Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2016-10-11
Ogłoszenie nr 320968 - 2016 z dnia 2016-10-11 r.
Lubliniec: Zimowe utrzymanie dróg powiatowych, chodników, ścieżek pieszo-rowerowych i parkingów na terenie Powiatu Lublinieckiego w sezonie 2016/2017
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU -
Usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
nie
Nazwa projektu lub programu
O zamówienie mogą ubiegać się wyłącznie zakłady pracy chronionej oraz wykonawcy, których działalność, lub działalność ich wyodrębnionych organizacyjnie jednostek, które będą realizowały zamówienie, obejmuje społeczną i zawodową integrację osób będących członkami grup społecznie marginalizowanych
nie
Należy podać minimalny procentowy wskaźnik zatrudnienia osób należących do jednej lub więcej kategorii, o których mowa w art. 22 ust. 2 ustawy Pzp, nie mniejszy niż 30%, osób zatrudnionych przez zakłady pracy chronionej lub wykonawców albo ich jednostki (w %)
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
Postępowanie przeprowadza centralny zamawiający
nie
Postępowanie przeprowadza podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowanianie
Informacje na temat podmiotu któremu zamawiający powierzył/powierzyli prowadzenie postępowania:Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie przez zamawiających
nie
Jeżeli tak, należy wymienić zamawiających, którzy wspólnie przeprowadzają postępowanie oraz podać adresy ich siedzib, krajowe numery identyfikacyjne oraz osoby do kontaktów wraz z danymi do kontaktów:
Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej
nie
W przypadku przeprowadzania postępowania wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej - mające zastosowanie krajowe prawo zamówień publicznych:Informacje dodatkowe:
I. 1) NAZWA I ADRES: Starostwo Powiatowe, krajowy numer identyfikacyjny
15139906000000, ul.
ul. Paderewskiego
7,
42700
Lubliniec, woj.
śląskie, państwo
, tel.
343 510 514, e-mail
wor@lubliniec.starostwo.gov.pl, faks
343 510 511.
Adres strony internetowej (URL): wor@lubliniec.starostwo.gov.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa
I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (jeżeli dotyczy):
Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania, w tym
w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej (który z zamawiających jest odpowiedzialny za przeprowadzenie postępowania, czy i w jakim zakresie za przeprowadzenie postępowania odpowiadają pozostali zamawiający, czy zamówienie będzie udzielane przez każdego z zamawiających indywidualnie, czy zamówienie zostanie udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających):
I.4) KOMUNIKACJA:
Nieograniczony, pełny i bezpośredni dostęp do dokumentów z postępowania można uzyskać pod adresem (URL)
tak
http://www.lubliniec.starostwo.bip.info.pl/
Adres strony internetowej, na której zamieszczona będzie specyfikacja istotnych warunków zamówienia
tak
http://www.lubliniec.starostwo.bip.info.pl/
Dostęp do dokumentów z postępowania jest ograniczony - więcej informacji można uzyskać pod adresem
nie
Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu należy przesyłać:
Elektronicznie
nie
adres
Dopuszczone jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób:
nie
Wymagane jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób:
nie
Adres:
Komunikacja elektroniczna wymaga korzystania z narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne
nie
Nieograniczony, pełny, bezpośredni i bezpłatny dostęp do tych narzędzi można uzyskać pod adresem: (URL)
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Zimowe utrzymanie dróg powiatowych, chodników, ścieżek pieszo-rowerowych i parkingów na terenie Powiatu Lublinieckiego w sezonie 2016/2017
Numer referencyjny:
Przed wszczęciem postępowania o udzielenie zamówienia przeprowadzono dialog techniczny
nie
II.2) Rodzaj zamówienia: usługi
II.3) Informacja o możliwości składania ofert częściowych
Zamówienie podzielone jest na części:
Tak
Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu można składać w odniesieniu do:
wszystkich części
II.4) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane: 1.Przedmiotem zamówienia jest: "Zimowe utrzymanie dróg powiatowych, chodników, ścieżek pieszo - rowerowych i parkingów na terenie Powiatu Lublinieckiego w sezonie 2016/2017", które odbywać się będzie w ramach czterech zadań: ZADANIE NR I: Zimowe utrzymanie dróg powiatowych, chodników i ścieżek pieszo - rowerowych (załącznik nr 2 do SIWZ) na terenie Powiatu Lublinieckiego w sezonie 2016/2017 obejmujące: a)zimowe utrzymanie dróg o długości 60,10km, b)zimowe utrzymanie chodników i ścieżek pieszo - rowerowych o powierzchni 14102m^2 c)działania organizacyjno techniczne, d)przygotowanie materiałów do usuwania śliskości (przez usuwanie rozumie się również zapobieganie), e)usuwanie śniegu z dróg, f)usuwanie śniegu z chodników i ścieżek pieszo - rowerowych g)usuwanie śliskości zimowej z dróg poprzez stosowanie środków chemicznych lub materiałów niechemicznych (uszarstniających), h)usuwanie śliskości z chodników i ścieżek pieszo - rowerowych i)prace porządkowe po sezonie zimowym (oczyszczanie dróg, poboczy chodników i ścieżek pieszo - rowerowych z piasku po zimie,) ZADANIE NR II: Zimowe utrzymanie dróg powiatowych, chodników i ścieżek pieszo - rowerowych (załącznik nr 3 do SIWZ) na terenie Powiatu Lublinieckiego w sezonie 2016/2017 obejmujące: a)zimowe utrzymanie dróg o długości 48,030km, b)zimowe utrzymanie chodników i ścieżek pieszo - rowerowych o powierzchni 24384m^2 c)działania organizacyjno techniczne, d)przygotowanie materiałów do usuwania śliskości (przez usuwanie rozumie się również zapobieganie), e)usuwanie śniegu z dróg, f)usuwanie śniegu z chodników i ścieżek pieszo - rowerowych g)usuwanie śliskości zimowej z dróg poprzez stosowanie środków chemicznych lub materiałów niechemicznych (uszarstniających), h)usuwanie śliskości z chodników i ścieżek pieszo - rowerowych i)prace porządkowe po sezonie zimowym (oczyszczanie dróg, poboczy chodników i ścieżek pieszo - rowerowych z piasku po zimie,) ZADANIE NR III: Zimowe utrzymanie dróg powiatowych, chodników, ścieżek pieszo-rowerowych i parkingów (załącznik nr 4 do SIWZ) na terenie Powiatu Lublinieckiego w sezonie 2016/2017 obejmujące: a)zimowe utrzymanie dróg o długości 29,00km, b)zimowe utrzymanie chodników, ścieżek pieszo-rowerowych i parkingów o powierzchni 51.845m^2 c)działania organizacyjno techniczne, d)przygotowanie materiałów do usuwania śliskości (przez usuwanie rozumie się również zapobieganie), e)usuwanie śniegu z dróg, f)usuwanie śniegu z chodników, ścieżek pieszo - rowerowych i parkingów g)usuwanie śliskości zimowej z dróg poprzez stosowanie środków chemicznych lub materiałów niechemicznych (uszarstniających), h)usuwanie śliskości z chodników, ścieżek pieszo - rowerowych i parkingów i)prace porządkowe po sezonie zimowym (oczyszczanie dróg, poboczy chodników, ścieżek pieszo - rowerowych i parkingów z piasku po zimie,) ZADANIE NR IV: Zimowe utrzymanie dróg powiatowych, chodników i ścieżek pieszo - rowerowych (załącznik nr 5 do SIWZ) na terenie Powiatu Lublinieckiego w sezonie 2016/2017 obejmujące: a)zimowe utrzymanie dróg o długości 71.59km, b)zimowe utrzymanie chodników i ścieżek pieszo - rowerowych o powierzchni 9633m^2 c)działania organizacyjno techniczne, d)przygotowanie materiałów do usuwania śliskości (przez usuwanie rozumie się również zapobieganie), e)usuwanie śniegu z dróg, f)usuwanie śniegu z chodników i ścieżek pieszo - rowerowych g)usuwanie śliskości zimowej poprzez stosowanie środków chemicznych lub materiałów niechemicznych (uszarstniających), h)usuwanie śliskości z chodników i ścieżek pieszo - rowerowych iprace porządkowe po sezonie zimowym (oczyszczanie dróg, poboczy chodników i ścieżek pieszo - rowerowych z piasku po zimie,) 2. Szczegółowy zakres rzeczowy prac i wymagania techniczne określone zostały w warunkach technicznych stanowiących załącznik nr 6 do SIWZ.
