eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Besko › Kompleksowe zorganizowanie i przeprowadzenie szkoleń w ramach projektu systemowego Czas na aktywność w Gminie Besko.

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2014-01-28

Besko: Kompleksowe zorganizowanie i przeprowadzenie szkoleń w ramach projektu systemowego Czas na aktywność w Gminie Besko.
Numer ogłoszenia: 32126 - 2014; data zamieszczenia: 28.01.2014
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Gminny Ośrodek Pomocy Społecznej w Besku , ul. Podkarpacka 5, 38-524 Besko, woj. podkarpackie, tel. 13 4673318, faks 13 4673318.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.gops.besko.pl/asp/pl_start.asp?ref=1&typ=13&menu=3&strona=1

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Kompleksowe zorganizowanie i przeprowadzenie szkoleń w ramach projektu systemowego Czas na aktywność w Gminie Besko..

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiot zamówienia obejmuje w szczególności: 1.Zamówienie realizowane jest w ramach projektu systemowego Czas na aktywność w gminie Besko realizowanego w ramach PROGRAMU OPERACYJNEGO KAPITAŁ LUDZKI PRIORYTET VII Promocja integracji społecznej DZIAŁANIE 7.1 Rozwój i upowszechnianie aktywnej integracji PODDZIAŁANIE 7.1.1 Rozwój i upowszechnianie aktywnej integracji przez ośrodki pomocy społecznej, dofinansowanego ze środków UNII EUROPEJSKIEJ w ramach EUROPEJSKIEGO FUNDUSZU SPOŁECZNEGO. 2.Przedmiotem zamówienia jest kompleksowe zorganizowanie i przeprowadzenie szkoleń w ramach projektu systemowego Czas na aktywność w gminie Besko 3.Zamówienie obejmuje szkolenia w zakresie: ROK - 2014 Zadanie I - Trening kompetencji życiowych i umiejętności społecznych -7 osób w tym 6 kobiet i 1 mężczyzna na rok 2014 Liczba uczestników: 7 osób, w tym 6 kobiet i 1 mężczyzna 1. Czas trwania: 48 h - 6 dni po 8h realizowanych od poniedziałku do piątku, do których wlicza się zarówno czas realizacji zajęć edukacyjnych, jak i przerwy między zajęciami nie później niż do godz.15.30. 2. Termin realizacji: 01.03.2014r. - 30.04.2014 r. Dokładny termin realizacji treningu Zamawiający ustali z Wykonawcą zamówienia. 3. Cel szkolenia: przełamanie indywidualnych barier, wzmocnienie komunikacji i funkcjonowania w grupie, elementy komunikacji interpersonalnej. Poruszenie tematyki roli mężczyzny i kobiety w rodzinie, świadomość roli jaka odgrywa mężczyzna w rodzinie Zadanie 2. Terapia rodzinna- Liczba uczestników:7 osób w tym 6 kobiet i 1 mężczyzna na rok 2014 1.Czas trwania: 48 h -6 dni po 8h realizowanych od poniedziałku do piątku, do których wlicza się zarówno czas realizacji zajęć edukacyjnych, jak i przerwy między zajęciami nie później niż do godz.15.30. 2.Termin rozpoczęcia: od 01.03.2014r. do 30.04.2014r.Dokładny termin rozpoczęcia warsztatu Zamawiający ustali z Wykonawcą zamówienia. 3.Cel szkolenia: przełamanie indywidualnych barier, wzmocnienie komunikacji i funkcjonowania w grupie, elementy komunikacji interpersonalnej. Poruszenie tematyki roli mężczyzny i kobiety w rodzinie, świadomość roli jaką odgrywa mężczyzna w rodzinie ROK - 2015 Zadanie 1. Trening kompetencji życiowych i umiejętności społecznych- 5 osób w tym 3 kobiety i 2 mężczyzn na rok 2015 1.Czas trwania: 48 h - 6 dni po 8h realizowanych od poniedziałku do piątku, do których wlicza się zarówno czas realizacji zajęć edukacyjnych, jak i przerwy między zajęciami nie później niż do godz.15.30. 2.Termin realizacji: od 01.01.2015- do 28.02.2015r. Dokładny termin rozpoczęcia treningu Zamawiający ustali z Wykonawcą zamówienia. 3.Cel szkolenia: przełamanie indywidualnych barier, wzmocnienie komunikacji i funkcjonowania w grupie, elementy komunikacji interpersonalnej. Poruszenie tematyki roli mężczyzny i kobiety w rodzinie, świadomość roli jaka odgrywa mężczyzna w rodzinie Zadanie 2. Terapia rodzinna- Liczba uczestników: 5 osób w tym 3 kobiety i 2 mężczyzn na rok 2015 1.Czas trwania: 48 h -6 dni po 8h realizowanych od poniedziałku do piątku, do których wlicza się zarówno czas realizacji zajęć edukacyjnych, jak i przerwy między zajęciami nie później niż do godz.15.30. 2.Termin realizacji: od 01.01.2015r. - do 28.02.2015r. Dokładny termin rozpoczęcia warsztatu Zamawiający ustali z Wykonawcą zamówienia. 