eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Żabno › Utrzymanie terenów zielonych na terenie miasta Żabno w latach 2016 - 2019

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2015-11-26

Żabno: Utrzymanie terenów zielonych na terenie miasta Żabno w latach 2016 - 2019
Numer ogłoszenia: 320680 - 2015; data zamieszczenia: 26.11.2015
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy:

V zamówienia publicznego
zawarcia umowy ramowej
ustanowienia dynamicznego systemu zakupów (DSZ)

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Żabno , ul. Jagiełły 1, 33-240 Żabno, woj. małopolskie, tel. 14 6456373, faks 14 6456420.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.zabno.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Utrzymanie terenów zielonych na terenie miasta Żabno w latach 2016 - 2019.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Roczny zakres prac dotyczących utrzymania terenów zielonych na terenie miasta Żabno : 1. Koszenie trawników 3 x w miesiącu x 7 miesięcy - 11884 m2/jednorazowo 2. Koszenie trawników 1 x w miesiącu - 3 695 m2/jednorazowo 3. Sprzątanie chodników i placów (312 dni w roku) - 4 196 m2/jednorazowo 4. Odśnieżanie chodników i placów (30 x w roku) - 4 196 m2/jednorazowo 5. Posypywanie chodników i plant (30 x w roku) - 4 196 m2/jednorazowo 6. Zbieranie piasku po zimie, załadunek i wywóz - 4 196 m2/jednorazowo 7. Grabienie liści w okresie jesiennym (4x) - 14 590 m2/jednorazowo 8. Wywóz śmieci po sprzątaniu, trawy, żywopłotów (1 x w miesiącu) - 12 razy 9. Wywóz liści po grabieniu (4x) - 4 razy Prace na terenie plant działka nr 877 (koło dębu) 10. Odchwaszczanie ręczne rabat 285 m2 2 razy w miesiącu przez okres 6 miesięcy 11. Profilowanie brzegów rabat 2 razy w roku 12. Cięcia pielęgnacyjne bylin, krzewów liściastych i żywopłotów a rabatach 3 razy w sezonie w zależności od potrzeb 13. Nawożenie rabat (z materiałami) 2 razy w sezonie 14. Ochrona chemiczna roślin przed szkodnikami i chorobami grzybowymi 3 razy w sezonie 15. Wymiana kwiatów jednorocznych na rabacie 2 razy w sezonie robocizna wraz z materiałami - zmiana jesienna Bratki - 630 szt. - zmiana wiosenno-letnia Begonia - 630 szt. 16. Uzupełnienie warstwy kory na rabatach 1 raz w sezonie wraz z materiałami 17. Podlewanie trawnika i roślin na rabatach - wg potrzeb - wodę zapewni Zamawiający 18. Areacja trawnika 1855 m2 1 raz w sezonie 19. Nawożenie trawnika wraz z materiałami ( nawóz np. Azofoska) 5 razy w sezonie 20. Ochrona chemiczna trawnika przed chwastami dwuliściennych 3 razy w sezonie 21. Czyszczenie ławek - 1 raz w miesiącu (12 razy w roku) 22. Usuwanie chwastów z chodników poprzez oprysk chemiczny 2 razy w sezonie Prace koło pomnika ul. Jagiełły, róg ul. Warszawska, ul. Dąbrowskiego i ul. Dąbrowskiego i 3 Maja 23. Odchwaszczanie ręczne rabat 278,50 m2 2 razy w miesiącu przez okres 6 miesięcy 24. Profilowanie brzegów rabat 2 razy w roku 25. Cięcia pielęgnacyjne bylin, krzewów liściastych i żywopłotów na rabatach 3 razy w sezonie w zależności od potrzeb 26. Nawożenie rabat (z materiałami) 2 razy w sezonie 27. Ochrona chemiczna roślin przed szkodnikami i chorobami grzybowymi 3 razy w sezonie 28. Uzupełnienie warstwy kory na rabatach 1 raz w sezonie wraz z materiałami 29. Areacja trawnika 2820 m2 1 raz w sezonie 30. Podlewanie trawnika i roślin na rabatach - wg potrzeb - wodę zapewni Zamawiający 31. Utrzymanie krzewów szt. 10 róg ul. Dąbrowskiego i ul. 3 Maja 32. Wymiana kwiatów jednorocznych na rabacie 1 razy w sezonie robocizna wraz z materiałami - zmiana wiosenno-letnia Begonia - 1 200 szt. Prace na terenie plant działka koło fontanny i pl. Grunwaldzki 33. Odchwaszczanie ręczne rabat 513 m2 2 razy w miesiącu przez okres 6 miesięcy 34. Profilowanie brzegów rabat 2 razy w roku 35. Cięcia pielęgnacyjne bylin, krzewów liściastych i żywopłotów a rabatach 3 razy w sezonie w zależności od potrzeb 36. Nawożenie rabat (z materiałami) 2 razy w sezonie 37. Ochrona chemiczna roślin przed szkodnikami i chorobami grzybowymi 3 razy w sezonie 38. Wymiana kwiatów jednorocznych na rabacie 2 razy w sezonie robocizna wraz z materiałami - zmiana jesienna Bratki - 1 000 szt. - zmiana wiosenno-letnia Begonia - 1 000 szt. 39. Uzupełnienie warstwy kory na rabatach 1 raz w sezonie wraz z materiałami 40. Podlewanie trawnika i roślin na rabatach - wg potrzeb - wodę zapewni Zamawiający 41. Areacja trawnika 1910 m2 1 raz w sezonie 42. Nawożenie trawnika wraz z materiałami ( nawóz np. Azofoska) 5 razy w sezonie 43. Ochrona chemiczna trawnika przed chwastami dwuliściennych 3 razy w sezonie 44. Czyszczenie ławek - 1 raz w miesiącu (12 razy w roku) 45. Usuwanie chwastów z chodników poprzez oprysk chemiczny 2 razy w sezonie.

