eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Ozimek › Kulturalnym szlakiem pogranicza - Przebudowa wnętrza Domu Kultury w Ozimku

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2014-02-18

Ozimek: Kulturalnym szlakiem pogranicza - Przebudowa wnętrza Domu Kultury w Ozimku
Numer ogłoszenia: 32133 - 2014; data zamieszczenia: 18.02.2014
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 230149 - 2013r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: tak.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Burmistrz Ozimka, ul. Ks. J. Dzierżona 4B, 46-040 Ozimek, woj. opolskie, tel. 77 46 22 869, faks 77 46 22 811.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Kulturalnym szlakiem pogranicza - Przebudowa wnętrza Domu Kultury w Ozimku.

II.2) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest remont sali widowiskowej Domu Kultury w Ozimku wraz z remontem pomieszczeń związanych z funkcjonowaniem sali widowiskowej i holem głównym budynku, co wiąże się z przeprowadzeniem prac budowlanych, elektrycznych, instalacyjno - wentylacyjnych oraz wodno - kanalizacyjnych. W ramach zadnia budynek zostanie również dostosowany do potrzeb osób niepełnosprawnych. Projekt współfinansowany ze środków Unii Europejskiej w ramach Programu Operacyjnego Współpracy Transgranicznej 2007-2013 Szczegółowy wykaz prac: Roboty budowlane w tym m. innymi: -roboty rozbiórkowe i demontażowe, -uzupełnienie tynków - 520,28 m2, ścianki działowe - 56,80 m2, montaż płyt OSB na ruszcie - 375,46 m2; Tapetowanie - 2 295,95 m2, Licowanie ścian płytkami - 102,5 m2, -Sufity podwieszane akustyczne - 470,27 m2, Montaż nowych siedzisk - 274 szt. -Roboty malarskie - 2645,64 m2, Roboty elektryczne w tym m. innymi: -instalacja oświetlenia i gniazd, sterowanie oświetlenia sali, przewody, połączenia wyrównawcze, pomiary, demontaże starej instalacji; Instalacja wodno-kanalizacyjna w tym m. innymi: -Instalacja wodno-kanalizacyjna - demontaże, przyłącz wody (1 kpl.),wewnętrzne instalacje wody zimnej , ciepłej i hydrantowej, armatura i osprzęt, biały montaż i wyposażenie, kanalizacja wewnętrzna, roboty budowlane; Wentylacja mechaniczna nawiewno-wywiewna z centralą wentylacyjną - 1 kpl.; Oświetlenie sceny w tym m. innymi: -komputerowy pulpit nastawczo-sterowniczy - 1 szt. -cyfrowy blok rozdzielczo - sterowniczy sceny - 2 szt. -reflektory - 58 szt. -naświetlacz - 4 szt. - oprawy oświetleniowe - 4 szt. - system sterowania oświetleniem widowni - 1 kpl. Mechanika sceny w tym m. innymi: - mosty oświetleniowe nad sceną, - sztankiety dekoracyjne nad sceną, - most oświetleniowy nad proscenium, - kurtyna główna, - kurtyna horyzontowa, - kurtyna na środku Sali, - kulisy obrotowe, - lambrekiny, - sterowanie i montaż, Roboty ogólno budowlane - hol główny w tym m. innymi: - roboty rozbiórkowe, posadzki - posadzki 354,35 m2, okładziny schodów 44,09 m2, - tapetowanie ścian i sufitów 1 1911 77 m2, - malowanie farbami emulsyjnymi ścian i sufitów ( 2 288,90 m2) - okładziny z piaskowca (231,36 m2), - lada recepcyjna, ścianki wystawowe (15,94 m2), - stolarka drzwiowa i ścianki aluminiowe (108,78 m2), - balustrady i poręcze (43,21) m2; III.Szczegółowy opis zawiera projekt budowlany i wykonawczy oraz specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót, które stanowią integralną cześć niniejszej SIWZ. IV. Wyroby budowlane użyte do wykonania robót muszą odpowiadać wymaganiom określonym w obowiązujących przepisach - cyt. : USTAWA z dnia 16 kwietnia 2004 r. o wyrobach budowlanych. V. Oferowane przez wykonawcę urządzenia mają być fabrycznie nowe, nieużywane, kompletne, gotowe do stosowania zgodnie z przeznaczeniem. VI. Wykonawca obowiązany jest do zainstalowania dostarczonego sprzętu w budynku Domu Kultury, jego uruchomienia i przekazania Zamawiającemu w pełni gotowego i sprawnego do użytkowania. VII. Do wykonania zamówienia Wykonawca zobowiązany jest użyć materiałów