II.5) Główny kod CPV: 90.62.00.00 - Usługi odśnieżania
Dodatkowe kody CPV:90630000-2, 90610000-6
II.6) Całkowita wartość zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
(w przypadku umów ramowych lub dynamicznego systemu zakupów - szacunkowa całkowita maksymalna wartość w całym okresie obowiązywania umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów)
II.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 i 7 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp: nie
II.8) Okres, w którym realizowane będzie zamówienie lub okres, na który została zawarta umowa ramowa lub okres, na który został ustanowiony dynamiczny system zakupów:
data zakończenia: 28/02/2017
II.9) Informacje dodatkowe:
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU
III.1.1) Kompetencje lub uprawnienia do prowadzenia określonej działalności zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów
Określenie warunków:
Informacje dodatkowe
III.1.2) Sytuacja finansowa lub ekonomiczna
Określenie warunków:
Informacje dodatkowe
III.1.3) Zdolność techniczna lub zawodowa
Określenie warunków:
O udzielenia zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy:
a)posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie, tzn. w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy, w tym okresie, zrealizował/realizuje co najmniej jedną usługę obejmującą swoim zakresem zimowe utrzymanie dróg o wartości nie mniejszej niż 100.000,00 PLN,
b)dysponują sprzętem niezbędnym do realizacji przedmiotu zamówienia:
A)ZADANIE NR I:
-pługopiaskarki 2 szt
-równiarka 1 szt
-sprzęt pomocniczy: ładowarka 1 szt
-specjalistyczny sprzęt przeznaczony do usuwania śniegu z chodników i ścieżek pieszo-rowerowych np szczotki mechaniczne lub odśnieżanie prowadzone ręcznie lub ciągnik wraz z pługiem o DMC nie przekraczającym 3,5 tony
B)ZADANIE NR II
-pługopiaskarki 2 szt
-równiarki 1 szt
-sprzęt pomocniczy: ładowarka 1 szt
specjalistyczny sprzęt przeznaczony do usuwania śniegu z chodników i ścieżek pieszo-rowerowych np szczotki mechaniczne lub odśnieżanie prowadzone ręcznie lub ciągnik wraz z pługiem o DMC nie przekraczającym 3,5 tony
C)ZADANIE NR III:
-pługopiaskarki 2 szt
-sprzęt pomocniczy: ładowarka 1 szt
-specjalistyczny sprzęt przeznaczony do usuwania śniegu z chodników i ścieżek pieszo-rowerowych np szczotki mechaniczne lub odśnieżanie prowadzone ręcznie lub ciągnik wraz z pługiem o DMC nie przekraczającym 3,5 tony
D)ZADANIE NR IV:
-pługopiaskarki 2 szt
-równiarki 1 szt
-sprzęt pomocniczy: ładowarka 1 szt
-specjalistyczny sprzęt przeznaczony do usuwania śniegu z chodników i ścieżek pieszo-rowerowych np szczotki mechaniczne lub odśnieżanie prowadzone ręcznie lub ciągnik wraz z pługiem o DMC nie przekraczającym 3,5 tony
Zamawiający wymaga od wykonawców wskazania w ofercie lub we wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu imion i nazwisk osób wykonujących czynności przy realizacji zamówienia wraz z informacją o kwalifikacjach zawodowych lub doświadczeniu tych osób:
nie
Informacje dodatkowe:
III.2.1) Podstawy wykluczenia określone w art. 24 ust. 1 ustawy Pzp
III.2.2) Zamawiający przewiduje wykluczenie wykonawcy na podstawie art. 24 ust. 5 ustawy Pzp
nie
Oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu oraz spełnianiu warunków udziału w postępowaniu
tak
Oświadczenie o spełnianiu kryteriów selekcji
nie
III.5) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 1 USTAWY PZP
III.5.1) W ZAKRESIE SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU:
a)Wykaz usług (załącznik nr 9 do SIWZ), z którego wynika, że zrealizował/realizuje co najmniej jedną usługę obejmującą swoim zakresem zimowe utrzymanie dróg o wartości nie mniejszej niż 100.000,00 PLN. W przypadku umowy będącej w trakcie realizacji, usługa musi być świadczona minimum przez 6 miesięcy oraz załączyć dowody potwierdzające, że usługi te zostały wykonane lub są wykonywane należycie.
