eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Zagórz › remontowe roboty drogowe na terenie miasta i gminy Zagórz

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2007-06-05

POZYCJA 32111

OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane Zagórz: remontowe roboty drogowe na terenie miasta i gminy Zagórz Publikacja obowiązkowa.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) Nazwa, adresy i osoby upoważnione do kontaktów: Gmina Zagórz, do kontaktów: Zbigniew Tarnawa, ul. 3 Maja 2, 38-540 Zagórz, woj. podkarpackie, tel. 013 4622062, fax 013 4622062, e-mail: wiceburmistrz@zagorz.pl. Adresy internetowe Ogólny adres internetowy zamawiającego (URL): www.zagorz.pl Adres profilu nabywcy (URL): Adres internetowy, pod którym dostępne są informacje dot. dynamicznego systemu zakupów (URL): Więcej informacji można uzyskać pod adresem: Urząd Miasta i Gminy w Zagórzu, Józef Kudlik, Stanisław Ball, ul. 3 Maja 2, 38-540 Zagórz, woj. podkarpackie, tel. (013) 462 20 62, fax (013) 462 20 62, e-mail: gk2@zagorz.pl, www.zagorz.pl. Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Miasta i Gminy w Zagórzu, Józef Kudlik, Stanisław Ball, ul. 3 Maja 2, 38-540 Zagórz, woj. podkarpackie, tel. (013) 462 20 62, fax (013) 462 20 62, e-mail: gk2@zagorz.pl, www.zagorz.pl. Wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub oferty należy przesyłać na adres: Urząd Miasta i Gminy w Zagórzu, Józef Kudlik, Stanisław Ball, ul. 3 Maja 2, 38-540 Zagórz, woj. podkarpackie, tel. (013) 462 20 62, fax (013) 462 20 62, e-mail: gk2@zagorz.pl, www.zagorz.pl. 2) Rodzaj zamawiającego i główny przedmiot lub przedmioty działalności: Administracja samorządowa; Budownictwo i obiekty komunalne. Zamawiający dokonuje zamówienia w imieniu innych zamawiających: Nie.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Opis 1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: remontowe roboty drogowe na terenie miasta i gminy Zagórz. 1.2) Rodzaj zamówienia oraz miejsce wykonania robót budowlanych, realizacji dostaw lub świadczenia usług: roboty budowlane, wykonanie. Główne miejsce lub lokalizacja robót budowlanych: Teren miasta i gminy Zagórz. 1.3) Ogłoszenie dotyczy: Zamówienia publicznego. 1.4) Informacje na temat umowy ramowej: Czas trwania umowy ramowej: Wartość umowy ramowej: Częstotliwość oraz wartość zamówień, które zostaną udzielone: 1.5) Określenie przedmiotu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest wykonanie remontowych robót drogowych na terenie miasta i gminy Zagórz, obejmujące 62 odcinki dróg. Zakres prac obejmuje: (1) wykonanie nawierzchni asfaltowych przy użyciu mieszanek mineralno - bitumicznych grysowo-żwirowych standard II na powierzchni ok. 2000 m2, (2) wykonanie nawierzchni asfaltowych na podbudowie tłuczniowej przy użyciu mieszanek mineralno - bitumicznych grysowo-żwirowych standard II na powierzchni ok. 10 000 m2, (3) utrwalenie nawierzchni drogowych emulsją asfaltową i grysem kamiennym na powierzchni 1650 m2. 1.6) Informacja o oświadczeniach i dokumentach potwierdzających spełnianie przez oferowane dostawy, usługi lub roboty budowlane wymagań określonych przez zamawiającego: W przetargu mogą wziąć udział wyłącznie Wykonawcy spełniający łącznie niżej wymienione warunki: 1. Zatrudniają na umowę o pracę, co najmniej jednego pracownika (wymagane min. 8 lat doświadczenie w zakresie prowadzenia prac drogowych) z uprawnieniami do kierowania budową i robotami objętymi zamówieniem. 2. Dysponują następującym sprzętem do wykonania zamówienia: a) rozkładarka mas bitumicznych b) walec statyczny samojezdny, walec statyczny samojezdny ogumiony. 3. Wykonali w okresie ostatnich pięciu lat, co najmniej trzy zadania w branży robót drogowych o zakresie zbliżonym do przedmiotu zamówienia o łącznej wartości netto powyżej 1 200 000 zł. 4. Z wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat robót o podobnym charakterze i złożoności, co przedmiot przetargu, należy dołączyć min. 3 dokumenty (referencje) potwierdzające, że roboty zostały wykonane należycie. 5. Przeciętna liczba zatrudnionych pracowników oraz liczebności personelu kierowniczego z lat 2004-2006 wynosi, co najmniej 12 osób. 6. Dokonali wpłaty wadium w sposób określony w SIWZ. 7. Nie podlegają wykluczeniu na podstawie art. 22 ust. 1 oraz nie podlegają wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 ustawy Prawo zamówień publicznych. 8. Złożyli ofertę w sposób zgodny z wymogami Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia. 1.7) Wspólny słownik zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 45.23.32.20 - Roboty w zakresie nawierzchni dróg Kod CPV wg słownika 2008: 45.23.32.20 - Roboty w zakresie nawierzchni dróg 1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie. 1.9) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie. 2) Wielkość lub zakres zamówienia Całkowita wielkość lub zakres: powyżej 60 000 EUR 3) Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: Wymagany; data zakończenia: 15.09.2007

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) Warunki dotyczące zamówienia Informacja na temat wadium: Należy wnieść wadium w wysokości 6 000,00 PLN 2) Warunki udziału Informacje dotyczące sytuacji wykonawcy oraz informacje i formalności niezbędne do oceny, czy spełnia on wymagania ekonomiczne, finansowe i techniczne Opis warunków udziału w postępowaniu: określone w specyfikacji istotnych warunków zamówienia Opis sposobu dokonywania oceny spełniania warunków udziału w postępowaniu: określone w specyfikacji istotnych warunków zamówienia Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: określone w specyfikacji istotnych warunków zamówienia

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) Tryb udzielenia zamówienia 1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony. 1.2) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu: 2) Kryteria oceny ofert 2.1) Kryteria oceny ofert: Cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie: 1. Cena 95 2. Gwarancja 5 2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie. 3) Informacje administracyjne 3.1) Określenie sposobu uzyskania specyfikacji istotnych warunków zamówienia Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.zagorz.pl. Opłata: Warunki i sposób płatności: 3.2) Opis potrzeb i wymagań umożliwiający przygotowanie się wykonawców do udziału w dialogu konkurencyjnym lub informacja o sposobie otrzymania tego opisu: 3.3) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 02.07.2007 godzina 10:00. 3.4) Języki, w których można sporządzać wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub oferty: polski. 3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert). 3.6) Data, godzina i miejsce otwarcia ofert: 02.07.2007, godzina 10:05, Urząd Miasta i Gminy w Zagórzu, ul. 3 Maja 2 - sala narad (pokój nr 27).

SEKCJA VI: INFORMACJE UZUPEŁNIAJĄCE

VI.1) Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie. 2) Informacje dodatkowe: 3) Data wysłania niniejszego ogłoszenia: 01.06.2007.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.