Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2014-09-29
Chrzanów: SUKCESYWNA DOSTAWA OLEJU NAPĘDOWEGO GRZEWCZEGO
DLA URZĘDU GMINY CHRZANÓW, ZESPOŁU SZKÓŁ W CHRZANOWIE ORAZ SZKOŁY PODSTAWOWEJ W OTROCZU W SEZONIE GRZEWCZYM 2014/2015
Numer ogłoszenia: 320838 - 2014; data zamieszczenia: 29.09.2014
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Chrzanów , 23-305 Chrzanów, woj. lubelskie, tel. 0-15 87 55 132, faks 0-15 87 55 133.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.chrzanow.bip.lublin.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: SUKCESYWNA DOSTAWA OLEJU NAPĘDOWEGO GRZEWCZEGO DLA URZĘDU GMINY CHRZANÓW, ZESPOŁU SZKÓŁ W CHRZANOWIE ORAZ SZKOŁY PODSTAWOWEJ W OTROCZU W SEZONIE GRZEWCZYM 2014/2015.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.
II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia jest sukcesywna dostawa oleju napędowego grzewczego dla Urzędu Gminy Chrzanów, Zespołu Szkół w Chrzanowie oraz Szkoły Podstawowej w Otroczu w sezonie grzewczym 2014/2015 w ilości 60 000 litrów (sześćdziesiąt tysięcy litrów), w tym: dla Urzędu Gminy 15.000 litrów, dla szkoły w Chrzanowie 35.000 litrów, dla szkoły w Otroczu: 10.000 litrów. Ostateczna ilość przedmiotu zamówienia będzie wynikała z faktycznych potrzeb Zamawiającego, nie przekraczając wyżej określonych ilości. Zamawiający zastrzega sobie prawo do możliwości niezrealizowania przedmiotu zamówienia w ilości i zakresie wyżej określonym. W przypadku zmniejszonej ilości przedmiotu zamówienia wykonawca nie nabywa praw do jakichkolwiek roszczeń w stosunku do zamawiającego. 2 Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia: 2.1. Przedmiot zamówienia musi odpowiadać parametrom zgodnym z charakterystyką jakościową wymaganą Polską Normą PN-C 96024:2001. 2.2. Olej napędowy grzewczy powinien charakteryzować się następującymi parametrami: a) Gęstość w temperaturze 15 stopni Celsjusza - nie większa niż 0,860 g/ml; b) Temperatura zapłonu - nie niższa niż 56 stopni Celcjusza; c) Lepkość kinetyczna w temperaturze 20 stopni Celsjusza - nie większa niż 6,00 mm2/s; d) Skład frakcyjny: - do 250 stopni Celcjusza - destyluje nie więcej niż 65%/V/V, - do 350 stopni Celcjusza - destyluje nie mniej niż 85%/V/V, e) Zawartość siarki - nie więcej niż 0,20 %/m/m, f) Pozostałość po koksowaniu w 10% pozostałości destylacyjnej - nie większa niż 0,3 %/m/m, g) Pozostałość po spopieleniu- nie większa niż 0,01%/m/m, h) Zawartość wody - nie większa niż 200 mg/kg, i) Całkowita zawartość zanieczyszczeń - nie większa niż 24mg/kg, j) Wartość opałowa - nie niższa niż 42,6 MJ/kg, k) Temperatura płynięcia- nie wyższa niż -20 stopni Celcjusza.
II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 09.13.51.00 - Olej opałowy .
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 30.04.2015.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium
III.2) ZALICZKI
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Wykonawca przedkłada oświadczenie o posiadaniu uprawnień do wykonywania działalności lub czynności wg załącznika Nr 3 do SIWZ a ponadto przedkłada koncesję na obrót paliwami ciekłymi. Ocena spełniania warunku dotyczącego posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności dokonana będzie na podstawie oświadczenia stanowiącego załącznik Nr 3 do SIWZ oraz załączonego dokumentu koncesji. Ocena spełnienia warunków udziału w postępowaniu Wykonawców zostanie dokonana w oparciu o zasadę spełnia-nie spełnia, na podstawie informacji zawartych w załączonych do oferty dokumentach lub oświadczeniach.
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający nie precyzuje w tym zakresie żadnych wymagań, których spełnienie Wykonawca zobowiązany jest wykazać w sposób szczególny. Ocena spełniania warunku dotyczącego wiedzy i doświadczenia dokonana będzie na podstawie oświadczenia stanowiącego załącznik Nr 3 do SIWZ. Ocena spełnienia warunków udziału w postępowaniu Wykonawców zostanie dokonana w oparciu o zasadę spełnianie -nie spełnia, na podstawie informacji zawartych w załączonych do oferty dokumentach lub oświadczeniach.
III.3.3) Potencjał techniczny
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający nie precyzuje w tym zakresie żadnych wymagań, których spełnienie Wykonawca zobowiązany jest wykazać w sposób szczególny. Ocena spełniania warunku dotyczącego wiedzy i doświadczenia dokonana będzie na podstawie oświadczenia stanowiącego załącznik Nr 3 do SIWZ. Ocena spełnienia warunków udziału w postępowaniu Wykonawców zostanie dokonana w oparciu o zasadę spełniania-nie spełnia, na podstawie informacji zawartych w załączonych do oferty dokumentach lub oświadczeniach.
