Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2015-11-26
Sieradz: dostawa serwisów gwarancyjnych
Numer ogłoszenia: 320716 - 2015; data zamieszczenia: 26.11.2015
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy:
V | zamówienia publicznego |
zawarcia umowy ramowej | |
ustanowienia dynamicznego systemu zakupów (DSZ) |
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Powiatowy Urząd Pracy , pl. Wojewódzki 3, 98-200 Sieradz, woj. łódzkie, tel. 43 8221147, faks 43 8221331.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: dostawa serwisów gwarancyjnych.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.
II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Roczne odnowienie suportu do posiadanego przez Zamawiającego oprogramowania do wirtualizacji - 1 szt. Lp. Parametr techniczny Wymagane minimalne parametry techniczne 1. Posiadane oprogramowanie VMware vSphere Essentials Plus Bundle for 3 hosts (Max 2 processors per host and 6 cores per processor) 2. Rodzaj odnowienia Basic Support Coverage 3. Support 12 miesięcy 2. Roczne odnowienie suportu do posiadanego przez Zamawiającego oprogramowania antywirusowego - 1 szt. Lp. Parametr techniczny Wymagane minimalne parametry techniczne 1. Posiadane oprogramowanie ESET NOD32 BE SUITE - pakiet 80 licencji Eset NOD32 BE Suite z centralną administrację (RA) 2. Rodzaj odnowienia Przedłużenie 3. Support 12 miesięcy 3. Roczne odnowienie subskrypcji do posiadanego przez Zamawiającego urządzenia do zabezpieczenia sieci - 1 szt. Lp. Parametr techniczny Wymagane minimalne parametry techniczne 1. Posiadane urządzenie Fortinet FortiGate-110C 2. Rodzaj odnowienia 8x5 Bundle Renewal 3. Support 12 miesięcy 4. Roczne odnowienie subskrypcji do posiadanego przez Zamawiającego urządzenia do raportowania - 1 szt. Lp. Parametr techniczny Wymagane minimalne parametry techniczne 1. Posiadane urządzenie Fortinet FortiAnalyzer-100C 2. Rodzaj odnowienia 8x5 Enhanced FortiCare 3. Support 12 miesięcy 5. Roczne odnowienie suportu do posiadanego przez Zamawiającego oprogramowania do backupu - 1 szt. Lp. Proponowany parametr techniczny 1. Posiadane oprogramowanie EMC Networker Faststart 10 Client 2. Rodzaj odnowienia Maintenance 3. Support 12 miesięcy 6. Roczne odnowienie suportu do posiadanego przez Zamawiającego urządzenia do backupu - 1 szt. Lp. Proponowany parametr techniczny 4. Posiadane urządzenie EMC Data Domain DD160-7X5: 3.5T, license boost; SN 4F12141007 5. Rodzaj odnowienia enhanced support 6. Support 12 miesięcy 7. Roczne odnowienie suportu do posiadanego przez Zamawiającego systemu składowania danych - 1 szt. Lp. Proponowany parametr techniczny 7. Posiadane urządzenie EMC AX4 SN: FCNMM104100020 8. Rodzaj odnowienia Premium hardware support 9. Support 12 miesięcy Oprócz przedłużenia suportów i gwarancji do powyższych urządzeń i oprogramowania, osoby wykonujące zamówienie, wymienione w załączniku nr 5a, muszą wykonać: 1. Data Domain - Przegląd urządzenia i konserwacja. Sprawdzenie zajętości zasobów, stopnia deduplikacji, kontrola ewentualnych błędów. Odnowienie wsparcia i aktualizacja oprogramowania do najnowszej wspieranej wersji. 2. NetWorker - Przegląd systemu, korekta błędów (jeśli występują), ewentualna modyfikacja polityk i ustawień systemu na życzenie administratora. Odnowienie wsparcia i aktualizacja do najnowszej wspieranej wersji 3. Vmware - Przegląd systemu, sprawdzenie logów, sprawdzenie poprawności działania i ewentualna modyfikacja VDP. Odnowienie wsparcia i aktualizacja oprogramowania do najnowszej wspieranej wersji (ewentualna integracja VDP z DataDomain jeśli wersja sprzętu i oprogramowania na to pozwoli) 4. EMC AX4 - Przegląd urządzenia i konserwacja. Sprawdzenie zajętości zasobów. Odnowienie wsparcia i aktualizacja oprogramowania do najnowszej wersji 5. Integracja najnowszych wspieranej wersji w celu optymalizacji wydajności..