3.Cel szkolenia: przełamanie indywidualnych barier, wzmocnienie komunikacji i funkcjonowania w grupie, elementy komunikacji interpersonalnej. Poruszenie tematyki roli mężczyzny i kobiety w rodzinie, świadomość roli jaką odgrywa mężczyzna w rodzinie Zakres: zajęcia winny mieć charakter warsztatowo - treningowy, gwarantujący czynny udział uczestników oraz ich osobiste zaangażowanie. Nacisk powinien być położony na ćwiczenie konkretnych umiejętności społecznych, np. bycia asertywnym w różnych sytuacjach życiowych, na przygotowanie do rozmowy o pracę pozwalające nabyć umiejętność rozmowy z potencjalnym pracodawcą, a nawet uwzględniające kwestie zewnętrznej autoprezentacji. Wymagania dotyczące obydwóch zadań: 1.zapewnienie kadry dydaktycznej posiadającej kwalifikacje zawodowe odpowiednie do prowadzenia zajęć objętych programem warsztatów: psycholog, socjoterapeutka, pedagog. 2.program szkolenia zawierający w szczególności: czas trwania i sposób organizacji zajęć, cele kształcenia a także plan nauczania określający nazwę zajęć edukacyjnych oraz ich wymiar, z uwzględnieniem części teoretycznej i praktycznej oraz niezbędnych środków czy materiałów dydaktycznych. 3.zapewnienie materiałów i pomocy dydaktycznych (broszur, opracowań własnych) potrzebnych do przyswojenia wiedzy teoretycznej, a także innych materiałów szkoleniowych i sprzętu niezbędnego do zajęć (np. zeszyt, długopis, projektor multimedialny itp.), 4.zapewnienie odpowiedniego miejsca prowadzenia zajęć teoretycznych i praktycznych wyposażonego w sprzęt i pomoce dydaktyczne umożliwiające prawidłową realizacje zajęć, 5.przekazanie Zamawiającemu po jednym egzemplarzu materiałów szkoleniowych i dydaktycznych oznakowanych zgodnie z Wytycznymi dotyczącymi oznaczania projektów w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki(wymaganych przez podmioty kontrolujące). 6.ubezpieczenie uczestników zajęć od następstw nieszczęśliwych wypadków powstałych w trakcie oraz w drodze do i z miejsca kursu - od pierwszego do ostatniego dnia kursu (kserokopia polisy potwierdzoną za zgodność z oryginałem należy przekazać Zamawiającemu przed rozpoczęciem kursu), 7.zapewnienie codziennego cateringu w postaci ciepłych i zimnych napojów (kawa, herbata, soki, woda wg potrzeb uczestników), ciastek bądź kanapek oraz gorącego posiłku (II danie obiadowe) w przypadku zajęć powyżej 6 godz. 8.prowadzenie bieżącej dokumentacji przebiegu kształcenia (m.in. listy obecności uczestników zajęć - potwierdzanie obecności za pomocą własnoręcznego czytelnego podpisu, potwierdzenia odbioru materiałów szkoleniowych, potwierdzenia otrzymania zimnego oraz gorącego poczęstunku w postaci gorącego posiłku, kserokopii dziennika zajęć, ankiet a po zakończeniu warsztatu przekazania oryginałów tych dokumentów Zamawiającemu wraz z kserokopiami zaświadczeń lub certyfikatów potwierdzających ukończenie warsztatu (z odpowiednim oznakowaniem promocyjnym), 9.niezwłoczne poinformowanie Zamawiającego (najpóźniej w następnym dniu od zaistniałej sytuacji) o absencji uczestników kursu lub rezygnacji z uczestnictwa w trakcie jego trwania, a także innych okoliczności mających wpływ na realizację programu nauczania. Zgłoszenia o nieobecności uczestników powinny być dokonywane telefonicznie oraz e-mailowo do Koordynatora projektu, 10. zajęcia w ramach warsztatów zasadniczo winny odbywać się w pomieszczeniach zagwarantowanych przez Wykonawcę na terenie Gminy Besko i spełniać określony standard (odpowiednie warunki szkoleniowe, oprawa gastronomiczna -sala szkoleniowa oraz zaplecze gastronomiczne o podwyższonym standardzie). 11.Przekazanie Zamawiającemu harmonogramu zajęć wraz z godzinami rozpoczęcia i zakończenia kursu przed rozpoczęciem zajęć każdej grupy uczestników. 12.Po zakończeniu realizacji zamówienia Wykonawca przedłoży Zamawiającemu sprawozdanie z przebiegu przeprowadzonych szkoleń realizowanych w ramach zamówienia wraz z protokołem zdawczo odbiorczym usługi. Przeprowadzenie ewaluacji szkolenia/kursu - dokonanie oceny szkolenia/kursu za pomocą ankiet ewaluacyjnych (wstępne i końcowe); 13.Zamawiający zastrzega sobie prawo dokonywania kontroli realizacji zamówienia, a Wykonawca zobowiązany jest do zapewnienia udziału w szkoleniach osobom wskazanym przez Zamawiającego do przeprowadzenia kontroli realizacji przedmiotu zamówienia. 14.Wykonawca pokryje koszty dojazdu uczestników z terenu gminy Besko..

