eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Zawiercie › Świadczenie usługi związanej z pełnieniem obowiązków Operatora Programu Ograniczania Niskiej Emisji dla Gminy Zawiercie na lata 2013 -2014 w ramach zadania pn.Modernizacja systemów ogrzewania oraz termoizolacja budynków indywidualnych realizowana w ramach Programu Ograniczania Niskiej Emisji dla Gminy Zawiercie - 2013 rok.

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2013-08-08

Zawiercie: Świadczenie usługi związanej z pełnieniem obowiązków Operatora Programu Ograniczania Niskiej Emisji dla Gminy Zawiercie na lata 2013 -2014 w ramach zadania pn.: Modernizacja systemów ogrzewania oraz termoizolacja budynków indywidualnych realizowana w ramach Programu Ograniczania Niskiej Emisji dla Gminy Zawiercie - 2013 rok.
Numer ogłoszenia: 320950 - 2013; data zamieszczenia: 08.08.2013
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 267784 - 2013r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Prezydent Miasta Zawiercie, ul. Leśna 2, 42-400 Zawiercie, woj. śląskie, tel. 032 6722684, faks 032 6721513.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Świadczenie usługi związanej z pełnieniem obowiązków Operatora Programu Ograniczania Niskiej Emisji dla Gminy Zawiercie na lata 2013 -2014 w ramach zadania pn.: Modernizacja systemów ogrzewania oraz termoizolacja budynków indywidualnych realizowana w ramach Programu Ograniczania Niskiej Emisji dla Gminy Zawiercie - 2013 rok..