II.1.5)

  przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających

  • Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających

II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.20.00.00 - 90.20.00.00 .

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 31.12.2019.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Nie jest wymagane

III.2) ZALICZKI

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający będzie dokonywał oceny spełniania ww warunków metodą spełnia /nie spełnia na podstawie treści złożonych przez wykonawcę oświadczeń i dokumentów które należy dołączyć do oferty, tj : a.oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu o których mowa w art. 22 ust. 1 Ustawy Prawo Zamówień Publicznych

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający będzie dokonywał oceny spełniania ww warunków metodą spełnia /nie spełnia na podstawie treści złożonych przez wykonawcę oświadczeń i dokumentów które należy dołączyć do oferty, tj : a.oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu o których mowa w art. 22 ust. 1 Ustawy Prawo Zamówień Publicznych, b.wykazu wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, głównych usług, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów, czy zostały wykonane lub są wykonywane należycie - 1. Dowodami, o których mowa powyżej są: 1) poświadczenia, lub 2) inne dokumenty - jeżeli z uzasadnionych przyczyn o obiektywnym charakterze wykonawca nie jest w stanie uzyskać poświadczenia. 2. W przypadku gdy zamawiający jest podmiotem, na rzecz którego usługi wskazane w wykazie zostały wcześniej wykonane, wykonawca nie ma obowiązku przedkładania dowodów. 3. Aby warunek został spełniony należy w wykazie wykazać co najmniej 1 zadanie związane z utrzymaniem terenów zielonych o wartości 150 000,00 PLN - załącznik nr 4 do SIWZ i na potwierdzenie że usługi te zostały wykonane w sposób należyty i prawidłowo ukończone załączyć w/w dowody.

