eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Szczecin › Remonty nieruchomości i przebudowa lokali Agencji Restrukturyzacji i Modernizacji Rolnictwa Zachodniopomorskiego Oddziału Regionalnego i Biur Powiatowych

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych


To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2016-10-10

Ogłoszenie nr 320630 - 2016 z dnia 2016-10-10 r.

Szczecin: Remonty nieruchomości i przebudowa lokali Agencji Restrukturyzacji i Modernizacji Rolnictwa Zachodniopomorskiego Oddziału Regionalnego i Biur Powiatowych
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA -

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego

Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej

nie

Nazwa projektu lub programu

Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak
Numer ogłoszenia: 302413


Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:


SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

Postępowanie zostało przeprowadzone przez centralnego zamawiającego

nie

Postępowanie zostało przeprowadzone przez podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowania

nie

Postępowanie zostało przeprowadzone wspólnie przez zamawiających

nie

Postępowanie zostało przeprowadzone wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej

nie

W przypadku przeprowadzania postępowania wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej - mające zastosowanie krajowe prawo zamówień publicznych::
Informacje dodatkowe:

I. 1) NAZWA I ADRES: Agencja Restrukturyzacji i Modernizacji Rolnictwa Zachodniopomorski Oddział Regionalny, krajowy numer identyfikacyjny 1061308300161, ul. ul. Szafera  10, 71245   Szczecin, państwo , woj. zachodniopomorskie, tel. 914 698 400, faks 914 394 763, e-mail
Adres strony internetowej (URL): www.arimr.gov.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:

Inny: Agencja wykonawcza

I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (jeżeli dotyczy):

Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego udzielania zamówienia, w tym w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej (jeżeli zamówienie zostało udzielone przez każdego z zamawiających indywidualnie informacja w sekcji I jest podawana przez każdego z zamawiających, jeżeli zamówienie zostało udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających w sekcji I należy wskazać który z zamawiających zawarł umowę):

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:

Remonty nieruchomości i przebudowa lokali Agencji Restrukturyzacji i Modernizacji Rolnictwa Zachodniopomorskiego Oddziału Regionalnego i Biur Powiatowych

Numer referencyjny (jeżeli dotyczy):

II.2) Rodzaj zamówienia:

