eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Bralin › Przebudowa dróg wraz z przebudową przepustu w sołectwie Weronikopole

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2016-10-10

Ogłoszenie nr 320610 - 2016 z dnia 2016-10-10 r.

Bralin: Przebudowa dróg wraz z przebudową przepustu w sołectwie Weronikopole
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA -

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego

Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej

nie

Nazwa projektu lub programu

Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak
Numer ogłoszenia: 304062-2016


Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak
Numer ogłoszenia: 305868-2016


SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

Postępowanie zostało przeprowadzone przez centralnego zamawiającego

nie

Postępowanie zostało przeprowadzone przez podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowania

nie

Postępowanie zostało przeprowadzone wspólnie przez zamawiających

nie

Postępowanie zostało przeprowadzone wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej

nie

W przypadku przeprowadzania postępowania wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej - mające zastosowanie krajowe prawo zamówień publicznych::
Informacje dodatkowe:

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Bralin, krajowy numer identyfikacyjny 250855558, ul. Rynek  3, 63-640  Bralin, państwo , woj. wielkopolskie, tel. (062) 7811201, faks (062) 7811202, e-mail
Adres strony internetowej (URL): http://bralin.bip.net.pl/

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:

Administracja samorządowa

I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (jeżeli dotyczy):

Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego udzielania zamówienia, w tym w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej (jeżeli zamówienie zostało udzielone przez każdego z zamawiających indywidualnie informacja w sekcji I jest podawana przez każdego z zamawiających, jeżeli zamówienie zostało udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających w sekcji I należy wskazać który z zamawiających zawarł umowę): -- NIE DOTYCZY --

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:

Przebudowa dróg wraz z przebudową przepustu w sołectwie Weronikopole

Numer referencyjny (jeżeli dotyczy):

II.2) Rodzaj zamówienia:

Roboty budowlane

II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

1.Przedmiot zamówienia obejmuje następujące elementy: 1) przebudowę drogi powiatowej i gminnej w zakresie: - roboty przygotowawcze, - przebudowę drogi wraz z korektą geometrii i parametrów łuków poziomych i pionowych, - wykonanie nowej konstrukcji nawierzchni (dostosowanej do obciążenia do 100 kN/oś), - przebudowę zjazdów indywidualnych i publicznych, - wykonanie chodnika z kostki betonowej, - przebudowę skrzyżowań dróg, - wycinkę i zabezpieczenie istniejących drzew i krzewów, - wykonanie odwodnienia, - wykonanie elementów organizacji ruchu (oznakowanie poziome i pionowe). Nawierzchnie drogowe z mieszanek mineralno-bitumicznych asfaltowych: warstwa wiążąca 4945 m2 gr. 4 cm, warstwa ścieralna gr.4 cm 4599 m2 . 2) Przebudowę przepustu wraz z odmuleniem, oczyszczeniem i częściowym umocnieniem rowu melioracyjnego (przepust na ławie fundamentowej, z rur betonowych fi 2x80 cm dł. 20m) 3)Wbudowanie płyt betonowych drogowych pochodzących z rozbiórki w ilości ok. 2200 m2 w inne drogi na terenie gminy Bralin w miejscach wskazanych przez Zamawiającego. 4)Zamówieniem objęte są również: - zapewnienie kierownictwa budowy i nadzoru nad robotami przez osobę posiadająca uprawnienia budowlane w specjalności drogowej; - bieżąca obsługa geodezyjna budowy całego zakresu objętego zamówieniem, począwszy od wytyczenia; - sporządzenie inwentaryzacji geodezyjnej powykonawczej zrealizowanego zakresu objętego zamówieniem - 3 kpl map; - wykonanie wszystkich pomiarów kontrolnych, badań i sprawdzeń określonych w STWiORB oraz przeprowadzenie wszelkich czynności związanych z odbiorem, badaniem przedmiotu odbioru i przekazaniem do eksploatacji. 2.Dla przedmiotowej inwestycji szczegółowy zakres robót został wyszczególniony w projektach wykonawczych (2 szt.) oraz w przedmiarach robót (4 szt.) stanowiących załącznik do SIWZ. Zamówienie należy wykonać zgodnie z STWiORB stanowiącym załącznik do niniejszej specyfikacji. 3.Szczegółowe ilości i zakres poszczególnych pozycji robót do wykonania określają projekty wykonawcze i przedmiary robót stanowiące podstawę do wyszacowania inwestycji. Przedmiot zamówienia należy wykonać zgodnie ze Specyfikacją Istotnych Warunków Zamówienia zwaną w dalszej treści SIWZ, Specyfikacją Techniczną Wykonania i Odbioru Robót Budowlanych, zwaną dalej STWiORB, z obowiązującymi przepisami i normami. 4.Zakres prac oraz odpowiedzialność Wykonawcy w zakresie objętym proponowaną ceną ofertową obejmuje także: 1)organizacje i zagospodarowanie zaplecza budowy, 2)zapewnienie bezpiecznych warunków ruchu drogowego i pieszego w rejonie prowadzonych robót poprzez wprowadzenie tymczasowego projektu organizacji ruchu na czas prowadzonych robót. Wykonawca jest zobowiązany do wykonania i utrzymania na własny koszt wykonanego oznakowania tymczasowego robót przez cały okres realizacji, a także jego demontażu po zakończeniu robót, 3)zorganizowanie i przeprowadzenie niezbędnych prób, badań i odbiorów oraz sporządzenie dokumentacji odbiorczej dla zakresu robót objętych przedmiotem przetargu, 4)po zakończeniu robót zlikwidowanie zaplecza budowy oraz uporządkowanie terenu.

II.4) Informacja o częściach zamówienia:
Zamówienie podzielone jest na części:

Nie


II.5) Główny Kod CPV: 45233000-9
Dodatkowe kody CPV: 45233140-2, 45233120-6

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

Przetarg nieograniczony

III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów

III.3) Informacje dodatkowe:

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

Postępowanie/część zostało unieważnione nie
Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania:
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 06/10/2016
IV.2 Szacunkowa całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT741358.25
Waluta


IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert3
w tym
Liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 3
Liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej:
Liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej:
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną:


IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
Przedsiębiorstwo Budownictwa Drogowego S.A.,  ,  Ul. Noskowska 3-5 ,  62-800,  Kalisz,  kraj/woj. wielkopolskie
Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą: tak
Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej: nie
Skrót literowy nazwy państwa:
Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej: nie
Skrót literowy nazwy państwa:

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 1033028,33
Oferta z najniższą ceną/kosztem 1033028,33
> Oferta z najwyższą ceną/kosztem 1425100,32
Waluta:


IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom
Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:
IV.8) Informacje dodatkowe:


IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ

IV.9.1) Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie   na podstawie art.  ustawy Pzp.

IV.9.2) Uzasadnienia wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.