tolerancja dł. Igły i nitki +/- 5 %) sztuka 60 11 Nić/Szew syntetyczny, niewchłanialny, monofilamentowy,poliamid 6 i 6,6pakowany na mokro o zmniejszonej hydrofilności ;;dł. igły 48mm, 1/2 koła-odwrotnie tnąca; rozmiar 1; długość szwu 100 cm (tolerancja dł. Igły i nitki +/- 5 %) sztuka 90 12 Szew niewchłanialny monofilamentowy,polpropylen syntetyczny ,igły o zwiększonej stabilności w imadle odporne na stepienie i odkształcenie podczas wkłucia (np. typ prolene lub równoważny) rozmiar 5,0 sztuka 18 13 Szew niewchłanialny monofilamentowy,polpropylen syntetyczny ,igły o zwiększonej stabilności w imadle odporne na stepienie i odkształcenie podczas wkłucia (np. typ prolene lub równoważny) rozmiar 4,0 sztuka 18 14 Szew niewchłanialny monofilamentowy,polpropylen syntetyczny ,igły o zwiększonej stabilności w imadle odporne na stepienie i odkształcenie podczas wkłucia (np. typ prolene lub równoważny) rozmiar 3,0 sztuka 18.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.10.00.00-1.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

    • 1. Cena - 97
    • 2. Termin płatności - 3

CZĘŚĆ Nr: 21 NAZWA: 21.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1 Czepki pielęgniarskie z przewiewnej włókniny, okrągły, wykończony delkiatną gumką opinająca głowę, niejałowy, sztuka 2000 2 Czepek pielęgniarski ze zwiększoną częścią tylną z elastycznym brzegiem i środkowym przeszyciem w formie gumki umożliwiającym dobre podtrzymanie włosów oraz dopasowanie do kształtu głowy. Odpowiedni dla dłuższych włosów. Wykonany w całości z perforowanej włókniny wiskozowej o gramaturze min 25g/m2 zapewniającej doskonałą oddychalność i komfort noszenia. Kolor zielony lub niebieski.W opakowanie w formie kartonika umożliwiajacego wyjmowanie pojedynczych sztuk sztuka 400 3 Czepek chirurgiczny z perforowane włókniny wiskozowej 25g/m2 w formie pirackiej bandany wiązany na karku. sztuka 500 4 Fartuch medyczny przeznaczony dla personelu medycznego niesterylny,przewiewny z włókniny SMS lub z włókniny polipropylenowej o gramturze min. 30g/m2,max 40g/m2 rękawy długie ,zakończone mankietem, posiadający wizanie przy szyi i trok do zwiazania fartucha w pasie, rozmiar L, XL i XXL do wyboru Zamawiającego sztuka 10000 5 Fartuch chirurgiczny jałowy ,pakowany indywidualnie typu folia-papier wykonany z włókniny typu SMS trójwarstwowej, min. 35g/m2, rozmiar L-XXL do wyboru zamawiającego. Fartuch , zakrywający część szyi, klatkę piersiową, brzuch, kończyny dolne i górne. Rękawy zakończone elastycznym poliestrowym mankietem. Tylne części fartucha nachodzące na siebie ( sterylne plecy). System troków umożliwiających aseptyczne zakładanie fartucha. Na karku szyi zapięcie typu rzep. Szwy wykonane techniką ultradźwiękową. Fartuch zgodny z normą PN EN 13795. sztuka 250.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.10.00.00-1.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

    • 1. Cena - 97
    • 2. Termin płatności - 3

CZĘŚĆ Nr: 22 NAZWA: 22.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1 Papier do zapisów wyników w defibrylatorze Lifepak 20 w kratkę, wymiary 50x 30 mm sztuka 5 2 Papier termoczuły w kratkę milimetrową do aparatu Defimax,szerokość 55mm, średnica zew. rolki: 35-40mm, sztuka 40 3 Papier termoczuły w kratkę milimetrową do defibrylatora DMS 750, szerokość 50mm, średnica zew. rolki: 45-50mm sztuka 20 4 Papier do USG o cechach nie gorszych niż typu, K - 61 B - CE Mitschubischi lub równoważny, do USG sztuka 75 5 Papier termoczuły w kratkę milimetrową do aparatu EKG Askard 33,szerokość 110mm, długość: min. 10 metrów bieżących sztuka 60 6 Papier w kratkę milimetrową do EKG do aparatu Ascard M-TRACE formatu A4 wymiar rolki 112x25mn sztuka 225 7 Papier do defibrylatora termoczuły z nadrukiem szer 50mn, grubość rolki 40- 45mm sztuka 25 8 Papier w rolce do drukarki Videoprinter SONY, używanej do wydruków z badań USG UPP-1105 długość: 20 metrów bieżących sztuka 75 9 Papier do monitora Philips Goldway G30 w kratkę milimetrową o szerokości 50mm, średnica zew. 40mm sztuka 25 10 Papier do aparatu Ascard MR Gold termoaktywny niewoskowany w kratkę milimetrową szer rolki 210mn +02mn śr zew. rolki 4,5cm sztuka 100 11 Papier do EKG HP format A4 składanka w kratkę szer 210 x300x200mn składanka 5 12 papier do sterylizatora COMINOX rolka termoczuła, wymiary 57x20mm szt. 50.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.10.00.00-1.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

