eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Legnica › Zadanie Nr 1 pn. Sukcesywne dostawy materiałów biurowych i wsadów do urządzeń toaletowych na potrzeby Oddziału ZUS i jednostek terenowych. Zadanie Nr 2 pn. Dostawa kopert na potrzeby Oddziału ZUS w Legnicy i jednostek terenowych.

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2009-09-17

Legnica: Zadanie Nr 1 pn. Sukcesywne dostawy materiałów biurowych i wsadów do urządzeń toaletowych na potrzeby Oddziału ZUS i jednostek terenowych. Zadanie Nr 2 pn. Dostawa kopert na potrzeby Oddziału ZUS w Legnicy i jednostek terenowych.
Numer ogłoszenia: 320854 - 2009; data zamieszczenia: 17.09.2009
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Zakład Ubezpieczeń Społecznych Oddział w Legnicy , ul. Władysława Grabskiego 26, 59-220 Legnica, woj. dolnośląskie, tel. 076 8764243, faks 076 8764235.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.zus.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Instytucja ubezpieczenia społecznego i zdrowotnego.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Zadanie Nr 1 pn. Sukcesywne dostawy materiałów biurowych i wsadów do urządzeń toaletowych na potrzeby Oddziału ZUS i jednostek terenowych. Zadanie Nr 2 pn. Dostawa kopert na potrzeby Oddziału ZUS w Legnicy i jednostek terenowych..

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia są dostawy: Zadanie nr 1 pn.: Sukcesywne dostawy materiałów biurowych i wsadów do urządzeń toaletowych na potrzeby Oddziału ZUS i jednostek terenowych. Szacunkowa wartość bez podatku VAT 210.766,83 zł. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia opisany został w SIWZ. Zadanie nr 2 pn.: Dostawa kopert na potrzeby Oddziału ZUS w Legnicy i jednostek terenowych. Szacunkowa wartość bez podatku VAT 20.548,63 zł. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia opisany został w SIWZ..

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.19.21.20 - 30.19.21.20 30.19.21.25 - Pisaki 30.19.20.00 - Wyroby biurowe 22.85.10.00 - Skoroszyty 30.19.76.00 - Papier i tektura gotowe 30.19.70.00 - Drobny sprzęt biurowy 44.42.42.00 - Taśma przylepna 33.76.00.00 - Papier toaletowy, chusteczki higieniczne, ręczniki do rąk i serwety 30.19.92.30 - Koperty .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 2.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w miesiącach: 12.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

