eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Tarnów › Dostawa do Komendy Miejskiej Państwowej Straży Pożarnej w Tarnowie umundurowania strażaka PSP.

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2010-11-12

Tarnów: Dostawa do Komendy Miejskiej Państwowej Straży Pożarnej w Tarnowie umundurowania strażaka PSP.
Numer ogłoszenia: 320761 - 2010; data zamieszczenia: 12.11.2010
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Komenda Miejska Państwowej Straży Pożarnej , ul. Klikowska 39, 33-100 Tarnów, woj. małopolskie, tel. 014 6317003.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.straz.tarman.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa do Komendy Miejskiej Państwowej Straży Pożarnej w Tarnowie umundurowania strażaka PSP..

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Część 1 - czapka wyjściowa zimowa podoficerska 2 szt., czapka wyjściowa letnia podoficerska 2 szt., beret 58 szt., czapka służbowa zimowa 12 szt. Część 2 - hełm strażacki 10 szt. Część 3 - mundur wyjściowy zimowy 2 kpl., mundur wyjściowy letni 2 kpl., mundur służbowy 2 kpl., sweter służbowy 2 szt., kurtka ? 55 szt., spodnie letnie 2 szt., szalik zimowy 2 szt., szalik letni 2 szt., peleryna przeciwdeszczowa 2 szt. Część 4 - rękawiczki zimowe 2 pary., rękawiczki letnie 2 pary. Część 5 - koszula służbowa z dł. rękawem 56 szt., koszula służbowa z kr. rękawem pod krawat 28 szt., koszula służbowa z kr. rękawem kołnierzyk wykładany 28 szt., koszula wyjściowa z dł. rękawem 48 szt., koszula wyjściowa z kr. rękawem pod krawat 24 szt., koszula wyjściowa z kr. rękawem kołnierzyk wykładany 24 szt. Część 6 - skarpety zimowe 54 pary, skarpety letnie 54 pary. Część 7 - botki ocieplane 2pary, półbuty wyjściowe 32 pary, półbuty służbowe 116 par, obuwie koszarowe 170 par, buty strażackie gumowe 25 par. Część 8 - płaszcz zimowy 2 szt., płaszcz letni z podpinką 2 szt. Część 9 - sznur galowy podoficerski 2 szt. Część 10 - ubranie koszarowe 4 części 30 kpl., ubranie koszarowe 3 części (bez kamizelki ocieplanej) 60 kpl., ubranie KDS 5 kpl. Część 11 - koszulka letnia z emblematem i napisem straż (haft) 350 szt., koszulka zimowa 370 szt., koszulka letnia typu polo z emblematem i napisem straż (haft) 20 szt. Część 12 - rękawice specjalne 75 par. Część 13 - pas strażacki (bojowy) 35 szt. Część 14 teczka służbowa 34 szt., walizka (torba podróżna) 34 szt. Część 15 - pasek do spodni 40 szt., pokrowiec na mundur 32 szt. Opis przedmiotu zamówienia: Przedmiot zamówienia stanowić będzie dostawa do siedziby Zamawiającego na koszt i transportem Wykonawcy następujących przedmiotów: 1. przedmioty ubioru wyjściowego, 2. przedmioty ubioru służbowego, 3. przedmioty odzieży specjalnej, 4. przedmioty środków ochrony indywidualnej, 5. przedmioty ekwipunku osobistego, - ubranie koszarowe czteroczęściowe, kamizelka bez rękawów, ubranie koszarowe trzy częściowe bez kamizelki, ubranie Kadry Dowódczo - Sztabowej, wykonane zgodnie z Zarządzeniem Nr 9 Komendanta Głównego Państwowej Straży Pożarnej z dnia 05 lutego 2007r w sprawie wzorców oraz szczegółowych wymagań, cech technicznych i jakościowych przedmiotów umundurowania, odzieży specjalnej i środków ochrony indywidualnej użytkowanych w Państwowej Straży Pożarnej (Dziennik Urzędowy Komendanta Głównego Państwowej Straży Pożarnej z 23 października 2009r. Nr 2, poz. 17), - skarpety letnie i zimowe wykonane z bawełny w kolorze czarnym, - rękawice specjalne pięciopalczaste, ze ściągaczem, część zewnętrzna rękawicy tkaninowa, część chwytna wykonana z tkaniny lub skóry, - hełm z chowaną przyłbicą do wewnątrz..