gwarantujących odpowiednią jakość, o parametrach technicznych i jakościowych określonych w dokumentacji projektowej. VIII. Zabrania się stosowania materiałów nie odpowiadających wymaganiom Polskich Norm oraz innym określonym w projekcie. Wykonawca ma obowiązek posiadać w stosunku do użytych materiałów i urządzeń dokumenty potwierdzające pozwolenie na zastosowanie/wbudowanie (atesty, certyfikaty, deklaracje zgodności, świadectwa jakości). IX. Wykonawca jest zobowiązany do prowadzenia robót w taki sposób, aby nie powodowały utrudnień w funkcjonowaniu Domu Kultury. X. Zaleca się, aby Wykonawca, na własny koszt, dokonał wizji lokalnej terenu przyszłej inwestycji. XI. Jeżeli dokumentacja projektowa lub specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót budowlanych wskazywałyby, w odniesieniu do niektórych materiałów lub urządzeń znaki towarowe, patenty lub pochodzenie - zamawiający, zgodnie z art. 29 ust. 3 ustawy Pzp, dopuszcza oferowanie materiałów lub urządzeń równoważnych. XII. Materiały lub urządzenia pochodzące od konkretnych producentów stanowią wyłącznie wzorzec jakościowy przedmiotu zamówienia. Pod pojęciem minimalne parametry jakościowe i cechy użytkowe zamawiający rozumie wymagania dotyczące materiałów lub urządzeń zawarte w ogólnie dostępnych źródłach, katalogach, stronach internetowych producentów. XIII. Operowanie przykładowymi nazwami producenta ma jedynie na celu doprecyzowanie poziomu oczekiwań zamawiającego w stosunku do określonego rozwiązania. Posługiwanie się nazwami producentów/produktów ma wyłącznie charakter przykładowy. Zamawiający, wskazując oznaczenie konkretnego producenta (dostawcy) lub konkretny produkt przy opisie przedmiotu zamówienia, dopuszcza jednocześnie produkty równoważne o parametrach jakościowych i cechach użytkowych co najmniej na poziomie parametrów wskazanego produktu, uznając tym samym każdy produkt o wskazanych lub lepszych parametrach. W takiej sytuacji zamawiający wymaga złożenia stosownych dokumentów, uwiarygodniających te materiały lub urządzenia. XIV. Zamawiający zastrzega sobie prawo wystąpienia do autora dokumentacji projektowej o opinię na temat oferowanych materiałów lub urządzeń. Opinia ta może stanowić podstawę do podjęcia przez zamawiającego decyzji o przyjęciu materiałów lub urządzeń równoważnych albo odrzuceniu oferty z powodu braku równoważności XV. Pod pojęciem parametry rozumie się w szczególności: funkcjonalność, przeznaczenie, kolorystykę, strukturę, rodzaj materiału, kształt, wielkość, bezpieczeństwo, wytrzymałość oraz pozostałe parametry przypisane poszczególnym materiałom i urządzeniom w dokumentacji projektowej oraz w szczegółowej specyfikacji technicznej..

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.21.00.00 - Roboty budowlane w zakresie budynków 45.33.22.00 - Roboty instalacyjne hydrauliczne 45.31.53.00 - Instalacje zasilania elektrycznego 45.31.12.00 - Roboty w zakresie instalacji elektrycznych 45.40.00.00 - Roboty wykończeniowe w zakresie obiektów budowlanych .

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: tak, projekt/program: Projekt współfinansowany ze środków Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego w ramach Programu Operacyjnego Współpracy Transgranicznej Republika Czeska - Rzeczpospolita polska 2007-2013. Przekraczamy Granice.

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 17.02.2014.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 6.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 4.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • ENERGOPOL TRADE OPOLE SP. Z O.O., UL. GOSŁAWICKA 2, 45-446 OPOLE, kraj/woj. opolskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 3969484,72 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 3627139,62

  • Oferta z najniższą ceną: 3627139,62 / Oferta z najwyższą ceną: 4614927,94

  • Waluta: PLN.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.