b)Wykaz sprzętu, wyposażenia zakładu i urządzeń technicznych dostępnych wykonawcy usług w celu realizacji zamówienia wraz z informacją o podstawie dysponowania tymi zasobami, zgodnie
z załącznikiem nr 10 do SIWZ.
III.5.2) W ZAKRESIE KRYTERIÓW SELEKCJI:
III.7) INNE DOKUMENTY NIE WYMIENIONE W pkt III.3) - III.6)
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) OPIS
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:
przetarg nieograniczony
IV.1.2) Zamawiający żąda wniesienia wadium:
nie
IV.1.3) Przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:
nie
IV.1.4) Wymaga się złożenia ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:
nie
Dopuszcza się złożenie ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:
nie
Informacje dodatkowe:
IV.1.5.) Wymaga się złożenia oferty wariantowej:
nie
Dopuszcza się złożenie oferty wariantowej
nie
Złożenie oferty wariantowej dopuszcza się tylko z jednoczesnym złożeniem oferty zasadniczej:
nie
IV.1.6) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu
(przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne)
Liczba wykonawców
Przewidywana minimalna liczba wykonawców
Maksymalna liczba wykonawców
Kryteria selekcji wykonawców:
IV.1.7) Informacje na temat umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów:
Umowa ramowa będzie zawarta:
Czy przewiduje się ograniczenie liczby uczestników umowy ramowej:
nie
Informacje dodatkowe:
Zamówienie obejmuje ustanowienie dynamicznego systemu zakupów:
nie
Informacje dodatkowe:
W ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów dopuszcza się złożenie ofert w formie katalogów elektronicznych:
nie
Przewiduje się pobranie ze złożonych katalogów elektronicznych informacji potrzebnych do sporządzenia ofert w ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów:
nie
IV.1.8) Aukcja elektroniczna
Przewidziane jest przeprowadzenie aukcji elektronicznej (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem) nie
Należy wskazać elementy, których wartości będą przedmiotem aukcji elektronicznej:
Przewiduje się ograniczenia co do przedstawionych wartości, wynikające z opisu przedmiotu zamówienia:
nie
Należy podać, które informacje zostaną udostępnione wykonawcom w trakcie aukcji elektronicznej oraz jaki będzie termin ich udostępnienia:
Informacje dotyczące przebiegu aukcji elektronicznej:
Jaki jest przewidziany sposób postępowania w toku aukcji elektronicznej i jakie będą warunki, na jakich wykonawcy będą mogli licytować (minimalne wysokości postąpień):
Informacje dotyczące wykorzystywanego sprzętu elektronicznego, rozwiązań i specyfikacji technicznych w zakresie połączeń:
Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w aukcji elektronicznej:
Informacje o liczbie etapów aukcji elektronicznej i czasie ich trwania:
Aukcja wieloetapowa
etap nr | czas trwania etapu |
Czy wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu: nie
Warunki zamknięcia aukcji elektronicznej:
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert:
IV.2.2) Kryteria
Kryteria | Znaczenie |
cena | 60 |
termin płatności faktury | 10 |
czas reakcji | 30 |
IV.2.3) Zastosowanie procedury, o której mowa w art. 24aa ust. 1 ustawy Pzp (przetarg nieograniczony)
nie
IV.3) Negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne
IV.3.1) Informacje na temat negocjacji z ogłoszeniem
Minimalne wymagania, które muszą spełniać wszystkie oferty:
Przewidziane jest zastrzeżenie prawa do udzielenia zamówienia na podstawie ofert wstępnych bez przeprowadzenia negocjacji nie
Przewidziany jest podział negocjacji na etapy w celu ograniczenia liczby ofert: nie
Należy podać informacje na temat etapów negocjacji (w tym liczbę etapów):
Informacje dodatkowe
