eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Busko-Zdrój › Dostawa sprzętu medycznego dla 21 Wojskowego Szpitala Uzdrowiskowo-Rehabilitacyjnego SP ZOZ w Busku-Zdroju

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2016-03-30

Busko-Zdrój: Dostawa sprzętu medycznego dla 21 Wojskowego Szpitala Uzdrowiskowo-Rehabilitacyjnego SP ZOZ w Busku-Zdroju
Numer ogłoszenia: 32097 - 2016; data zamieszczenia: 30.03.2016
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy:

V zamówienia publicznego
zawarcia umowy ramowej
ustanowienia dynamicznego systemu zakupów (DSZ)

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: 21 Wojskowy Szpital Uzdrowiskowo-Rehabilitacyjny SP ZOZ , ul. Gen. F. Rzewuskiego 8, 28-100 Busko-Zdrój, woj. świętokrzyskie, tel. 041 3780919, 3780348, faks 041 3780332.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.21wszur.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa sprzętu medycznego dla 21 Wojskowego Szpitala Uzdrowiskowo-Rehabilitacyjnego SP ZOZ w Busku-Zdroju.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa urządzeń medycznych. 2. Zamawiający dopuszcza składanie ofert częściowych na jeden lub więcej PAKIET-ów. 3. Przedmiot zamówienia został podzielony na 8 (osiem) PAKIET-ów: 1) PAKIET I - WANNA DO KĄPIELI SOLANKOWYCH, KWASOWĘGLOWYCH I KĄPIELI PEREŁKOWEJ I BIOSTYMULATOR LASEROWY - zał. nr 1 do SIWZ; 2) PAKIET II - URZĄDZENIE DO SUCHEJ KĄPIELI KWASOWĘGLOWEJ I HYDROMASAŻ NA SUCHO - zał. nr 2 do SIWZ; 3) PAKIET III - APARAT DO TERAPII SYGNAŁEM PULSACYJNYM NA DUŻE STAWY - zał. nr 3 do SIWZ; 4) PAKIET IV - PODNOŚNIK SUFITOWY DO KĄPIELI SIARKOWYCH DLA OSÓB NIEPEŁNOSPRAWNYCH - zał. nr 4 do SIWZ; 5) PAKIET V - URZĄDZENIE DO REHABILITACJI KOŃCZYNY DOLNEJ I GÓRNEJ - zał. nr 5 do SIWZ; 6) PAKIET VI - DEFIBRYLATOR - zał. nr 6 do SIWZ; 7) PAKIET VII - APARAT DO TERAPII MIKROKRĄŻENIA - zał. nr 7 do SIWZ; 8) PAKIET VIII - APARAT DO ELEKTROKARDIOGRAFII - zał. nr 8 do SIWZ. 4. Opis minimalnych parametrów i wymagań technicznych oraz funkcjonalnych został podany dla każdego PAKIET-u w formularzach asortymentowo-cenowych - zał. nr 1-8 do SIWZ. 5. Zaoferowany przez Wykonawcę przedmiot zamówienia powinien posiadać aktualne dopuszczenia do obrotu i używania na terytorium Rzeczpospolitej Polskiej, zgodnie z polskim prawem oraz prawem Unii Europejskiej, a także spełniać inne wymagania (normy, parametry), określone przez Zamawiającego w zał. nr 1- 8 do SIWZ. 6. Przedmiot zamówienia musi być nowy z datą produkcji 2016 roku. 7. Oferta dla swojej ważności w danym pakiecie musi być złożona na wszystkie pozycje wybranego pakietu. 8. Zamawiający nie dopuszcza składania ofert na wybrane pozycje z PAKIET-u. 9. Gwarancja jakości i rękojmia: 1) Wykonawca udzieli Zamawiającemu: a) na PAKIET-y I - V, VII, VIII - co najmniej 24 miesięcznej gwarancji jakości, b) na PAKIET VI - co najmniej 96 miesięcznej gwarancji jakości; 2) Zamawiającemu przez okres 24 m-cy przysługują uprawnienia z tytułu rękojmi za wady fizyczne przedmiotu Umowy; 3) okres gwarancji i rękojmi rozpoczyna swój bieg od daty odbioru przedmiotu zamówienia. 10. Podwykonawstwo: W przypadku, gdy Wykonawca realizuje zamówienie z udziałem Podwykonawców, Wykonawca ponosi pełną odpowiedzialność za właściwe i terminowe wykonanie całego przedmiotu umowy, w tym także odpowiedzialność za jakość, terminowość oraz bezpieczeństwo dostaw wykonywanych przez Podwykonawców..

