eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Turek › Dostawa i wdrożenie kompletnego systemu telefonii IP dla Starostwa Powiatowego w Turku i jedenastu jednostek organizacyjnych

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2009-09-17

Turek: Dostawa i wdrożenie kompletnego systemu telefonii IP dla Starostwa Powiatowego w Turku i jedenastu jednostek organizacyjnych
Numer ogłoszenia: 321486 - 2009; data zamieszczenia: 17.09.2009
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Zarząd Powiatu Tureckiego , ul. Kaliska 59, 62-700 Turek, woj. wielkopolskie, tel. 063 2892360, faks 063 278-83-19.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.powiat.turek.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa i wdrożenie kompletnego systemu telefonii IP dla Starostwa Powiatowego w Turku i jedenastu jednostek organizacyjnych.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest dostawa i instalacja w siedzibie zamawiającego homogenicznego systemu teleinformatycznego składającego się z telefonii IP, urządzeń aktywnych sieci LAN, sieci bezprzewodowej oraz urządzeń bezpieczeństwa. Wymagania dotyczące systemu teleinformatycznego: 1. System musi być rozwiązaniem sprzętowym i programowym w całości dedykowanym do obsługi połączeń telefonicznych w oparciu o protokół IP i o terminale abonenckie IP. Nie dopuszcza się systemów opartych o tradycyjną architekturę przełączania poprzez krotnicę TDM i przystosowanych do dołączenia telefonów IP przez uzupełnienie o dodatkowe moduły. Połączenia TDM możliwe jedynie na bramce głosowej, która będzie stykiem komunikacyjnym z tradycyjną telefonią PSTN. System musi mieć architekturę rozproszoną (brak pola komutacyjnego), wykorzystującą sieć LAN oraz WAN jako media dla komunikacji dla przesyłania sygnalizacji jak i strumieni danych, głosu i wideo. Rozwiązanie (urządzenie plus oprogramowanie) musi być rozwiązaniem redundantnym. 2. System musi obsługiwać terminale (aparaty i wideoaparaty) jako integralne urządzenia oraz zapewniać możliwość automatycznej rejestracji aparatów i przydzielania im numerów wewnętrznych ze zdefiniowanej puli numerów 3. System musi umożliwiać obsługę zamawianych telefonów wyszczególnionych w pkt 5 Wraz z aparatami należy dostarczyć wszelkie niezbędne licencje dla ich obsługi. 4. Węzeł o parametrach określonych w SIWZ - 2 sztuki. Funkcjonalność oprogramowania do telefonii IP musi zawierać: zestawianie połączeń w oparciu o zdefiniowany plan numeracji; możliwość przekazania połączeń, gdy abonent rozmawia, nie odbiera telefonu, lub wszystkich połączeń; parkowanie połączeń; funkcjonalność nie przeszkadzać (DND); obsługa połączeń oczekujących; identyfikacja połączeń przychodzących; obsługa klawiszy szybkiego wybierania numerów; możliwość transferowania połączeń; funkcja callback; funkcja nie przeszkadzać - odrzucanie połączeń; realizacja konferencji Ad-hoc i meet-me; możliwość realizacji funkcji interkom rozbudowanej o opcję szeptania; automatyczny wybór kompresji dla połączenia wychodzącego (G.711, G.722, G.722.1, G.723.1, G.728, G.729A na B, iLBC.); automatyczne wybieranie drogi (Auto Route Selection); narzędzia dynamicznego uaktualniania oprogramowania systemowego telefonów IP; możliwość generowania raportów połączeń (Call Detail Reports); zarządzania przez przeglądarkę internetowa za pomocą protokołu HTTP lub HTTPS; funkcjonalność sekretarsko-dyrektorską; możliwość realizacji usługi wideotelefonii z wykorzystaniem aparatu abonenckiego IP, kamery i aplikacji instalowanej na stacji roboczej; możliwość realizacji usługi wideotelefonii z wykorzystaniem wideotelefonu oraz/lub