Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2008-11-19
Jaworzno: Stała, całodobowa, bezpośrednia ochrona osób i mienia w siedzibie Sądu Rejonowego w Jaworznie oraz odbiór i transportowanie wartości pieniężnych i innych przedmiotów wartościowych w formie inkasa i konwoju.
Numer ogłoszenia: 321485 - 2008; data zamieszczenia: 19.11.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Sąd Rejonowy w Jaworznie , ul. Grunwaldzka 28, 32-510 Jaworzno, woj. śląskie, tel. 0-32 6163335, 6163041 w. 56, faks 0-32 6163335, 6163041 w. 56.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.jaworzno.sr.gov.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Organ kontroli państwowej lub ochrony prawa, sąd lub trybunał.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Stała, całodobowa, bezpośrednia ochrona osób i mienia w siedzibie Sądu Rejonowego w Jaworznie oraz odbiór i transportowanie wartości pieniężnych i innych przedmiotów wartościowych w formie inkasa i konwoju..
II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Część I - ochrona Stała, całodobowa, bezpośrednia ochrona osób i mienia Część II - inkaso Odbiór i transportowanie wartości pieniężnych i innych przedmiotów wartościowych w formie inkasa i konwoju.
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 79.71.00.00 - Usługi ochroniarskie .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 2.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w miesiącach: 14.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
III.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: CZĘŚĆ 1 - OCHRONA W postępowaniu mogą wziąć udział Wykonawcy, którzy spełniają następujące warunki: 1.spełniają warunki określone w art. 22 ust. 1 pkt 1 ustawy PZP tj. posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności i czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień, 2.spełniają warunki określone w art. 22 ust.1 pkt 2 ustawy PZP tj. posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, tj.: a) wykonali lub nadal wykonują należycie w okresie ostatnich 3 lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeśli okres prowadzenia działalności jest krótszy w tym okresie, co najmniej 2 usług, każda trwająca przez okres minimum 12 kolejnych miesięcy i polegająca na ochronie obiektów w systemie całodobowym, b) dysponują: co najmniej 10 pracownikami z co najmniej 6 miesięcznym stażem pracy na stanowisku pracownika ochrony, posiadających licencję pracowników ochrony co najmniej I stopnia w całym zakresie obowiązywania umowy, 3. spełniają warunki określone w art. 22 ust. 1 pkt.3 ustawy PZP tj. znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia: a) posiadają polisę, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, iż Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej w wysokości nie mniejszej niż 1.000.000 zł. 4. nie podlegają wykluczeniu na podstawie art. 24 ustawy PZP Zamawiający dokona oceny spełnienia wymaganych warunków udziału w postępowaniu na podstawie załączonych do oferty dokumentów i oświadczeń wg kryterium: spełnia/ nie spełnia. W przypadku składania oferty przez Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie (konsorcjum), warunek udziału w postępowaniu o którym mowa w pkt 4, każdy z Wykonawców (uczestnik konsorcjum) musi spełniać oddzielnie. Warunki wymienione w pkt. 1 - 3 mogą być spełnione łącznie. Z ubiegania się o udzielenie zamówienia publicznego zgodnie z art. 24 ustawy PZP wyklucza się wykonawców, którzy nie spełniają warunków udziału w postępowaniu lub nie złożyli wymaganych dokumentów, potwierdzających spełnienie tych warunków lub dokumenty te zawierają błędy. CZĘŚĆ 2 - INKASO W postępowaniu mogą wziąć udział Wykonawcy, którzy spełniają następujące warunki: 1. spełniają warunki określone w art. 22 ust. 1 pkt 1 ustawy PZP tj. posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności i czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień, 2. spełniają warunki określone w art. 22 ust.1 pkt 2 ustawy PZP tj. posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, tj.: a) wykonali lub nadal wykonują należycie w okresie ostatnich 3 lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeśli okres prowadzenia działalności jest krótszy w tym okresie, co najmniej 1 usługę, trwającą przez okres minimum 12 kolejnych miesięcy i polegającą na transportowaniu własnym samochodem, przystosowanym do przewozu wartości pieniężnych, w formie inkasa lub innych przedmiotów wartościowych, b) dysponują: co najmniej 5 pracownikami z co najmniej 6 miesięcznym stażem pracy na stanowisku pracownika ochrony, posiadających licencję pracowników ochrony co najmniej I stopnia w całym zakresie obowiązywania umowy, 3. spełniają warunki określone w art. 22 ust. 1 pkt.3 ustawy PZP tj. znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia: a) posiadają polisę, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, iż Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej w wysokości nie mniejszej niż 1.000.000 zł. 4. nie podlegają wykluczeniu na podstawie art. 24 ustawy PZP Zamawiający dokona oceny spełnienia wymaganych warunków udziału w postępowaniu na podstawie załączonych do oferty dokumentów i oświadczeń wg kryterium: spełnia/ nie spełnia. W przypadku składania oferty przez Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie (konsorcjum), warunek udziału w postępowaniu o którym mowa w pkt 4, każdy z Wykonawców (uczestnik konsorcjum) musi spełniać oddzielnie. Warunki wymienione w pkt. 1 - 3 mogą być spełnione łącznie..
