Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2009-09-16
Olsztyn: Dostawa 12 szt. komputerów osobistych i 1 szt. komputera przenośnego (Notebooka)
Numer ogłoszenia: 320518 - 2009; data zamieszczenia: 16.09.2009
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Zarząd Melioracji i Urządzeń Wodnych w Olsztynie , ul. Partyzantów 24, 10-526 Olsztyn, woj. warmińsko-mazurskie, tel. (089) 527 21 48, faks (089) 527 21 48.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.zmiuw.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa 12 szt. komputerów osobistych i 1 szt. komputera przenośnego (Notebooka).
II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest dostawa 12 szt. komputerów osobistych z oprogramowaniem systemowym i pakietem biurowym, klawiaturą, myszą, drukarką laserową A4 i monitorem LCD 22, dostawa 1 szt. komputera przenośnego (Notebooka) z oprogramowaniem systemowym i pakietem biurowym oraz dostawa oprogramowania zabezpieczającego 2 pakiety po 10 licencji..
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.21.31.00 - Komputery przenośne 30.21.30.00 - Komputery osobiste 30.23.21.10 - Drukarki laserowe 48.76.10.00 - Pakiety oprogramowania antywirusowego 48.70.00.00 - Pakiety oprogramowania użytkowego .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 2.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 16.11.2009.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
Informacja na temat wadium: nie dotyczyIII.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy: 1.posiadają uprawnienia do wykonania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień, 2.posiadają niezbędną wiedzą i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia: 3.znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia; 4.nie podlegają wykluczeniu z postępowania na podstawie przepisów art. 24 ust. 1 i 2 ustawy pzp Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu zostanie dokonana wg formuły spełnia-nie spełnia tj. na podstawie analizy załączonych do oferty dokumentów potwierdzających spełnianie w/w warunków..
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: W celu potwierdzenia spełnienia warunków udziału w postępowaniu Wykonawca musi dostarczyć: 1.Oświadczenie o spełnieniu warunków określonych w art. 22 ust. 1 oraz art. 24 ust. 1 i 2 ustawy pzp 2.Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, przedstawiający aktualny stan faktyczny i prawny, tj. w przypadku: 1)spółek prawa handlowego, przedsiębiorstw, spółdzielni i innych podmiotów zarejestrowanych w sądzie - odpis z krajowego rejestru sądowego (KRS), 2)spółek cywilnych - zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej (dotyczy każdego ze wspólników będących przedsiębiorcami), 3)osób fizycznych - zaświadczenie o wpisie do ewidencji o działalności gospodarczej..
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.zmiuw.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Zarząd Melioracji i Urządzeń Wodnych w Olsztynie ul. Partyzantów 24, 10-526 Olsztyn pok. 1.
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 24.09.2009 godzina 10:00, miejsce: Zarząd Melioracji i Urządzeń Wodnych w Olsztynie ul. Partyzantów 24, 10-526 Olsztyn pok. 13 (sekretariat).
IV.3.5) Termin związania ofertą: do 23.10.2009.
IV.3.13) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: nie dotyczy.
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH
CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Dostawa 12 szt. komputerów osobistych - grupa przetargowa I.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Dostawa 12 szt. komputerów osobistych z oprogramowaniem systemowym i pakietem biurowym, klawiaturą, myszą, drukarką laserową A4 i monitorem LCD 22 oraz dostawa oprogramowania zabezpieczającego 2 pakiety po 10 licencji..
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.21.31.00-6, 30.23.21.10-8, 48.76.10.00-0, 48.70.00.00-5.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 16.11.2009.
- 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Dostawa 1 szt. komputera przenośnego - grupa przetargowa II.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Dostawa 1 szt. komputera przenośnego (Notebooka) z oprogramowaniem systemowym i pakietem biurowym.
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.21.30.00-5.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 16.11.2009.
- 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.
INNE PRZETARGI Z OLSZTYNA
- Dostawa mebli do Bursy szkolnej nr 2 przy Zespole Szkół Elektronicznych i Telekomunikacyjnych w Olsztynie
- Wykonanie prac remontowych w pomieszczeniach znajdujących się w budynku Urzędu Skarbowego w Olecku.
- Postępowanie o udzielenie zamówienia publicznego (art. 275 pkt 1) na dostawę części zamiennych do urządzeń laboratoryjnych Wojewódzkiej Stacji Sanitarno-Epidemiologicznej w Olsztynie.
- Remont chodnika od starej pętli wzdłuż ul. Oczapowskiego od strony wschodniej Rektoratu wraz ze schodami oraz chodnika na odcinku od ul. Warszawskiej do skrzyżowania z ul. Oczapowskiego UWM.
- Wykonanie remontu tarasu przy sali 106 w budynku Wydziału Geoinżynierii przy ul. Prawocheńskiego 15
- OBO 2024: Pieszy też człowiek Remont chodnika położonego przy ul. Sienkiewicza oraz ul. Kolejowej w Olsztynie
więcej: przetargi w Olsztynie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- "ZAKUP SPRZĘTU KOMPUTEROWEGO, PROGRAMU DO INWENTARYZACJI ORAZ WYPOSAŻENIA SALI AUDIOWIZUALNEJ DLA MNZP W PRZEMYŚLU"
- Dostawa sprzętu komputerowego dla Centrum Projektów Europejskich
- Dostawa komputerów stacjonarnych i laptopów do placówek oświatowych Dzielnicy Bemowo m.st. Warszawy
- Dostawa rozwiązań podnoszących poziom cyberbezpieczeństwa systemów teleinformatycznych oraz usługa audytu bezpieczeństwa systemów IT w Starostwie Powiatowym we Włodawie
- Zakup systemu obsługi obrad Rady Miasta Sopotu
- Dostawa sprzętu komputerowego dla Zespołu Szkół Chemicznych w Bydgoszczy
więcej: Komputery osobiste »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.