To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2016-10-10
Ogłoszenie nr 320610 - 2016 z dnia 2016-10-10 r.
Bralin: Przebudowa dróg wraz z przebudową przepustu w sołectwie Weronikopole
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA -
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
nie
Nazwa projektu lub programuZamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:
tak
Numer ogłoszenia: 304062-2016
Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:
tak
Numer ogłoszenia: 305868-2016
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
Postępowanie zostało przeprowadzone przez centralnego zamawiającego
nie
Postępowanie zostało przeprowadzone przez podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowanianie
Postępowanie zostało przeprowadzone wspólnie przez zamawiającychnie
Postępowanie zostało przeprowadzone wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiejnie
W przypadku przeprowadzania postępowania wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej - mające zastosowanie krajowe prawo zamówień publicznych::Informacje dodatkowe:
I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Bralin, krajowy numer identyfikacyjny
250855558, ul.
Rynek
3,
63-640
Bralin, państwo
, woj.
wielkopolskie, tel.
(062) 7811201, faks
(062) 7811202, e-mail
Adres strony internetowej (URL): http://bralin.bip.net.pl/
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:
Administracja samorządowa
I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (jeżeli dotyczy):
Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego udzielania zamówienia, w tym w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej (jeżeli zamówienie zostało udzielone przez każdego z zamawiających indywidualnie informacja w sekcji I jest podawana przez każdego z zamawiających, jeżeli zamówienie zostało udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających w sekcji I należy wskazać który z zamawiających zawarł umowę): -- NIE DOTYCZY --
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Przebudowa dróg wraz z przebudową przepustu w sołectwie Weronikopole
Numer referencyjny (jeżeli dotyczy):II.2) Rodzaj zamówienia:
Roboty budowlane
II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:1.Przedmiot zamówienia obejmuje następujące elementy: 1) przebudowę drogi powiatowej i gminnej w zakresie: - roboty przygotowawcze, - przebudowę drogi wraz z korektą geometrii i parametrów łuków poziomych i pionowych, - wykonanie nowej konstrukcji nawierzchni (dostosowanej do obciążenia do 100 kN/oś), - przebudowę zjazdów indywidualnych i publicznych, - wykonanie chodnika z kostki betonowej, - przebudowę skrzyżowań dróg, - wycinkę i zabezpieczenie istniejących drzew i krzewów, - wykonanie odwodnienia, - wykonanie elementów organizacji ruchu (oznakowanie poziome i pionowe). Nawierzchnie drogowe z mieszanek mineralno-bitumicznych asfaltowych: warstwa wiążąca 4945 m2 gr. 4 cm, warstwa ścieralna gr.4 cm 4599 m2 . 2) Przebudowę przepustu wraz z odmuleniem, oczyszczeniem i częściowym umocnieniem rowu melioracyjnego (przepust na ławie fundamentowej, z rur betonowych fi 2x80 cm dł. 20m) 3)Wbudowanie płyt betonowych drogowych pochodzących z rozbiórki w ilości ok. 2200 m2 w inne drogi na terenie gminy Bralin w miejscach wskazanych przez Zamawiającego. 4)Zamówieniem objęte są również: - zapewnienie kierownictwa budowy i nadzoru nad robotami przez osobę posiadająca uprawnienia budowlane w specjalności drogowej; - bieżąca obsługa geodezyjna budowy całego zakresu objętego zamówieniem, począwszy od wytyczenia; - sporządzenie inwentaryzacji geodezyjnej powykonawczej zrealizowanego zakresu objętego zamówieniem - 3 kpl map; - wykonanie wszystkich pomiarów kontrolnych, badań i sprawdzeń określonych w STWiORB oraz przeprowadzenie wszelkich czynności związanych z odbiorem, badaniem przedmiotu odbioru i przekazaniem do eksploatacji. 2.Dla przedmiotowej inwestycji szczegółowy zakres robót został wyszczególniony w projektach wykonawczych (2 szt.) oraz w przedmiarach robót (4 szt.) stanowiących załącznik do SIWZ. Zamówienie należy wykonać zgodnie z STWiORB stanowiącym załącznik do niniejszej specyfikacji. 3.Szczegółowe ilości i zakres poszczególnych pozycji robót do wykonania określają projekty wykonawcze i przedmiary robót stanowiące podstawę do wyszacowania inwestycji. Przedmiot zamówienia należy wykonać zgodnie ze Specyfikacją Istotnych Warunków Zamówienia zwaną w dalszej treści SIWZ, Specyfikacją Techniczną Wykonania i Odbioru Robót Budowlanych, zwaną dalej STWiORB, z obowiązującymi przepisami i normami. 4.Zakres prac oraz odpowiedzialność Wykonawcy w zakresie objętym proponowaną ceną ofertową obejmuje także: 1)organizacje i zagospodarowanie zaplecza budowy, 2)zapewnienie bezpiecznych warunków ruchu drogowego i pieszego w rejonie prowadzonych robót poprzez wprowadzenie tymczasowego projektu organizacji ruchu na czas prowadzonych robót. Wykonawca jest zobowiązany do wykonania i utrzymania na własny koszt wykonanego oznakowania tymczasowego robót przez cały okres realizacji, a także jego demontażu po zakończeniu robót, 3)zorganizowanie i przeprowadzenie niezbędnych prób, badań i odbiorów oraz sporządzenie dokumentacji odbiorczej dla zakresu robót objętych przedmiotem przetargu, 4)po zakończeniu robót zlikwidowanie zaplecza budowy oraz uporządkowanie terenu.
II.4) Informacja o częściach zamówienia:Zamówienie podzielone jest na części:
Nie
II.5) Główny Kod CPV:
45233000-9
Dodatkowe kody CPV:
45233140-2,
45233120-6
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
Przetarg nieograniczony
III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów
III.3) Informacje dodatkowe:
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
Postępowanie/część zostało unieważnione
nie
Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania: | |
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 06/10/2016 IV.2 Szacunkowa całkowita wartość zamówienia Wartość bez VAT741358.25 IV.3) INFORMACJE O OFERTACH Liczba otrzymanych ofert3 IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0 IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
Sprawdź tą firmę: IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM dane rejestrowe jakie przetargi wygrała firma Cena wybranej oferty/wartość umowy 1033028,33 IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa |
IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ
IV.9.1) Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie
na podstawie art.
ustawy Pzp.
IV.9.2) Uzasadnienia wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
więcej: »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.