eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Warszawa › Przetarg nieograniczony na dostawę materiałów eksploatacyjnych do drukarek i komputerów dla Wojewódzkiego Inspektoratu Ochrony Środowiska w Warszawie

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2008-11-18

Warszawa: Przetarg nieograniczony na dostawę materiałów eksploatacyjnych do drukarek i komputerów dla Wojewódzkiego Inspektoratu Ochrony Środowiska w Warszawie
Numer ogłoszenia: 320593 - 2008; data zamieszczenia: 18.11.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Wojewódzki Inspektorat Ochrony Środowiska w Warszawie , ul. Bartycka 110A, 00-716 Warszawa, woj. mazowieckie, tel. 022 6510707 w. 2008, faks 022 6510676.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.wios.warszawa.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja rządowa terenowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Przetarg nieograniczony na dostawę materiałów eksploatacyjnych do drukarek i komputerów dla Wojewódzkiego Inspektoratu Ochrony Środowiska w Warszawie.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest dostawa fabrycznie nowych, oryginalnych materiałów eksploatacyjnych do drukarek i komputerów (CPV: 30124000-4 części i akcesoria do maszyn biurowych) zgodnie ze szczegółowym opisem przedmiotu zamówienia zawartym w rozdziale II oraz innymi postanowieniami zawartymi w Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia, na potrzeby Wojewódzkiego Inspektoratu Ochrony Środowiska w Warszawie..

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.12.40.00-4.

