eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Żabia Wola › Budowa przepustu na rzece Mrowie, ul. Koniecpolska

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2009-09-17

Żabia Wola: Budowa przepustu na rzece Mrowie, ul. Koniecpolska
Numer ogłoszenia: 321168 - 2009; data zamieszczenia: 17.09.2009
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 122527 - 2009r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Żabia Wola, ul. Główna 3, 96-321 Żabia Wola, woj. mazowieckie, tel. 046 8578182, 8578224, faks 046 8578181.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Budowa przepustu na rzece Mrowie, ul. Koniecpolska.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane.

II.1.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Przedmiotem zamówienia są roboty budowlane obejmujące budowę przepustu w korycie rzeki Mrowy w km 19+617 do 19+ 623 w miejscowości Siestrzeń na działce nr ewidencyjny 239 i w miejscowości Żelechów na działce nr ewidencyjny 18 w pasie linii rozgraniczającej drogi kategorii L o szerokości 6,0 m. Teren planowanej inwestycji jest terenem niezabudowanym i stanowi drogę gminną o nazwie ul. Koniecpolska. W chwili obecnej na rzece w ulicy zlokalizowany jest most o szerokości 3,25 m z płyty nośnej na dwuteownikach. Filary mostu są popękane.. Rzeka w przekroju mostu ma regularny kształt trapezowy. Most częściowo zawalony. Zakres rzeczowy: Rozbiórka warstw nawierzchni i konstrukcji mostku Wykonanie wykopów na poszerzenia pod koryta jezdni, chodnika, wjazdów i nasypu Wykonanie nasypów Wykonanie podbudowy z kruszywa naturalnego stabilizowanego mechanicznie Wykonanie podbudowy z tłucznia kamiennego Wykonanie przepustu rurowego Roboty rozbiórkowe można wykonywać ręcznie lub mechanicznie. Wszystkie elementy możliwe do powtórnego wykorzystania powinny być usuwane bez powodowania zbędnych uszkodzeń. Doły (wykopy) powstałe po rozbiórce elementów dróg, znajdujące się w miejscach, gdzie zgodnie z dokumentacją projektową będą wykonane wykopy drogowe, powinny być tymczasowo zabezpieczone. W szczególności należy zapobiec gromadzeniu się w nich wody opadowej. Doły w miejscach gdzie nie przewiduje się wykonania wykopów drogowych należy wypełnić, warstwami, odpowiednim gruntem do poziomu otaczającego terenu i zagęścić. Grunty uzyskane z wykopów nie nadające się na wbudowanie należy odwieźć na odkład. Wykonanie wykopu musi umożliwiać jego prawidłowe odwodnienie w całym okresie trwania robót ziemnych. Wykonanie wykopów powinno postępować w kierunku podnoszenia się niwelety, z zachowaniem spadku podłużnego i nadaniu spadkom poprzecznym spadku umożliwiającego szybki odpływ wód z wykopu. Spadek poprzeczny nie mniejszy niż 4% w przypadku gruntów spoistych i 2% w przypadku gruntów niespoistych. Należy wykonać urządzenia , które umożliwią odprowadzenie wód gruntowych i opadowych poza obszar robót ziemnych celu zabezpieczenia przed gruntu przed przewilgoceniem i nawodnieniem. Nasypy powinny być wznoszone przy zachowaniu przekroju poprzecznego i profilu podłużnego. Podbudowa z kruszywa naturalnego stabilizowanego mechanicznie powinna stanowić mieszanka piasku, mieszanki i/lub żwiru z dodatkiem kruszywa łamanego. Podbudowa z tłucznia kamiennego powinna stanowić kruszywo łamane zwykłe: tłuczeń i kliniec oraz woda do skropienia podczas ubijania i klinowania. Przed wykonaniem przepustu rurowego należy wytyczyć oś przepustu i krawędzie wykopu. Przepust należy wykonać z zastosowaniem rury PE PIPE LINE o wytrzymałości (SDR 34) SN 8 i o długości 6 mb. Spadek podłużny przepustu ze względu na prędkość niezamulającą przyjęto 5‰. Rzędna wlotu do przepustu 143.90 m n.p.m. Rzędna wylotu z przepustu 143.87 m n.p.m. Zasypywanie wykopu powyżej rury powinno być wykonane z tego samego materiału jak osypka rury, aż do wysokości 0,3 m powyżej powierzchni rury. Na nawierzchni drogi zaprojektowano płytę betonową z betonu klasy C20/22 o wymiarach 6x5 m. Zasypka w pasie drogowym wykonana z piasku zagęszczanego 20 cm warstwami, poza nim gruntem rodzimym. Zakończeniem rury przepustu będą tzw. przyczółki wykonane z betonu klasy C20/22 zbrojone prętami stalowymi o średnicy 12 mm żebrowanymi. Umocnienie skarp i dna przed ( 3 metry) i za przepustem ( 6 metrów) wykonane z płyt typu Krata-Duża na geowłókninie separacyjnej i podsypce piaskowej 10 cm. W przypadku występowania wód gruntowych powyżej dna wykopu wykop należy odwodnić. Roboty drogowe polegające na odtworzeniu nawierzchni wykonać w uzgodnieniu z Zamawiającym. Roboty związane z przebudową przepustu i ubezpieczenia skarp i dna rzeki należy zgłosić i prowadzić pod nadzorem WZMiUW Inspektoratu w Grodzisku Mazowieckim. Dla potrzeb budowy przepustu nie wymaga się kanału obiegowego. Budowę należy prowadzić w czasie najniższych stanów wód. Przed wlotem do przepustu należy usypać groblę z materiałów miejscowych z odpompowywaniem wody do stanowiska dolnego. Wykonawca zobowiązany jest do prowadzenia dziennika budowy, w którym każda wykonana praca musi być potwierdzona przez Inspektora Nadzoru oraz wytyczenie geodezyjne. Roboty nieuwzględnione w kosztorysie a zapisane w przedmiocie zamówienia Wykonawca musi uwzględnić w ofercie. Wykonawca przed złożeniem oferty zobowiązany jest do dokonania oględzin przedmiotu zamówienia. Wykonawca zobowiązany jest do zachowania i nieuszkodzenia oznaczeń geodezyjnych. W przypadku ich naruszenia wykonawca we własnym zakresie i na swój koszt odtworzy znaki geodezyjne. Zamówienie obejmuje również organizację placu budowy, obsługę geodezyjną, inwentaryzację powykonawczą w tym wytyczenie geodezyjne, wykonanie badań i prób, uporządkowanie terenu po zakończeniu prac oraz wykonanie innych robót wymaganych technologią. Jeżeli w specyfikacji technicznej i przedmiarach, pojawią się ewentualne wskazania znaków towarowych, patentów lub pochodzenia, to określają one minimalny standard jakości materiałów lub urządzeń przyjętych do wyceny..

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.24.40.00 - Wodne roboty budowlane .

II.1.5) Całkowita końcowa wartość zamówienia (bez VAT) obejmująca wszystkie zamówienia i części: 51497.24 PLN.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

IV.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie

SEKCJA V: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

V.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 08.09.2009.

V.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 5.

V.3) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Drog-Rem Sp.o.o., Mory 8, 01-330 Warszawa, kraj/woj. mazowieckie.

V.4) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O NIE PODLEGAJĄCYCH ODRZUCENIU OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ
I NAJWYŻSZĄ CENĄ
(bez VAT)

  • Cena wybranej oferty: 51497.24
  • Oferta z najniższą ceną: 51497.24 oferta z najwyższą ceną: 94046.80
  • Waluta: PLN.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.