dedykowanego zestawu wideokonferencyjnego (oba urządzenia obsługiwane w systemie w ten sam sposób jak aparat IP pod względem protokołu i konfiguracji); możliwość zestawiania połączeń do abonentów uwierzytelnionych; możliwość współpracy z aparatami telefonicznymi wspierającymi certyfikaty x509v3; możliwość zabezpieczenia protokołów sygnalizacyjnych protokołem IPsec lub TLS; możliwość zestawiania połączeń szyfrowanych na trasie od telefonu IP do telefonu IP protokołem SRTP; SRTP na SIP trunku; fax T.38 - współpraca z Microsoft Exchange; integracje z aplikacjami firmy trzecich za pomocna interfejsów JTAPI, TAPI; mechanizm Call Admission Control, pozwalający kontrolować obecnie używane pasmo związane z aktualnie zestawionymi połączeniami komunikacji IP oraz na podstawie zadanych warunków brzegowych optymalnie wybierać trasy tak, by nie wpłynąć negatywnie na już zestawione połączenia; możliwość zdefiniowania w systemie telefonii profilu Użytkownika (związanego z numerem wewnętrznym i uprawnieniami do wykonywania połączeń międzymiastowych, międzynarodowych) oraz możliwość logowania się do aparatu telefonicznego oraz wideotelefonu przy użyciu zdefiniowanego profilu w celu pobrania na dany telefon własnego numeru oraz uprawnień; system powinien umożliwiać w przyszłości rozbudowę systemu o rozwiązanie poczty głosowej, możliwe do zintegrowania z systemami poczty elektronicznej firm Microsoft Exchange i/lub Lotus Domino oraz zarządzane przez przeglądarkę WWW; powinno posiadać zabezpieczenia przed naruszeniem integralności w postaci co najmniej oprogramowania Host Intrusion Prevention System ze zdefiniowanym profilem ochrony systemu Centrali komunikacyjnej. - powinno mieć możliwość współpracy z urządzeniami Gatekeeper H.323 - system powinien zapewniać współprace z bramami głosowymi H.323, MGCP oraz SIP - system powinien zapewniać współprace z SIP Proxy Server, - system powinien zapewniać współprace z urządzeniami klienckimi (telefony IP, oprogramowanie dla stacji roboczych) z wykorzystaniem protokołów, co najmniej H.323 oraz SIP System musi posiadać wsparcie dla protokołu SIP (RFCs 2833, 2976, 3261, 3262, 3264, 3265, 3311, 3515, 3842, 3856 i 3891 5. TELEFONY IP 5.1 TELEFON TYP A - 69 sztuk 5.1A TELEFON TYP A + ZASILACZ AC + KABEL ZASILAJĄCY - 11 sztuk 5.2 TELEFON TYP B - 5 sztuk 5.3 TELEFON TYP C - 3 sztuki 5.4 TELEFON TYP D - 2 sztuki 5.5 Moduł zwiększający liczbę przycisków szybkiego wybierania wraz z kolorowym wyświetlaczem wraz z niezbędnym wyposażeniem pozwalającym na współpracę z telefonem typu D - 1 sztuka 6. Przełączniki LAN 6.1 PRZEŁĄCZNIK - TYP A - 3 sztuki 6.2 PRZEŁĄCZNIK TYP B - 1 sztuka 7.0 BRAMA VoIP - 1 sztuka 8.0 FIREWALL - 1 sztuka Zasilanie: urządzenie powinno posiadać zasilacz umożliwiający zasilanie prądem przemiennym 230V. Wydajność: 1. Urządzenie powinno posiadać wydajność co najmniej 300 Mbps ruchu poddawanego inspekcji przez mechanizmy ściany ogniowej 2. Urządzenie powinno posiadać wydajność co najmniej 170 Mbps ruchu szyfrowanego. 3. Urządzenie powinno umożliwiać terminowanie co najmniej 250 jednoczesnych sesji VPN 4. Na urządzeniu powinna istnieć możliwość terminować jednocześnie 250 sesji WebVPN 5. Urządzenie powinno obsługiwać co najmniej 130000 jednoczesnych sesji połączeń z prędkością 6000 połączeń na sekundę 6. Urządzenie powinno umożliwiać obsługę do 5 wirtualnych instancji firewall Oprogramowanie - funkcjonalność: 7. Urządzenie powinno pełnić rolę ściany ogniowej śledzącej stan połączeń z funkcją weryfikacji informacji charakterystycznych dla warstwy aplikacji 8. Urządzenie nie powinno posiadać ograniczenia na ilość