eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Krotoszyn › odnowa masa bitumiczną ul. Ofiar Katynia na odcinku od istniejącej nowej nakładki asfaltowej do ul. Koźmińskiej w Krotoszynie

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2007-06-05

POZYCJA 32049

OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane Krotoszyn: odnowa masa bitumiczną ul. Ofiar Katynia na odcinku od istniejącej nowej nakładki asfaltowej do ul. Koźmińskiej w Krotoszynie Publikacja obowiązkowa.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) Nazwa, adresy i osoby upoważnione do kontaktów: Powiatowy Zarząd Dróg, do kontaktów: Krzysztof Jelinowski, ul. Transportowa 1, 63-700 Krotoszyn, woj. wielkopolskie, tel. 062 7226531, fax 062 7226531, e-mail: biuro@pzdkrotoszyn.pl. Adresy internetowe Ogólny adres internetowy zamawiającego (URL): Adres profilu nabywcy (URL): Adres internetowy, pod którym dostępne są informacje dot. dynamicznego systemu zakupów (URL): Więcej informacji można uzyskać pod adresem: jak podano wyżej dla osoby upoważnionej do kontaktów. Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: jak podano wyżej dla osoby upoważnionej do kontaktów. Wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub oferty należy przesyłać na adres: jak podano wyżej dla osoby upoważnionej do kontaktów. 2) Rodzaj zamawiającego i główny przedmiot lub przedmioty działalności: Administracja samorządowa; Inne:Powiatowy Zarząd Dróg. Zamawiający dokonuje zamówienia w imieniu innych zamawiających: Nie.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Opis 1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: odnowa masa bitumiczną ul. Ofiar Katynia na odcinku od istniejącej nowej nakładki asfaltowej do ul. Koźmińskiej w Krotoszynie. 1.2) Rodzaj zamówienia oraz miejsce wykonania robót budowlanych, realizacji dostaw lub świadczenia usług: roboty budowlane, wykonanie. Główne miejsce lub lokalizacja robót budowlanych: ul. Ofiar Katynia w Krotoszynie. 1.3) Ogłoszenie dotyczy: Zamówienia publicznego. 1.4) Informacje na temat umowy ramowej: Czas trwania umowy ramowej: Wartość umowy ramowej: Częstotliwość oraz wartość zamówień, które zostaną udzielone: 1.5) Określenie przedmiotu zamówienia: Odnowa masą bitumiczną ul. Ofiar Katynia na odcinku od istniejącej nowej nakładki asfaltowej do ul. Koźmińskiej w Krotoszynie 1.6) Informacja o oświadczeniach i dokumentach potwierdzających spełnianie przez oferowane dostawy, usługi lub roboty budowlane wymagań określonych przez zamawiającego: oświadczenie o spełnienie warunków art. 22 ust. 1 oraz nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 ustawy Prawo zamówień publicznych,Aktualny odpis z właściwego rejestru lub aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej(wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert),Pełnomocnictwo do złożenia oferty w przypadku podmiotów występujących wspólnie- zgodnie z art. 23 ust.3 ustawy pzp.W przypadku wyboru oferty konsorcjum jako najkorzystniejszej, Zamawiający zastrzega sobie prawo do żądania umowy konsorcjum-przed podpisaniem umowy na realizację zakresu robót będącego przedmiotem przetargu,Dowód wniesienia wadium ,Zaświadczenie z właściwego Urzędu Skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków lub zaświadczenie, że uzyskał on przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji organu podatkowego(wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert)Zaświadczenie z właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne lub zaświadczenie, że uzyskał on przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności ,lub wstrzymanie w całości decyzji organu (wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert),Aktualna informacja z Krajowego Rejestru Karnego o niekaralności członków kierownictwa firmy albo równoważne zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego kraju pochodzenia osoby w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy Prawo zamówień publicznych(wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert),Aktualna informacja z Krajowego Rejestru Karnego o niekaralności członków kierownictwa firmy albo równoważne zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego kraju pochodzenia osoby w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 9 ustawy Prawo zamówień publicznych(wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przez upływem terminu składania ofert). 1.7) Wspólny słownik zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 45.23.32.52 - Roboty w zakresie nawierzchni ulic Kod CPV wg słownika 2008: 45.23.32.52 - Roboty w zakresie nawierzchni ulic 1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie. 1.9) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie. 2) Wielkość lub zakres zamówienia Całkowita wielkość lub zakres: ZAKRES ZADANIA - roboty pomiarowe 165,00 mb - rozebranie starego krawężnika - 330,00 mb - wykonanie rowka pod krawężnik - 330,00 mb - wykonanie ławy pod krawężnik - z betonu B-10 - 330,00 mb - ustawienie krawężnika betonowego 20x30 0na podsypce cem.-piaskowej - 330,00 mb - cięcie piłą mechaniczną pod ciek - 330,00 mb - wykucie rowka pod ciek uliczny młotem mechanicznym- 330,00 mb - wykonanie ławy betonowej z betonu B-15 pod ściek 20x20 - 13,20 m3 - ułożenie ścieku z kostki brukowej betonowej szarej grub. 8 cm typu HOLLAND w dwóch rzędach na podsypce cem-piaskowej - 330,00 mb - wyrównanie profilu tłuczniem - 8,50 m3 - odwiezienie rumoszu i gruntu - 44,47 m3 - regulacja wysokościowa krat ściekowych - 6,00 szt - regulacja studni rewizyjnych - 3,00 szt - wyrównanie profilu masą min. bitum. grub. 2 cm - 1186,75 m2 - ułożenie warstwy ścieralnej o grubości 5 cm -beton asfaltowy o strukturze zamkniętej 0/16 o stab. Min. 10,00 kN - 1186,75 m2 - frezowanie nawierzchni -231 ,00 m2 3) Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: Wymagany; data rozpoczęcia: 16.07.2007; lub data zakończenia: 17.08.2007

