eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Zakrzew › Budowa Gminnego Centrum Informacji, Edukacji i Kultury w Zakrzewie

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2009-09-17

Zakrzew: Budowa Gminnego Centrum Informacji, Edukacji i Kultury w Zakrzewie
Numer ogłoszenia: 321300 - 2009; data zamieszczenia: 17.09.2009
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Urząd Gminy Zakrzew , Zakrzew 51, 26-652 Zakrzew, woj. mazowieckie, tel. 048 6105122, faks 048 6105143.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.zakrzew.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Budowa Gminnego Centrum Informacji, Edukacji i Kultury w Zakrzewie.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem inwestycji jest: - budowa budynku użyteczności publicznej zlokalizowanego m. Zakrzew na dz. nr 60 i 61. Powierzchnia użytkowa -586,73m2, Powierzchnia zabudowy - 388,40m2 , Kubatura - 2525,00 m3. - zagospodarowanie terenu : budowa drogi wewnętrznej , parkingu, ciągów pieszych, urządzenie terenów zielonych . Powierzchnia terenu 2400,00m2. Szczegołowy opis przedmiotu zamówienia zawarty w SIWZ..

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.21.23.30 - Roboty budowlane w zakresie bibliotek 45.24.60.00 - Roboty w zakresie regulacji rzek i kontroli przeciwpowodziowej 45.23.24.21 - Roboty w zakresie oczyszczania ścieków .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 15.05.2011.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

Informacja na temat wadium: 16000,00 PLN

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O zamówienie mogą ubiegać się wykonawcy, którzy: 1. Posiadają uprawnienia do wykonania zamówienia określonej działalności lub czynności , jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień; 2. Posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia; 3. Znajdują się w sytuacji finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia - dysponują własnymi środkami finansowymi lub zdolnością kredytową w wysokości stanowiącej minimum 50 % ceny ofertowej; 4. Nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia; 5. Wykonali co najmniej: Budowę minimum trzech obiektów kubaturowych użyteczności publicznej o kubaturze co najmniej 1500,00 m3 i powierzchni użytkowej co najmniej ok. 350,00 m2 każdy; 6. Udzielą gwarancji jakości na okres minimum 5 lat; Zamawiający dokona oceny spełnienia warunków udziału w postępowaniu zgodnie z formułą spełnia - nie spełnia na podstawie oświadczeń i dokumentów opisanych w punkcie 9 SIWZ przedłożonych przez Wykonawców. Z treści załączonych dokumentów musi jednoznacznie wynikać, iż ww. warunki Wykonawca spełnił..
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Formularz oferty; 2. Dowód wniesienia wadium; 3. W przypadku składania oferty wspólnej, zgodnie z art. 23 ust.1 ustawy, do oferty należy dołączyć oświadczenie, w którym zostanie wskazany pełnomocnik (lider) do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego; 4. Kosztorys ofertowy w formie uproszczonej zgodny z załączonym przedmiarem robót; 5. Oświadczenie wykonawcy o spełnieniu warunków w związku z art.22 i 24 Ustawy Prawo zamówień publicznych; 6. Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualnego zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenie do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; 7. Zaświadczenie właściwego urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych potwierdzających odpowiednio, że dostawca lub wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne, lub zaświadczeń, że uzyskał zgodę na zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności, lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji organu podatkowego. 8. Aktualna informacja z Krajowego Rejestru Karnego albo równoważne zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego kraju pochodzenia osoby w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4 - 8 ustawy, wystawionych nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; 9. Aktualna informacja z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 9 ustawy, wystawiona nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; 10. Wykaz wykonanych (zakończonych ) w ciągu ostatnich 5 lat przed dniem wszczęcia niniejszego postępowania , a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, budów budynków użyteczności publicznej o minimalnych parametrach takich jak podano w pkt. 8.5 s.i.w.z. Do wykazów należy dołączyć referencje potwierdzające , że zostały te roboty wykonane z należytą starannością ( z podaniem zakresu zamówienia, terminu realizacji, wartości zamówienia , nazwy inwestora); 11. Wykaz osób , które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych , doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia , a także zakresu wykonywanych przez nich czynności tj. np wskazanie kierownika budowy, kierowników robót itp. Do wykazu należy dołączyć - dla wymienionych osób - kopie odpowiednich uprawnień budowlanych oraz zaświadczenie o wpisie na listę członków właściwej Izby Samorządu Zawodowego, zgodnie z ustawą Prawo budowlane; 12. Pisemnego zobowiązania innych podmiotów do udostępnienia osób zdolnych do wykonania zamówienia (jeżeli dotyczy) 13. Oświadczenie o podjęciu obowiązków przez kierownika budowy; 14. Wykaz posiadanego sprzętu niezbędnego do wykonania przedmiotu zamówienia w tym szczególnie środki transportu, koparki, zgrzewarki, zagęszczarki. Należy określić czy posiadany środek jest własny czy wynajęty; 15. Pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia niezbędnych do wykonania zamówienia narzędzi i urządzeń (jeżeli dotyczy); 16. Polisa lub inny dokument ubezpieczenia potwierdzającego, że dostawca lub wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej; 17. Informację z banków w których wykonawca posiada rachunek, potwierdzającą wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową wykonawcy w wysokości stanowiącej minimum 50% oferowanej ceny, wystawioną nie wcześniej niż 3 miesiące przed terminem składania ofert Uwaga: jeżeli, któryś z w/w dokumentów nie dotyczy wykonawcy to należy zamieścić o tym informację. Wykonawca mający siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej składa dokumenty zgodnie z §2 rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 19 maja 2006 r. w sprawie rodzajów dokumentów, jakich może żądać Zamawiający od Wykonawcy oraz form, w jakich te dokumenty mogą być składane (Dz. U. Nr 87, poz. 605 oraz z 2008 Nr 188 poz.1155)..

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.


IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.zakrzew.pl/bip.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Gminy Zakrzew, Zakrzew 51, 26-652 Zakrzew, pok. 23.

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 08.10.2009 godzina 09:55, miejsce: Urząd Gminy Zakrzew, Zakrzew 51, 26-652 Zakrzew, pok. 17.

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.3.13) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: nie dotyczy.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.