Roboty budowlane

II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

1.Przedmiotem zamówienia jest wykonanie robót budowlanych obejmujących: 1) wymianę zniszczonych w wyniku bieżącej eksploatacji wykładzin podłogowych w Zachodniopomorskim Oddziale Regionalnym z siedzibą w Szczecinie i Biurach Powiatowych z siedzibami w Białogardzie, Choszcznie, Złocieńcu, Nowogardzie, Golczewie, Siemyślu, Pyrzycach, Stargardzie, Szczecinku oraz wymianę płytek gresowych w pomieszczeniu socjalnym w Biurze Powiatu Kołobrzeskiego z siedzibą w Siemyślu przy ul. Kołobrzeskiej 14 w Siemyślu, 2)termomodernizację części budynku i wykonanie renowacji docieplonych dwóch ścian budynku z usunięciem glonów i likwidacją pęknięć ścian na II piętrze w Biurze Powiatu Choszczeńskiego przy ul. Dąbrowszczaków 29 w Choszcznie, 3)docieplenie poddasza i montaż wiatrołapu w sali obsługi klienta w Biurze Powiatu Goleniowskiego przy ul. Batalionów Chłopskich 3 w Nowogardzie, 4)termomodernizację części budynku wraz z dociepleniem i wymianą pokrycia dachu oraz naprawę schodów wejściowych na skarpie przed wejściem do lokalu Biura Powiatu Wałeckiego przy ul. Kościuszki 16 w Mirosławcu. Wykonawca zobowiązany jest do wykonywania robót w taki sposób, aby nie oddziaływać na osoby i urządzenia znajdujące się w budynku. W przypadku robót polegających na wymianie wykładzin podłogowych i gresu pomieszczenia przeznaczone do ich wymiany zostaną protokolarnie przekazane w terminach zgodnie z harmonogramem wykonywania robót przekazanym przez Wykonawcę. 2.Budynki w trakcie wykonywanych robót będą użytkowane, dostęp do nich będą miały osoby trzecie i w czasie wykonania zamówienia nie ma możliwości wyłączenia budynków z normalnego używania. Wykonawca zobowiązany jest do wykonywania robót w taki sposób, aby nie oddziaływać na osoby i urządzenia znajdujące się w budynku. W przypadku robót polegających na wymianie wykładzin podłogowych i gresu pomieszczenia przeznaczone do ich wymiany zostaną protokolarnie przekazane w terminach zgodnie z harmonogramem wykonywania robót przekazanym przez Wykonawcę. 3.Zakres zamówienia zostanie wykonany zgodnie z opracowanymi dokumentacjami projektowymi, specyfikacjami technicznymi wykonania i odbioru robót oraz przedmiarami. 4.Zamawiający dopuścił składanie ofert częściowych na realizację przedmiotu zamówienia w zakresie następujących części zamówienia: Zadanie nr 1 - Wymiana wykładzin podłogowych w Zachodniopomorskim Oddziale Regionalnym z siedzibą w Szczecinie i Biurach Powiatowych z siedzibami w Białogardzie, Choszcznie, Złocieńcu, Nowogardzie, Golczewie, Siemyślu, Pyrzycach, Stargardzie, Szczecinku oraz wymiana płytek gresowych w pomieszczeniu socjalnym w Biurze Powiatu Kołobrzeskiego z siedzibą w Siemyślu Zadanie nr 2 - Termomodernizacja części budynku i renowacja docieplonych dwóch ścian budynku z usunięciem glonów i likwidacją pęknięć ścian na II piętrze w Biurze Powiatu Choszczeńskiego przy ul. Dąbrowszczaków 29 w Choszcznie. Zadanie nr 3 - Docieplenie poddasza i montaż wiatrołapu w sali obsługi klienta w Biurze Powiatu Goleniowskiego przy ul. Batalionów Chłopskich 3 w Nowogardzie. Zadanie nr 4 - Termomodernizacja części budynku wraz z dociepleniem i wymiana pokrycia dachu oraz naprawa schodów wejściowych na skarpie przed wejściem do lokalu Biura Powiatu Wałeckiego przy ul. Kościuszki 16 w Mirosławcu. 5.Przedmiary robót mają charakter pomocniczy, celem ułatwienia wyliczenia ceny ofertowej. Przedmiot zamówienia obejmuje wszelkie prace wynikające z dokumentacji technicznej określonej dla każdego z zadań 1-4. 6.Podane w dokumentacji projektowej, specyfikacjach technicznych, przedmiarach robót i wykazach materiałów nazwy własne są przykładowe. Dopuszcza się materiały, technologie i urządzenia równoważne w stosunku do użytych ww. dokumentacji technicznej. Rozwiązania równoważne zgodnie ze swoją definicją, muszą posiadać parametry nie gorsze niż wskazane przykładowo w wymienionej dokumentacji. 7.Zamawiający wymaga udzielenia minimum 36 - miesięcznej gwarancji na wykonane roboty (licząc od daty podpisania protokołu odbioru końcowego robót bez uwag). Niezależnie od udzielonej gwarancji Zamawiającemu przysługuje odpowiedzialność Wykonawcy z tytułu rękojmi przez okres 36 miesięcy. Dla zadania nr 1 gwarancja udzielona przez Wykonawcę lub producenta na materiały wynosi min. 5 lat. 8.Wykonawca zobowiązany jest posiadać ubezpieczenie od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności na okres obejmujący realizację przedmiotu niniejszej umowy. Suma ubezpieczenia wynikająca z polisy lub innego dokumentu nie może być niższa niż 100 000,00 zł (słownie złotych: sto tysięcy 00/100). Posiadanie ubezpieczenia jw. dotyczy wszystkich części zamówienia. 9. Dokładne postanowienia regulujące realizację przedmiotu zamówienia zawarte są w dokumentacji technicznej stanowiącej załącznik nr 1 od nr 1.1.1 do nr 4.1.4 oraz projektach umów w zakresie poszczególnych części zamówienia stanowiących załączniki nr 8.1 - 8.4 do Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia.

II.4) Informacja o częściach zamówienia:
Zamówienie podzielone jest na części:

Tak


II.5) Główny Kod CPV: 45210000-2
Dodatkowe kody CPV: 45432111-5, 45431100-8, 45321000-3, 45453000-7, 45443000-4, 45223100-7, 45421132-8, 45450000-6, 45421000-4, 45262100-2

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

Przetarg nieograniczony

III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów

III.3) Informacje dodatkowe:

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

CZĘŚĆ NR: 1   NAZWA: Wymiana wykładzin podłogowych w Zachodniopomorskim Oddziale Regionalnym z siedzibą w Szczecinie i Biurach Powiatowych z siedzibami w Białogardzie, Choszcznie, Złocieńcu, Nowogardzie, Golczewie, Siemyślu, Pyrzycach, Stargardzie, Szczecinku oraz wymiana płytek gresowych w pomieszczeniu socjalnym w Biurze Powiatu Kołobrzeskiego z siedzibą w Siemyślu
Postępowanie/część zostało unieważnione nie
Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania:
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 04/10/2016
IV.2 Szacunkowa całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT92213.07
WalutaPLN


IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert2
w tym
Liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 2
Liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej:
Liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej:
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną:


IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
Sylwia Siudej Firma Handlowo-Usługowa,  ,  ul. Targ Rybny 4/2 ,  70-535,  Szczecin,  kraj/woj. zachodniopomorskie
Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą: tak
Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej: nie
Skrót literowy nazwy państwa:
Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej: nie
Skrót literowy nazwy państwa:

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 114021,00
Oferta z najniższą ceną/kosztem 114021,00
> Oferta z najwyższą ceną/kosztem 251190,22
Waluta: PLN


IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom
Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:
IV.8) Informacje dodatkowe:

CZĘŚĆ NR: 2   NAZWA: Termomodernizacja części budynku i renowacja docieplonych dwóch ścian budynku z usunięciem glonów i likwidacją pęknięć ścian na II piętrze w Biurze Powiatu Choszczeńskiego przy ul. Dąbrowszczaków 29 w Choszcznie.
Postępowanie/część zostało unieważnione tak
Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania:
Postępowanie w zakresie II części zamówienia zostało unieważnione na podstawie art. 93 ust. 1 pkt 4 ustawy - Prawo zamówień publicznych (t.j. Dz.U. z 2015r. poz. 2164 ze zm.)z uwagi na to, że ceny najniższych ofert w zakresie II części zamówienia przewyższają kwotę jaką Zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia w zakresie tej części. część 2 - cena najniższej oferty - 115387,66 kwota jaką Zamawiający zmierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia - 79694,61
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA:
IV.2 Szacunkowa całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT
Waluta


IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert
w tym
Liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw:
Liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej:
Liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej:
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną:


IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT:
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
,  ,  ,  ,  ,  kraj/woj.
Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą: nie
Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej: nie
Skrót literowy nazwy państwa:
Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej: nie
Skrót literowy nazwy państwa:

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy
Oferta z najniższą ceną/kosztem
> Oferta z najwyższą ceną/kosztem
Waluta:


IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom
Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:
IV.8) Informacje dodatkowe:

CZĘŚĆ NR: 3   NAZWA: Docieplenie poddasza i montaż wiatrołapu w sali obsługi klienta w Biurze Powiatu Goleniowskiego przy ul. Batalionów Chłopskich 3 w Nowogardzie.
Postępowanie/część zostało unieważnione tak
Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania:
Postępowanie w zakresie III części zamówienia zostało unieważnione na podstawie art. 93 ust. 1 pkt 4 ustawy - Prawo zamówień publicznych (t.j. Dz.U. z 2015r. poz. 2164 ze zm.)z uwagi na to, że ceny najniższych ofert w zakresie III części zamówienia przewyższają kwotę jaką Zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia w zakresie tej części. część 3 - cena najniższej oferty - 50000,00 kwota jaką Zamawiający zmierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia - 33503,69
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA:
IV.2 Szacunkowa całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT
Waluta


IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert
w tym
Liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw:
Liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej:
Liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej:
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną:


IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT:
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
,  ,  ,  ,  ,  kraj/woj.
Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą: nie
Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej: nie
Skrót literowy nazwy państwa:
Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej: nie
Skrót literowy nazwy państwa:

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy
Oferta z najniższą ceną/kosztem
> Oferta z najwyższą ceną/kosztem
Waluta:


IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom
Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:
IV.8) Informacje dodatkowe:

CZĘŚĆ NR: 4   NAZWA: Termomodernizacja części budynku wraz z dociepleniem i wymiana pokrycia dachu oraz naprawa schodów wejściowych na skarpie przed wejściem do lokalu Biura Powiatu Wałeckiego przy ul. Kościuszki 16 w Mirosławcu.
Postępowanie/część zostało unieważnione tak
Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania:
Postępowanie w zakresie IV części zamówienia zostało unieważnione na podstawie art. 93 ust. 1 pkt 4 ustawy - Prawo zamówień publicznych (t.j. Dz.U. z 2015r. poz. 2164 ze zm.)z uwagi na to, że ceny najniższych ofert w zakresie IV części zamówienia przewyższają kwotę jaką Zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia w zakresie tej części. część 4 - cena najniższej oferty - 64064,75 kwota jaką Zamawiający zmierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia - 53660,51
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA:
IV.2 Szacunkowa całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT
Waluta


IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert
w tym
Liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw:
Liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej:
Liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej:
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną:


IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT:
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
,  ,  ,  ,  ,  kraj/woj.
Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą: nie
Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej: nie
Skrót literowy nazwy państwa:
Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej: nie
Skrót literowy nazwy państwa:

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy
Oferta z najniższą ceną/kosztem
> Oferta z najwyższą ceną/kosztem
Waluta:


IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom
Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:
IV.8) Informacje dodatkowe:


IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ

IV.9.1) Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie   na podstawie art.  ustawy Pzp.

IV.9.2) Uzasadnienia wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.