II.1.5)
przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających
- Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających
II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 48.76.10.00 - Pakiety oprogramowania antywirusowego 48.21.00.00 - Pakiety oprogramowania dla sieci 48.73.20.00 - Pakiety oprogramowania do zabezpieczania danych .
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 31.12.2015.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.2) ZALICZKI
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
1. O udzielenie zamówienia może ubiegać się Wykonawca spełniający warunki zawarte w art. 22 ustawy PZP a w szczególności: 1.1. Wykonawca posiada uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień. 1.2. Wykonawca posiada wiedzę i doświadczenie do wykonania zamówienia. 1.3. Dysponuje odpowiednim potencjałem technicznym. 1.4. Dysponuje osobami zdolnymi do wykonania zamówienia. 1.5. Wykonawca znajduje się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia. 2. Wykonawca nie podlega wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia, na podstawie art. 24 ustawy PZP. 3. Stwierdzenie spełnienia warunków odbędzie się poprzez analizę i ocenę dokumentów żądanych przez zamawiającego od Wykonawcy. 4. Zamawiający wezwie Wykonawców, którzy do oferty nie załączyli oświadczeń lub dokumentów potwierdzających spełnienie warunków udziału w postępowaniu oraz spełnienia przez oferowane roboty wymagań określonych przez Zamawiającego lub złożyli dokumenty zawierające błędy do ich uzupełnienia w wyznaczonym terminie - chyba, że mimo ich uzupełnienia konieczne będzie unieważnienie postępowania.
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Wykonawca posiada wiedzę i doświadczenie do wykonania zamówienia.
III.3.3) Potencjał techniczny
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Dysponuje odpowiednim potencjałem technicznym.
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Dysponuje osobami zdolnymi do wykonania zamówienia.
III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Wykonawca znajduje się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia.
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:
- potwierdzenie posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania, w szczególności koncesje, zezwolenia lub licencje;
- wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami;
- oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień;
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
- aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
- wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na zasoby innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
- nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
- nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
- nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
III.4.3.2)
- zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego miejsca zamieszkania albo zamieszkania osoby, której dokumenty dotyczą, w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
- zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego miejsca zamieszkania albo zamieszkania osoby, której dokumenty dotyczą, w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 10 -11 ustawy - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert.
III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej
- lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
- 1 - Cena - 95
- 2 - okres serwisu gwarancyjnego na dostarczony sprzet i oprogramowanie - 5
IV.2.2)
przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna, adres strony, na której będzie prowadzona: |
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: pupsieradz.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Powiatowy Urząd Pracy w Sieradz, Pl. Wojewódzki 3 VII piętro, pok. 729.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 04.12.2015 godzina 12:00, miejsce: Powiatowy Urząd Pracy w Sieradz, Pl. Wojewódzki 3 VII piętro, pok. 731.
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
INNE PRZETARGI Z SIERADZA
- Dostawa sprzętu i narzędzi jednorazowych do zabiegów endoskopowych, laparoskopowych i bronchoskopowych
- Remont pomieszczeń biurowych w budynku Sądu Okręgowego w Sieradzu przy Al. Zwycięstwa 1
- Remont oddziału 1 pawilonu A na potrzeby działu terapeutycznego w Zakładzie Karnym w Sieradzu.
- Dostawa oleju opałowego
- Budowa ulic Harcerskiej, Antoniego Cierplikowskiego i Sybiraków w Sieradzu
więcej: przetargi w Sieradzu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- "Migracja z rozszerzeniem ESET do wersji ESET Protect Enterprise ...., Zakup urządzenia klasy UTM w klasterze HA wraz z subskrypcją ...., Rozbudowa systemu kopii zapasowych o licencję dla serwera..."
- Przedłużenie subskrypcji dla posiadanych przez Zamawiającego licencji oprogramowania antywirusowego
- Dostawa i wdrożenie systemu do obsługi Podmiotowego Systemu Finansowania przez Operatora - ARR S.A. w Koninie
- Dostawa sprzętu komputerowego i oprogramowania - 6 zadań
- Papier offset gramat. 70g/m kw., arkusz A-1 - Objęte zakresem GPA
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.