    • 1. Cena - 97
    • 2. Termin płatności - 3

CZĘŚĆ Nr: 23 NAZWA: 23.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1 Czujnik saturacji wielorazowy dla dorosłych, jednoczęściowy do pulsoksymetru do aparatu typ Datex Ohmeda S/5, czujnik podłączany bezpośrednio do monitora sztuka 3 2 Czujnik pomiaru saturacji +SpCO, typu MASIMO set Rainbow DCI- lub równoważny sztuka 2 3 Czujnik temperatury powierzchniowy dla dorosłych i dzieci jednorazowy kompatybilny z aparatem typu Datex Ohmeda S/5 sztuka 10 4 Dren do pomiaru spirometrii jednorazowy, długość 3m, kompatybilny z systemem monitorowania DATEX S/5 (opakowanie 5szt.) sztuka 25 5 Kabel odprowadzający multilinkdo zapisu EKG do aparatu Datex Ohmeda S/5 sztuka 3 6 Mankiet wielorazowy do mierzenia ciśnienia do aparatu Datex Ohmeda S/5.Rozmiar 23-33(msub) lub rozmiar 25-35 cm sztuka 5 7 Przewód do pomiaru ciśnienia do kardiomonitora Datex Ohmeda S/5(msub) sztuka 3 8 Pułapka wodna typ Defend do modułu spirometrycznego systemu monitorowania Datex Ohmeda S/5, jednorazowa sztuka 65 9 czujnik temperatury centralny, pediatryczny, 9F, jednorazowy kompatybilny z aparatem typu Datex Ohmeda S/5 sztuka 5 10 Czujnik temperatury centralny, dla dorosłych 12F jednorazowy, kompatybilny z aparatem typu Datex Ohmeda S/5 sztuka 40 11 Kabel połączeniowy do czujników temperatury jednorazowych dł 2,5m, kompatybilny z aparatem typu Datex Ohmeda S/5 sztuka 2 12 Kabel połączeniowy do mankietów wielorazowych dla dorosłych i dzieci,dł 3,6m, kompatybilny z aparatem typu Datex Ohmeda S/5 sztuka 1 13 Mankiet do pomiaru RR dla osób otyłych.MankietNIBP na przedramię w kształcie stożka ,26-36cm lub 25-35cm lub 33-47 cm (dla otyłych), połączenia Mated Submin sztuka 3 14 Mankiet NIBP,SOFT-CUF,jednopacjentowy,niemowlecy 8-13cm lub 8-15cm, 2-tubowy,połączenie Mated Submin sztuka 3 15 Mankiet NIBP,SOFT-CUF,jednopacjentowy,niemowlecy 12-19cm lub 12,4-16,8cm, 2-tubowy,połączenie Mated Submin sztuka 3 16 Mankiet NIBP,SOFT-CUF,jednopacjentowy,dla dorosłych,mały,17-25cm,2-tubowy,połączenie Mated Submin sztuka 3 17 Czujnik do pomiaru spirometrii D-lite dla dorosłych, jednorazowy sztuka 40 18 Czujnik do pomiaru spirometrii Pedi lite dla dzieci, jednorazowy sztuka 5 19 Czujnik jednorazowy ,jednoczęściowy, do pomiaru SpO2+SpCo,w technologii Masimo, dla dzieci 3Kg-30kg sztuka 5 20 Czujniki Sp O2 Trusignal na ucho (min 4m),bezpośredni, kompatybilny z aparatem typu Datex Ohmeda S/5 sztuka 4 ww. sprzęt - Gwarancja 2 lata. Przeglądy konserwacyjno - kontrolne (czestotliwość wg zaleceń producenta), przez okres gwarancji w cenie dostawy..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.10.00.00-1.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 14.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