II.1.5)

  przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających

  • Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających

II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.10.00.00-1, 33.12.32.00-0, 33.12.80.00-3, 33.15.40.00-4, 33.15.80.00-2, 33.15.81.00-3, 33.16.50.00-5, 33.14.82.10-0.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 8.

II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w dniach: 42.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Zamawiający w niniejszym postępowaniu nie wymaga wniesienia wadium

III.2) ZALICZKI

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający uzna ten warunek za spełniony, jeżeli Wykonawca złoży oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu - zał. nr 10 do SIWZ.

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający uzna ten warunek za spełniony, jeżeli Wykonawca złoży oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu - zał. nr 10 do SIWZ.

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający uzna ten warunek za spełniony, jeżeli Wykonawca złoży oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu - zał. nr 10 do SIWZ.

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający uzna ten warunek za spełniony, jeżeli Wykonawca złoży oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu - zał. nr 10 do SIWZ.

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający uzna ten warunek za spełniony, jeżeli Wykonawca złoży oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu - zał. nr 10 do SIWZ.

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:

III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

  • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
  • aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

  • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej

  • lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;

III.5) INFORMACJA O DOKUMENTACH POTWIERDZAJĄCYCH, ŻE OFEROWANE DOSTAWY, USŁUGI LUB ROBOTY BUDOWLANE ODPOWIADAJĄ OKREŚLONYM WYMAGANIOM

W zakresie potwierdzenia, że oferowane roboty budowlane, dostawy lub usługi odpowiadają określonym wymaganiom należy przedłożyć:

  • próbki, opisy lub fotografie produktów, które mają zostać dostarczone, których autentyczność musi zostać poświadczona przez wykonawcę na żądanie zamawiającego;
  • inne dokumenty

    - deklaracje zgodności dopuszczenia do obrotu i używania na terytorium Rzeczpospolitej Polskiej wyrobu medycznego, zgodnie z ustawą z dnia 20 maja 2010 r. o wyrobach medycznych (tekst jednolity: Dz. U. z 2015 poz. 876) - dokumenty potwierdzające zgodność oferowanego produktu z opisem przedmiotu zamówienia zgodnie z wymaganiami określonymi w każdym z PAKIET-ów - zał. 1-8 do SIWZ,

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

  • 1 - Cena - 90
  • 2 - Termin gwarancji - 10

IV.2.2)

  przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna, adres strony, na której będzie prowadzona:

IV.3) ZMIANA UMOWY

przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

1. Umowa na wykonanie zamówienia publicznego zostanie zawarta z Wykonawcą, który spełni wszystkie postawione wymagania i którego oferta zostanie wybrana jako najkorzystniejsza. 2. Umowa na podstawie złożonej oferty Wykonawcy, zostanie zawarta według załączonego projektu umowy - zał. nr 13 do SIWZ. 3. Zgodnie z art. 144 ust. 1 ustawy Pzp Zamawiający przewiduje następujące możliwości dokonania istotnej zmiany zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy w przypadku wystąpienia co najmniej jednej z okoliczności wymienionych poniżej, z uwzględnieniem podawanych warunków ich wprowadzenia w zakresie: 1) wartości przedmiotu zamówienia: a) ustawowej zmiany stawki podatku VAT w ramach Umowy - zmiana stawki następuje z dniem wejścia w życie aktu prawnego zmieniającego stawkę VAT o wielkość wynikającą ze zmiany tej stawki; 2) terminu realizacji zamówienia: a) w sytuacji niemożności realizacji przedmiotu umowy z przyczyn niezależnych od Wykonawcy, uznanych na piśmie przez Zamawiającego, b) gdy zaistnieje inna, niemożliwa do przewidzenia w momencie zawarcia Umowy okoliczność prawna, ekonomiczna lub techniczna, za którą żadna ze stron nie ponosi odpowiedzialności, skutkująca brakiem możliwości należytego wykonania Umowy zgodnie z SIWZ - o czas trwania tej okoliczności i jej skutków stosownie do oceny Zamawiającego; 3) w razie zaistnienia okoliczności określonej w art. 145 ustawy Prawo zamówień publicznych; 4) w zakresie zmian: a) w strukturze organizacyjnej Wykonawcy lub Zamawiającego dotyczące określonych w umowie nazw, adresów, b) osób reprezentujących strony Umowy. 4. Nie stanowi zmiany umowy w rozumieniu art. 144 ustawy Prawo zamówień publicznych: 1) zmiana danych związanych z obsługą administracyjno - organizacyjną umowy (np. zmiana nr rachunku bankowego, zmiana dokumentów potwierdzających uregulowania płatności wobec podwykonawców); 2) zmiany danych teleadresowych, zmiany osób wskazanych do kontaktów między stronami. 5. Zmiana treści umowy może nastąpić jedynie na piśmie w formie aneksu pod rygorem nieważności.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://21wszur.tbu.pl/bip/przetargi.php
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: 21WSzU-R SP ZOZ w Busku-Zdroju, ul Rzewuskiego 8, 28-100 Busko-Zdrój, budynek OPAL, piętro I, pokój nr 23..