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 18.12.2008.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia publicznego ubiegać się mogą Wykonawcy, którzy : 1. Spełniają warunki z art.22 ust.1 ustawy - Prawo zamówień publicznych tj.: a) posiadają uprawnienia do wykonywania prac objętych zamówieniem; b) posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia; c) znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia; d) nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia. 2. Spełniają pozostałe wymogi SIWZ, potwierdzone wymaganymi przez Zamawiającego dokumentami i oświadczeniami. Ocena spełniania warunków wymaganych od Wykonawców zostanie dokonana na podstawie żądanych oświadczeń i dokumentów, wg. formuły spełnia - nie spełnia..
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: DOKUMENTY I OŚWIADCZENIA, JAKIE NALEŻY ZŁOŻYĆ W OFERCIE W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIENIA WYMAGANYCH WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ POZOSTAŁE DOKUMENTY I OŚWIADCZENIA WYMAGANE PRZEZ ZAMAWIAJĄCEGO. 1. Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej* (jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej) zawierające aktualny wykaz osób uprawnionych do reprezentowania Wykonawcy (w przypadku spółki cywilnej wymagana jest dodatkowo kopia umowy spółki określająca sposób reprezentacji lub pełnomocnictwo pozostałych wspólników do reprezentacji spółki). Zgodnie z Rozporządzeniem Prezesa Rady Ministrów z dnia 19 maja 2006 r. (Dz. U. z 2006 r. nr 87 poz. 605 ze zm.) w sprawie rodzajów dokumentów, jakich może żądać zamawiający od wykonawcy, oraz form w jakich te dokumenty mogą być składane, za aktualny uważa się odpis wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 2. Oświadczenie o spełnieniu wymagań z art. 22 ust. 1 wg wzoru podanego w załączniku nr 1 do SIWZ. 3. Wypełniony i podpisany formularz oferty (wg wzoru - Rozdział nr III SIWZ) wraz z zawartymi w nim oświadczeniami o: - zapoznaniu się z treścią Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia i zobowiązaniu do stosowania i ścisłego przestrzegania warunków w niej określonych; - zaakceptowaniu ogólnych warunków umowy i zobowiązaniu do zawarcia umowy na tych warunkach, w miejscu i terminie wyznaczonym przez Zamawiającego; - związaniu niniejszą ofertą przez czas wskazany w SIWZ, tj. 30 dni od ostatecznego terminu składania ofert; - zobowiązaniu do wniesienia przed podpisaniem umowy zabezpieczenia należytego wykonania umowy w wysokości 10% wartości umowy z podatkiem VAT w formie dopuszczonej przez ustawę Prawo zamówień publicznych. - spełnianiu przez oferowany przedmiot zamówienia wszystkich wymogów zawartych w specyfikacji istotnych warunków zamówienia. 4. Wypełniona i podpisana tabela zgodności oferowanych materiałów eksploatacyjnych (wg wzoru zawartego w rozdziale IV SIWZ). 5. Wypełniony i podpisany formularz cenowy (zgodny z wzorem zawartym w rozdziale V). 6. Oświadczenie Wykonawcy (zgodne z wzorem zawartym w załączniku nr 2 do SIWZ), że jeżeli zostanie stwierdzona dostawa materiałów, których Zamawiający nie dopuszcza (np. regenerowane), Wykonawca na własny koszt wymieni dostawę na składającą się z materiałów pochodzących od producenta drukarek lub przez niego zalecanych. 7. Oświadczenie Wykonawcy (zgodne z wzorem zawartym w załączniku nr 3 do SIWZ), że oferowane materiały eksploatacyjne są nowe, oryginalne, pochodzące od producentów drukarek wyszczególnionych w opisie przedmiotu zamówienia lub przez nich zalecane (Rozdział II SIWZ), a tonery, głowice, taśmy barwiące i cartridge posiadają okres ważności co najmniej do listopada 2009r. 8. Oświadczenie Wykonawcy (zgodne z wzorem zawartym w załączniku nr 4 do SIWZ), że jest on aktualnym autoryzowanym dealerem Hewlett Packard lub partnerem handlowym autoryzowanego dealera producenta Hewlett Packard. 9. Zamawiający wymaga, aby składający ofertę równoważną udowodnił jej równoważność poprzez co najmniej: a) złożenie dokumentu/ów wydanego/nych przez producenta/ów drukarek wymienionych w opisie przedmiotu zamówienia potwierdzających odpowiednią jakość oferowanych materiałów równoważnych (każdego oferowanego modelu jako równoważny) oraz ich możliwość stosowania bez żadnego zagrożenia i uszczerbku dla drukarki; a także potwierdzającego, że zakres zastosowania oferowanego (poszczególnego) materiału eksploatacyjnego w różnych rodzajach drukarek jest co najmniej identyczny z zakresem materiału oryginalnego. b) złożenie oświadczenia (zgodnie z wzorem zawartym w załączniku nr 5 do SIWZ), że w przypadku stwierdzenia przez serwis fabryczny lub gwarancyjny właściwy dla danego typu drukarki podanego w rozdziale nr 2 SIWZ, iż doszło do wadliwego działania lub uszkodzenia wskutek zastosowania innego niż oryginalny materiału eksploatacyjnego, będzie pokrywał wszystkie koszty naprawy (w tym robocizny, materiałów, transportu i czasu wyłączenia z eksploatacji) urządzenia oraz wymieni na swój koszt wszystkie dostarczone jako równoważne zakwestionowane materiały na nowe oryginalne. Każdy Wykonawca składa oświadczenia i dokumenty wynikające z punktów: 1, 2, 3, 4, 5, 6, a poza tym: - Wykonawca oferujący materiały oryginalne składa dodatkowo oświadczenia wynikające z punktów: 7, 8; - Wykonawca oferujący materiały równoważne składa dodatkowo oświadczenie i dokumenty wynikające z punktu: 9 podpunkt a i b..

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.


IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.wios.warszawa.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Dokumentację przetargową (SIWZ) można otrzymać nieodpłatnie w siedzibie Zamawiającego w Warszawie ul. Bartycka 110A, w recepcji lub pobrać ze strony internetowej Zamawiającego.

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 26.11.2008 godzina 11:00, miejsce: Ofertę należy złożyć w zamkniętej kopercie w siedzibie Zamawiającego, pokój nr 3 ..

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.