IV.3.2) Informacje na temat dialogu konkurencyjnego
Opis potrzeb i wymagań zamawiającego lub informacja o sposobie uzyskania tego opisu:
Informacja o wysokości nagród dla wykonawców, którzy podczas dialogu konkurencyjnego przedstawili rozwiązania stanowiące podstawę do składania ofert, jeżeli zamawiający przewiduje nagrody:
Wstępny harmonogram postępowania:
Podział dialogu na etapy w celu ograniczenia liczby rozwiązań: nie
Należy podać informacje na temat etapów dialogu:
Informacje dodatkowe:
IV.3.3) Informacje na temat partnerstwa innowacyjnego
Elementy opisu przedmiotu zamówienia definiujące minimalne wymagania, którym muszą odpowiadać wszystkie oferty:
Podział negocjacji na etapy w celu ograniczeniu liczby ofert podlegających negocjacjom poprzez zastosowanie kryteriów oceny ofert wskazanych w specyfikacji istotnych warunków zamówienia:
nie
Informacje dodatkowe:
IV.4) Licytacja elektroniczna
Adres strony internetowej, na której będzie prowadzona licytacja elektroniczna:
Adres strony internetowej, na której jest dostępny opis przedmiotu zamówienia w licytacji elektronicznej:
Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w licytacji elektronicznej, w tym wymagania techniczne urządzeń informatycznych:
Sposób postępowania w toku licytacji elektronicznej, w tym określenie minimalnych wysokości postąpień:
Informacje o liczbie etapów licytacji elektronicznej i czasie ich trwania:
Licytacja wieloetapowa
etap nr | czas trwania etapu |
Wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu: nie Termin otwarcia licytacji elektronicznej:
Termin i warunki zamknięcia licytacji elektronicznej:
Istotne dla stron postanowienia, które zostaną wprowadzone do treści zawieranej umowy w sprawie zamówienia publicznego, albo ogólne warunki umowy, albo wzór umowy:
Wymagania dotyczące zabezpieczenia należytego wykonania umowy:
Informacje dodatkowe:
IV.5) ZMIANA UMOWY
Przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak
Należy wskazać zakres, charakter zmian oraz warunki wprowadzenia zmian:
1.Zamawiający przewiduje możliwość zmiany postanowień umowy w przypadkach: a)jeżeli nastąpi zmiana powszechnie obowiązujących przepisów prawa w zakresie mającym wpływ na realizację przedmiotu zamówienia, b)możliwa jest zmiana umowy w zakresie kluczowego personelu Wykonawcy i Zamawiającego, za uprzednią zgodą Zamawiającego wyrażoną na piśmie, akceptującą kandydata na kluczowe stanowisko kierownicze w przypadku nieprzewidzianych zdarzeń losowych min. takich jak: śmierć, choroba, ustanie stosunku pracy, pod warunkiem, że osoby zaproponowane będą posiadały takie same kwalifikacje jak osoby wskazane w umowie, c)ustawowej zmiany stawki podatku VAT
IV.6) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.6.1) Sposób udostępniania informacji o charakterze poufnym (jeżeli dotyczy):
Środki służące ochronie informacji o charakterze poufnym
IV.6.2) Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu:
Data: 19/10/2016, godzina: 09:30,
Skrócenie terminu składania wniosków, ze względu na pilną potrzebę udzielenia zamówienia (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem):
nie
Wskazać powody:
Język lub języki, w jakich mogą być sporządzane oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu
>
IV.6.3) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
IV.6.4) Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
IV.6.5) Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, jeżeli środki służące sfinansowaniu zamówień na badania naukowe lub prace rozwojowe, które zamawiający zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia, nie zostały mu przyznane nie
IV.6.6) Informacje dodatkowe:
