eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Lubin › PROGNOZA SKUTKÓW FINANSOWYCH JAKIE PONIESIE GMINA LUBIN W WYNIKU UCHWALENIA ZMIAN MIEJSCOWEGO PLANU ZAGOSPODAROWANIA PRZESTRZENNEGO GMINY LUBIN

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2010-11-12

Lubin: PROGNOZA SKUTKÓW FINANSOWYCH JAKIE PONIESIE GMINA LUBIN W WYNIKU UCHWALENIA ZMIAN MIEJSCOWEGO PLANU ZAGOSPODAROWANIA PRZESTRZENNEGO GMINY LUBIN
Numer ogłoszenia: 320979 - 2010; data zamieszczenia: 12.11.2010
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Lubin , ul. Łokietka 6, 59-300 Lubin, woj. dolnośląskie, tel. (076) 8403100, faks (076) 8403140.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.ug-lubin.dolnyslask.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: PROGNOZA SKUTKÓW FINANSOWYCH JAKIE PONIESIE GMINA LUBIN W WYNIKU UCHWALENIA ZMIAN MIEJSCOWEGO PLANU ZAGOSPODAROWANIA PRZESTRZENNEGO GMINY LUBIN.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem przetargu jest opracowanie prognozy skutków finansowych jakie poniesie Gmina Lubin w wyniku uchwalenia zmian miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego gminy Lubin dla terenów wyznaczonych pod zabudowę w studium uwarunkowań i kierunków zagospodarowania przestrzennego gminy Lubin przyjętego uchwałą Rady Gminy Lubin nr XLVI/236/2010 z dnia 16 marca 2010 r. Prognoza dotyczy nowych terenów wyznaczonych pod zabudowę w studium obejmująca inwestycje z zakresu infrastruktury technicznej, należące do zadań własnych gminy określonych odrębnymi przepisami. Zadania własne gminy z zakresu infrastruktury technicznej obejmują w szczególności: 1) budowę, remonty i modernizację gminnych dróg, ulic, mostów, placów oraz organizacji ruchu drogowego; 2) budowę, modernizację i remonty wodociągów i zaopatrzenia w wodę, kanalizacji, usuwania i oczyszczania ścieków komunalnych, utrzymania czystości i porządku oraz urządzeń sanitarnych, wysypisk i unieszkodliwienia odpadów komunalnych. W skład opracowania wchodzą: 1) Zasady kolejności opracowania miejscowych planów, w tym między innymi następujące uwarunkowania: - oparte na terenach funkcjonalnych budownictwa, - kosztach uzbrojenia terenów wyznaczonych pod budownictwo, w tym: koszty budowy, modernizacji i remontów istniejących obiektów budowlanych, takich jak: oczyszczalnie ścieków, studni, zakłady uzdatniania wód, wysypiska odpadów komunalnych, dróg, sieci itp., - odległość lokalizacji terenów wyznaczonych pod budownictwo od istniejącej zabudowy, - klasy gruntów rolnych stanowiącej użytki rolne - ochrona klasy gruntów I-III, - oraz inne uwarunkowania. 2) Kolejność opracowania miejscowych planów z uzasadnieniem wraz z określeniem terenów. 3) Wyliczenie skutków finansowych wg kolejności opracowania miejscowych planów jakie poniesie gmina w wyniku realizacji zadań własnych z zakresu infrastruktury technicznej. 4) Kolejność opracowania miejscowych planów przedstawiona na załączniku graficznym ( mapowym ). 5) Bilans skutków finansowych jakie poniesienie gmina w wyniku uchwalenia zmian w miejscowym planie na terenie całej gminy. Wykonawca zobowiązany jest wykonać opracowanie zgodnie z umową, przepisami ustawy z dnia 27 marca 2003 r. o planowaniu i zagospodarowaniu przestrzennym (Dz. U. Nr 80, poz. 717 z późn. zm. ) oraz innymi obowiązującymi w tym zakresie przepisami. Wykonawca przenosi, w granicach wynagrodzenia jak § 4 wzoru umowy, na Zamawiającego majątkowe prawa autorskie do opracowania będącego przedmiotem umowy na wszystkich polach eksploatacji jak w art. 50 ustawy z dnia 4 lutego 1994 r. o prawie autorskim i prawach pokrewnych (Dz. U. z 2006 r. Nr 90, poz. 631 ze zm.). Dokumentację opracowania Prognozy skutków finansowych uchwalenia zmian miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego Gminy Wykonawca sporządzi w 4-ech egzemplarzach oraz jeden na płycie CD. Oferta obejmuje zakup wszystkich niezbędnych do wykonania umowy materiałów i map oraz udział Wykonawcy w działaniach formalno - prawnych, łącznie z przygotowaniem i wysłaniem niezbędnych pism oraz sporządzeniem wszystkich wymaganych właściwymi przepisami dokumentów wraz z uczestnictwem na spotkaniach z Wójtem Gminy Lubin, uczestnictwem na sesjach Rady Gminy Lubin poświęconych tematyce opracowania Prognozy skutków finansowych uchwalenia zmian miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego Gminy oraz m.in. zreferowania opracowania i udzielenia odpowiedzi i wyjaśnień. Wszystkie materiały wyjściowe, w tym niezbędne podkłady mapowe, Wykonawca zabezpiecza we własnym zakresie, wliczając ich koszt w ogólną wartość dzieła. Podstawowe informacje o terenie: - obszar: 29 015 ha - liczba mieszkańców: 12 943 - liczba sołectw: 31 - liczba miejscowości: 31 Gmina posiada uchwalone w 2010 roku studium uwarunkowań i kierunków zagospodarowania przestrzennego Gminy Lubin. Zamawiający udostępni Wykonawcy informacje niezbędne dla wykonania dzieła..

II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 71.41.00.00 - Usługi planowania przestrzennego .

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 31.05.2011.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: nie jest wymagane

III.2) ZALICZKI

  • Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • oświadczenie potwierdzające spełnianie warunku

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający uzna, że Wykonawca spełnia warunek jeżeli wykaże wykonanie w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, co najmniej jednego opracowania prognozy skutków finansowych uchwalenia zmian w miejscowym planie zagospodarowania przestrzennego

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • oświadczenie potwierdzające spełnianie warunku

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający uzna, że Wykonawca spełnia warunek jeżeli wykaże, że dysponuje osobą posiadającą uprawnienia planistyczne lub urbanistyczne

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • oświadczenie potwierdzające spełnianie warunku

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

  • III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:

    • wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, dostaw lub usług w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że te dostawy lub usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie
    • wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych dla wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami
    • oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień
  • III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

    • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
    • wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na potencjał innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.

III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.

IV.3) ZMIANA UMOWY

Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

Zamawiający przewiduje istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy w zakresie i na warunkach określonych poniżej: 1. Zamawiający przewiduje możliwość zmiany umowy w zakresie wysokości wynagrodzenia ze względu na zmianę prawa podatkowego powodującą zmianę obowiązującej stawki podatku VAT na usługi objęte umową.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.ug-lubin.dolnyslask.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: w siedzibie Zamawiającego: Urząd Gminy Lubin, 59-300 Lubin, ul.Władysława Łokietka 6a, pok. nr 9.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 26.11.2010 godzina 10:00, miejsce: w siedzibie Zamawiającego: Urząd Gminy Lubin, 59-300 Lubin, ul.Władysława Łokietka 6, pok. nr 3- sekretariat.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.