II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 35.81.11.00-3, 18.10.00.00-0.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 15.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w dniach: 30.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga złożenia wadium.

III.2) ZALICZKI

  • Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie.

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie.

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie.

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie.

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie.

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

  • III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:

  • III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

    • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
    • aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
  • III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

    Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

    III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

    • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
  • III.4.3.2) zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego miejsca zamieszkania albo zamieszkania osoby, której dokumenty dotyczą, w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert - albo oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio miejsca zamieszkania osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, jeżeli w miejscu zamieszkania osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się takiego zaświadczenia


III.5) INFORMACJA O DOKUMENTACH POTWIERDZAJĄCYCH, ŻE OFEROWANE DOSTAWY , USŁUGI LUB ROBOTY BUDOWLANE ODPOWIADAJĄ OKREŚLONYM WYMAGANIOM

W zakresie potwierdzenia, że oferowane dostawy, usługi lub roboty budowlane odpowiadają określonym wymaganiom należy przedłożyć:

  • próbki, opisy lub fotografie
  • inne dokumenty

    Do oferty należy dołączyć jeden egzemplarz ubrania koszarowego, ubrania kadry dowódczo - sztabowej oraz rękawic specjalnych (wzorcowe) które służyć będą do porównania przy odbiorze dostawy od Wykonawcy wybranego w wyniku procedury przetargowej. Ubrania oraz rękawice pozostałych Wykonawców zostaną zwrócone na ich koszt po wyborze Wykonawcy - dotyczy również ubrań i rękawic Wykonawcy wyłonionego do realizacji zamówienia w ramach przeprowadzonej procedury, - świadectwo dopuszczenia wyrobów służących zapewnieniu bezpieczeństwa (dotyczy: hełmu strażackiego, rękawic specjalnych, butów specjalnych gumowych, pasa strażackiego) - kserokopia potwierdzona za zgodność z oryginałem przez osobę uprawnioną, Wykonawcy dołączą do oferty.

III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.

IV.3) ZMIANA UMOWY

Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: nie

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.straz.tarman.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: jak w pkt I.1, pokój nr 203, Sekretariat, II piętro..

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 22.11.2010 godzina 10:00, miejsce: Komenda Miejska Państwowej Straży Pożarnej w Tarnowie ul. Klikowska 39, pokój nr 203, Sekretariat, II piętro..

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Nie dotyczy..

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: czapka wyjściowa zimowa podoficerska, czapka wyjściowa letnia podoficerska, beret, czapka służbowa zimowa..

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: czapka wyjściowa zimowa podoficerska 2 szt., czapka wyjściowa letnia podoficerska 2 szt., beret 58 szt., czapka służbowa zimowa 12 szt..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 35.81.11.00-3, 18.10.00.00-0.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 30.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: hełm strażacki.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: hełm strażacki 10 szt..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 35.81.11.00-3, 18.10.00.00-0.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 30.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: mundur wyjściowy zimowy, mundur wyjściowy letni, mundur służbowy, sweter służbowy, kurtka ?, spodnie letnie, szalik zimowy, szalik letni, peleryna przeciwdeszczowa..