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH
Część nr: 1
Nazwa: Zimowe utrzymanie dróg powiatowych, chodników i ścieżek pieszo - rowerowych (załącznik nr 2 do SIWZ) na terenie Powiatu Lublinieckiego w sezonie 2016/2017
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Zimowe utrzymanie dróg powiatowych, chodników i ścieżek pieszo - rowerowych (załącznik nr 2 do SIWZ) na terenie Powiatu Lublinieckiego w sezonie 2016/2017 obejmujące:
a)zimowe utrzymanie dróg o długości 60,10km,
b)zimowe utrzymanie chodników i ścieżek pieszo - rowerowych o powierzchni 14102m^2
c)działania organizacyjno techniczne,
d)przygotowanie materiałów do usuwania śliskości (przez usuwanie rozumie się również zapobieganie),
e)usuwanie śniegu z dróg,
f)usuwanie śniegu z chodników i ścieżek pieszo - rowerowych
g)usuwanie śliskości zimowej z dróg poprzez stosowanie środków chemicznych lub materiałów niechemicznych (uszarstniających),
h)usuwanie śliskości z chodników i ścieżek pieszo - rowerowych
i)prace porządkowe po sezonie zimowym (oczyszczanie dróg, poboczy chodników i ścieżek pieszo - rowerowych z piasku po zimie,)
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90620000-9, 90630000-2,
90610000-6
3) Wartość części zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
4) Czas trwania lub termin wykonania:
data zakończenia: 28/02/2017
5) Kryteria oceny ofert:
Kryteria | Znaczenie |
cena | 60 |
termin płatności faktury | 10 |
czas reakcji | 30 |
Część nr: 2
Nazwa: Zimowe utrzymanie dróg powiatowych, chodników i ścieżek pieszo - rowerowych (załącznik nr 3 do SIWZ) na terenie Powiatu Lublinieckiego w sezonie 2016/2017
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Zimowe utrzymanie dróg powiatowych, chodników i ścieżek pieszo - rowerowych (załącznik nr 3 do SIWZ) na terenie Powiatu Lublinieckiego w sezonie 2016/2017 obejmujące:
a)zimowe utrzymanie dróg o długości 48,030km,
b)zimowe utrzymanie chodników i ścieżek pieszo - rowerowych o powierzchni 24384m^2
c)działania organizacyjno techniczne,
d)przygotowanie materiałów do usuwania śliskości (przez usuwanie rozumie się również zapobieganie),
e)usuwanie śniegu z dróg,
f)usuwanie śniegu z chodników i ścieżek pieszo - rowerowych
g)usuwanie śliskości zimowej z dróg poprzez stosowanie środków chemicznych lub materiałów niechemicznych (uszarstniających),
h)usuwanie śliskości z chodników i ścieżek pieszo - rowerowych
i)prace porządkowe po sezonie zimowym (oczyszczanie dróg, poboczy chodników i ścieżek pieszo - rowerowych z piasku po zimie,)
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90620000-9, 90630000-2,
90610000-6
3) Wartość części zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
4) Czas trwania lub termin wykonania:
data zakończenia: 28/02/2017
5) Kryteria oceny ofert:
Kryteria | Znaczenie |
cena | 60 |
temin płatności faktury | 10 |
czas reakcj | 30 |
Część nr: 3
Nazwa: Zimowe utrzymanie dróg powiatowych, chodników, ścieżek pieszo-rowerowych i parkingów (załącznik nr 4 do SIWZ) na terenie Powiatu Lublinieckiego w sezonie 2016/2017
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Zimowe utrzymanie dróg powiatowych, chodników, ścieżek pieszo-rowerowych i parkingów (załącznik nr 4 do SIWZ) na terenie Powiatu Lublinieckiego w sezonie 2016/2017 obejmujące:
a)zimowe utrzymanie dróg o długości 29,00km,
b)zimowe utrzymanie chodników, ścieżek pieszo-rowerowych i parkingów o powierzchni 51.845m^2
c)działania organizacyjno techniczne,
d)przygotowanie materiałów do usuwania śliskości (przez usuwanie rozumie się również zapobieganie),
e)usuwanie śniegu z dróg,
f)usuwanie śniegu z chodników, ścieżek pieszo - rowerowych i parkingów
