eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Poddębice › DOSTAWA ŚRODKÓW CZYSTOŚCI DLA SAMODZIELEGO PUBLICZNEGO ZAKŁADU OPIEKI ZDROWOTNEJ W PODDĘBICACH

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2009-09-16

Poddębice: DOSTAWA ŚRODKÓW CZYSTOŚCI DLA SAMODZIELEGO PUBLICZNEGO ZAKŁADU OPIEKI ZDROWOTNEJ W PODDĘBICACH
Numer ogłoszenia: 320604 - 2009; data zamieszczenia: 16.09.2009
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 255444 - 2009r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej w Poddębicach, ul. Mickiewicza 16, 99-200 Poddębice, woj. łódzkie, tel. 043 678 36 22, faks 043 678 20 21.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: DOSTAWA ŚRODKÓW CZYSTOŚCI DLA SAMODZIELEGO PUBLICZNEGO ZAKŁADU OPIEKI ZDROWOTNEJ W PODDĘBICACH.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: Dostawy.

II.1.3) Określenie przedmiotu zamówienia: 3.1 Przedmiotem zamówienia jest dostawa środków czystości w ilościach i asortymencie określonym w Załączniku Nr 1 do SIWZ - Formularz asortymentowo - cenowy. Kod CPV: 39831240-0, 39831250-3, 39813000-4, 39800000-0, 39830000-9, 34928480-6, 39830000-9, 39831240-0, 39831250-3, 42995000-7. 3.2 Przedmiot dostawy musi odpowiadać wymaganiom polskich norm przenoszących europejskie normy zharmonizowane lub też - w przypadku ich braku - europejskich aprobat technicznych, wspólnych specyfikacji technicznych, polskich norm przenoszących normy europejskie, polskich norm wprowadzających normy międzynarodowe, polskich norm, polskich aprobat technicznych (art. 30 ust. 1 i 2 ustawy Pzp - Dz. U. z 2007 r, Nr 223, poz. 1655 z późn. zm.). 3.3 Realizacja dostaw będzie się odbywać sukcesywnie na podstawie zamówień składanych przez upoważnionego pracownika Sekcji Gospodarczo - Technicznej Zamawiającego za pośrednictwem faxu, za potwierdzeniem transmisji. 3.4 Dostawy środków czystości będzie odbywać się na koszt i ryzyko Wykonawcy do Sekcji Gospodarczo - Technicznej mieszczącej się w siedzibie Zamawiającego, w godz. 7:25 -15:00 w terminie 7 dni roboczych od chwili złożenia zamówienia przez Zamawiającego. Wykonawca jest zobowiązany do złożenia zamówionego towaru w miejscu wyznaczonym przez pracownika Sekcji Gospodarczo -Technicznej. 3.5 Ewentualne reklamacje dostaw z tytułu jakości lub ilości dostarczonego towaru składane będą Wykonawcy za pośrednictwem faxu, za potwierdzeniem transmisji niezwłocznie po ich stwierdzeniu. 3.6 Wykonawca jest zobowiązany do udzielenia odpowiedzi na złożoną reklamację w ciągu 24 h od chwili złożenia reklamacji, a w przypadku braku odpowiedzi, reklamację uważać się będzie w całości uznaną przez Wykonawcę. 3.7 W przypadku uznania reklamacji za zasadną Wykonawca zobowiązany jest w terminie 3 dni roboczych od chwili złożenia reklamacji wymienić towar na wolny od wad bądź uzupełnić braki ilościowe na własny koszt i we własnym zakresie. 3.8 Jeżeli w czasie wykonywania dostawy Wykonawca będzie zlecał czynności związane z dostawą przedmiotu zamówienia innym podmiotom tj. podwykonawcom, zobowiązany jest wpisać zakres tych czynności w Załączniku Nr 4 do SIWZ. 3.9 Faktyczna ilość zamawianych środków czystości zależna będzie od rzeczywistych potrzeb Zamawiającego. Określone przez Zamawiającego w Załączniku Nr 1 do SIWZ (stanowiącym Załącznik Nr 1 do umowy) ilości przedmiotu są ilościami maksymalnymi i nie stanowią zobowiązania Zamawiającego do ich zakupienia u Wykonawcy i nie mogą być podstawą żadnych roszczeń ze strony Wykonawcy. 3.10 Zamawiający dopuszcza możliwość zamieszczenia przez Wykonawcę w formularzu ofertowo - cenowym (Załącznik Nr 1 do SIWZ) tylko tych pakietów, na które składa ofertę. 3.11 Zamawiający zastrzega sobie stałość cen przez okres obowiązywania umowy za wyjątkiem zmian stawki podatku VAT, które to obowiązują z chwilą wprowadzenia ich stosowanymi przepisami. 3.12 Zamawiający przewiduje możliwość wprowadzenia zmiany w umowie w przypadku zaprzestania produkcji którejkolwiek z części asortymentu będącego przedmiotem umowy, wówczas Wykonawca zobowiązuje się do niezwłocznego potwierdzenia stosownym dokumentem zaprzestania wytwarzania produktu oraz do przedstawienia Zamawiającemu propozycji zamiennika takiego wyrobu o parametrach nie gorszych niż zaoferowane w przetargu w cenie zaoferowanej za przedmiot umowy w przetargu lub cenie korzystniejszej dla Zamawiającego niż w przetargu. Zmiana umowy w tym zakresie nastąpi po pisemnym zaakceptowaniu przez Zamawiającego propozycji zamiennika. 3.13 Dopuszcza się zmiany umowy polegające na obniżeniu ceny jednostkowej towaru, oraz zmiany ilości poszczególnych pozycji asortymentowych pod warunkiem nie przekroczenia wartości brutto umowy. 3.14 W zakresie Pakietu Nr 4 Wraz z pierwszą dostawą Wykonawca zobowiązany jest do dostarczenia kart charakterystyki dla proszku do prania oraz pozwolenie na obrót Produktem Biobójczym wydane przez Ministra Zdrowia..

