eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Gdańsk › Przedmiotem zamówienia jest zakup i dostawa fabrycznie nowych instrumentów muzycznychpianina (2 szt) dla Akademii Muzycznej im. St. Moniuszki w Gdańsku (ul. Łąkowa 1-2, 80-743 Gdańsk), wraz z zapewnieniem serwisu gwarancyjnego i możliwości świadczenia pła

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2009-09-17

Gdańsk: Przedmiotem zamówienia jest zakup i dostawa fabrycznie nowych instrumentów muzycznych: pianina (2 szt) dla Akademii Muzycznej im. St. Moniuszki w Gdańsku (ul. Łąkowa 1-2, 80-743 Gdańsk), wraz z zapewnieniem serwisu gwarancyjnego i możliwości świadczenia płatnego serwisu pogwarancyjnego.
Numer ogłoszenia: 321612 - 2009; data zamieszczenia: 17.09.2009
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 242276 - 2009r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Akademia Muzyczna im. Stanisława Moniuszki, ul. Łąkowa 1-2, 80-743 Gdańsk, woj. pomorskie, tel. 058 3009201, faks 058 3009210.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Uczelnia publiczna.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Przedmiotem zamówienia jest zakup i dostawa fabrycznie nowych instrumentów muzycznych: pianina (2 szt) dla Akademii Muzycznej im. St. Moniuszki w Gdańsku (ul. Łąkowa 1-2, 80-743 Gdańsk), wraz z zapewnieniem serwisu gwarancyjnego i możliwości świadczenia płatnego serwisu pogwarancyjnego..

II.1.2) Rodzaj zamówienia: Dostawy.

II.1.3) Określenie przedmiotu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia jest zakup i dostawa dwóch fabrycznie nowych pianin (kod CPV: 37311100-2 pianina) dla Akademii Muzycznej im. St. Moniuszki w Gdańsku (ul. Łąkowa 1-2, 80-743 Gdańsk), wraz z zapewnieniem serwisu gwarancyjnego i możliwości świadczenia płatnego serwisu pogwarancyjnego. 2. Przedmiot zamówienia oraz ilość wskazano w załączniku nr 1, który stanowi integralną część Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia (zwanej dalej SIWZ). 3. Wymagania Zamawiającego w odniesieniu do przedmiotu zamówienia zostały zawarte w zestawieniu wymaganych parametrów technicznych - stanowiącym załącznik nr 2 do SIWZ. 4. Okres realizacji zamówienia - dostawa instrumentów muzycznych w terminie do 7 dni od dnia podpisania umowy. 5. W skład przedmiotu zamówienia wchodzi także odpowiednie opakowanie i ubezpieczenie pianin w czasie dostawy do siedziby Zamawiającego (Akademia Muzyczna im. St. Moniuszki w Gdańsku: ul. Łąkowa 1-2, 80-743 Gdańsk), transport do siedziby Zamawiającego, szkolenie pracowników Zamawiającego w zakresie obsługi instrumentów muzycznych, strojenia i intonacji. 6. Zamawiający wymagał także udzielenia gwarancji na pianina na okres nie krótszy niż 60 miesięcy od daty potwierdzonego protokołem przyjęcia instrumentu, zagwarantowania czasu reakcji serwisu (oczekiwanie na serwis) maksimum 48 godzin od momentu zgłoszenia i zapewnienia możliwości dostarczenia instrumentu zastępczego na okres trwania naprawy, jeżeli naprawa trwa dłużej niż 5 dni roboczych. 7. Wykonawca składał ofertę na cały przedmiot zamówienia. Nie dopuszczało się składania ofert częściowych. 8. Wykonawca miał przedstawić ofertę zgodnie z wymaganiami określonymi w SIWZ. Propozycje rozwiązań alternatywnych (wariantowych) nie były brane pod uwagę. Zamawiający nie dopuszczał możliwości składania ofert wariantowych. 9. Nie przewiduje się zamówień uzupełniających..

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 37.31.11.00-2.

II.1.5) Całkowita końcowa wartość zamówienia (bez VAT) obejmująca wszystkie zamówienia i części: 25700 PLN.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

IV.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie

SEKCJA V: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

V.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 24.08.2009.

V.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 5.

V.3) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • RAGTIME Przedsiębiorstwo Handlowo-Usługowe Anna Lasek, ul. 1 Maja 19 of., 45-068 Opole, kraj/woj. pomorskie.

V.4) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O NIE PODLEGAJĄCYCH ODRZUCENIU OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ
I NAJWYŻSZĄ CENĄ
(bez VAT)

  • Cena wybranej oferty: 25700
  • Oferta z najniższą ceną: 25700 oferta z najwyższą ceną: 32704,92
  • Waluta: PLN.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.