jednocześnie pracujących użytkowników w sieci chronionej 9. Powinno być oparte o dedykowany system operacyjny - nie dopuszcza się rozwiązań gdzie platformą systemową jest otwarty system operacyjny np. UNIX (Linux, FreeBSD etc.) lub jego modyfikacja 10. Urządzenie powinno umożliwiać osiągniecie docelowo pełnej funckjonalności systemu IPS oraz Antivirus z pomocą dodatkowych modułów funkcjonalnych 11. Urządzenie musi posiadać zintegrowane sprzętowe wsparcie dla szyfrowania 12. Urządzenie powinno zostać dostarczone wraz z dedykowanym oprogramowaniem klienta VPN. Oprogramowanie powinno mieć możliwość instalacji na stacjach roboczych pracujących pod kontrolą systemów operacyjnych Windows, Solaris i Linux, a także komputerów Mac. Oprogramowanie powinno umożliwiać zestawienie do urządzenia stanowiącego przedmiot postępowania połączeń VPN z komputerów osobistych PC. Oprogramowanie to powinno pochodzić od tego samego producenta, co oferowane urządzenie i powinno być objęte jego jednolitym wsparciem technicznym. 13. Urządzenie powinno mieć możliwość operowania jako transparentna ściana ogniowa warstwy drugiej ISO OSI 14. Powinno mieć możliwość routingu pakietów zgodnie z protokołami RIP, OSPF 15. Powinno obsługiwać mechanizmy związane z obsługą ruchu multicast 16. Powinno obsługiwać protokół NTP 17. powinno obsługiwać IKE, IKE Extended Authentication (Xauth) oraz IKE Aggressive Mode 18. Powinno umożliwiać współpracę z serwerami CA; Baltimore UniCERT; Entrust Authority; iPlanet Netscape CMS; Microsoft Certificate Services; RSA KEON; VeriSign OnSite. 19. Powinno obsługiwać funkcjonalność Network Address Translation (NAT) 20. Urządzenie powinno zapewniać mechanizmy redundancji w tym możliwość konfiguracji urządzeń w układ zapasowy (failover) działający w modelu active na standby oraz active na active 21. Urządzenie powinno zapewniać funkcjonalność stateful Failover dla ruchu VPN 22. Urządzenie powinno posiadać mechanizmy inspekcji aplikacyjnej i kontroli następujących usług: Hypertext Transfer Protocol (HTTP), File Transfer Protocol (FTP), Extended Simple Mail Transfer Protocol (ESMTP), Domain Name System (DNS), Simple Network Management Protocol (SNMP), Internet Control Message Protocol (ICMP), SQL*Net, Network File System (NFS), H.323 (wersje 1-4), Session Initiation Protocol (SIP), Skinny Client Control Protocol (SCCP), Media Gateway Control Protocol (MGCP), Real-Time Streaming Protocol (RTSP), Telephony Application Programming Interface (TAPI), Java Telephony Application Programming Interface (JTAPI) over Computer Telephony Interface Quick Buffer Encoding (CTIQBE) protocol, GPRS Tunneling Protocol (GTP), Lightweight Directory Access Protocol (LDAP), Internet Locator Service (ILS), Sun Remote Procedure Call (RPC). 23. Powinno dokonywać inspekcji ruchu voice w zakresie protokołów H.323, SIP, SCCP, MGCP, TAPI, JTAPI 24. Urządzenie powinno mieć możliwość blokowania aplikacji tunelowanych z użyciem portu 80 w tym:blokowanie komunikatorów internetowycy w tym AOL Instant Messenger, Microsoft Messenger,Yahoo Messenger; blokowanie aplikacji typu peer-to-peer w tym KaZaA i Gnutella; zapobieganie stosowaniu aplikacji typu GoToMyPC. 