eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Sieradz › dostawa serwisów gwarancyjnych

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2015-11-26

Sieradz: dostawa serwisów gwarancyjnych
Numer ogłoszenia: 320716 - 2015; data zamieszczenia: 26.11.2015
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy:

V zamówienia publicznego
zawarcia umowy ramowej
ustanowienia dynamicznego systemu zakupów (DSZ)

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Powiatowy Urząd Pracy , pl. Wojewódzki 3, 98-200 Sieradz, woj. łódzkie, tel. 43 8221147, faks 43 8221331.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: dostawa serwisów gwarancyjnych.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Roczne odnowienie suportu do posiadanego przez Zamawiającego oprogramowania do wirtualizacji - 1 szt. Lp. Parametr techniczny Wymagane minimalne parametry techniczne 1. Posiadane oprogramowanie VMware vSphere Essentials Plus Bundle for 3 hosts (Max 2 processors per host and 6 cores per processor) 2. Rodzaj odnowienia Basic Support Coverage 3. Support 12 miesięcy 2. Roczne odnowienie suportu do posiadanego przez Zamawiającego oprogramowania antywirusowego - 1 szt. Lp. Parametr techniczny Wymagane minimalne parametry techniczne 1. Posiadane oprogramowanie ESET NOD32 BE SUITE - pakiet 80 licencji Eset NOD32 BE Suite z centralną administrację (RA) 2. Rodzaj odnowienia Przedłużenie 3. Support 12 miesięcy 3. Roczne odnowienie subskrypcji do posiadanego przez Zamawiającego urządzenia do zabezpieczenia sieci - 1 szt. Lp. Parametr techniczny Wymagane minimalne parametry techniczne 1. Posiadane urządzenie Fortinet FortiGate-110C 2. Rodzaj odnowienia 8x5 Bundle Renewal 3. Support 12 miesięcy 4. Roczne odnowienie subskrypcji do posiadanego przez Zamawiającego urządzenia do raportowania - 1 szt. Lp. Parametr techniczny Wymagane minimalne parametry techniczne 1. Posiadane urządzenie Fortinet FortiAnalyzer-100C 2. Rodzaj odnowienia 8x5 Enhanced FortiCare 3. Support 12 miesięcy 5. Roczne odnowienie suportu do posiadanego przez Zamawiającego oprogramowania do backupu - 1 szt. Lp. Proponowany parametr techniczny 1. Posiadane oprogramowanie EMC Networker Faststart 10 Client 2. Rodzaj odnowienia Maintenance 3. Support 12 miesięcy 6. Roczne odnowienie suportu do posiadanego przez Zamawiającego urządzenia do backupu - 1 szt. Lp. Proponowany parametr techniczny 4. Posiadane urządzenie EMC Data Domain DD160-7X5: 3.5T, license boost; SN 4F12141007 5. Rodzaj odnowienia enhanced support 6. Support 12 miesięcy 7. Roczne odnowienie suportu do posiadanego przez Zamawiającego systemu składowania danych - 1 szt. Lp. Proponowany parametr techniczny 7. Posiadane urządzenie EMC AX4 SN: FCNMM104100020 8. Rodzaj odnowienia Premium hardware support 9. Support 12 miesięcy Oprócz przedłużenia suportów i gwarancji do powyższych urządzeń i oprogramowania, osoby wykonujące zamówienie, wymienione w załączniku nr 5a, muszą wykonać: 1. Data Domain - Przegląd urządzenia i konserwacja. Sprawdzenie zajętości zasobów, stopnia deduplikacji, kontrola ewentualnych błędów. Odnowienie wsparcia i aktualizacja oprogramowania do najnowszej wspieranej wersji. 2. NetWorker - Przegląd systemu, korekta błędów (jeśli występują), ewentualna modyfikacja polityk i ustawień systemu na życzenie administratora. Odnowienie wsparcia i aktualizacja do najnowszej wspieranej wersji 3. Vmware - Przegląd systemu, sprawdzenie logów, sprawdzenie poprawności działania i ewentualna modyfikacja VDP. Odnowienie wsparcia i aktualizacja oprogramowania do najnowszej wspieranej wersji (ewentualna integracja VDP z DataDomain jeśli wersja sprzętu i oprogramowania na to pozwoli) 4. EMC AX4 - Przegląd urządzenia i konserwacja. Sprawdzenie zajętości zasobów. Odnowienie wsparcia i aktualizacja oprogramowania do najnowszej wersji 5. Integracja najnowszych wspieranej wersji w celu optymalizacji wydajności..

II.1.5)

  przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających

  • Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających

II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 48.76.10.00 - Pakiety oprogramowania antywirusowego 48.21.00.00 - Pakiety oprogramowania dla sieci 48.73.20.00 - Pakiety oprogramowania do zabezpieczania danych .

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 31.12.2015.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.2) ZALICZKI

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • 1. O udzielenie zamówienia może ubiegać się Wykonawca spełniający warunki zawarte w art. 22 ustawy PZP a w szczególności: 1.1. Wykonawca posiada uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień. 1.2. Wykonawca posiada wiedzę i doświadczenie do wykonania zamówienia. 1.3. Dysponuje odpowiednim potencjałem technicznym. 1.4. Dysponuje osobami zdolnymi do wykonania zamówienia. 1.5. Wykonawca znajduje się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia. 2. Wykonawca nie podlega wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia, na podstawie art. 24 ustawy PZP. 3. Stwierdzenie spełnienia warunków odbędzie się poprzez analizę i ocenę dokumentów żądanych przez zamawiającego od Wykonawcy. 4. Zamawiający wezwie Wykonawców, którzy do oferty nie załączyli oświadczeń lub dokumentów potwierdzających spełnienie warunków udziału w postępowaniu oraz spełnienia przez oferowane roboty wymagań określonych przez Zamawiającego lub złożyli dokumenty zawierające błędy do ich uzupełnienia w wyznaczonym terminie - chyba, że mimo ich uzupełnienia konieczne będzie unieważnienie postępowania.

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Wykonawca posiada wiedzę i doświadczenie do wykonania zamówienia.

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Dysponuje odpowiednim potencjałem technicznym.

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Dysponuje osobami zdolnymi do wykonania zamówienia.

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Wykonawca znajduje się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia.

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:

  • potwierdzenie posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania, w szczególności koncesje, zezwolenia lub licencje;
  • wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami;
  • oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień;

III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

  • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
  • aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na zasoby innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.

III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

  • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.3.2)

  • zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego miejsca zamieszkania albo zamieszkania osoby, której dokumenty dotyczą, w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego miejsca zamieszkania albo zamieszkania osoby, której dokumenty dotyczą, w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 10 -11 ustawy - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert.

III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej

  • lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

  • 1 - Cena - 95
  • 2 - okres serwisu gwarancyjnego na dostarczony sprzet i oprogramowanie - 5

IV.2.2)

  przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna, adres strony, na której będzie prowadzona:

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: pupsieradz.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Powiatowy Urząd Pracy w Sieradz, Pl. Wojewódzki 3 VII piętro, pok. 729.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 04.12.2015 godzina 12:00, miejsce: Powiatowy Urząd Pracy w Sieradz, Pl. Wojewódzki 3 VII piętro, pok. 731.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.