eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Chrzanów › Zorganizowanie i prowadzenie Punktów Selektywnego Zbierania Odpadów Komunalnych na obszarze Związku Międzygminnego Gospodarka Komunalna

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2015-11-26

Chrzanów: Zorganizowanie i prowadzenie Punktów Selektywnego Zbierania Odpadów Komunalnych na obszarze Związku Międzygminnego Gospodarka Komunalna
Numer ogłoszenia: 321116 - 2015; data zamieszczenia: 26.11.2015
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy:

V zamówienia publicznego
zawarcia umowy ramowej
ustanowienia dynamicznego systemu zakupów (DSZ)

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Związek Międzygminny "Gospodarka Komunalna" , ul. Piłsudskiego 4, 32-500 Chrzanów, woj. małopolskie, tel. 32 6232908, faks 32 6232908.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.mzgk.chrzanow.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Zorganizowanie i prowadzenie Punktów Selektywnego Zbierania Odpadów Komunalnych na obszarze Związku Międzygminnego Gospodarka Komunalna.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest zorganizowanie i prowadzenie Punktów Selektywnego Zbierania Odpadów Komunalnych na obszarze Związku Międzygminnego Gospodarka Komunalna: w sektorze I (gmina Chrzanów); w sektorze II (gmina Libiąż); w sektorze III (gmina Trzebinia); oraz przekazywanie zebranych odpadów komunalnych do zagospodarowania lub unieszkodliwienia, zgodnie z obowiązującymi przepisami. Punkty Selektywnego Zbierania Odpadów Komunalnych (zwane dalej PSZOK) będą miejscami zbiórki i czasowego magazynowania odpadów selektywnie zebranych, zawartych we frakcji odpadów komunalnych, dostarczanych przez osoby zamieszkujące nieruchomości położone na obszarze Związku Międzygminnego Gospodarka Komunalna (zwanego dalej Związkiem). Odpady zebrane w PSZOK będą przekazywane do podmiotów uprawnionych do ich odzysku lub unieszkodliwiania, zgodnie z obowiązującymi przepisami w tym zakresie. Szacowana roczna ilość odpadów przekazywanych do PSZOK wyniesie: ok. 110 Mg w Sektorze I (gmina Chrzanów), ok. 70 Mg w Sektorze II (gmina Libiąż), ok. 100 Mg w Sektorze III (gmina Trzebnia)..

II.1.5)

V przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających:

  • Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających
  • Prowadzenie Punktów Selektywnego Zbierania Odpadów Komunalnych na obszarze Związku Międzygminnego Gospodarka Komunalna - do 50% zamówienia podstawowego.

II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.50.00.00-2, 90.53.30.00-2.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 3.

II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 30.09.2017.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Zamawiający żąda wniesienia wadium w wysokości: Sektor I 6.000,00 zł, (słownie: sześć tysięcy złotych 00/100) Sektor II 4.000,00 zł, (słownie: cztery tysiące złotych 00/100) Sektor III 5.000,00 zł, (słownie: pięć tysięcy złotych 00/100) Wadium może być wnoszone w jednej lub kilku następujących formach: a) pieniądzu, b) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, c) gwarancjach bankowych, d) gwarancjach ubezpieczeniowych, e) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (tekst jedn. Dz. U. z 2014 r. poz. 1804) Wadium wnoszone w pieniądzu należy wpłacić przelewem na konto Zamawiającego nr: Raiffeisen Polbank 20 1750 1048 0000 0000 2192 8418 W przypadku wnoszenia wadium w formie dokumentów wymienionych w ppkt b, c, d, e, ich oryginał należy dołączyć do oferty.

III.2) ZALICZKI

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Warunek ten będzie spełniony, jeśli Wykonawca: a) będzie posiadał aktualne zezwolenie na zbieranie odpadów komunalnych i odpadów komunalnych niebezpiecznych, wydane przez organ właściwy ze względu na miejsce zbierania odpadów, o którym mowa w art. 41 ust. 1 lub w art. 232 ust. 1 ustawy z dnia 14 grudnia 2012 r. o odpadach (tekst jedn. Dz. U. z 2013 r. poz. 21 z późn. zm.)dla punktu położonego w Sektorze I, Sektorze II lub Sektorze III; b) będzie posiadał wpis do rejestru podmiotów zbierających zużyty sprzęt elektryczny i elektroniczny, prowadzonego przez właściwy organ, o którym mowa w ustawie o odpadach. Wykonawca zobowiązany jest do spełniania wymagań opisanych w pkt 1) przez cały okres realizacji umowy.

