eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Łódź › Wykonywanie robót konserwacji, napraw i usuwania awarii oraz pełnienie całodobowego pogotowia mieszkaniowego w zakresie prac instalacyjnych, wodno-kanalizacyjnych, sanitarnych, ciepłej wody, centralnego ogrzewania i gazowych w budynkach administrowanych przez AN Księży Młyn

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych


Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2013-01-23

Łódź: Wykonywanie robót konserwacji, napraw i usuwania awarii oraz pełnienie całodobowego pogotowia mieszkaniowego w zakresie prac instalacyjnych, wodno-kanalizacyjnych, sanitarnych, ciepłej wody, centralnego ogrzewania i gazowych w budynkach administrowanych przez AN Księży Młyn
Numer ogłoszenia: 32110 - 2013; data zamieszczenia: 23.01.2013
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Administracja Nieruchomościami Łódź - Widzew "Księży Młyn" w Łodzi , ul. Wilcza 6, 90-339 Łódź, woj. łódzkie, tel. 42 2531061, faks 42 2531077.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.ksiezymlyn.com3.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Wykonywanie robót konserwacji, napraw i usuwania awarii oraz pełnienie całodobowego pogotowia mieszkaniowego w zakresie prac instalacyjnych, wodno-kanalizacyjnych, sanitarnych, ciepłej wody, centralnego ogrzewania i gazowych w budynkach administrowanych przez AN Księży Młyn.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiot zamówienia 1.Zakres robót obejmuje wykonywanie następujących prac: a)INSTALACJA C.O. konserwowanie instalacji, urządzeń sanitarnych i armatury C.O., przeglądy instalacji i urządzeń po zakończeniu sezonu grzewczego, przeglądy instalacji i urządzeń po zakończeniu sezonu grzewczego oraz jej uruchomienie na początku sezonu w budynkach gdzie węzły C.O. są własnością gminy, dokonywanie pomiaru temperatury w lokalach, odpowietrzenie instalacji i grzejników, przeglądy urządzeń węzłów cieplnych w tym również dokonywane przy udziale pracowników Dalkia Łódź, doszczelnianie zaworów odcinających w węźle, na pionach, poziomach oraz innych urządzeń leżących po stronie Zarządzającego, naprawy lub wymiany zamków w węźle cieplnym, uzupełnianie wybitego oszklenia okienek lub zniszczonych siatek i krat na okienkach, kontrola działania mierników c.o. wraz z dokonywaniem okresowych odczytów, utrzymywanie właściwego porządku w węźle, b)INSTALACJA C.W. dokonywanie pomiarów temperatury wody, doszczelnienie zaworów odcinających w węźle, na pionach i poziomach oraz innych urządzeniach leżących po stronie Zarządzającego, kontrola działania podliczników (wodomierzy) zużycia C.W. wraz z dokonywaniem okresowych odczytów, przeglądy instalacji C.W. i urządzeń C.W. w węźle, w tym również dokonywanych przy udziale pracowników Dalkia Łódź, c)AWARIE CENTRALNEGO OGRZEWANIA I CIEPŁEJ WODY sprawdzenie i regulacja parametrów w węźle C.O. i C.W. wykonanie zabezpieczenia i usunięcie awarii, napuszczenie wody do zładu i sprawdzenie szczelności, dopuszczenie wody do zładu C.O., spuszczenie wody z C.O. lub instalacji C.W., uszczelnienie, dokręcenie dławic i połączeń, przywrócenie stanu przed awarią, udrożnienie zapchanego odcinka pionu instalacji C.O. lub C.W., płukanie grzejnika, odpowietrzenie pionu C.O. lub C.W., lokalizowanie wycieku z instalacji C.O. lub C.W. i jego uszczelnienie, pomiar temperatury w lokalu przy wypływie ciepłej wody z baterii- sporządzenie protokołu, pomiar temperatury w lokalu ogrzewanym z sieci C.O.- sporządzenie protokołu, e) INSTALACJA ZIMNEJ WODY usuwanie przecieków z zaworów przelotowych na pionach i poziomach na odcinku pomiędzy wodomierzem głównym i pierwszym zaworem odcinającym dopływ wody do lokalu (nie dotyczy zaworów czerpalnych i baterii w lokalach zasiedlonych), wymiana uszkodzonych głowic w zaworach przelotowych odcinających, wymiana zaworów przelotowych, wymiana skorodowanych odcinków rur, zabezpieczenie skutków awarii poprzez odcięcie dopływu wody, wypompowanie wody z piwnic i studzienek wodomierzowych zalanych podczas awarii lub wodami opadowymi wraz z kontrolowanym odczytem, naprawy instalacji wodociągowych spłukujących we wspólnych pomieszczeniach wc w klatkach schodowych, pralniach i w budynkach gospodarczych, usuwanie uszkodzeń instalacji spowodowanych działaniem mrozu, czyszczenie zapchanych pionów lub poziomów kanalizacyjnych, wymiana uszkodzonych odcinków pionów, poziomów kanalizacyjnych, wymiana lub uzupełnienie uszkodzonych części kanalizacyjnych odprowadzających wodę z pionów deszczowych, udrażnianie zapchanych wpustów podwórzowych, uzupełnienie lub wymiana urządzeń sanitarnych w lokalach wolnych przeznaczonych do zasiedlania, uszczelnienie, dokręcenie dławic i połączeń na wspólnej inst. wod., podczas wykonywania w/w robót nie zostaną naruszone prawa osób trzecich. f) INSTALACJA GAZOWA usuwanie nieszczelności zaworów przelotowych na pionach i poziomach, naprawa podejść do gazomierza, wymiana zaworów przelotowych, wymiana skorodowanych odcinków rur, zabezpieczenie skutków awarii poprzez odcięcie dopływu gazu. 2.Całodobowe pogotowie mieszkaniowe obejmuje w szczególności całodobowe pozostawanie w gotowości do wykonywania robót objętych niniejszą umową, przyjmowanie zgłoszeń oraz przystępowanie do wykonywania robót określonych w punkcie 1. 3.Wszystkie materiały niezbędne do wykonania robót zakupi i dostarczy wykonawca robót. Materiały użyte do wykonania robót konserwacji oraz usuwania awarii winny być wykazane na fakturze. Materiały użyte do wykonania robót konserwacyjnych oraz usuwania awarii winne spełniać odpowiednie normy i posiadać stosowne certyfikaty. 4.Cena jednostkowa za konserwację pozostaje niezmienna przez cały czas trwania umowy. 5.Wykonawca robót zobowiązany jest do uprzątnięcia terenu robót. 6.Prace będą prowadzone przez osobę posiadającą odpowiednie uprawnienia do wykonywania tego typu prac. 7.Podczas wykonywania w/w robót nie zostaną naruszone prawa osób trzecich. 8.Prace będą wykonywane zgodnie ze sztuką budowlaną i warunkami bhp i ppoż..