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: CZĘŚĆ 1 - OCHRONA A. W celu potwierdzenia, że posiada uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności oraz nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 ustawy PZP; 1. Aktualna koncesja wydana przez Ministra Spraw Wewnętrznych i Administracji na prowadzenie działalności w zakresie usług ochrony osób i mienia w zakresie wymaganym ustawą z dnia 22 sierpnia 1997 r. o ochronie osób i mienia (Dz.U. z 2005 r. nr 145, poz. 1221 z późn. zm.) na obszarze, którego dotyczy przedmiotowe zamówienie. 2. Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert (w przypadku spółki cywilnej dokumenty rejestrowe współwłaścicieli spółki); 3. Aktualne zaświadczenia właściwego Naczelnika Urzędu Skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne, lub zaświadczenia, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert; 4. Aktualna informacja z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust 1 pkt 4-8 ustawy PZP, wystawiona nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 5. Aktualna informacja z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust 1 pkt 9 ustawy PZP, wystawiona nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 6. Oświadczenie Wykonawcy o niepodleganiu wykluczeniu na podstawie art. 24 ust 1-2 ustawy PZP (treść oświadczenia zawiera załącznik nr 4 do SIWZ); 7. Oświadczenie Wykonawcy, iż spełnia warunki udziału w postępowaniu określone w art. 22 ust. 1 pkt 1-3 ustawy PZP (treść oświadczenia zawiera załącznik nr 5 do SIWZ); W przypadku składania oferty przez konsorcjum, dokument wymieniony w punktach od 2 do 6 musi być złożony przez każdego uczestnika konsorcjum oddzielnie. Konsorcjum musi ustanowić pełnomocnika do kontaktów z Zamawiającym. B. W celu potwierdzenia, że posiada niezbędną wiedzę i doświadczenie do wykonania zamówienia: 1. Wykaz wykonanych/wykonywanych należycie w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia publicznego, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, co najmniej dwóch usług ochrony mienia w systemie całodobowym, każda trwająca minimum 12 kolejnych miesięcy z podaniem, dat wykonania i odbiorcy oraz załączenia dokumentów potwierdzających, że usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie (proponowana forma wykazu - załącznik nr 6A do SIWZ). 2. Wykaz osób i podmiotów, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, tj. co najmniej 10 pracowników z co najmniej 6 miesięcznym stażem pracy na stanowisku pracownika ochrony, posiadających licencję pracowników ochrony fizycznej co najmniej I stopnia w całym zakresie obowiązywania umowy wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia niezbędnego do wykonywania zamówienia a także zakresu wykonywanych przez nich czynności (proponowana forma wykazu - załącznik nr 7), 3. Dokumenty stwierdzające, że osoby wskazane w wykazie jak wyżej w pkt. 2, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia posiadają wymagane uprawnienia tj. licencję pracownika ochrony fizycznej co najmniej I stopnia potwierdzone za zgodność z oryginałem. C. W celu potwierdzenia, że znajduje się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia: 1. Polisa, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, iż Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej w wysokości nie mniejszej niż 1.000.000 zł. D. Forma potwierdzeń 1. Dokumenty winny być złożone w formie oryginału lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę. 2. Dokumenty sporządzone w języku obcym są składane wraz z tłumaczeniem na język polski sporządzonym lub poświadczonym przez Wykonawcę. CZĘŚĆ 2 - INKASO A. W celu potwierdzenia, że posiada uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności oraz nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 ustawy PZP; 1. Aktualna koncesja wydana przez Ministra Spraw Wewnętrznych i Administracji na prowadzenie działalności w zakresie usług ochrony osób i mienia w tym konwojowanie wartości pieniężnych oraz innych przedmiotów wartościowych na obszarze, którego dotyczy przedmiotowe zamówienie; 2. Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert (w przypadku spółki cywilnej dokumenty rejestrowe współwłaścicieli spółki); 3. Aktualne zaświadczenia właściwego Naczelnika Urzędu Skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne, lub zaświadczenia, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert; 4. Aktualna informacja z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust 1 pkt 4-8 ustawy PZP, wystawiona nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 5. Aktualna informacja z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust 1 pkt 9 ustawy PZP, wystawiona nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 6. Oświadczenie Wykonawcy o niepodleganiu wykluczeniu na podstawie art. 24 ust 1-2 ustawy PZP (treść oświadczenia zawiera załącznik nr 4 do SIWZ); 7. Oświadczenie Wykonawcy, iż spełnia warunki udziału w postępowaniu określone w art. 22 ust. 1 pkt 1-3 ustawy PZP (treść oświadczenia zawiera załącznik nr 5 do SIWZ); W przypadku składania oferty przez konsorcjum, dokument wymieniony w punktach od 2 do 