25. Urządzenie musi zapewniać obsługę protokołu ESMTP w zakresie wykrywania anomalii, śledzenia stanu protokołu oraz obsługi komend wprowadzonych wraz z protokołem ESMTP w tym: AUTH, DATA, EHLO, ETRN, HELO, HELP, MAIL, NOOP, QUIT, RCPT, RSET, SAML, SEND, SOML, VRFY. 26. Urządzenie powinno mieć możliwość inspekcji protokołów HTTP oraz FTP na nie standartowych portach 27. Urządzenie powinno zapewniać wsparcie stosu protokołów IPv6 w tym: dla list kontroli dostępu dla IPv6; inspekcji aplikacyjnej co najmniej dla protokołów HTTP, FTP, SMTP, ICMP. 28. Powinno obsługiwać mechanizmy kolejkowania ruchu z obsługą kolejki absolutnego priorytetu 29. Urządzenie powinno umożliwiać współpracę z serwerami autoryzacji w zakresie przesyłania list kontroli dostępu z serwera do urządzenia z granulacją per użytkownik, o wielkości przekraczającej 4KB. Zarządzanie i konfiguracja: 30. Powinno posiadać możliwość eksportu informacji przez syslog 31. Powinno posiadać możliwość komunikacji z serwerami uwierzytelnienia i autoryzacji za pośrednictwem protokołów RADIUS lub TACACS+ 32. Powinno być konfigurowalne przez CLI oraz interfejs graficzny (oczekiwane są narzędzia dodatkowe w postaci kreatorów połączeń, etc.) 33. Dostęp do urządzenia powinien być możliwy przez SSHv1 i SSHv2 34. Urządzenie powinno obsługiwać funkcję SCP. 35. Plik konfiguracyjny urządzenia powinien byc możliwy do edycji w trybie off-line. Tzn. konieczna jest możliwosc przeglądania i zmian konfiguracji w pliku tekstowym na dowolnym urządzeniu PC. Po zapisaniu konfiguracji w pamiąci nieulotnej powinno być możliwe uruchomienie urządzenia z nowa konfiguracją. 36. Urządzenie musi umożliwiać jednoczesne przechowywanie w pamięci nieulotnej co najmniej 3 niezależnych konfiguracji urządzenia Obudowa 37. Powinna być wykonana z metalu, nie dopuszcza się stosowania urządzeń w obudowie plastikowej 38. Powinno mieć możliwość w rack 19 Normy i certyfikacje: 39. Powinno spełniać następujące normy bezpieczeństwa i normy dla oddziaływania elektromagnetycznego: EN 60950 IEC 60950;Znak CE; EN55022 Class A; EN61000-3-2; EN61000-3-3 40. Powinno posiadać następujące certyfikacje branżowe: ICSA Firewall; ICSA IPSec; FIPS 140-2 Level 2; Common Criteria EAL4+ 9.0 PUNKTY DOSTĘPOWE BEZPRZEWODOWE - 2 sztuki. Prace instalacyjne: W ramach projektu Dostawca zainstaluje i skonfiguruje: przełączniki lokalne zgodnie z wymogami zamawiającego; firewalla zgodnie z najlepszymi praktykami bezpieczeństwa oraz wymogami stawianymi przez Zamawiającego (usługa będzie zawierać także konfigurację z zakresu VPN); bezprzewodowe punkty dostępowe (AP) Uruchomi system telefonii IP: skonfiguruje system wraz z telefonami zgodnie z wymaganiami klienta (centrala, telefony, faksy, bramka do operatora, bramka GSM) Szkolenia: Zamawiający przeszkoli dwie osoby ze strony zamawiającego w zakresie podstawowej administracji telefonii IP, przełącznikami oraz firewallem (minimum 2 dniowe szkolenie) oraz przeszkoli użytkowników w zakresie obsługi aparatów telefonicznych (1 dzień). UWAGA! Zaoferowany sprzęt i oprogramowanie muszą pochodzić od producentów, którzy w procesie produkcji stosują system zarządzania jakością uznawany przez Polski Komitet Normalizacyjny. Wdrożenie systemu telefonii IP musi odbywać się według następującej kolejności: 1 Implementacja 1.1 Instalacja fizyczna (2xwęzeł, 4xprzełącznik LAN, 1xASA, 1xPSTN) w szafie dystrybucyjnej. 1.2 Oprogramowanie węzła - podstawowa konfiguracja, patchowanie (2 sztuki) 1.3 Plan numeracyjny - implementacja, call-routing 1.4 Podstawowe usługi: park, pickup, konferencje, callback, MoH) 1.5 Konfiguracja zestawu sekretarsko-dyrektorskiego 1.6 Konfiguracja telefonów (90 sztuk) 1.7 Konfiguracja bramy głosowej 1.8 Konfiguracja ASA (FW, VPN) 1.9 Konfiguracja WLAN (2xAP) 1.10 Konfiguracja LAN (VLAN) 2. Testy funkcjonalne i techniczne 2.1 Testy LAN 2.2 Testy IPT 2.3 Testy styku z operatorem telekomunikacyjnym Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określony został w załącznikach nr 1 i 2 do specyfikacji istatnych warunków zamówienia.

