eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Wisznia Mała › Wyposażenie budynku Samodzielnego Publicznego Zakładu Opieki Zdrowotnej w Wiszni Małej

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2010-11-12

Wisznia Mała: Wyposażenie budynku Samodzielnego Publicznego Zakładu Opieki Zdrowotnej w Wiszni Małej
Numer ogłoszenia: 321531 - 2010; data zamieszczenia: 12.11.2010
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Wisznia Mała , ul. Wrocławska 9, 55-114 Wisznia Mała, woj. dolnośląskie, tel. 071 3127025, faks 071 3127068.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.wiszniamala.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Wyposażenie budynku Samodzielnego Publicznego Zakładu Opieki Zdrowotnej w Wiszni Małej.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia jest wyposażenie w meble medyczne i biurowe* oraz sprzęt medyczny* i gospodarczy Zakładu Opieki Zdrowotnej w Wiszni Małej, w ramach realizacji projektu: Budowa infrastruktury ochrony zdrowia - Samodzielnego Publicznego Zakładu Opieki Zdrowotnej w Wiszni Małej. (*Wykonawca mebli biurowych i sprzętu medycznego został wyłoniony w poprzednim postępowaniu prowadzonym w trybie przetargu nieograniczonego ogłoszonym w dniu 29.10.2010 nr ogłoszenia 306185-2010) 2. Dostawy będą realizowane według następujących pakietów: Pakiet 1 Meble medyczne Pakiet 6 Dozowniki, pojemniki, kosze Pakiet 7 Sprzęt AGD Pakiet 9 Oznaczenia.

II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.19.20.00-2, 39.83.17.00-3, 39.22.43.40-3, 42.51.30.00-5, 30.19.38.00-6.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 4.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w dniach: 14.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Zamawiający nie przewiduje w niniejszym postępowaniu wniesienia wadium.

III.2) ZALICZKI

  • Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Wykonawca spełnia warunek, jeżeli posiada uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynność, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania;

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • 5) spełniają warunki, dotyczące posiadania wiedzy i doświadczenia, polegające na wykonaniu w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, przynajmniej 2 różnych dostaw wraz z uruchomieniem lub montażem sprzętu określonego w pakiecie, na który składa ofertę - w przypadku wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia warunek może być spełniony wspólnie. Opis sposobu dokonywania oceny spełniania warunku: - Wykonawca spełnia warunek, jeżeli w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wykonał przynajmniej 2 różne dostawy wraz z uruchomieniem oraz rozmieszczeniem lub instalacją dostarczonego sprzętu określonego w pakiecie, na który składa ofertę.

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

  • III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:

    • wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, dostaw lub usług w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że te dostawy lub usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie
  • III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

    • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
    • aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
    • wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na potencjał innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.
  • III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

    Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

    III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

    • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
    • nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
  • III.4.3.2) zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego miejsca zamieszkania albo zamieszkania osoby, której dokumenty dotyczą, w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert - albo oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio miejsca zamieszkania osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, jeżeli w miejscu zamieszkania osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się takiego zaświadczenia


III.5) INFORMACJA O DOKUMENTACH POTWIERDZAJĄCYCH, ŻE OFEROWANE DOSTAWY , USŁUGI LUB ROBOTY BUDOWLANE ODPOWIADAJĄ OKREŚLONYM WYMAGANIOM

W zakresie potwierdzenia, że oferowane dostawy, usługi lub roboty budowlane odpowiadają określonym wymaganiom należy przedłożyć:

  • próbki, opisy lub fotografie

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

1. Wypełniony formularz ofertowy. 2. Wypełnioną tabelę cen dla pakietu, na który składana jest oferta (sporządzone według załącznika nr 4 do niniejszej IDW). 3. 7. Pełnomocnictwo. W przypadku, gdy upoważnienie osoby podpisującej ofertę nie wynika wprost z dokumentów stwierdzających status prawny Wykonawcy (odpisu z właściwego rejestru lub zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej), to do oferty należy dołączyć oryginał lub poświadczoną za zgodność z oryginałem przez notariusza kopię stosownego pełnomocnictwa wystawioną przez osobę(y) uprawnioną do reprezentowania Wykonawcy. Pełnomocnictwo w swej treści powinno bezpośrednio i jednoznacznie wskazywać na uprawnienie określonej osoby do reprezentowania Wykonawcy.

III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.

IV.3) ZMIANA UMOWY

Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

3. Zgodnie z art. 144 Ustawy Pzp Zamawiający przewiduje zmianę zawartej Umowy w stosunku do treści oferty Wykonawcy, na podstawie określonych poniżej warunków: a) zmiana ceny przy zaistnieniu zmian stawek podatkowych (znaczący wzrost cen czynników niezależnych od Wykonawcy); b) zmiany terminu realizacji przedmiotu umowy ze względu na zmiany terminów w Projekcie; c) zmiany terminu w przypadku zawieszenia realizacji dostaw, jeżeli zawieszenie będzie miało wpływ na termin wykonania Umowy;

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.wiszniamala.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Gminy Wisznia Mała ul. Wrocławska 9 55-114 Wisznia Mała.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 22.11.2010 godzina 11:00, miejsce: Urząd Gminy Wisznia Mała ul. Wrocławska 9 55-114 Wisznia Mała sekretariat I piętro.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Projekt współfinansowany przez Unie Europejską z Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego dla Województwa Dolnośląskiego na lata 2007-2013.

