Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2011-10-05
Żurawica: Zakup wyposażenia dla zadania inwestycyjnego pn: MODERNIZACJA BUDYNKU NR 4 - ODDZIAŁ TERAPII UZALEŻNIEŃ OD ALKOHOLU WRAZ Z ZAKUPEM PIERWSZEGO WYPOSAŻENIA - DOSTAWA WYPOSAŻENIA DLA KUCHNI ODDZIAŁOWEJ
WOJEWÓDZKIEGO PODKARPACKIEGO SZPITALA PSYCHIATRYCZNEGO IM. PROF. EUGENIUSZA BRZEZICKIEGO W ŻURAWICY.
Numer ogłoszenia: 321326 - 2011; data zamieszczenia: 05.10.2011
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Wojewódzki Podkarpacki Szpital Psychiatryczny im. prof. Eugeniusza Brzezickiego w Żurawicy , ul. Różana 9, 37-710 Żurawica, woj. podkarpackie, tel. 6723740 wew. 361, faks 672-37-21.
- Adres strony internetowej zamawiającego: szpitalzurawica.republika.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Zakup wyposażenia dla zadania inwestycyjnego pn: MODERNIZACJA BUDYNKU NR 4 - ODDZIAŁ TERAPII UZALEŻNIEŃ OD ALKOHOLU WRAZ Z ZAKUPEM PIERWSZEGO WYPOSAŻENIA - DOSTAWA WYPOSAŻENIA DLA KUCHNI ODDZIAŁOWEJ WOJEWÓDZKIEGO PODKARPACKIEGO SZPITALA PSYCHIATRYCZNEGO IM. PROF. EUGENIUSZA BRZEZICKIEGO W ŻURAWICY..
II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest dostawa wykazana w Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia w Załączniku (1A, 1B, 1C, 1D, 1E, 1G) oraz dostawa i montaż Załącznik (1F) wyposażenia Oddziału Terapii Uzależnień od Alkoholu w Wojewódzkim Podkarpackim Szpitalu Psychiatrycznym im. prof. Eugeniusza Brzezickiego w Żurawicy..
II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.
II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 39.00.00.00-2, 39.30.00.00-5, 39.31.00.00-8, 39.31.10.00-5, 39.31.20.00-2, 39.31.40.00-6, 39.33.00.00-4.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 6.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 28.11.2011.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.2) ZALICZKI
- Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Ocena spełnienia warunków wymaganych od Wykonawców prowadzona będzie zgodnie z fofmułą spełnia - nie spełnia w oparciu o informacje zawarte w dokumentach i oświadczeniach, jakie mają dostarczyć Wykonawcy w celu ich potwierdzenia.
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
-
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
- aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) ZMIANA UMOWY
Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: nie
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: szpitalzurawica.republika.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Wojewódzki Podkarpacki Szpital Psychiatryczny im. prof. Eugeniusza Brzezickiego w Żurawicy, ul. Różana 9, 37-710 Żurawica. Budynek Administracji Szpitala pokój nr 02..
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 19.10.2011 godzina 10:00, miejsce: Wojewódzki Podkarpacki Szpital Psychiatryczny im. prof. Eugeniusza Brzezickiego w Żurawicy, ul. Różana 9, 37-710 Żurawica. Budynek Administracji Szpitala pokój nr 10..
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH
CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Załącznik 1A.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zmywarko - wyparzarka do naczyń stołowych - 2 szt. Dozownik płynu myjącego i nabłyszczania - 1 szt. Wózek na kosze do zmywarki - 1 szt. Akcesoria do zmywarki - 1 kpl..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 39.31.40.00-6.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 28.11.2011.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Załącznik 1B.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Kuchenka elektryczna dwupalnikowa - 1 szt. Kuchenka mikrofalowa - 1 szt..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 39.31.20.00-2.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 28.11.2011.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Załącznik 1C.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Wózek transportowy platformowy ocynkowany - 1 szt. Szafka BHP 60x180 - 1 szt..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 39.30.00.00-5.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 28.11.2011.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: Załącznik 1D.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Pojemnik na odpadki okrąły ze stali nierdzewnej - 2 szt. Rozdrabniacz odpadków organicznych ze stali nierdzewnej - 1 szt..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 39.31.40.00-6.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 28.11.2011.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 5 NAZWA: Załącznik 1E.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Wózek bemarowy - 1 szt. Pojemniki do wózka ze stali nierdzewnej - 52 szt..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 39.31.10.00-5.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 28.11.2011.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 6 NAZWA: Załącznik 1F.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Meble kuchenne ze stali nierdzewnej wraz z montażem - 1 kpl..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 39.10.00.00-3.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 28.11.2011.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Utworzenie Przedszkola Gminnego w Kościernicy
- "Odrestaurowanie auli Zespołu Szkół Ekonomicznych w Raciborzu"
- Dostawa sprzętu kwaterunkowego dla CSB Drawsko
- OPRACOWANIE DOKUMENTACJI PROJEKTOWEJ ORAZ WYKONANIE NA JEJ PODSTAWIE MODERNIZACJI I DOPOSAŻENIA SOR W SPZOZ-ZZ SZPITAL POWIATOWY W MAKOWIE MAZOWIECKIM W FORMULE ZAPROJEKTUJ-WYBUDUJ-WYPOSAŻ.
- Dostawa mebli do obiektów Wrocławskiego Zespołu Żłobków z podziałem na 2 zadania: Zadanie 1 : Dostawa mebli do 10 żłobków ; Zadanie 2 : Dostawa mebli do 12 obiektów.
- Dostawa z montażem mebli do jednostek
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.