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 32.52.40.00 - System telekomunikacyjny .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 15.12.2009.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

Informacja na temat wadium: Zamawiający określa kwotę wadium w wysokości 5 000,00 PLN (słownie: pięć tysięcy złotych zero groszy)

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: III.2)1. Zgodnie z art. 22 ust 1 ustawy Prawo zamówień publicznych, o udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy: a) posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień; b) posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia; c) znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia; d) nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia. III.2)2. Ocena spełniania tych warunków nastąpi na podstawie przedstawionych przez wykonawcę oświadczeń,o których mowa w punkcie III.2)6 ppkt a)-c). III.2)3. Zamawiający ustala następujące szczegółowe warunki udziału w postępowaniu: a) Wykonawca ubiegający się o udzielenie zamówienia zobowiązany jest wykazać, że jest uprawniony do występowania w obrocie prawnym, zgodnie z wymaganiami ustawowymi. Ocena spełniania tego warunku nastąpi na podstawie przedstawionego/ych przez wykonawcę dokumentu/ów, o którym/ch mowa w punkcie III.2)6 ppkt d). b) Wykonawca ubiegający się o udzielenie zamówienia zobowiązany jest wykazać, że nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne lub uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu. Ocena spełnienia tego warunku nastąpi na podstawie przedstawionych przez wykonawcę dokumentów, o których mowa w punkcie III.2)6 ppkt e). c) Wykonawca ubiegający się o udzielenie zamówienia zobowiązany jest wykazać, że nie podlega wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia publicznego na podstawie art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy Prawo zamówień publicznych. Ocena spełnienia tego warunku nastąpi na podstawie przedstawionego przez wykonawcę dokumentu, o którym mowa w punkcie III.2)6 ppkt f). d) Wykonawca ubiegający się o udzielenie zamówienia zobowiązany jest wykazać, że nie podlega wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia publicznego na podstawie art. 24 ust. 1 pkt 9 ustawy Prawo zamówień publicznych. Ocena spełnienia tego warunku nastąpi na podstawie przedstawionego przez wykonawcę dokumentu, o którym mowa w punkcie III.2)6 ppkt g). e) Wykonawca ubiegający się o udzielenie zamówienia zobowiązany jest wykazać, że wykonał w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, minimum jedno zamówienie z zakresu implementacji oferowanego rozwiązania telekomunikacyjnego IP telefonii, o wartości zamówienia nie mniejszej niż 200 000,00 zł brutto. Ocena spełniania tego warunku nastąpi na podstawie przedstawionego/ych przez wykonawcę dokumentu/ów, o którym/ch mowa w punkcie III.2)7. f) Wykonawca ubiegający się o udzielenie zamówienia zobowiązany jest wykazać, że oferowane dostawy, usługi lub roboty budowlane odpowiadają wymaganiom określonym przez zamawiającego, tj. wykonawca posiada ważny certyfikat jakości ISO 9001 bądź ważny certyfikat zarządzania jakością wydany przez inną organizację certyfikującą uznawaną przez Polski Komitet Normalizacyjny. Ocena spełniania tego warunku nastąpi na podstawie przedstawionego/ych przez wykonawcę dokumentu/ów, o którym/ch mowa w punkcie III.2)13. III.2)4. Sposób dokonywania oceny spełnienia warunków określonych w pkt III.2)1 i III.2)3.: Na potwierdzenie spełnienia ww. warunków wykonawca przedłoży wraz z ofertą oświadczenia i dokumenty wymienione w pkt. III.2)6 - III.2)13. III.2)5. Ocena spełniania warunków wymaganych od wykonawcy zostanie dokonana wg formuły: spełnia - nie spełnia..