Informacja na temat wadium: Wadium nie wymagane

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU - dotyczą zadania Nr 1 i 2 O udzielenie zamówienia może ubiegać się Wykonawca, który przedstawi oświadczenie o spełnieniu warunków określonych w art. 22 ust. 1 ustawy wg zał. nr 1 do instrukcji i udokumentuje, że: 1. Posiada uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności oraz nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 ustawy. Ocena spełnienia tego warunku odbędzie się na podstawie analizy treści: 1) odpisu z właściwego rejestru albo zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, 2) złożonego oświadczenia wg zał. nr 1 do instrukcji. Warunek określony zostanie spełniony, jeżeli Wykonawca przedstawi: 1) aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, 2) podpisane oświadczenie wg zał. nr 1 do instrukcji. Uwaga: W przypadku oferty złożonej przez podmioty występujące wspólnie warunek zostanie spełniony jeżeli każdy z podmiotów osobno wykaże i udokumentuje spełnienie warunków określonych w pkt 1. 2. Posiada niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponuje potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonywania zamówienia lub przedstawi pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia. 3. Znajduje się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia. Ocena spełnienia warunków określonych w pkt. 2 i 3 odbędzie się na podstawie oświadczenia złożonego przez Wykonawcę w ofercie wg zał. nr 1 do instrukcji. Warunki określone w pkt. 2 i 3 zostaną spełnione, jeżeli Wykonawca oświadczy, przedkładając zał. nr 1 do instrukcji, że spełnia warunki udziału w postępowaniu w myśl postanowień art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych. Uwaga: Zamawiający informuje, że ocena spełnienia przez Wykonawcę wymaganych warunków odbędzie się w systemie zero-jedynkowym, tzn. spełnia - nie spełnia..
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Wykonawca składa wraz z ofertą następujące dokumenty i oświadczenia: 1. Oświadczenia i dokumenty potwierdzające spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1) Oświadczenie potwierdzające spełnianie przez Wykonawcę warunków określonych w art. 22 ust.1 ustawy sporządzone wg wzoru stanowiącego zał. nr 1 do instrukcji. 2) Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. Inne wymagane dokumenty i oświadczenia: 3) Formularz ofertowy (zaleca się aby stanowił stronę tytułową). 4) Formularz cenowy. 5) W przypadku, gdy Wykonawcę reprezentuje pełnomocnik - pełnomocnictwo określające jego zakres i podpisane przez osoby uprawnione do reprezentacji Wykonawcy. 6) W przypadku, gdy ofertę składają Wykonawcy ubiegający się wspólnie o udzielenie zamówienia - pełnomocnictwo określające zakres umocowania pełnomocnika ustanowionego do reprezentowania ich w postępowaniu, albo do reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. 7) W przypadku, gdy Wykonawcy składają ofertę na zadanie nr 1 dot. dostawy materiałów biurowych i wsadów do urządzeń toaletowych, należy dostarczyć próbki dla pozycji zaznaczonych znakiem X w tabeli zamieszczonej w Części II SIWZ Opis przedmiotu zamówienia. Próbki należy oznaczyć liczbą porządkową wynikającą z tabeli Opis przedmiotu zamówienia. 8) W przypadku, gdy Wykonawcy składają ofertę na zadanie nr 2 dot. dostawy kopert, należy dołączyć wzory kopert po 1-ej sztuce. Koperty należy zaznaczyć firmową pieczęcią Wykonawcy zagraniczni. 1) Wykonawca zagraniczny (mający siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczpospolitej Polskiej) zamiast dokumentu wskazanego w pkt 1. ppkt 2) składa dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzający odpowiednio, że nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 2) Jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentu wskazanego w pkt 1 ppkt 2). Wykonawca składa dokument zawierający oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, pochodzenia osoby lub kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania - wystawione z odpowiednią datą wymaganą dla tych dokumentów.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.


IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.zus.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: W siedzibie Zamawiającego w Legnicy, ul. Władysława Grabskiego 26 - w Samodzielnym Referacie Zamówień Publicznych, piętro I, pok. nr 125.

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 30.09.2009 godzina 12:00, miejsce: W siedzibie Zamawiającego w Legnicy, ul. Władysława Grabskiego 26 - w Samodzielnym Referacie Zamówień Publicznych, piętro I, pok. nr 125.

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Sukcesywne dostawy materiałów biurowych i wsadów do urządzeń toaletowych na potrzeby Oddziału ZUS i jednostek terenowych..

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: przedmiotem zamówienia są sukcesywne dostawy materiałów biurowych i wsadów do urządzeń toaletowych na potrzeby Oddziału ZUS i jednostek terenowych. Szacunkowa wartość bez podatku VAT 210. 766,83 zł. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia opisany został w SIWZ..
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.19.21.20-8, 30.19.21.25-3, 30.19.20.00-1, 22.85.10.00-0, 30.19.76.00-2, 30.19.70.00-6, 44.42.42.00-0, 33.76.00.00-5.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
  • 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Dostawa kopert na potrzeby Oddziału ZUS w Legnicy i jednostek terenowych..

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest dostawa kopert na potrzeby Oddziału ZUS w Legnicy i jednostek terenowych.Szacunkowa wartość bez podatku VAT 20.548,63 zł. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia opisany został w SIWZ..
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.19.92.30-1.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 14.
  • 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.


Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.