g)usuwanie śliskości zimowej z dróg poprzez stosowanie środków chemicznych lub materiałów niechemicznych (uszarstniających),
h)usuwanie śliskości z chodników, ścieżek pieszo - rowerowych i parkingów
i)prace porządkowe po sezonie zimowym (oczyszczanie dróg, poboczy chodników, ścieżek pieszo - rowerowych i parkingów z piasku po zimie,)
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90620000-9, 90630000-2,
90610000-6
3) Wartość części zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
4) Czas trwania lub termin wykonania:
data zakończenia: 28/02/2017
5) Kryteria oceny ofert:
Kryteria | Znaczenie |
cena | 60 |
termin płatności faktury | 10 |
czas reakcji | 30 |
Część nr: 4
Nazwa: Zimowe utrzymanie dróg powiatowych, chodników i ścieżek pieszo - rowerowych (załącznik nr 5 do SIWZ) na terenie Powiatu Lublinieckiego w sezonie 2016/2017" obejmujące: a) zimowe utrzymanie dróg o długości 71.59km, b) zimowe utrzymanie chodników i ścieżek pieszo - rowerowych o powierzchni 9633m^2 c) działania organizacyjno techniczne, d) przygotowanie materiałów do usuwania śliskości (przez usuwanie rozumie się również zapobieganie), e) usuwanie śniegu z dróg, f) usuwanie śniegu z chodników i ścieżek pieszo - rowerowych g) usuwanie śliskości zimowej poprzez stosowanie środków chemicznych lub materiałów niechemicznych (uszarstniających), h) usuwanie śliskości z chodników i ścieżek pieszo - rowerowych i) prace porządkowe po sezonie zimowym (oczyszczanie dróg, poboczy chodników i ścieżek pieszo - rowerowych z piasku po zimie,)
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Zimowe utrzymanie dróg powiatowych, chodników i ścieżek pieszo - rowerowych (załącznik nr 5 do SIWZ) na terenie Powiatu Lublinieckiego w sezonie 2016/2017 obejmujące:
a)zimowe utrzymanie dróg o długości 71.59km,
b)zimowe utrzymanie chodników i ścieżek pieszo - rowerowych o powierzchni 9633m^2
c)działania organizacyjno techniczne,
d)przygotowanie materiałów do usuwania śliskości (przez usuwanie rozumie się również zapobieganie),
e)usuwanie śniegu z dróg,
f)usuwanie śniegu z chodników i ścieżek pieszo - rowerowych
g)usuwanie śliskości zimowej poprzez stosowanie środków chemicznych lub materiałów niechemicznych (uszarstniających),
h)usuwanie śliskości z chodników i ścieżek pieszo - rowerowych
i)prace porządkowe po sezonie zimowym (oczyszczanie dróg, poboczy chodników i ścieżek pieszo - rowerowych z piasku po zimie,)
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90620000-9, 90630000-2,
90610000-6
3) Wartość części zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
4) Czas trwania lub termin wykonania:
data zakończenia: 28/02/2017
5) Kryteria oceny ofert:
Kryteria | Znaczenie |
cena | 60 |
termin płatności faktury | 10 |
czas reakcji | 30 |
INNE PRZETARGI Z LUBLIŃCA
więcej: przetargi w Lublińcu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Usługa sprzątania i utrzymania czystości w budynkach oraz na terenach przyległych do budynków Sądu Rejonowego w Gorzowie Wlkp.
- Utrzymanie czystości i porządku na nieruchomościach zarządzanych przez Miejski Zarząd Budynków w Kielcach oraz w budynku biurowym Miejskiego Zarządu Budynków w okresie od 01.07.2024r. do 31.12.2024r.
- Oczyszczanie miasta Namysłów oraz zimowe utrzymanie dróg gminnych na terenie gminy Namysłów
- Sprzątanie pomieszczeń i terenów zewnętrznych Prokuratury Okręgowej w Sieradzu i podległych prokuratur rejonowych
- Bieżące utrzymanie obiektu Centrum przesiadkowego wraz z fizycznym pełnieniem ochrony osób i mienia
- Utrzymanie czystości wewnątrz i na zewnątrz nieruchomości położonej przy ul. Adama Mickiewicza 39 w Szczecinie
więcej: Usługi odśnieżania »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.