6 musi być złożony przez każdego uczestnika konsorcjum oddzielnie. Konsorcjum musi ustanowić pełnomocnika do kontaktów z Zamawiającym. B. W celu potwierdzenia, że posiada niezbędną wiedzę i doświadczenie do wykonania zamówienia: 1. Wykaz wykonanych/wykonywanych należycie w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia publicznego, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, (co najmniej jedna) usług trwających przez okres minimum 12 kolejnych miesięcy i polegających na transportowaniu własnym samochodem, przystosowanym do przewozu wartości pieniężnych, w formie inkasa lub innych przedmiotów wartościowych, z podaniem: dat wykonania i odbiorcy oraz załączenia dokumentów potwierdzających, że usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie (proponowana forma wykazu - załącznik nr 6B do SIWZ). 2. Wykaz osób i podmiotów, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, tj. co najmniej 5 pracowników z co najmniej 6 miesięcznym stażem pracy na stanowisku pracownika ochrony, posiadających licencję pracowników ochrony fizycznej co najmniej I stopnia w całym zakresie obowiązywania umowy wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia niezbędnego do wykonywania zamówienia a także zakresu wykonywanych przez nich czynności (proponowana forma wykazu - załącznik nr 7), 3. Dokumenty stwierdzające, że osoby wskazane w wykazie jak wyżej w pkt. 2, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia posiadają wymagane uprawnienia tj. licencję pracownika ochrony fizycznej co najmniej I stopnia potwierdzone za zgodność z oryginałem. C. W celu potwierdzenia, że znajduje się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia: 1. Polisa, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, iż Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej w wysokości nie mniejszej niż 1.000.000 zł. W przypadku realizacji niniejszego przedmiotu zamówienia będzie to odpowiedzialność cywilna za szkody wyrządzone w związku z transportowaniem lub konwojowaniem wartości pieniężnych lub innych przedmiotów wartościowych. D. Forma potwierdzeń 1. Dokumenty winny być złożone w formie oryginału lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę. 2. Dokumenty sporządzone w języku obcym są składane wraz z tłumaczeniem na język polski sporządzonym lub poświadczonym przez Wykonawcę. UWAGA!!!! Wykonawcy składający ofertę na dwie części - składają dokumenty w jednym egzemplarzu tzn. w taki sposób, aby nie dochodziło do dublowania dokumentów. Wykonawcy składający ofertę na część 1 lub część 2 składają dokumenty tylko wymagane dla danej części..
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.jaworzno.sr.gov.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Sąd Rejonowy w Jaworznie, 43-600 Jaworzno, ul. Grunwaldzka 28, pok.212
www.jaworzno.sr.gov.pl.
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 28.11.2008 godzina 11:00, miejsce: Sąd Rejonowy w Jaworznie, 43-600 Jaworzno, ul. Grunwaldzka 28, pok.212 lub Biuro Podawcze pok.222 lub przesłać pocztą..
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH
CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Ochrona.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Stała, całodobowa, bezpośrednia ochrona osób i mienia.
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 79.71.00.00-4.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 14.
- 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Inkaso.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Odbiór i transportowanie wartości pieniężnych i innych przedmiotów wartościowych w formie inkasa i konwoju.
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 79.71.00.00-4.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 14.
- 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.
INNE PRZETARGI Z JAWORZNA
- Usługa sprzątania i utrzymania w czystości pomieszczeń biurowych, sanitariatów, korytarzy, pomieszczeń socjalnych - kuchni i ciągów komunikacyjnych w OKE w Jaworznie w 2024 r.
- "Budowa oświetlenia ulicznego pasów drogowych i terenów gminnych na terenie miasta Jaworzna"
- Montaż konstrukcji przestrzennej o funkcji komunikacyjnej i badawczej łączącej dno wyrobiska ze skarpą górną w rejonie Parku Gródek w Jaworznie.
- Dostawa artykułów żywnościowych do Przedszkola Miejskiego Nr 14 z Oddziałami Integracyjnymi w Jaworznie
- Budowa kolumbariów na Cmentarzu Komunalnym Wilkoszyn w Jaworznie.
- "Sukcesywne dostawy wraz z transportem artykułów żywnościowych w 2024 r." cz. 2
więcej: przetargi w Jaworznie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Usługa ochrony oraz usługa obsługi gospodarczej z podziałem na części.
- Usługi ochrony osób i mienia w obiektach Urzędu m.st. Warszawy Dzielnicy Mokotów
- BON-IV.272.23.2024.ŁC Dozór i monitorowanie obiektów Województwa Podlaskiego w Rajgrodzie oraz w Białymstoku
- Ochrona obiektów Uniwersytetu Szczecińskiego w systemie monitoringu antynapadowego, antywłamaniowego
- Usługa ochrony mienia należącego do Zakładu Utylizacji Odpadów Stałych Sp. z o.o. w Tczewie
- Usługa ochrony osób i mienia
więcej: Usługi ochroniarskie »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.