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) Warunki dotyczące zamówienia Informacja na temat wadium: wysokość wadium- 2.600,00 zł 2) Warunki udziału Informacje dotyczące sytuacji wykonawcy oraz informacje i formalności niezbędne do oceny, czy spełnia on wymagania ekonomiczne, finansowe i techniczne Opis warunków udziału w postępowaniu: Wykazanie co najmniej 18 osób i podmiotów (kierownik budowy, majster brukarze, bitumiarze, operator układarki ,operator walca statycznego, walca wibracyjnego, koparki, robotnicy niewykwalifikowani -Wykaz osób i podmiotów ,które będą uczestniczyć w wykonaniu zamówienia wraz z dokumentami potwierdzającymi posiadanie odpowiednich uprawnień, wpis do OIIB, oraz z udokumentowaniem doświadczenia zawodowego, kwalifikacji kierownika budowy branży drogowej, oraz kierownika robót lub majstra,Wykazanie minimum sprzętu tj. Wytwórnia mas bitumicznych,, układarka, mas bitumicznych, walec drogowy statyczny, walec drogowy wibracyjny, samochód samowyładowczy, płyta wibracyjna typu lekkiego, płyta wibracyjna typu ciężkiego , stopa wibracyjna, piła spalinowa do ciecia betonu lub asfaltu, frezarka, koparka podsiębierna, skrapiarka samochodowa, młot pneumatyczny, transport przystosowany do przewozu masy bitumicznej, kocioł do podgrzewania bitumu, niwelator, teodolit ,Wykazanie co najmniej pięć zadań w ciągu ostatnich 5 lat przed wszczęciem postępowania, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie-Wykaz ważniejszych robót wykonanych w okresie ostatnich pieciu lat(jeśli okres prowadzenia działalności jest krótszy-w tym okresie)- odpowiadających swoim rodzajem i wartością robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia Przedłożenie dokumentów potwierdzających należyte wykonanie robót - referencje.Potwierdzenie wysokości środków posiadanych lub zdolności do zaciągnięcia kredytu w wysokości nie mniejszej niż ¼ wartości złożonej oferty/brutto/-Informacja banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, w którym wykonawca posiada rachunek potwierdzająca wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową wykonawcy (wystawioną nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert),Ubezpieczenie od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności-Polisa, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności. Wykonawca przed podpisaniem umowy przedstawi ubezpieczenie OC o sumie gwarancyjnej nie mniejszej niż 1/3 wartości złożonej oferty brutto. Wykonawca udzieli na wykonane prace 36 miesięcznej gwarancji . Opis sposobu dokonywania oceny spełniania warunków udziału w postępowaniu: Zamawiający dokona badania oferty i oceny wg kryterium spełnia/nie spełnia i odrzuci każdą ofertę w przypadku stwierdzenia,że zachodzą okoliczności określone w art.89 ust. 1 ustawy Pzp.Wykonawca który nie spełni wszystkich wymogów określonych w siwz zostanie wykluczony z postepowania na podstawie art. 24 ustawy Pzp. Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Wykaz robót budowlanych zrealizowanych w ciągu ostatnich 5 lat (przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie), odpowiadające swoim rodzajem robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia.Wskazać należy min. 5 zadań dot. modernizacji dróg- ulic obejmujących : odnowę masą bitumiczną na całej szerokości ulicy -drogi , wymianę krawężnika , o długości każdego zadania min od 100 - 200 mb oraz o wartości nie mniejszej niż 150 tyś netto każda.Do doświadczeń nie będą zaliczane zadania obejmujące remonty cząstkowe nawierzchni masą bitumiczną

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) Tryb udzielenia zamówienia 1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony. 1.2) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu: 2) Kryteria oceny ofert 2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena. 2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie. 3) Informacje administracyjne 3.1) Określenie sposobu uzyskania specyfikacji istotnych warunków zamówienia Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.pzdkrotoszyn.pl. Opłata: Warunki i sposób płatności: 3.2) Opis potrzeb i wymagań umożliwiający przygotowanie się wykonawców do udziału w dialogu konkurencyjnym lub informacja o sposobie otrzymania tego opisu: 3.3) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 04.07.2007 godzina 09:00. 3.4) Języki, w których można sporządzać wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub oferty: polski. 3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert). 3.6) Data, godzina i miejsce otwarcia ofert: 04.07.2007, godzina 09:15, Powiatowy Zarząd Dróg ulica Transportowa 1 ,63-700 Krotoszyn ,sala nr 10.

SEKCJA VI: INFORMACJE UZUPEŁNIAJĄCE

VI.1) Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie. 2) Informacje dodatkowe: Zamawiający może zmniejszyć zakres zadania do 20 % w przypadku złożenia oferty o wartości przewyższającej środki finansowe zabezpieczone przez Zamawiającego w planie finansowym. Zamówienie może być zrealizowane o zamówienie uzupełniające max do 20 % 3) Data wysłania niniejszego ogłoszenia: 01.06.2007.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.