II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usługi związanej z pełnieniem obowiązków Operatora Programu Ograniczania Niskiej Emisji dla Gminy Zawiercie na lata 2013 -2014 w ramach zadania pn.: Modernizacja systemów ogrzewania oraz termoizolacja budynków indywidualnych realizowana w ramach Programu Ograniczania Niskiej Emisji dla Gminy Zawiercie - 2013 rok. Do obowiązków operatora należeć będzie : 1) Weryfikacja złożonych przez mieszkańców 300 wniosków o udział w Programie pod kątem spełniania warunków udziału oraz przy zachowaniu trybu określonych w: - obowiązującym Regulaminie (w załączeniu Uchwały Rady Miejskiej w Zawierciu), -złożonym do Wojewódzkiego Funduszu Ochrony Środowiska i Gospodarki Wodnej w Katowicach wniosku o pozyskanie dofinansowania na realizację zadania pn.: Modernizacja systemów ogrzewania oraz termoizolacja budynków indywidualnych realizowana w ramach Programu Ograniczania Niskiej Emisji dla Gminy Zawiercie - 2013 rok. - umowie pożyczki na realizację zadania podpisanej pomiędzy Gminą Zawiercie a Wojewódzkim Funduszem Ochrony Środowiska i Gospodarki Wodnej w Katowicach. 2) Stworzenie listy rankingowej i rezerwowej wniosków zakwalifikowanych do Programu dla każdego z planowanych wariantów inwestycyjnych : - Wymiana kotła węglowego na kocioł retorowy/tłokowy - 10 inwestycji, - Wymiana kotła węglowego na gazowy - 6 inwestycji, - Wymiana kotła węglowego na kocioł retorowy/tłokowy wraz z modernizacją instalacji wewnętrznej c.o. - 5 inwestycji, - Wymiana kotła węglowego na kocioł gazowy z modernizacją instalacji wewnętrznej c.o. - 5 inwestycji, - Zabudowa instalacji solarnej - 25 inwestycji, - Zabudowa pompy ciepła - 6 inwestycji, - Termomodernizacja - docieplenie ścian zewnętrznych - 57 inwestycji, - Termomodernizacja - docieplenie dachów i stropodachów - 25 inwestycji, - Termomodernizacja - wymiana okien i drzwi - 25 inwestycji 3) Przeprowadzenie naboru ofert Wykonawców, ich weryfikacja i utworzenie listy Wykonawców spełniających wymagania określone w obowiązujący Regulaminie 4) Realizacja PONE zgodnie z wytycznymi Wojewódzkiego Funduszu Ochrony Środowiska i Gospodarki Wodnej w Katowicach dotyczącymi PONE, złożonym przez Gminę Zawiercie wnioskiem o udzielnie pożyczki, umową pożyczki z WFOŚiGW, harmonogramem rzeczowo-finansowym oraz zgodnie z obowiązującym Regulaminie 5) Udostępnianie oraz udzielanie wszelkich informacji i niezbędnej pomocy mieszkańcom biorącym udział w PONE w tym również przeprowadzenie dwóch spotkań informacyjnych dla mieszkańców w siedzibie Zamawiającego oraz uruchomienie punktu informacyjnego w siedzibie Zamawiającego na potrzeby PONE, czynnego po 4 godz., trzy razy w tygodniu, 6) Zapewnienie we własnym zakresie osób posiadających uprawnienia budowlane w odpowiedniej specjalności w celu odbioru robót budowlanych związanych z planowanymi wariantami inwestycyjnymi 7) Udzielanie porad merytorycznych i technicznych mieszkańcom w zakresie doboru rodzaju urządzeń oraz przedstawieniu listy instalatorów mających wykonać modernizację oraz niezbędnego procesu przygotowania formalno-prawnego do realizacji inwestycji wraz z przeglądem na miejscu realizowania inwestycji w celu określenia jej szczegółowego zakresu 8) Weryfikacja wyceny wartości inwestycji w ramach Programu i określenie wkładu finansowego mieszkańca na zasadach określonych w Regulaminie, 9) Przygotowanie i zawieranie umów trójstronnych: Operator - Inwestor - Wykonawca, 10) Nadzór i kontrola nad realizacją, oraz uczestnictwo w każdorazowym odbiorze realizowanych działań objętych umową trójstronną, wraz z opracowaniem protokołu odbioru końcowego inwestycji realizowanych w ramach Programu, 11) Sporządzanie zgodnie z harmonogramem rzeczowo-finansowym sprawozdań z realizacji PONE - zestawień zawartych umów, zleceń, faktur spełniających wymagania WFOŚiGW oraz dokumentów niezbędnych do uzyskania kolejnych transz pożyczki, 12) Sporządzanie dla potrzeb Zamawiającego miesięcznych sprawozdań z przebiegu realizacji inwestycji, wykonywania zadań i obowiązków nałożonych na Operatora, i przedstawieniu ich Zamawiającemu, do dnia 5 każdego miesiąca, następującego po okresie sprawozdawczym, 13) Przekazanie Zamawiającemu wszystkich dokumentów związanych z realizacją PONE po jego zakończeniu, 14) Przygotowanie wszystkich niezbędnych dokumentów warunkujących rozliczenie finansowe i rzeczowe PONE z WFOŚiGW w Katowicach w zgodzie z podpisaną umową pożyczki oraz dokumentów niezbędnych dla WFOŚiGW w przypadku konieczności aneksowania umowy pożyczki, 15) Rozliczenie końcowe PONE z Wojewódzkim Funduszem Ochrony Środowiska i Gospodarki Wodnej w Katowicach. 16) Współpraca z Zamawiającym w zakresie realizacji PONE, a w szczególności do udziału w spotkaniach roboczych w miejscu i czasie wskazanym przez Zamawiającego. W załączeniu wzór umowy oraz Uchwały Rady Miejskiej w Zawierciu, które dodatkowo określają przedmiot zamówienia: - UCHWAŁA Nr XXV/232/12 RADY MIEJSKIEJ W ZAWIERCIU z dnia 27 czerwca 2012 r. w sprawie zasad i trybu udzielania dotacji osobom fizycznym zakwalifikowanym do udziału w Programie Ograniczenia Niskiej Emisji dla Gminy Zawiercie na 2013 rok w oparciu o pożyczkę z Wojewódzkiego Funduszu Ochrony Środowiska i Gospodarki Wodnej w Katowicach - UCHWAŁA NR XXXVI/336/13 RADY MIEJSKIEJ W ZAWIERCIU z dnia 29 maja 2013 r. w sprawie zmiany uchwały Nr XXV/232/12 Rady Miejskiej w Zawierciu z dnia 27 czerwca 2012 r. w sprawie zasad i trybu udzielania dotacji osobom fizycznym zakwalifikowanym do udziału w Programie Ograniczenia Niskiej Emisji dla Gminy Zawiercie na 2013 rok w oparciu o pożyczkę z Wojewódzkiego Funduszu Ochrony Środowiska i Gospodarki Wodnej w Katowicach..

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 71.31.30.00 - Usługi doradcze w zakresie środowiska naturalnego 71.31.52.10 - Usługi doradcze w zakresie budownictwa .

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 01.08.2013.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 5.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 1.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • AT GROUP S.A., ul. Główna 5, 42-693 Krupski Młyn, kraj/woj. śląskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 71081,43 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 54464,00

  • Oferta z najniższą ceną: 54464,00 / Oferta z najwyższą ceną: 135000,00

  • Waluta: PLN.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.