II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.50.00.00 - Usługi szkoleniowe 80.57.00.00 - Usługi szkolenia w dziedzinie rozwoju osobistego .

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 28.02.2015.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium

III.2) ZALICZKI

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy wykażą, że są wpisani do rejestru instytucji szkoleniowych prowadzonego przez Wojewódzki Urząd Pracy, właściwy ze względu na siedzibę instytucji szkoleniowej.

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający uzna warunek za spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże, że w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wykonał należycie, na rzecz osób bezrobotnych, co najmniej po trzy usługi szkoleniowe w każdym z wymienionych poniżej dwóch (2) zakresów: rozwój kompetencji społecznych i/lub kompetencji życiowych i terapia rodzinna lub praca z rodziną, Każda z usług szkoleniowych ma być zrealizowana w wymiarze co najmniej 3 dni szkoleniowych (gdzie dzień szkoleniowy wynosił co najmniej 6 godz. dydaktycznych - gdzie 1 godz. dydaktyczna = co najmniej 45 min. zegarowych) i każda ma być zrealizowana dla co najmniej 5 osób. Usługi te (zakresy tematyczne) mogły być realizowane w ramach wielu umów lub w ramach jednej umowy. Posiadane doświadczenie powinno być udokumentowane złożeniem wykazu zrealizowanych usług zgodnie ze wzorem stanowiącym Załącznik nr 4 do SIWZ wraz z dokumentami potwierdzającymi, że usługi te zostały wykonane lub są wykonywane należycie.

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie.

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Wykonawcy winni udokumentować dysponowanie następującymi osobami zdolnymi do wykonania zamówienia: - co najmniej 2 trenerów posiadających doświadczenie przy przeprowadzeniu co najmniej 2 szkoleń ( każdy) dla osób bezrobotnych, w wymiarze co najmniej po 24 godz. dydaktyczne każde, o tematyce odpowiadającej przedmiotowi zamówienia określonemu w pkt . 3.2 SIWZ ( tj. trening kompetencji życiowych i/ lub umiejętności społecznych i terapia rodzinna lub praca z rodziną).

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie.

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:

  • potwierdzenie posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania, w szczególności koncesje, zezwolenia lub licencje;
  • wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, głównych dostaw lub usług, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy lub usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów, czy zostały wykonane lub są wykonywane należycie;
  • wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami;

III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

  • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
  • aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na zasoby innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.

III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

  • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej

  • lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.3) ZMIANA UMOWY

przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

Zmiana treści umowy 1.Zamawiający przewiduje możliwość zmiany treści Umowy w przypadku, gdy: 1)nastąpi zmiana powszechnie obowiązujących przepisów prawa w zakresie mającym wpływ na realizację przedmiotu umowy; 2)wystąpi konieczność zmiany miejsca i terminów realizacji szkoleń, wyłącznie w przypadku zaistnienia nowych okoliczności, niezależnych od Zamawiającego i Wykonawcy, których nie można było przewidzieć; 2.Wszelkie zmiany niniejszej Umowy wymagają formy pisemnej pod rygorem nieważności

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://www.gops.besko.pl/asp/pl_start.asp?ref=1&typ=13&menu=3&strona=1
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Gminny Ośrodek Pomocy Społecznej w Besku ul. Podkarpacka 5 , 38-524 Besko, pokój nr 5.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 07.02.2014 godzina 10:00, miejsce: Gminny Ośrodek Pomocy Społecznej w Besku ul. Podkarpacka 5 , 38-524 Besko, pokój nr 5.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.