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający będzie dokonywał oceny spełniania ww warunków metodą spełnia /nie spełnia na podstawie treści złożonych przez wykonawcę oświadczeń i dokumentów które należy dołączyć do oferty, tj : a.oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu o których mowa w art. 22 ust. 1 Ustawy Prawo Zamówień Publicznych

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający będzie dokonywał oceny spełniania ww warunków metodą spełnia /nie spełnia na podstawie treści złożonych przez wykonawcę oświadczeń i dokumentów które należy dołączyć do oferty, tj : a.oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu o których mowa w art. 22 ust. 1 Ustawy Prawo Zamówień Publicznych

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający będzie dokonywał oceny spełniania ww warunków metodą spełnia /nie spełnia na podstawie treści złożonych przez wykonawcę oświadczeń i dokumentów które należy dołączyć do oferty, tj : a.oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu o których mowa w art. 22 ust. 1 Ustawy Prawo Zamówień Publicznych

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:

  • wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, głównych dostaw lub usług, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy lub usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów, czy zostały wykonane lub są wykonywane należycie;

III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

  • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
  • aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenia zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

  • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej

  • lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

  • 1 - Cena - 97
  • 2 - Aspekt społeczny - 3

IV.2.2)

  przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna, adres strony, na której będzie prowadzona:

IV.3) ZMIANA UMOWY

przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

1.Strony na wniosek Zamawiającego lub Wykonawcy dokonają w formie pisemnego aneksu zmiany wynagrodzenia należnego Wykonawcy na mocy Umowy, w przypadku wystąpienia jednej ze zmian przepisów wskazanych w art. 142 ust. 5 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych, tj. zmiany: 1)stawki podatku od towarów i usług, 2)wysokości minimalnego wynagrodzenia za pracę ustalonego na podstawie art. 2 ust. 3-5 ustawy z dnia 10 października 2002 r. o minimalnym wynagrodzeniu za pracę, 3)zasad podlegania ubezpieczeniom społecznym lub ubezpieczeniu zdrowotnemu lub wysokości stawki składki na ubezpieczenia społeczne lub zdrowotne -jeżeli zmiany te będą miały wpływ na koszty wykonania zamówienia przez wykonawcę. 2.Aneks, o którym mowa w ust. 1, wchodzić będzie każdorazowo w życie z dniem wejścia w życie zmian, o których mowa w ust. 1 pkt. 1 - 3. 3.W wypadku zmiany, o której mowa w ust. 1 pkt 1, wartość netto wynagrodzenia Wykonawcy (tj. bez podatku od towarów i usług) nie zmieni się, a określona w aneksie wartość brutto wynagrodzenia zostanie wyliczona z uwzględnieniem stawki podatku od towarów i usług, wynikającej ze zmienionych przepisów. 4.W przypadku zmiany, o której mowa w ust 1 pkt. 2 i 3, wynagrodzenie Wykonawcy zostanie podwyższone o wartość, o jaką wzrosną całkowite koszty wykonania Umowy ponoszone przez Wykonawcę, wynikającą ze zmian wynagrodzeń, ubezpieczenia społecznego lub ubezpieczenia zdrowotnego osób fizycznych bezpośrednio wykonujących czynności na rzecz Zamawiającego. 5.W przypadkach, o których mowa w ust. 1 pkt. 2 i 3, przed zawarciem aneksu, o którym mowa powyżej, Wykonawca winien złożyć niezwłocznie Zamawiającemu pisemne oświadczenie o wysokości dodatkowych koszów wynikających z wprowadzenia zmian, o których mowa w ust. 1 pkt 2 i 3. Aneks, o którym mowa w ust. 1 powyżej, powinien być zawarty przez Strony w terminie 30 dni od daty złożenia Zamawiającemu powyższego oświadczenia przez Wykonawcę.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.zabno.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Miejski Żabno ul. Jagiełły 1 33-240 Żabno.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 04.12.2015 godzina 08:00, miejsce: Urząd Miejski Żabno ul. Jagiełły 1 33-240 Żabno.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.