    • 1. Cena - 97
    • 2. Termin płatności - 3

CZĘŚĆ Nr: 24 NAZWA: 24.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1 Termometr bezdotykowy- Zakres temperatur użytkowania 10°C do 43°C. Moc DC3 V. Dokładność pomiaru +/- 0,1°C. Zasięg pomiaru dla ciało: 30- 50°C, dla powierzchni: 0-100°C. Odległość dla pomiarów: min.15cm. Automatyczne włączanie po max 6 sek. i automatyczne wyłączanie. Sygnalizacja dźwiękowa podwyższonej temperatury. Pamięć min 30 ostatnich pomiarów. Podświetlany wyświetlacz LCD. Pomiar w stopniach Celsjusza. Możliwość sprawdzania za pomocą termometru, temperatury wody i temp. pokojowej. W komplecie z bateriami. Gwarancja 2 lata. Przeglądy konserwacyjno - kontrolne (czestotliwość wg zaleceń producenta), przez okres gwarancji w cenie dostawy. komplet 8.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.10.00.00-1.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 14.

CZĘŚĆ Nr: 25 NAZWA: 25.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1 Ciśnieniomierz diagnostyczny, zegarowy, do pomiaru ciśnienia skurczowego i rozkurczowego, dwuprzewodowy: oddzielnie manometr (duża tarcza) z uchwytem umożliwiającym zamontowanie do mankietu i oddzielnie gruszka pompka z zaworem (typu TM-Z/S lub równoważne), uchwyt mocujący manometr do mankietu wykonany ze stali, Skala znakowana od 0 do 300 mm Hg, z podziałką co 2 mm, maksymalny błąd pomiarowy + - 3 mm Hg, dostępny z mankietami różnych rozmiarów, w komplecie z 2 mankietami dla dorosłych , wykonanymi z tkaniny odpornej na działanie środków dezynfekcyjnych i częste pranie, w rozmiarach: 1 sztuka standardowy (140x500mm) + - 10mm, 1 sztuka duży (170x590mm) + - 10mm, Gwarancja 2 lata. Przeglądy konserwacyjno - kontrolne (czestotliwość wg zaleceń producenta), przez okres gwarancji w cenie dostawy. sztuka 15.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.10.00.00-1.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 14.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

    • 1. Cena - 97
    • 2. Termin płatności - 3

CZĘŚĆ Nr: 26 NAZWA: 26.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1 Czujnik wielorazowy do pomiaru TcpO2/TcpCO2 do aparatu Tina sztuka 2 2 Czujnik wielorazowy do pomiaru TcpO2 do aparatu Tina sztuka 2 3 Zestaw do mocowania elektrod Tc do aparatu Tina TCM 400 opk a 100 szt opakowanie 8 4 Zestaw membranowy do elektrod TcpO2 aparatu Tina TCM 400 (opakowanie 12 szt) opakowanie 8 5 Zestaw membranowy do elektrod TcpO2/TcpCO2 aparatu Tina TCM 400 (opakowanie 12 szt) opakowanie 4.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.10.00.00-1.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 14.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

    • 1. Cena - 97
    • 2. Termin płatności - 3

CZĘŚĆ Nr: 27 NAZWA: 27.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1 Inhalator o parametrach nie gorszych niż typu Philips Respironics PRO Soft Touch wraz z wszystkimi akcesoriami pozwalającymi na pełne korzystanie z inhalatora. Gwarancja 2 lata. Przeglądy konserwacyjno - kontrolne (czestotliwość wg zaleceń producenta), przez okres gwarancji w cenie dostawy. sztuka 7.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.10.00.00-1.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 14.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

    • 1. Cena - 97
    • 2. Termin płatności - 3

CZĘŚĆ Nr: 28 NAZWA: 28.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1 Sonda endoskopowa giętka do koagulacji plazmą argonową bocznie (typu APC 2200SW lub równoważna) , wielorazowego użytku, końcówka wyskalowana, min. długość 2,2mm-2,4mm do używania w diatermii/bimerze argonowym firmy Erbe, typ ICC200/APC300 posiadanej przez Zamawiającego. 2 lata gwarancji sztuka 2 2 Sonda endoskopowa giętka do koagulacji plazmą argonową centralnie (typu APC 2200A lub równoważna) , wielorazowego użytku, końcówka wyskalowana, min. długość 2,2mm - 2,4mm do używania w diatermii/bimerze argonowym firmy Erbe, typ ICC200/APC300 posiadanej przez Zamawiającego. Gwarancja 2 lata. Przeglądy konserwacyjno - kontrolne (czestotliwość wg zaleceń producenta), przez okres gwarancji w cenie dostawy. sztuka 2.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.10.00.00-1.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 14.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

    • 1. Cena - 97
    • 2. Termin płatności - 3

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.