eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Łowicz › Realizacja inwestycji budowlanych na drogach Powiatu Łowickiego

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2012-08-29

Łowicz: Realizacja inwestycji budowlanych na drogach Powiatu Łowickiego
Numer ogłoszenia: 320930 - 2012; data zamieszczenia: 29.08.2012
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: POWIATOWY ZARZĄD DRÓG I TRANSPORTU W ŁOWICZU , ul. Jana Pawła II 173/175, 99-400 Łowicz, woj. łódzkie, tel. 046 8372247.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.pzdit.lowicz.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Realizacja inwestycji budowlanych na drogach Powiatu Łowickiego.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1) Przedmiotem zamówienia jest realizacja inwestycji budowlanych na drogach Powiatu Łowickiego. 2) Przedmiot zamówienia składa się z trzech odrębnych zadań: Zadanie 1: Droga nr 1304 E ul. Szkolna - nakładka i chodnik o długości 706,95 mb, szerokości 4,00. Opis planowanych robót: - wykonanie czyszczenia istniejącej nawierzchni, - wykonanie skropienia istniejącej nawierzchni asfaltowej, - wykonanie warstwy wyrównawczej z betonu asfaltowego w ilości 50 kg/m2, - wykonanie warstwy ścieralnej o gr. 3 cm z masy mineralno - bitumicznej, - wymiana chodnika, - wykonanie poboczy, - odtworzenie rowów przydrożnych. Zadanie 2: Droga nr 2736 E m. Borówek - nakładka i chodnik o długości 600 mb, szerokości 4,20. Opis planowanych robót: - wykonanie czyszczenia istniejącej nawierzchni, - wykonanie skropienia istniejącej nawierzchni asfaltowej, - wykonanie warstwy wyrównawczej z betonu asfaltowego w ilości 50 kg/m2, - wykonanie warstwy ścieralnej o gr. 3 cm z masy mineralno - bitumicznej, - wymiana chodnika, - wykonanie poboczy, - odmulenie rowów przydrożnych. Zadanie 3: Droga nr 2750 E m. Bobrowniki - odwodnienie. Opis planowanych robót: - odtworzenie chodnika, - wykonanie odwodnienia, - odmulenie rowu przydrożnego. 3) Szczegółowy zakres prac do wykonania określają: dokumentacje projektowe oraz specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót..

II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak.

  • Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających
  • Zamawiający przewiduje możliwość udzielania zamówień uzupełniających do udzielonego zamówienia podstawowego, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 ustawy Prawo zamówień publicznych, polegających na zwiększeniu powierzchni wykonania nakładki asfaltowej (Zadania 1 i 2) lub długości odwodnienia drogi (Zadanie 3)

II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.23.32.20-7, 45.23.32.22-1, 45.23.24.52-5.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 3.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w dniach: 45.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.2) ZALICZKI

  • Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • a) Zadanie 1: Zamawiający uzna powyższy warunek za spełniony w przypadku Wykonawców, którzy wykonali w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, trzy inwestycje drogowe, polegające na wykonaniu przebudowy drogi lub nakładki asfaltowej o powierzchni min. 2000 m2 każda; b) Zadanie 2: Zamawiający uzna powyższy warunek za spełniony w przypadku Wykonawców, którzy wykonali w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, trzy inwestycje drogowe, polegające na wykonaniu przebudowy drogi lub nakładki asfaltowej o powierzchni min. 2000 m2 każda;

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • a) Zadanie 1: Zamawiający uzna powyższy warunek za spełniony w przypadku Wykonawców, którzy dysponują osobą posiadającą uprawnienia budowlane do pełnienia samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie w specjalności drogowej (Kierownik budowy); b) Zadanie 2: Zamawiający uzna powyższy warunek za spełniony w przypadku Wykonawców, którzy dysponują osobą posiadającą uprawnienia budowlane do pełnienia samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie w specjalności drogowej (Kierownik budowy);

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • a) Zadanie 1: Zamawiający uzna powyższy warunek za spełniony w przypadku Wykonawców, którzy są ubezpieczeni od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia od jednego jak i od wszystkich zdarzeń na kwotę nie mniejszą niż 100.000,00 zł. b) Zadanie 2: Zamawiający uzna powyższy warunek za spełniony w przypadku Wykonawców, którzy są ubezpieczeni od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia od jednego jak i od wszystkich zdarzeń na kwotę nie mniejszą niż 100.000,00 zł.