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający nie precyzuje w tym zakresie żadnych wymagań, których spełnienie Wykonawca zobowiązany jest wykazać w sposób szczególny. Ocena spełniania warunku dotyczącego wiedzy i doświadczenia dokonana będzie na podstawie oświadczenia stanowiącego załącznik Nr 3 do SIWZ. Ocena spełnienia warunków udziału w postępowaniu Wykonawców zostanie dokonana w oparciu o zasadę spełniania-nie spełnia, na podstawie informacji zawartych w załączonych do oferty dokumentach lub oświadczeniach.
III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający nie precyzuje w tym zakresie żadnych wymagań, których spełnienie Wykonawca zobowiązany jest wykazać w sposób szczególny. Ocena spełniania warunku dotyczącego wiedzy i doświadczenia dokonana będzie na podstawie oświadczenia stanowiącego załącznik Nr 3 do SIWZ. Ocena spełnienia warunków udziału w postępowaniu Wykonawców zostanie dokonana w oparciu o zasadę spełniania-nie spełnia, na podstawie informacji zawartych w załączonych do oferty dokumentach lub oświadczeniach.
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:
- potwierdzenie posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania, w szczególności koncesje, zezwolenia lub licencje;
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
- aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
- nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
- nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej
- lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;
III.6) INNE DOKUMENTY
Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)
1) wypełniony formularz oferty - wg załącznika nr 1 do SIWZ; 2) wypełniony formularz cenowy - wg załącznika nr 2 do SIWZ; 3) oświadczenie - Gwarancja dostaw - wg załącznika nr 6 do SIWZ; 4) aktualny na dzień 19 września 2013 cennik oleju opałowego producenta którego olej opałowy wykonawca oferuje. Cennik musi być ogólnodostępny i skierowany do nieoznaczonej liczby odbiorców. Zamawiający dopuszcza przedstawienie cennika w formie wydruku ze strony internetowej producenta wraz ze wskazaniem daty wydruku oraz adresu strony internetowej; 5) dokument z którego wynika upoważnienie do podpisania oferty lub pełnomocnictwo do reprezentowania wykonawcy, o ile ofertę składa pełnomocnik lub podmiot występujący wspólnie lub w imieniu wykonawcy (jeżeli ofertę i załączone do niej dokumenty podpisują osoby nieujawnione w rejestrze, do oferty należy dołączyć stosowne pełnomocnictwo udzielone przez osobę/osoby ujawnione w rejestrze).
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.3) ZMIANA UMOWY
przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:
Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian
Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian Zamawiający przewiduje możliwość dokonania zmian postanowień umowy zgodnie z art. 144 ust. l ustawy Pzp, za zgodą obu stron wyrażoną w formie pisemnej w przypadku zmiany stawki urzędowej podatku od towarów i usług VAT, kiedy wynagrodzenie brutto zostanie dostosowane do aktualnie obowiązujących przepisów w tym zakresie.
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.chrzanow.bip.lublin.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Gminy
Chrzanów, 23-305 Chrzanów, pok. nr 9..
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 07.10.2014 godzina 08:50, miejsce: Urząd Gminy Chrzanów, Chrzanów Trzeci 112, 23-305 Chrzanów, pokój Nr 1 - Sekretariat Urzędu..
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
INNE PRZETARGI Z CHRZANOWA
- Dostawa materiałów do sterylizacji dla Szpitala Powiatowego w Chrzanowie
- Dostawa sprzętu medycznego i materiałów do badań dla Szpitala Powiatowego w Chrzanowie
- Przebudowa części DP 1022K w dwóch odcinkach na obszarze Gminy Alwernia
- Dostawa fabrycznie nowych krzeseł obrotowych do Oddziału ZUS w Chrzanowie i Inspektoratów ZUS w Olkuszu, Oświęcimiu, Wadowicach i Suchej Beskidzkiej
więcej: przetargi w Chrzanowie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- "Dostawa w sezonie grzewczym 2024/2025 oleju opałowego (napędowego grzewczego) do kotłowni w budynkach szkół Gminy Masłów na okres 12 miesięcy"
- Dostawa oleju opałowego lekkiego dla szkół w Gronkowie, Krempachach, Nowej Białej, GOK w Łopusznej i WDK w Krempachach oraz budynku gminnego w Krempachach
- Dostawa oleju napędowego DIESEL oraz oleju opałowego do siedziby zamawiającego.
- Dostawa oleju opałowego
- Sukcesywna dostawa oleju opałowego na cele grzewcze dla obiektów Zamawiającego na lata 2025-2027
- dostawa: oleju napędowego w okresie lipiec 2006 - czerwiec 2007, oleju opałowego lekkiego w okresie wrzesień 2006 - sierpień 2007, oleju silnikowego, hydraulicznego i płynów eksploatacyjnych do pojazdów w okresie lipiec 2006 - czerwiec 2006.
więcej: Olej opałowy »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.