II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.00.00.00 - Roboty budowlane .

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w miesiącach: 10.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.2) ZALICZKI

  • Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Oświadczenie o posiadanych uprawnieniach

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Wykaz wykonywanych w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert robót budowlanych porównywalnych z przedmiotem zamówienia, a jeżeli okres prowadzonej działalności jest krótszy - za ten okres, z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania oraz załączenia dokumentów potwierdzających, że roboty te zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Oświadczenia o posiadanych uprawnieniach. Wykaz kadry z zaznaczeniem kwalifikacji pracowników

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

  • III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:

    • wykaz robót budowlanych w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia, wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że roboty zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone
    • wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych dla wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami
    • oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień
    • opłaconą polisę, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia
  • III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

    • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
    • aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
    • aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
    • aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

1) Podstawowe dane o oferencie (nazwa firmy, adres), datę sporządzenia oferty, podpis oferenta (właściciela lub osoby upoważnionej do występowania w imieniu firmy). 2) Oświadczenie Wykonanwcy, że spełnia wymagania z art. 22 Ustawy oraz nie podlega wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 Ustawy. 3) Oświadczenie czy Wykonawca jest bądź nie jest płatnikiem podatku VAT (naliczenie w ofercie podatku VAT nie zwalnia Wykonanwcy od załączenia do oferty ww. oświadczenia)

III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.

IV.3) ZMIANA UMOWY

Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: nie

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.ksiezymlyn.com3.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Administracja Nieruchomościami Łódź - Widzew Księży Młyn ul. Wilcza 6, 90-339 Łódź, pok. nr 7.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 08.02.2013 godzina 09:00, miejsce: Administracja Nieruchomościami Łódź - Widzew Księży Młyn ul. Wilcza 6, 90-339 Łódź, pok. nr 4 (sekretariat).

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.