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

  • III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:

    • wykaz robót budowlanych w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia, wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że roboty zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone
    • wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych dla wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami
    • oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień
    • opłaconą polisę, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia
  • III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

    • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
    • aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
  • III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

    Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

    III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

    • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie (np. spółka cywilna, konsorcjum) należy złożyć dodatkowo pełnomocnictwo udzielone jednemu z Wykonawców (wspólników, konsorcjantów) lub innej osobie do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia lub reprezentowania ich w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego (dotyczy Zadań 1, 2 ,3).

III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.

IV.3) ZMIANA UMOWY

Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

Termin wykonania zamówienia może ulec zmianie w przypadku: 1) nie przekazania w ustalonych terminach dokumentacji projektowej lub wprowadzania zmian w terminie uniemożliwiającym dotrzymanie terminu umownego wykonania robót, 2) późniejszego przekazania placu budowy Wykonawcy z przyczyn niezawinionych przez żadną ze stron, 3) przerw w realizacji robót powstałych z przyczyn niezależnych od Wykonawcy (np. warunki atmosferyczne, przerwy spowodowane działaniami organów administracyjnych), 4) zlecenia robót dodatkowych lub zamiennych, jeżeli terminy ich zlecenia, rodzaj lub zakres uniemożliwiają dotrzymanie pierwotnego terminu umownego.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.pzdit.lowicz.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Powiatowy Zarząd Dróg i Transportu w Łowiczu ul. Jana Pawła II 173/175 99-400 Łowicz, pok. nr 3.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 13.09.2012 godzina 10:00, miejsce: Powiatowy Zarząd Dróg i Transportu w Łowiczu ul. Jana Pawła II 173/175 99-400 Łowicz, pok. nr 4 (sekretariat).

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Droga nr 1304 E ul. Szkolna - nakładka i chodnik.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Droga nr 1304 E ul. Szkolna - nakładka i chodnik o długości 706,95 mb, szerokości 4,00. Opis planowanych robót: - wykonanie czyszczenia istniejącej nawierzchni, - wykonanie skropienia istniejącej nawierzchni asfaltowej, - wykonanie warstwy wyrównawczej z betonu asfaltowego w ilości 50 kg/m2, - wykonanie warstwy ścieralnej o gr. 3 cm z masy mineralno - bitumicznej, - wymiana chodnika, - wykonanie poboczy, - odtworzenie rowów przydrożnych..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.23.32.20-7, 45.23.32.22-1.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 45.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Droga nr 2736 E m. Borówek - nakładka i chodnik.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Droga nr 2736 E m. Borówek - nakładka i chodnik o długości 600 mb, szerokości 4,20. Opis planowanych robót: - wykonanie czyszczenia istniejącej nawierzchni, - wykonanie skropienia istniejącej nawierzchni asfaltowej, - wykonanie warstwy wyrównawczej z betonu asfaltowego w ilości 50 kg/m2, - wykonanie warstwy ścieralnej o gr. 3 cm z masy mineralno - bitumicznej, - wymiana chodnika, - wykonanie poboczy, - odmulenie rowów przydrożnych..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.23.32.20-7, 45.23.32.22-1.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 45.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Droga nr 2750 E m. Bobrowniki - odwodnienie.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Droga nr 2750 E m. Bobrowniki - odwodnienie. Opis planowanych robót: - odtworzenie chodnika, - wykonanie odwodnienia, - odmulenie rowu przydrożnego..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.23.24.52-5.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 45.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.