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: tak

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Pakiet 1 Meble medyczne.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1Fotel z oparciami do pobierania krwi 3 szt.szkielet metalowy pokryty lakierem proszkowym, siedzisko, oparcie i podłokietnik tapicerowane, tapicerka bezszwowa, kolor do wyboru, podłokietnik z regulacją wysokości i kąta ustawienia, fotel przystosowany do zabiegu iniekcji na prawym lub lewym przedramieniu osoby poddawanej zbiegowi, przystosowany do mycia i dezynfekcji środkami dopuszczonymi do użycia w służbie zdrowia,2 Szafa lekarska 6 szt. Szafa metalowa dzielona - w górnej części pojedyncze drzwi z przeszklonym frontem, dolnej części pojedyncze drzwi pełne, drzwi z zamkiem w górnej części min trzy regulowane półki w dolnej części jedna półka wymiary szafy około: wysokość - 170-180 cm, szerokość - 60 cm, głębokość - 43- 45 cm. szafa ma mieć nogi min. 10 cm. wyposażone w stopki z tworzywa. 3Szafa lekarska 3 szt. szafa metalowa dwudrzwiowa dzielona - górna część - front przeszklony, dolna część pełna drzwi z zamkiem drzwi otwierane skrzydłowo w górnej części min trzy półki regulowane w dolnej części jedna półka podstawa szafy na nóżkach o wysokości min 10 cm z możliwością wypoziomowania wymiary szafy około: wysokość - 170-180 cm, szerokość -100 cm, głębokość - 43 - 45 cm 4 Szafka lekarska 3 szt szafka metalowa wisząca drzwi pojedyncze z przeszklonym frontem wewnątrz min. jedna półka wymiary szafy około: wysokość - 60 cm, szerokość - 60 cm, głębokość - 35 cm. 5. Stolik zabiegowy do narzędzi 3 szt.Metalowy szkielet lakierowany proszkowo, dwie wyjmowane nierdzewne tace, wysuwana szuflada na prowadnicach rolkowych, cztery kółka jezdne, w tym dwa z blokadą. Minimalne parametry techniczne: Długość: 745 mm Szerokość 450 mm Wysokość 800 mm6Stolik podręczny zabiegowy 9 szt. Metalowy szkielet lakierowany proszkowo, dwie szklane półki lub półki metalowe, uchylne miski tworzywowe, cztery kółka jezdne, w tym dwa z blokadą. Minimalne parametry techniczne: Długość: 720 mm Szerokość 400 mm Wysokość 800 mm 7Asystor stomatologiczny 2 szt. Asystor wykonany z płyty meblowej, na regulowanej sprężynie gazowej Szuflady metalowe na metalowych prowadnicach. Kółka gumowane zapobiegające rysowaniu podłogi. Góra: ograniczniki z wszystkich stron oraz gruba szyba pozwalajaca na dobra dezynfekcję powierzchni. Asystor 4 szuflady zaopatrzony w jedną wkładkę do szuflady na narzędzia i materiały. Minimalne parametry techniczne: Szerokość: 50,5 cm, Głębokość: 42,5 cm, Regulacja wysokości: 93,0-106,0 cm 8 Wózek do transportu sprzętu medycznego 2 szt. Wykonany ze stali Służy do przemieszczania na niewielkie odległości instrumentów medycznych, aparatury medycznej, materiałów medycznych.Wyposażony w dwa blaty. 9 Stół do badania niemowląt 4 szt. Metalowy szkielet lakierowany proszkowo, tapicerowane leże dostępne w różnych kolorach, wbudowana szafka oraz wysuwana półka boczna wykonana z płyty meblowej, cztery stopki regulacyjne.Minimalne parametry techniczne:Długość:900 mm Szerokość: 700 mm Wysokość: 870 mm 10 Stolik do przewijania niemowląt 2 szt. Stolik do przewijania niemowląt z boczkami zabezpieczającymi wypadnięcie. Stelaż stolika metalowy, tapicerka zmywalna11Kozetka lekarska 9 szt. składana podstawa kozetki, z kształtowników stalowych, lakierowana proszkowo, leże tapicerowane gąbką i skajem, bezszwowo, regulowany kąt nachylenia podgłówka; kozetka wyposażona w uchwyt na rolkę podkładu papierowego, przystosowana do mycia i dezynfekcji środkami dopuszczonymi do użycia w służbie zdrowia 12 Kozetka lekarska 1 szt. Drewniana konstrukcja, materiał wykończony bezszwowo, regulowany kąt nachylenia podgłówka 13Parawan lekarski 13 szt.Parawan medyczny pojedynczy metalowy szkielet, lakierowany proszkowo, wersja na kółkach, możliwość spinania kilku segmentów za pomocą zatrzasków tworzywowych, z zasłoną z folii zmywalnej, stelaż przystosowany do mycia i dezynfekcji środkami dopuszczonymi do użycia w służbie zdrowia 14 Taboret obrotowy 10 szt.Metalowy szkielet lakierowany proszkowo, śrubowa regulacja wysokości siedziska, siedzisko tapicerowane, możliwość wyboru koloru tapicerki..