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 08.04.2016 godzina 12:00, miejsce: sekretariat 21 WSzU-R SP ZOZ w Busku-Zdroju, ul Rzewuskiego 8, 28-100 Busko-Zdrój, budynek AGAT, parter, pokój nr 405..

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: PAKIET I - WANNA DO KĄPIELI SOLANKOWYCH, KWASOWĘGLOWYCH I KĄPIELI PEREŁKOWEJ I BIOSTYMULATOR LASEROWY.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Wielkości, rodzaj i opis przedmiotu dostawy został określony w formularzu asortymentowo-cenowym będącym zał. nr 1 do SIWZ..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.10.00.00-1, 33.12.80.00-3.


CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: PAKIET II - URZĄDZENIE DO SUCHEJ KĄPIELI KWASOWĘGLOWEJ I HYDROMASAŻ NA SUCHO.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Wielkości,rodzaj i opis przedmiotu dostawy został określony w formularzu asortymentowo-cenowym będącym zał. nr 2 do SIWZ..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.10.00.00-1, 33.15.40.00-4.


CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: PAKIET III - APARAT DO TERAPII SYGNAŁEM PULSACYJNYM NA DUŻE STAWY.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Wielkości, rodzaj i opis przedmiotu dostawy został określony w formularzu asortymentowo-cenowym będącym zał. nr 3 do SIWZ..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.10.00.00-1, 33.15.81.00-3.


CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: PAKIET IV - PODNOŚNIK SUFITOWY DO KĄPIELI SIARKOWYCH DLA OSÓB NIEPEŁNOSPRAWNYCH.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Wielkości, rodzaj i opis przedmiotu dostawy został określony w formularzu asortymentowo-cenowym będącym zał. nr 4 do SIWZ..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.10.00.00-1, 33.15.40.00-4.


CZĘŚĆ Nr: 5 NAZWA: PAKIET V - URZĄDZENIE DO REHABILITACJI KOŃCZYNY DOLNEJ I GÓRNEJ.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Wielkości, rodzaj i opis przedmiotu dostawy został określony w formularzu asortymentowo-cenowym będącym zał. nr 5 do SIWZ..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.10.00.00-1, 33.15.40.00-4.


CZĘŚĆ Nr: 6 NAZWA: PAKIET VI - DEFIBRYLATOR.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Wielkości, rodzaj i opis przedmiotu dostawy został określony w formularzu asortymentowo-cenowym będącym zał. nr 6 do SIWZ..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.10.00.00-1, 33.18.21.00-0.


CZĘŚĆ Nr: 7 NAZWA: PAKIET VII - APARAT DO TERAPII MIKROKRĄŻENIA.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Wielkości, rodzaj i opis przedmiotu dostawy został określony w formularzu asortymentowo-cenowym będącym zał. nr 7 do SIWZ..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.10.00.00-1, 33.15.81.00-3.


CZĘŚĆ Nr: 8 NAZWA: PAKIET VIII - APARAT DO ELEKTROKARDIOGRAFII.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Wielkości, rodzaj i opis przedmiotu dostawy został określony w formularzu asortymentowo-cenowym będącym zał. nr 8 do SIWZ..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.10.00.00-1, 33.12.32.00-0.


Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.