eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Tarnowskie Góry › Remonty dachów budynków przy ul. Wyciska 12 w Zabrzu, oraz Mickiewicza 11-19 oraz Okrzei 5-9 w Tarnowskich Górach

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2013-08-08

Tarnowskie Góry: Remonty dachów budynków przy ul. Wyciska 12 w Zabrzu, oraz Mickiewicza 11-19 oraz Okrzei 5-9 w Tarnowskich Górach
Numer ogłoszenia: 321576 - 2013; data zamieszczenia: 08.08.2013
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Międzygminne Towarzystwo Budownictwa Społecznego Sp. z o.o. , ul. Towarowa 1, 42-600 Tarnowskie Góry, woj. śląskie, tel. (032) 3809006, 3809031, faks (032) 380 90 18.

  • Adres strony internetowej, pod którym dostępne są informacje dotyczące dynamicznego systemu zakupów: www.mtbstg.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: 100% udzialu Gmin.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Remonty dachów budynków przy ul. Wyciska 12 w Zabrzu, oraz Mickiewicza 11-19 oraz Okrzei 5-9 w Tarnowskich Górach.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.

II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamowienia są: Remont dachu przy ul. Wyciska 12 w Zabrzu, ktory obejmuje: 1. Zerwanie dwóch warstw pay 2. Demontaż rynien, rur spustowych, obrobek blacharskich kominow, masztów azartu, demontaż instalacji odgromowej, 3. Demontaż skorodowanych kominkow wentylacyjnych 4. Częściowe rozebranie i przemurowanie kominów 5. Ulożenie dwoch warstw pay termozgrzewalnej 6. Założenie nowych obrobek z blachy polekane, rynien i rur spustowych z PCV 7. Założenie nowej instalacji odgromowej 8. Montaż nowych kominkow wentylacyjnych (kanalizacyjnych) 9. Wykonanie fundamebtu pod maszt anteny zbiorczej 10. Ocieplenie stropodachu granulatem welny mineralnej (metodą wdmuchiwania) zamowienia są: Remont dachu przy ul. Mickiewicza 11-19 w Tarnowskich Gorach, ktory obejmuje: 1. Uzupełnie tynków nakominach 2. Naprawa czapek kominowych 3. Rozbiorka papy z czapek kominowych 4. Uzupelnieni rur wywiewnych 5. Rozbirka nadmiaru papy z pasa nadrynnowego 6. Obróbki kominów, murków ogniowych i gzymsów z blachy ocynkowanej 7. przygotowanie podłoża dachów (30%) 8. Krycie dachu papą remozgrzewalną 30% pow. dachu 9. posmarowanie pow. czapek kominowych abizolem D 10. Wywoz gruzu, drewna itp zamowienia są: Remont dachu przy ul. Okrzei 5-9 w Tarnowskich Gorach , ktory obejmuje: 1. Drobne naprawy pokrycia papowego 2. dwuktotne malowanie nasad kominowych 3. Rozbiorka papy z pasa nadrynnowego 4. Obróbki kominów, murków ogniowych z blachy ocynkowanej 5. Obróbki listew wykończeniowych z blachy ocynkowanej 6. Obróbki z papy elementow metalowych 7. Rozebranie rynien i rur spustowych nie nadających się do użytku 8. Montaż nowych rynien dachowych o śr. 15cm z blachy ocynkowanej 9. Obróbki gzymsu z blachy ocynkowanej 10. Obróbki pasa nadrynnowego z blachy ocynkowanej 11. Montaż rur spustowych o śr, 12 cm z blachy ocynkowanej 3 piony wraz z pomalowaniem farbą do ocynku 12. Dwuwarstwowe pokrycie z papy perforowanej oraz z ppy wierzchniego krycia pasa nad rynnami 13. Posmarowanie calej pow. dachu abizolem z zakitowaniem uszkodzeń 14. Posmarowanie pow, bocznej kominow oraz czapek kominowych abizolemD 15. Wywóz gruzu, drewna, blachy itp.

II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.26.00.00 - Roboty w zakresie wykonywania pokryć i konstrukcji dachowych i inne podobne roboty specjalistycze 45.26.12.10 - Wykonywanie pokryć dachowych 45.26.14.10 - Izolowanie dachu .