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Warunek ten będzie spełniony, jeśli Wykonawca w okresie ostatnich 3 lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy, to w tym okresie, wykonał lub wykonuje obecnie (w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych) co najmniej 1 zadanie z zakresu selektywnego zbierania odpadów. Wymagana przez Zamawiającego ilość odpadów zebranych w tym okresie (w ramach jednego lub więcej zadań) wynosi: a) dla Sektora I: nie mniej niż 60 Mg łącznie b) dla Sektora II: nie mniej niż 40 Mg łącznie c) dla Sektora III: nie mniej niż 50 Mg łącznie

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Warunek ten będzie spełniony, jeśli Wykonawca: 1) będzie dysponował nieruchomością, na której będzie prowadzony PSZOK, spełniającą wymagania opisane w punkcie 3.3 niniejszej SIWZ, zlokalizowaną na terenie gminy, w której Wykonawca ma zamiar ubiegać się o prowadzenie PSZOK, tj. na terenie gminy Chrzanów, gminy Libiąż albo gminy Trzebinia; 2) będzie dysponował: a) wagą umożliwiającą określenie ilości przyjmowanych w punkcie odpadów wielkogabarytowych (np. mebli, opon, zużytego sprzętu elektrycznego i elektronicznego); b) wagą analityczną z dokładnością do 0,1 kg na odpady małych gabarytów i małej wadze (np. leki, baterie, termometry); 3) będzie dysponował odpowiednią ilością i rodzajami pojemników i kontenerów, gwarantującą selektywne zbieranie różnych frakcji odpadów komunalnych przyjmowanych przez PSZOK, przy czym: a) będzie dysponował odpowiednio przystosowanymi i oznakowanymi pojemnikami do magazynowania odpadów niebezpiecznych (np. olejów, rozpuszczalników, farb, alkaliów, termometrów rtęciowych, smarów, kwasów, baterii, akumulatorów, przeterminowanych leków, zużytych tonerów i tuszy drukarskich, świetlówek); b) będzie dysponował odpowiednio przystosowanymi i oznakowanymi pojemnikami lub regałami do magazynowania zużytego sprzętu elektrycznego i elektronicznego; 4) będzie dysponował odpowiednio przystosowanymi i oznakowanymi pojemnikami lub wydzielonymi boksami do magazynowania odpadów budowlanych i rozbiórkowych oraz odpadów zielonych.

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Warunek ten będzie spełniony jeśli Wykonawca posiada środki finansowe lub zdolność kredytową na kwotę nie mniejszą niż: 50.000 zł, dla każdego sektora odrębnie.

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:

  • potwierdzenie posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania, w szczególności koncesje, zezwolenia lub licencje;
  • wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, głównych dostaw lub usług, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy lub usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów, czy zostały wykonane lub są wykonywane należycie;
  • informację banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej potwierdzającą wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową wykonawcy, wystawioną nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert albo składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia;

Wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełnienia warunków udziału w postępowaniu, o których mowa w art. 22 ust. 1 pkt 4 ustawy, na zasoby innych podmiotów przedkłada następujące dokumenty dotyczące podmiotów, zasobami których będzie dysponował wykonawca:

  • informację banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej potwierdzającej wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową innego podmiotu, wystawioną nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert albo składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia;

III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

  • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
  • aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

  • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej

  • lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

a) wypełniony i podpisany przez osoby upoważnione do reprezentowania Wykonawcy Formularz oferty, według wzoru stanowiącego załącznik nr 1 do SIWZ; b) listę podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej co Wykonawca, w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 roku o ochronie konkurencji i konsumentów (tekst jednolity Dz. U. z 2015 r. poz. 184), albo informację o tym, że Wykonawca nie należy do grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 2 pkt 5 ustawy Pzp; c) pełnomocnictwo do reprezentowania Wykonawcy w postępowaniu albo do reprezentowania Wykonawcy w postępowaniu i do zawarcia umowy, jeżeli osoba reprezentująca Wykonawcę w postępowaniu o udzielenie zamówienia nie jest wskazana jako upoważniona do jego reprezentacji we właściwym rejestrze; d) w przypadku gdy Wykonawca będzie polegać na wiedzy i doświadczeniu, potencjale technicznym, osobach zdolnych do wykonania zamówienia lub zdolnościach finansowych innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nimi stosunków, Wykonawca w takiej sytuacji składa pisemne zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonywaniu zamówienia. W celu oceny czy Wykonawca będzie dysponował zasobami innych podmiotów w stopniu niezbędnym dla należytego wykonania zamówienia oraz oceny, czy stosunek łączący Wykonawcę z tymi podmiotami gwarantuje rzeczywisty dostęp do ich zasobów Zamawiający żąda od Wykonawcy informacji zawierających w szczególności niżej wymienione elementy: zakres dostępnych wykonawcy zasobów innego podmiotu, sposób wykorzystania zasobów innego podmiotu, przez wykonawcę, przy wykonaniu zamówienia, charakter stosunku, jaki będzie łączył wykonawcę z innymi podmiotami, zakres i okres udziału innego podmiotu przy wykonywaniu zamówienia. Powyższe informacje mogą wynikać między innymi z umów cywilno-prawnych (np. zlecenia, najmu, dzierżawy).