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.19.20.00-2.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 14.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Pakiet 6 Dozowniki, pojemniki, kosze.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Dozowniki do ręczników jednorazowych16 szt.Dozownik na ręczniki papierowe typu ZZ, skrzynkowy, wykonany z tworzywa, w kształcie prostopadłościanu, wyposażony w uchylną ściankę z zamkiem i otworem wskazującym ilość ręczników w dozowniku Dozowniki na mydło 16 szt. Łokciowy, wykonany z tworzywa w kształcie prostopadłościanu, nasuwany na przytwierdzony do ściany wieszak z blokadą zamykaną wieczkiem na korpusie pojemnika, uruchamiany łokciowo mechanizmem dźwigniowym, o pojemności 1 l Dozownik na środek antyseptyczny 16 szt. Łokciowy, wykonany z tworzywa w kształcie prostopadłościanu, nasuwany na przytwierdzony do ściany wieszak z blokadą zamykaną wieczkiem na korpusie pojemnika, uruchamiany łokciowo mechanizmem dźwigniowym, o pojemności 1 l Kosz na odpady medyczne 18 szt.Kosz pedałowy, min 30 l (metalowy); okrągły, wkład plastikowy, uchwyt do przenoszenia, Dozowniki na mydło 8 szt Dozownik na mydło w płynie, wykonany z tworzywa Dozowniki do papieru toaletowego 9 szt Pojemnik na papier toaletowy wykonany z tworzywa, kolor do uzgodnienia Dozowniki do ręczników jednorazowych 8 szt. Pojemnik na ręczniki papierowe wykonany z tworzywa, kolor do uzgodnienia Kosz na odpady 9 szt Kosz pedałowy mały - 5 l, wykonany z tworzywa sztucznego typu plastik, pedałowy kształt walca lub sześcianu, kolor do uzgodnienia Sprzęt do sprzątania 1 szt Wózek na akcesoria do sprzątania, mieści akcesoria do sprzątania, szczotki, wiadra, itd.Kosz na odpady 4 szt.Kosz pedałowy - min 30 l (z tworzywa); okrągły, wkład plastikowy, uchwyt do przenoszenia, kolor do uzgodnienia Pojemnik 12 szt Uniwersalny pojemnik na niebezpieczne odpady medyczne, posiada szereg otworów o różnych wielkościach i przeznaczeniu oraz zatrzaskowe zamknięcie z możliwością wielokrotnego otwierania i po napełnieniu trwałego szczelnego zamknięcia. Pojemność: 1 litr..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 39.83.17.00-3, 39.22.43.40-3.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 14.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Pakiet 7 Sprzęt AGD.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Czajnik elektryczny 1 szt. Czajnik elektryczny o pojemności min 1,7 litra i mocy minimalnej 2400 W Lodówka do zabudowy 5 szt chłodziarka podblatowa do zabudowy z wewnętrznym zamrażalnikiem, pojemności całkowita min 125 litrów,klasa energetyczna min A,wyposażona we wskaźnik temperatury (wewnętrzny lub zewnętrzny)Lodówka 1szt Stanowi wyposażenie pomieszczenia socjalnego Wolnostojąca, o pojemności około 150 l, klasa energetyczna min A.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 42.51.30.00-5.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 14.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: Pakiet 9 Oznaczenia.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Tabliczki przydrzwiowe 23 szt Tabliczka na bazie aluminiowych srebrnych profili, Elementy tabliczki: -Profil aluminiowy płaski wysokości około 6 cm, na którym będzie nadrukowany numer pomieszczenia. -Profil aluminiowy na wsuwkę wysokości około 3 cm, -Zatyczka plastikowa boczna -Zamknięcie profil aluminiowy -Wsuwka z nadrukiem -Folia przezroczysta błysk lub mat Tablica zbiorcza 3 szt.Tablica na bazie aluminiowych srebrnych profili,jednokolumnowa pozwalająca na umieszczenie nazwy pomieszczenia i jego numeru.Składająca się z:-profilu płaskiego na którym będzie umieszczona nazwa ośrodka -profilu na nagłówkowym -23 profili z informacją o numerze pomieszczenia i jego funkcji Cyferki i oznaczenia toalet 1 kpl. Cyfry o wysokości około 5 cm naklejane na drzwi Niezbędne do oznaczenia kolejno drzwi numerami od 1 do 23 Tabliczki naklejane na drzwi z oznaczeniem rodzaju toalety: dla kobiet - 4 szt., dla mężczyzn - 3 szt., dla niepełnosprawnych - 3 szt.,.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.19.38.00-6.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 14.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.