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w miesiącach: 3.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Oferta musi być zabezpieczona wadium w ysokości 6.000 PLN ( słownie: sześćtysięcy zlotych 00/100). Wadium może być wniesoine a) pieniądzu, b) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym c) gwarancjach bankowych d) gwarancjach ubezpieczeniowych e) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o ktorych mowa w art. 6 B ust.5 pkt.2 ustawy z dnia 9 listopada 2000r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz.U. z 2007r. Nr 42 poz. 275 z póź. zm. ). W przypadku wyboru formy pieniężnej, wadium należy wplacić na konto JNG BS/O Tarnowskie Góry numer konta 87 1050 1386 1000 0002 0085 6060 z dopiskiem wadiu - w przetwrgu nieograniczonym-Remont 3 dachów. Wadium wniesione w pieniądzu za pomocą przelwu bankowego zamawiający będzie uważał za skuteczne tylko wówczas gdy Bank prowdzący rachunk Zamawiającego potwierdzi, że otrzymal taki przelew przed uplywem terminu skladania ofert. Wadium w innej formie niż pienądz można złożyć w formie oryginału łącznie z ofertą ale w oddzielnej kopercie, by nie była na stale związana z ofertą lub złożyć w siedzibie Zamawiającego w sekretariacie pokoj 203 (ul Towarowa 1 Tarnowskie Góry)

III.2) ZALICZKI

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Wykonawca złoży oświadczenie o spełnianiu warunków art. 44 PZP . Ocena spełniania warunku odbywać się będzie na zasadzie spełnia/nie spełnia.

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Wykonawca musi wykazać się doświadczeniem zawodowym w zakresie wykonania przedmiotu zamowienia, polegającym na tym, że w okresie ostatnich 3 lat przed uplywem skladania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie wykonal co najmniej dwie roboty budowlane o wartości 100.000,00 PLN każda, których przedmiotem były zakończone roboty budowlane obejmujące remont dachu pokrytego papą.

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie stawia w tym zakresie żadnych warunków

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Oferent musi dysponować osobą posiadającą uprawnienia do kierowania robotami budowlanymi w specjalności konstrukcyjno-budowlanej

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Oferent musi wykazać się posiadaniem środków finanowych lub zdolności kredytowej w wysokości co najmnie 200.000,00 PLN

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:

  • wykaz robót budowlanych wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania oraz z załączeniem dowodów dotyczących najważniejszych robót, określających, czy roboty te zostały wykonane w sposób należyty oraz wskazujących, czy zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone;
  • wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami;
  • oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień;
  • informację banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej potwierdzającą wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową wykonawcy, wystawioną nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert albo składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia;

Wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełnienia warunków udziału w postępowaniu, o których mowa w art. 22 ust. 1 pkt 4 ustawy, na zasoby innych podmiotów przedkłada następujące dokumenty dotyczące podmiotów, zasobami których będzie dysponował wykonawca:

  • opłaconą polisę, a w przypadku jej braku, inny dokument potwierdzający, że inny podmiot jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia;

III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

  • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
  • aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenia zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na zasoby innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.

III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

  • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej

  • lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

1) wypełniony i podpisany formularz oferty 2) Stosowne pełnomocnictwo w przypadku, gdy upowaznienie do podpisania ofert nie wynika bezpośrednio z złozonego w ofercie odpisu z wlaściwego rejestru 3) w przypadku oferentów wspólnie ubiegających się o udzielenie zamowienia dokument ustanawiający pelnomocnika do reprezentpwania ich w postepowaniu o udzielenie zamowienia albo reprezentowania w postepowaniu i zawarcia umowy wsprawie niniejszego zamówienia publicznego 4) Kosztorys ofertowy szczegółowy obejmujący pełny zakres przedmiotu- zgodny z ceną podaną w ofercie

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.3) ZMIANA UMOWY

przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

Zmiany umowy mogą nastapić w nastepujacych okolicznościach: a) rozszerzenia lub zmiany zakresu robót w yniku zastosowania udostepnionego na rynku postepu technicznego w okresie realizacjirobót b) zmiany przepisow c) uzyaskania dodatkowych opinii lub uzgodnień d) zmiany technologii robot e) wycofania z produkcji urządzen lub materiałów f) nieprzewidzianych utrudnień g) wystapienia sily wyzszej h) konieczność rezygnacji z części robót i) zmiany ilości usunięć wad w robotach j) wystepowanie przeszkód w tym decyzji osób trzecich k) zdarzenia losowe noszące znamiona sily wyZszej, ktore uniemozliwiają wykonanie robót zgodnie z przyjetym harmonogramem, technologią i zasadmi wiedzy technicznej l) zmiany podmiotu na zasobach, ktorego będzie polegalwykonawca m) zmiana numeru konta bankowego wykonawcy n) zmiany osów wskazanych w ofecie w wykazie osób, ktore będą uczestniczyć w wykonywaniu niniejszego zamowienia, na osoby ktore spelniać będą wymagania Zamawiającego 0) zmiana zakresu robót powierzonych podwykonawcy

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.mtbstg.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: ul. Towarowa 1 42-600 Tarnowskie Góry.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 22.08.2013 godzina 10:00, miejsce: Międzygminne Towarzystwo Budownictwa Spolecznego Sp. z o.o. ul. Towarowa 1 42-600 Tarnowskie Góry, sekretariat pok. 203.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.