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

  • 1 - Cena - 90
  • 2 - Dodatkowe godziny otwarcia PSZOK - 10

IV.2.2)

  przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna, adres strony, na której będzie prowadzona:

IV.3) ZMIANA UMOWY

przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

Zamawiający przewiduje ewentualne zmiany postanowień umowy w poniżej wskazanych sytuacjach: a) zmiany wynagrodzenia należnego Wykonawcy, w przypadku zmiany: -stawki podatku od towarów i usług; -wysokości minimalnego wynagrodzenia za pracę ustalonego na podstawie art. 2 ust. 3-5 ustawy z dnia 10 października 2002 r. o minimalnym wynagrodzeniu za pracę (Dz. U. z 2002 r. nr 200 poz. 1679 z późn. zm.); -zasad podlegania ubezpieczeniom społecznym lub ubezpieczeniu zdrowotnemu lub wysokości stawki składki na ubezpieczenia społeczne i zdrowotne; jeżeli zmiany te będą miały wpływ na koszty wykonania zamówienia przez Wykonawcę. Warunkiem dokonania zmian wymienionych w ppkt a) będzie złożenie przez Wykonawcę do Zamawiającego pisemnego wniosku, w którym należy wykazać rzeczywisty wpływ zmian na zwiększenie kosztów realizacji przedmiotu umowy. Zamawiający w oparciu o wniosek Wykonawcy oceni, czy wykazano rzeczywisty wpływ zmian na wzrost kosztów realizacji umowy. W przypadku zmiany stawki podatku od towarów i usług wynagrodzenie netto, o którym mowa w § 4 ust. 1 wzoru umowy pozostanie bez zmian, natomiast wynagrodzenie brutto ulegnie zmianie za część prac wykonywanych po terminie wprowadzenia zmiany. W przypadku zmian o których mowa w tirecie drugim i trzecim ppkt a) wynagrodzenie ulegnie stosownym zmianom za część prac wykonywanych po terminie wprowadzenia zmiany. b) zmiany przepisów prawnych istotnych dla realizacji zamówienia. Zmiany w treści umowy, o których mowa w ppkt a) i b) wymagają aneksu sporządzonego z zachowaniem formy pisemnej pod rygorem nieważności i mogą zostać wprowadzone w przypadku, gdy Strony zgodnie uznają, że zaszły wskazane w niniejszym paragrafie umowy okoliczności oraz wprowadzenie zmian jest konieczne i niezbędne dla prawidłowej realizacji zamówienia.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.mzgk.chrzanow.pl, www.zmgk-chrzanow.dobrybip.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Związek Międzygminny Gospodarka Komunalna, ul. Piłsudskiego 4, 32-500 Chrzanów.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 14.12.2015 godzina 09:00, miejsce: Związek Międzygminny Gospodarka Komunalna, ul. Piłsudskiego 4, 32-500 Chrzanów.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Sektor I (gmina Chrzanów).

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest zorganizowanie i prowadzenie Punktu Selektywnego Zbierania Odpadów Komunalnych w Sektorze I (gmina Chrzanów). Szacowana ilość odpadów przekazywanych rocznie do PSZOK wyniesie ok. 110 Mg..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.50.00.00-2, 90.53.30.00-2.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.09.2017.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

    • 1. Cena - 90
    • 2. Dodatkowe godziny otwarcia PSZOK - 10

CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Sektor II (gmina Libiąż).

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest zorganizowanie i prowadzenie Punktu Selektywnego Zbierania Odpadów Komunalnych w Sektorze II (gmina Libiąż). Szacowana ilość odpadów przekazywanych rocznie do PSZOK wyniesie ok. 70 Mg..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.50.00.00-2, 90.53.30.00-2.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.09.2017.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

    • 1. Cena - 90
    • 2. Dodatkowe godziny otwarcia PSZOK - 10

CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Sektor III (gmina Trzebinia).

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest zorganizowanie i prowadzenie Punktu Selektywnego Zbierania Odpadów Komunalnych w Sektorze III (gmina Trzebinia). Szacowana ilość odpadów przekazywanych rocznie do PSZOK wyniesie ok. 100 Mg..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.50.00.00-2, 90.53.30.00-2.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.09.2017.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

    • 1. Cena - 90
    • 2. Dodatkowe godziny otwarcia PSZOK - 10

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.