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: mundur wyjściowy zimowy 2 kpl., mundur wyjściowy letni 2 kpl., mundur służbowy 2 kpl., sweter służbowy 2 szt., kurtka ? 55 szt., spodnie letnie 2 szt., szalik zimowy 2 szt., szalik letni 2 szt., peleryna przeciwdeszczowa 2 szt..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 35.81.11.00-3, 18.10.00.00-0.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 30.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: rękawiczki zimowe, rękawiczki letnie.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: rękawiczki zimowe 2 pary, rękawiczki letnie 2 pary..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 35.81.11.00-3, 18.10.00.00-0.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 30.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 5 NAZWA: koszula służbowa z dł. rękawem., koszula służbowa z kr. rękawem pod krawat, koszula służbowa z kr. rękawem kołnierzyk wykładany, koszula wyjściowa z dł. rękawem, koszula wyjściowa z kr. rękawem pod krawat, koszula wyjściowa z kr. rękawem kołnierzyk wykładany..

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: koszula służbowa z dł. rękawem 56 szt., koszula służbowa z kr. rękawem pod krawat 28 szt., koszula służbowa z kr. rękawem kołnierzyk wykładany 28 szt., koszula wyjściowa z dł. rękawem 48 szt., koszula wyjściowa z kr. rękawem pod krawat 24 szt., koszula wyjściowa z kr. rękawem kołnierzyk wykładany 24 szt..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 35.81.11.00-3, 18.10.00.00-0.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 30.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 6 NAZWA: skarpety zimowe, skarpety letnie..

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: skarpety zimowe 54 pary, skarpety letnie 54 pary..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 35.81.11.00-3, 18.10.00.00-0.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 30.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 7 NAZWA: botki ocieplane, półbuty wyjściowe, półbuty służbowe, obuwie koszarowe, buty strażackie gumowe..

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: botki ocieplane 2pary, półbuty wyjściowe 32 pary, półbuty służbowe 116 par, obuwie koszarowe 170 par, buty strażackie gumowe 25 par..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 35.81.11.00-3, 18.10.00.00-0.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 30.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 8 NAZWA: płaszcz zimowy, płaszcz letni z podpinką..

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: płaszcz zimowy 2 szt., płaszcz letni z podpinką 2 szt..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 35.81.11.00-3, 18.10.00.00-0.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 30.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 9 NAZWA: sznur galowy podoficerski 2 szt..

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: sznur galowy podoficerski 2 szt..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 35.81.11.00-3, 18.10.00.00-0.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 30.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 10 NAZWA: ubranie koszarowe 4 części, ubranie koszarowe 3 części (bez kamizelki ocieplanej), ubranie KDS..

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: ubranie koszarowe 4 części 30 kpl., ubranie koszarowe 3 części (bez kamizelki ocieplanej) 60 kpl., ubranie KDS 5 kpl..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 35.81.11.00-3, 18.10.00.00-0.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 30.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 11 NAZWA: koszulka letnia z emblematem i napisem straż (haft), koszulka zimowa, koszulka letnia typu polo z emblematem i napisem straż (haft)..

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: koszulka letnia z emblematem i napisem straż (haft) 350 szt., koszulka zimowa 370 szt., koszulka letnia typu polo z emblematem i napisem straż (haft) 20 szt..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 35.81.11.00-3, 18.10.00.00-0.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 30.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 12 NAZWA: rękawice specjalne..

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: rękawice specjalne 75 par..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 35.81.11.00-3, 18.10.00.00-0.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 30.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 13 NAZWA: pas strażacki (bojowy)..

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: pas strażacki (bojowy) 35 szt..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 35.81.11.00-3, 18.10.00.00-0.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 30.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 14 NAZWA: teczka służbowa, walizka (torba podróżna)..

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: teczka służbowa 34 szt., walizka (torba podróżna) 34 szt..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 35.81.11.00-3, 18.10.00.00-0.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 30.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 15 NAZWA: pasek do spodni, pokrowiec na mundur..

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: pasek do spodni 40 szt., pokrowiec na mundur 32 szt..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 35.81.11.00-3, 18.10.00.00-0.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 30.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.