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: III.2)6. W celu potwierdzenia, że wykonawca posiada uprawnienie do wykonywania określonej działalności lub czynności oraz nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. - Prawo zamówień publicznych zamawiający żąda następujących dokumentów: a) oświadczenia wykonawcy potwierdzającego spełnianie warunków udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego, na podstawie art. 22 ust 1 pkt. 1 - 3 ustawy Prawo zamówień publicznych (oryginał/y), b) oświadczenia wykonawcy o niepodleganiu wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia publicznego na podstawie art. 24 ust 1 ustawy Prawo zamówień publicznych (oryginał/y), c) oświadczenia wykonawcy o niepodleganiu wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia publicznego na podstawie art. 24 ust 2 ustawy Prawo zamówień publicznych (oryginał/y), d) aktualnego odpisu z właściwego rejestru albo aktualnego zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert (oryginał/y lub kopia/e poświadczona/e za zgodność z oryginałem przez wykonawcę), e) aktualnych zaświadczeń właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzających odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub zaświadczeń, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawionych nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert (oryginały lub kopie poświadczone za zgodność z oryginałem przez wykonawcę), f) aktualnej informacji z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy Prawo zamówień publicznych, wystawionej nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert (oryginał/y lub kopia/e poświadczona/e za zgodność z oryginałem przez wykonawcę), g) aktualnej informacji z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 9 ustawy Prawo zamówień publicznych, wystawionej nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert (oryginał/y lub kopia/e poświadczona/e za zgodność z oryginałem przez wykonawcę). III.2)7. W celu potwierdzenia opisanego przez zamawiającego warunku posiadania przez wykonawcę niezbędnej wiedzy i doświadczenia oraz dysponowania potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, zamawiający żąda dołączenia do oferty wykazu wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych dostaw lub usług w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością dostawom lub usługom stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców oraz załączenia dokumentów potwierdzających, że dostawy lub usługi zostały wykonane należycie. Zamawiający wymaga, by wykonawca dołączył do oferty dokument/y potwierdzający/e należyte wykonanie minimum jednego zamówienia z zakresu implementacji oferowanego rozwiązania telekomunikacyjnego IP telefonii, o wartości zamówienia nie mniejszej niż 200 000,00 zł brutto (oryginał/y lub kopia/e poświadczona/e za zgodność z oryginałem przez wykonawcę). III.2)8. Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentów, o których mowa w pkt III.2)6 ppkt d), e) i g) składa dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że: a) nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości, b) nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu, c) nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie. III.2)9. Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentu, o którym mowa w pkt III.2)6 ppkt f) składa zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego kraju pochodzenia albo zamieszkania osoby, której dokumenty dotyczą, w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy Prawo zamówień publicznych. III.2)10. Dokumenty, o których mowa w pkt III.2)8 ppkt a), c) i III.2)9 powinny być wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert (oryginały lub kopie poświadczone za zgodność z oryginałem przez wykonawcę). III.2)11. Dokument, o którym mowa w pkt III.2)8 ppkt b) powinien być wystawiony nie wcześniej niż 3 miesięcy przed upływem terminu składania ofert (oryginał/y lub kopia/e poświadczona/e za zgodność z oryginałem przez wykonawcę). III.2)12. Jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentów, o których mowa w pkt. III.2)8 zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania. Przepis pkt III.2)10 i III.2)11 stosuje się odpowiednio. III.2)13. W celu potwierdzenia, że oferowane dostawy, usługi lub roboty budowlane odpowiadają wymaganiom określonym przez zamawiającego, zamawiający żąda dołączenia do oferty zaświadczenia niezależnego podmiotu zajmującego się poświadczaniem zgodności działań wykonawcy z normami jakościowymi, jeżeli zamawiający odwołują się do systemów zapewniania jakości opartych na odpowiednich normach europejskich. Zamawiający wymaga, by wykonawca dołączył do oferty ważny certyfikat jakości ISO 9001 bądź ważny certyfikat zarządzania jakością wydany przez inną organizację certyfikującą uznawaną przez Polski Komitet Normalizacyjny (oryginał/y lub kopia/e poświadczona/e za zgodność z oryginałem przez wykonawcę)..

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.


IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.powiat.turek.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Starostwo Powiatowe w Turku, ul. Kaliska 59, 62-700 Turek, Wydział Rozwoju Społeczno-Gospodarczego, pok. nr 15, Pani Aneta Sochacka, tel.,fax: 063 289 62 21.

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 30.09.2009 godzina 11:00, miejsce: Starostwo Powiatowe w Turku, ul. Kaliska 59, 62-700 Turek, Punkt Obsługi Interesanta (parter).

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.3.13) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Nie dotyczy.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.