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 39.80.00.00-0, 39.83.12.40-0, 39.83.12.50-3, 39.81.30.00-4, 39.83.00.00-9, 34.92.84.80-6, 39.83.00.00-9, 39.83.12.40-0, 39.83.12.50-3, 42.99.50.00-7.

II.1.5) Całkowita końcowa wartość zamówienia (bez VAT) obejmująca wszystkie zamówienia i części: 48593.39 PLN.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

IV.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie

SEKCJA V: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

Część NR: 1   

Nazwa: PAKIET NR 1 - ŚRODKI DO UTRZYMANIA CZYSTOŚCI

V.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 26.08.2009.

V.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 3.

V.3) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • BARLON Przedsiębiorstwo Produkcyjno - Handlowo - Usługowe Bartłomiej Osiński, Miszewo Wielkie 3, 09-120 Nowe Miasto, kraj/woj. mazowieckie.

V.4) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O NIE PODLEGAJĄCYCH ODRZUCENIU OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ
I NAJWYŻSZĄ CENĄ
(bez VAT)

  • Cena wybranej oferty: 7590.00
  • Oferta z najniższą ceną: 7590.00 oferta z najwyższą ceną: 7590.00
  • Waluta: PLN.

Część NR: 2   

Nazwa: PAKIET NR 2 - WORKI NA ŚMIECI.

V.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 26.08.2009.

V.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.

V.3) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Przedsiębiorstwo Produkcji Usług i Handlu FOLWIK Krystyna Weśniuk, Henryk Kieszkowski, Horoszki Duże 16A, 08-221 Hołowczyce, kraj/woj. mazowieckie.

V.4) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O NIE PODLEGAJĄCYCH ODRZUCENIU OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ
I NAJWYŻSZĄ CENĄ
(bez VAT)

  • Cena wybranej oferty: 9750.00
  • Oferta z najniższą ceną: 9750.00 oferta z najwyższą ceną: 9750.00
  • Waluta: PLN.

Część NR: 3   

Nazwa: PAKIET NR 3 - PŁYNY DO MASZYNY SPRZĄTAJĄCEJ

V.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 26.08.2009.

V.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 2.

V.3) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • CARZONI Izabela Seweryn, ul. Sierpniowa 2, 26-600 Radom, kraj/woj. mazowieckie.

V.4) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O NIE PODLEGAJĄCYCH ODRZUCENIU OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ
I NAJWYŻSZĄ CENĄ
(bez VAT)

  • Cena wybranej oferty: 708.84
  • Oferta z najniższą ceną: 708.84 oferta z najwyższą ceną: 708.84
  • Waluta: PLN.

Część NR: 4   

Nazwa: PAKIET NR 4 - PROSZEK DO PRANIA

V.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 26.08.2009.

V.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 2.

V.3) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Małgorzata Suszyńska Przedsiębiorstwo Produkcyjno-Handlowo-Uslugowe MAG - MAR, Zieleń 24, 99-210 Uniejów, kraj/woj. łódzkie.

V.4) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O NIE PODLEGAJĄCYCH ODRZUCENIU OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ
I NAJWYŻSZĄ CENĄ
(bez VAT)

  • Cena wybranej oferty: 17500.00
  • Oferta z najniższą ceną: 17500.00 oferta z najwyższą ceną: 37750.00
  • Waluta: PLN.

Część NR: 5   

Nazwa: PAKIET NR 5 - WÓZEK SPRZĄTAJĄCY.

V.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 26.08.2009.

V.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 2.

V.3) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • DAUNPOL Sp. z o.o., ul. Staniewicka 5, 03-310 Warszawa, kraj/woj. mazowieckie.

V.4) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O NIE PODLEGAJĄCYCH ODRZUCENIU OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ
I NAJWYŻSZĄ CENĄ
(bez VAT)

  • Cena wybranej oferty: 288.00
  • Oferta z najniższą ceną: 288.00 oferta z najwyższą ceną: 591.10
  • Waluta: PLN.

Część NR: 6   

Nazwa: PAKIET NR 6 - ŚRODKI DO UTRZYMANIA CZYSTOŚCI

V.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 26.08.2009.

V.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.

V.3) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • DAUNPOL Sp. z o.o., ul. Staniewicka 5, 03-310 Warszawa, kraj/woj. mazowieckie.

V.4) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O NIE PODLEGAJĄCYCH ODRZUCENIU OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ
I NAJWYŻSZĄ CENĄ
(bez VAT)

  • Cena wybranej oferty: 12756.55
  • Oferta z najniższą ceną: 12756.55 oferta z najwyższą ceną: 12756.55
  • Waluta: PLN.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.